דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 807.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #2453

    חפץ חיים

    מביט בי
    מתמונה שעל הקיר
    כל ילד בשכונה
    אותה מכיר
    מבט עמוק
    שנוגע בשמיים
    ואת דרכנו הוא מאיר

    הזכורונות מילדותי
    לא נותנים
    ללב מנוח
    לכל מקום
    הולכים איתי
    ונותנים לי את הכח
    לסגור חלון
    לפני הסערה
    שלא תחדור הרוח הקרה
    כי קר פה
    והגשם מתחיל
    ולעוף עם הרוח
    זה לא עניין של גיל

    מי האיש החפץ חיים
    אוהב ימים לראות טוב
    רודף שלום
    ושוקל את המילים
    ואת כל האדם לאהוב

    נצור לשונך מרע
    ושפתיך מדבר מרמה
    סור מרע ועשה טוב
    בקש שלום ורדפהו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2454

      פסיעות
      מסע וחיים
      עוד רגע
      שתיקה
      יד בכיס
      ראש מושפל
      רגשות
      בשחור

      פסיעות לב
      ואני מול
      סדוקה
      לא תדעי
      כמה לבד
      נשאר
      מאחור

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
        #2455
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • שלום לכםש מנותק
          שלום לכםש מנותק
          שלום לכם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2456

          אם נטרקה עליך דלת,
          אם סגרו עליך שער,
          אם לקחו לך בית,
          וגם הקרקע נעלמה,

          דעי,
          שיש ארמון,
          שלך מצפה מחכה וקורא,
          אל תתייאשי,

          נכון שקשה כואב וקורע הדרך,
          בסוף תגיעי לשביל,
          המצופה זרעים ושושנים,
          שאליך קוראים ושרים,
          הידד הצלחת,
          את הדרך לבית האמיתי -צלחת!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
            #2457

            אחח.. איזה ריח
            חופש גדול בפתח

            אין לימודים, תלמידים חופשיים
            ילדים חוזרים, מאושרים
            תעודות וציונים טובים

            קייטנות מחנאות
            קעמפים וטיולים
            העיקר שנהנים
            הילדים עייפים אך מרוצים

            איך אומרים?
            הזמן טס כשנהנים
            ילקוטים חדשים קונים
            מוכנים לתחילת הלימודים

            מחר חושבים הילדים
            מתרגשים, מחר ללימודים חוזרים!!

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • 11221 מנותק
              11221 מנותק
              1122
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2458

              אני כותב
              זה עוזר לי לפרוק

              ומוחק
              אולי זה יעבור על החוק

              אני כותב
              שהיום יום כל כך מתוק

              ומוחק
              כי מעדיף ריגושים לדחוק

              אני כותב
              כי יש על מה לצחוק

              ומוחק
              הכל בדיחה, אין במה לדבוק

              אני כותב
              ונהנה מנוף ירוק

              ומוחק
              כי הנוף יותר מידי רחוק

              אני עוצר
              ומסתכל על כל מה שכתבתי

              ואוהב
              כי מהאכזבה עם שיר עליי יצאתי!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • שריושש מנותק
                שריושש מנותק
                שריוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2459

                חופשייה

                כבר לא ילדה
                שפחדים גידלה,
                מודה בחולשה
                זו לא בושה,

                שורפת ת'פחדים,
                בונה ת'דרכים,
                מגשימה חלומות,
                לא רוצה רק להיות,

                כמו ציפור חופשייה
                נוסקת אל השמיים
                לא עוצרת לשנייה
                מסיתה אל קו המים

                מכוונת לירח,
                מנימום על כוכבים,
                קוטפת עוד פרח,
                צומחת מכאבים.

                הופכת מתוק למר,
                נשארת גם כשנגמר,
                אוספת תשברים,
                מנציחה רגעים.

                כמו ציפור חופשייה
                נוסקת אל השמיים
                לא עוצרת לשנייה
                מסיתה אל קו המים

                כבר לא מפחדת,
                בזריחה רוקדת,
                נושמת אוויר,
                מביטה אל העיר.

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • חינדיקיקיח מנותק
                  חינדיקיקיח מנותק
                  חינדיקיקי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2460

                  זה בא פתאום
                  כובש כל תא בגופי
                  הנה הוא, מר דיכאון
                  מפיל אותי ברשת של עצמי

                  שום דבר כבר לא מעניין
                  עזבו אותי לנפשי
                  תנו לי להתבכיין
                  תבינו, אני בדיכי!

                  יום עובר, עוברת המוזה
                  קבלו אותה: מחלת המדוזה
                  צוחקת מכל דבר
                  גם כשלפעמים זה מיותר...

                  החיים תותים בשבילי
                  נהנית מכל פטפוט
                  בואו, תשתגעו איתי
                  נעשה קצת בלגן

                  וכשעובר גם מצב הכפית
                  מגיע מצב המזלג
                  אין מה לעשות כבר
                  אלא רק על עצמי ללגלג

                  הבו נא לי עצה
                  איך על מצבי הרוח אני מתגברת
                  שתהיה לי רפואה למכה
                  בטרם רוח הפיוט עוברת...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • טותייייט טותיייי

                    תקופה ארוכה מחפשת בנרות
                    איפה הטוב שהיה גם בלילות
                    לא רואה כלום מכמות הדמעות
                    מה שרק מבקשת תן לי כוחות

                    תן לי כוחות לעבור את הכל
                    הרי אתה המלך הכל יכול
                    אומרת לך תודה גם בתוך הלב
                    הרי אתה מביא לי גם את הכאב

                    מביא את הכאב שהוא טוב
                    כדי שאוכל להיות יותר קרוב
                    אתקרב אליך לאט בדרך שלך
                    כי אתה אבא שלי והעולם שלך

                    העולם שלך שהוא רק בשבילי
                    הרי אתה שלי והכל תמיד לטובתי
                    סליחה אם פעמים אותך שחכתי
                    ולתוך הרע שהיה בטעות טבעתי

                    טבעתי מרוב הדמעות שזלגו
                    כי בכיתי הרבה כי ממני ברחו
                    רק רציתי שישמעו את הלב
                    ושלא שמו לב זה היה כואב...

                    טוהר

                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2461
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2462

                      ולמה
                      יֵשׁ גּוּשׁ
                      בָּעוֹלָם
                      אוֹקְיָינוֹס
                      שֶׁל קֶרַח
                      פַּעַם
                      קָרְאוּ לוֹ
                      לֵב

                      זֵר כָּמוּשׁ
                      וְיָבֵשׁ
                      אָמְרוּ לִי
                      זֶה פֶּרַח
                      בִּכְלָל הוּא
                      מַזְכִּיר לִי
                      כְּאֵב

                      רָקִיעַ
                      שְׁקִיעָה
                      רַק כָּתֹם
                      שֶׁנִּמְרַח
                      עוֹד יוֹם
                      הוֹלֵךְ
                      וְנוֹבֵל

                      מַגִּיעַ
                      לוֹ רֶגַע
                      עוֹלָם
                      מְדֻכְדָּךְ
                      עַל גַּבּוֹ
                      הוּא נוֹשֵׂא
                      וְסוֹבֵל

                      כַּמָּה
                      דְּאָגוֹת
                      וְחֹסֶר
                      וַדָּאוּת
                      יֹפִי שֶׁלֹּא
                      יִהְיֶה עוֹד
                      שָׁלֵם

                      וְלָמָּה
                      שֶׁנִּשְׂמַח
                      וְנִרְקֹד לְךָ
                      מְצִיאוּת
                      כְּשֶׁהִיא
                      לֹא פֹּה-
                      יְרוּשָׁלֵם?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • שבור אורש מנותק
                        שבור אורש מנותק
                        שבור אור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2463

                        שאלה למשוררים (2)

                        אליכם המשוררים אפנה בשנית
                        לשאול האם לדבריכם תכלית
                        האם חורז את הכול עיקרון
                        חזון חלום או איזה רעיון

                        פעמים בקוראי שירים
                        התהייה אצלי עולה
                        אני רואה מוטיבים ידועים
                        ולא רואה להם מטרה

                        עושה רושם שהאדם שכתב
                        ערבב כמה מושגים שאהב
                        סידר בתוך חרוזים
                        ובנה מהם כמה בתים

                        וכאן אשא דברי
                        אל רעי המשוררים במחילה
                        אם נכונה הבנתי
                        יש פה טעות קלה

                        דבריו של אדם צריכים כוונה
                        אך על דיבורו להיות חופשי
                        לכן אפשר לבזבז איזו מילה
                        או להגיד משפט שטותי

                        אך בדרך כלל
                        ובפרט כשאומרים אמירה
                        לא להילחץ אבל
                        יש להשקיע מחשבה

                        צריך לחדד הרעיון
                        ואז להלבישו במילים
                        ולא לגבב או למרוח
                        אלא להרחיב הדברים

                        שיהיה בהצלחה לכולם
                        שפיטת הרוח מוגבלת
                        אין אלו דברי זעם
                        קחו אותם ברוח אוהבת

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • orlyO מנותק
                          orlyO מנותק
                          orly
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2464

                          רק מילה אחת🙏/#ORLY#
                          ורציתי לכתוב.
                          ויצאו לי,
                          גיבובי שטויות.

                          ורציתי לדבר.
                          ויצאו לי,
                          הברות קטועות.

                          ורציתי לחשוב,
                          ובסוף,
                          טובעת בים של מחשבות.

                          ורק חיכיתי,
                          למילה אחת,
                          שתפרוץ את כל הגדרות.

                          #ככה זה כשנפש של משורר חסרת מילים#

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • 11221 מנותק
                            11221 מנותק
                            1122
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                            #2465

                            האנשים הרעים
                            תמיד הכרתי
                            ידעתי שהם דואגים לעצמם
                            וכסף הם מרוויחים על הדרך
                            אבל שזה מתנפץ בפנים
                            זה קשה הרבה יותר
                            כשלפתע האנשים הכי קרובים
                            השקיעו בדבר כל כך חשוב
                            ואם איקס אדום התבטלו התוכניות
                            לכולם

                            והאנשים הטובים
                            בשבילם נפגעתי
                            פתאום הברור מאליו נגמר ודמם
                            עם כל ההשקעה שדבר לא ישווה לה ערך
                            ובשבילם אני נקרעת מבפנים
                            על שנאלצו בשביל קירוב האחר לוותר
                            ולדחוק את מה שכל כך אוהבים
                            חולמים שהכל יחזור להיות שוב
                            אך בלב לא ישתנה סדר העדיפויות
                            לעולם

                            אגב מעניין אותי- זה נקרא שיר עם חריזה??

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2466

                              שיר יפה שאחותי כתבה:

                              אנשים טובים
                              בפשטות דובקים
                              את עצמם אוהבים
                              ללא צורך ביחס מאחרים

                              במעשיהם שלמים
                              לנצח מאושרים
                              לא חוקרים ולא דנים
                              את השני מבינים
                              הם ימצאו חן בעיני האלוקים!

                              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                חסידייה אוטנטית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                #2467

                                סליחה טאטע!!
                                מבטיחה שאחזור
                                רק תושיט לי יד
                                שיהיה לי כוח לאזור

                                הלכתי רחוק
                                הכי רחוק שיש!
                                מהמקום אליו נפלתי-
                                אפשר רק להתבייש...

                                מתחננת ממעמקים
                                לקצת עזרה
                                הקול שחוזר ממרחקים
                                מבשר על אפס אהבה

                                בוכה על הריחוק
                                מתאמצת לחזור,
                                כאילו נאחז בי שיתוק
                                מתרסקת עמוק יותר לבור----

                                מחכה ליום
                                בו אלך איתך תמיד
                                מחכה ליום
                                בו אוכל לצעוק---
                                אבא, חזרתי!

                                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2468

                                  המחשבות נהפכו לזיכרונות
                                  ההפסדים שלי מול הניצחונות
                                  מחזיקה חזק מנסה שלא ליפול
                                  וכשקשה לי מפחדת שוב לשאול

                                  והדמעות בלילה שורפות את הלב
                                  מפחדת להתייאש אחרי שאתלהב
                                  הפעימות שלי מרעישות כמו מנגינה
                                  אבל למה אני בוכה כשהיא עצובה

                                  והשורות של המחברת נשארו ריקות
                                  מנסה לשכוח את כל החוויות הרעות
                                  בכל פעם כשאני במערבולת של רגשות
                                  אני מנסה להחזיק חזק שלא לבכות

                                  כי בין הטוב לבין הרע אני מתבלבלת
                                  ונמאס לי להגיד שטוב לי, אני משקרת
                                  כי לפעמים מי שאוהבת יכול להיות כזר
                                  ולמה העולם הזה יכול להיות כל כך מוזר?

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • אלישא מנותק
                                    אלישא מנותק
                                    אליש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                    #2469

                                    הוא טרק את הדלת
                                    בפנים חתומות
                                    ובחלון עוד עומדת
                                    דמעותיה חמות

                                    והם עצובים
                                    והוא בשלו
                                    הימים הטובים?
                                    כבר אין הם אצלו.

                                    והוא ברחוב
                                    והם כועסים
                                    יש להם חוב
                                    עצות מטכסים

                                    הלא הם התחייבו
                                    לדאוג לו תמיד
                                    בחוטי משי טוו
                                    עולם שהשמיד.

                                    הוא חיפש את דרכו
                                    בעולם כה סוחף
                                    והדרך שלו
                                    ליבו הדוחף

                                    רצו שיבין
                                    שייטוש הרגליו
                                    שיפחד מהדין
                                    אימתו כבר עליו.

                                    ירא מעצמו
                                    מגבולות שאינם
                                    תוסס הוא דמו
                                    מזכיר שהוא בנם

                                    של אבות, אמהות
                                    שלא נכנעו
                                    עיניהם כבר קהות
                                    זועקים הם: דעו

                                    שיש שם אחד
                                    ואוהב הוא אתכם
                                    לנצח, לעד
                                    ידו בידכם

                                    וגם אם עזבתם
                                    זרקתם אחור
                                    הן בנים אתם
                                    יודעים במה לבחור.

                                    יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                      #2470

                                      מרגיש כמו "אויב באדמת ידיד"
                                      מסתקלים עלי מוזר
                                      אני כל כך מפחיד,מטריד?!

                                      "מבוקש" ברוסיה, אוקראינה,ואפילו טורקיה
                                      מרדף אופנועים,רובים ובעיקר שפיכות דמים
                                      איזה אנדרלמוסיה..
                                      לכלוא אותי כולם חפצים!

                                      חלק מ"לוחמי הצללים"
                                      ונלחם למען עמי
                                      ולפעמים תוקף אותי פחד אימים
                                      שאולי יגלו אותי

                                      ב"התנקשות" הוכרחתי להשתתף
                                      חטופים בארץ רחוקה כמעט סוף העולם דרומה
                                      ואפילו התחבאנו במרתף
                                      המשטרה חקרה והתענינה

                                      "שתול" עמוק מבפנים
                                      ולכפר הקטן מנסה לתת מזור
                                      בתוך בועת טבע משל עצמם הם כלואים
                                      מנסה לאתר את האיזור

                                      מ"טווח אפס" הם יורים
                                      רוצחים ב"דם קר"
                                      האיברים הם קוצרים
                                      שומרים הכל במקפיא הקר

                                      צריך" מגן אנושי"
                                      בין כל המשימות והמבצעים
                                      מישהו שימור אותי מפני עצמי
                                      שיזכיר לי שכולנו אחים
                                      השיר בהשראת יונה ספיר

                                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                        #2471

                                        בסופו של דבר בא לי לברוח,
                                        בסופו של דבר נגמר לי הכח,
                                        מחפשת מקום בו יהיה לי נוח,
                                        מתרחקת ממך ואין לי מנוח,

                                        לא מצליחה להתחבר,
                                        יודעת שאתה אוהב,
                                        רוצה להישאר,
                                        ומתרחקת יותר,

                                        אני באמת משתדלת,
                                        רוצה אותך יותר,
                                        אבל החוט נמתח לי הרחק הרחק,

                                        תחזיק בי חזק,
                                        כדי שלא העלם,
                                        תחזיק בי חזק,
                                        כי הכאב רק עולה,

                                        אוהבת אותך אבא,
                                        אוהבת באמת,
                                        מאמינה רק בך,
                                        מעומק הלב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיהא מנותק
                                          איציק דדיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2472

                                          אני סתם שלומיאלי מסונוור

                                          מכל הבלאגן שכאן נשאר

                                          מהשטויות שעשיתי בעבר

                                          והטעויות שעדיין לא נשכחו כבר

                                          אבל אל דאגה כי יש דרך חזרה

                                          כי אני בן של מלך שמחכה שנשוב בתשובה

                                          שיר על כל נער שעושה שטויות וחוזר לאבא שבשמיים

                                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול