דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בינינו לא משנהב מנותק
    בינינו לא משנהב מנותק
    בינינו לא משנה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2513

    מה שבינהם:

    חברות זה דבר שלא מוצאים כל יום,
    אבל בסוף כולם מוצאים,
    אז למה אצלי זה רק חלום,
    למצוא במקום את עצמי,

    רבינו אמר לא להתיאש,
    אז אני מחזקת את האני שלי,
    ומנסה לשמוח במה שיש,
    אבל,
    תעזור גם לי,
    בסוף למצוא ולהתרגש,

    אומרים ששורש אהבה נתינה,
    ואני כל הזמן רק נותנת,
    אז תחדד בתוכי את ההבנה,
    ועזור לי למצוא,

    כי אני צריכה,
    אהבה,
    נתינה,
    חברות,
    וכל מה שבינהם.

    אם האהבה הייתה מלחמה כמה חזק הייתם נלחמים?🧨🏁🖤

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2514

      היא יושבת בדד,
      איך כל פעם היא לבד,
      סיוטים על מלחמות,
      חלומות על נחמות ,

      שועלים  סובבים ,
      צרחות וכאבים ,
      ואין יד ולב
      להרגיע את הכאב ,

      עד מתי תצרחי בדממה,
      תמיד את פה לעצה,
      מתבוססת לך בשממה ,
      מול כל עם ועדה,

      כי שנים שהיא דומעת,
      מחכה לישועה ,
      לבניה מתגעגעת ,
      עוד תקיים את השבועה.

      אפילו הכוכבים
      צריכים חשכה,
      כדי לזרוח.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • אלישא מנותק
        אלישא מנותק
        אליש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
        #2515

        ימים עייפים
        והשמש קופחת
        גיצים עפים
        דוקרים כמחט

        יש קרע בעם
        ואין תופר
        ואם יישפך דם
        מי עוד סופר

        הבית נחרב פעמיים
        בגלל שנאת חינם
        ואיבה? יש פה כמים
        כל יום חורצים להם דינם

        כל דור שלא נבנה
        כאילו נחרב
        ואם עוד לא תקנה
        עוונו נצרב

        כי נחרב בגלל שנאה
        ואיך ייבנה?
        אם לא על ידי אהבה
        בזכותה המצב ישתנה.

        נכתב בעקבות המצב הנורא הזה, שבו כל אחד בטוח שהצד השני רק מושחת.

        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ויוושו מנותק
          ויוושו מנותק
          ויווש
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2516

          השמש בחוץ לא מרחמת
          עליי כל היום כאם מסוככת
          ביום בלילה בכל שעות היום
          השמש מחממת אותי בחום

          לפעמים אני טוענת
          למה לי לסבול?
          לפעמים אני רוטנת
          למה זו המצווה החשובה מכל?

          אבל בסוף אני יודעת
          שאני לא סתם איזה הלך
          ולחישה באוזןן שומעת
          'היי,את בת של מלך'

          בזכות אותם אגלים
          בזכות אותם התגברויות על הקשיים
          תזכי להעמיד דור ישרים
          שבדרך התורה הולכים

          כל מצווה הכי קטנה
          כל קושי או ניסיון בגולה
          כמו שהגננת אמרה
          עוד לבנה לבית המקדש מוסיפה

          שיר שאחותי הקטנה כתבה אשמח שתגיבו לה

          "ללב שלנו אין הנחות😞
          אין מבצעים❌
          ואם שברת💔שילמת!"💰

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • הדריה הדרי התייחס לנושא זה ב
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2517

            בוכה בחולשה
            מצפה שתביני
            ואת- רק בורחת מהבושה
            -חשבתי שתכילי

            החטפת לי ת'כאפה
            הכי כואבת בעולם
            כל החיים רק הגנתי עליך
            וככה הכל נעלם?

            נקמתי בעצמי
            בל להרגיש
            חשבתי שתחבקי
            גיליתי שהלב שלך כבר לא כל כך רגיש

            כעסת עליי
            למה אני עושה שטויות
            התרסתי לך
            הלוואי ולא היו לי בעיות

            בכיתי ת'נשמה
            ולא היית מסוגלת לנחם
            עם אצבע מאשימה
            התאכזבת בלי יכולת לרחם

            רבתי איתך הבוקר
            כמו כל הבקרים האחרונים
            אמרת שיעלה לי ביוקר
            ואני- צחקתי לך בפנים

            חשבת שזה צחוק
            לא ראית את הבכי
            פגועה עזבתי
            כאילו סטרת לי בלחי

            למה את מתעלמת?
            כל החיים דאגתי לך!
            למה את לא שואלת?
            אדישה מול הדמעות שלי!

            אני מתגעגעת אלייך
            את לא?????

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכתכ מנותק
              כוכב לכת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2518

              עורר את
              הלב,
              להתאבל
              ולבכות
              על בנין
              שחרב
              בגלל חטא אבות,
              עורר את
              הלב,
              לחכות, לקוות,
              שמזער מהטוב
              לא יפגע
              בצפיות,
              עורר את
              הלב,
              להבין,
              לאהוב,
              לעשות,
              להפוך את האבל,
              ליום של שמחות.

              אין דבר שלם מלב שבור,
              קרוב ד' לנשברי לב
              קרוב ד' לנשברי לב!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2519

                בס"ד
                גם אם כלום לא מצליח-
                קום להמשיך, אל תנסה לברוח.
                תתפלל לאלוקים שיתן לך כוח..

                תיזכר באנשים גדולים.
                שבעבר עברו קשיים,
                שנתקעו במיליון ואחת צמתים..

                משם צומחים לגבהים.
                אם מהנפילה יודעים להרים,
                עם הזמן עושים דברים גדולים...

                המשבר, האכזבה, משפיעה-
                ואם תלמד להתבגר, תראה תתוצאה.
                תרגיש בתוך תוכך את ההצלחה..

                אתה תצליח.
                תשאר בעולם ותוכיח!
                כי לא סתם נבחרת -
                יבוא יום שתודה על זה שנלחמת...

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #2520

                  להתחיל מחדש
                  נפרטים המיתרים🎸
                  מתמזגים הקולות
                  מתנגנים השירים
                  באלפי מנגינות,🎼

                  צליל עונג נשמע🎹
                  מתוך הכינורות🎻
                  צליל של עבר שכולו נגמר
                  צליל של תקופה יפה שעכשיו נגמרה

                  וכי דומה הדבר למנגינת חליל
                  רצונך להפיק ממנו צליל
                  מי שתעמוד תבחין בדף תמים-
                  פה לא תימצא דבר מלבד צורות ושירטוטים...
                  סולם התוים ניראה לך ארוך ומרתיע
                  לרגע לא תצליח, לשווא היא תתיגע

                  כי אם לא תחברי תו אל תו🎼
                  מנגינה של צלילים לאוזנך לעולם לא תישמע...

                  כך עלינו לרקום יחדיו את העבר והעתיד
                  כי "אדם שאין לו עבר אין לא עתיד"
                  כך משפט זה מעיד...
                  עליך לזכור את עבר השנים
                  ותהא דרכך סוגה בשושנים!🌸 🌺
                  @הדרי✍

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2521

                    שיר שאחותי כתבה על תשעה באב.... אמנם תשעה באב כבר עבר- אבל אצלי הוא תמיד נשאר בלב...

                    דמעות חסרות
                    חסר לב
                    חסרה נשמה
                    מה שווה גוף כזה?
                    בלי רגש ואהבה.

                    שנכסף לרע
                    מתרחק מהטוב
                    עושה מעשים בלי לחשוב

                    איך יוכל להינצל
                    איך יוכל לחוש את השכינה
                    איכה ישבה בדד העיר רבתי
                    בלי מקור אור ובלי תקווה...

                    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2522

                      יזכור
                      אם אשכחך ירושלים
                      ואיך אפשר שלא לזכור
                      כשדם נשפך ברחובותייך
                      כשאש פגעה בנו קור

                      אם לא אעלה את ירושלים
                      היא תעלה את עצמה
                      לכותרת ראשית בעיתון
                      אותיות מוצפות באימה

                      אם לא אזכרך ירושלים
                      תעזרי לנו שלא נשכח
                      אבל בלי כאב, ריח מוות
                      תזכירי לנו רק... אותך

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • אדמיליםא אדמילים

                        יזכור
                        אם אשכחך ירושלים
                        ואיך אפשר שלא לזכור
                        כשדם נשפך ברחובותייך
                        כשאש פגעה בנו קור

                        אם לא אעלה את ירושלים
                        היא תעלה את עצמה
                        לכותרת ראשית בעיתון
                        אותיות מוצפות באימה

                        אם לא אזכרך ירושלים
                        תעזרי לנו שלא נשכח
                        אבל בלי כאב, ריח מוות
                        תזכירי לנו רק... אותך

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2523

                        ירושלים

                        אף פעם לא העמקתי
                        חקור אודותייך
                        אף פעם לא התרגשתי
                        מצעידה ברחובותייך
                        אף פעם לא התעניינתי
                        בעברך הרחוק
                        וכלפייך, אף פעם לא חשתי
                        צער עמוק

                        אבל פתאום
                        ליבי נעור
                        מתאוריים היפים

                        ואליך
                        בת ציון
                        מלאתי כיסופים

                        ואיני יודעת שקט
                        על עולם שהיה
                        ואין לי פיסת רוגע
                        על עולמך שנגדע

                        מחכה אני לרגע
                        בו
                        יבקע כשחר אורך

                        ומשמיים תרדי אלינו
                        תתגלי
                        במלא הדרך

                        נעמוד אז כולנו
                        נהיה כחולמים
                        ואת
                        ירושלים
                        תנוחי מנוחת עולמים

                        הלוואי ונזכה בקרוב!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • A Anne התייחס לנושא זה ב
                        • דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                          #2524
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מא1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2525

                            בס"ד
                            זה שיר שכתבתי, על רקע שיר שכתבתי בגיל 12- שהוא מצורף בספוילר.

                            התעוררי,
                            כי בא אורך
                            התנערי,
                            כי שלמו ימי אבלך.

                            וזה תמוה-
                            דורות ראשונים לא זכו לה,
                            אז מדוע-
                            דווקא אנו נזכה לקבלה?!

                            ענק וננס-
                            רצו לראות את המלך
                            אבל אין נכנס-
                            כי חומה ניצבת בדרך...

                            מה לעשות???
                            הבזיק רעיון במוחם,
                            אפשר לנסות-
                            יעלה הננס על הענק הרם!!

                            דורות קודמים-
                            ענקים בתורה בחוכמה ולא רק,
                            אנו כננסים-
                            בדור כה נחות, מבולבל ומפורק.

                            ודווקא ועל אף-
                            כל מעשה קטן מצטרף אל דור דעה,
                            והוא יכריע הכף-
                            כי המלאכה, נקראת על שם גומרה.

                            נחמו עמי-
                            אחרון, אחרון צולח
                            מעפר קומי-
                            ינון ואליה אני שולח!!

                            דורנו הוא דור אחרון לגולה
                            אך מדוע דווקא בו תבוא הגאולה?

                            שאלה זו נשאלת בפי רבים
                            וגדולים משל עליה נותנים:

                            משל לננס וענק שרצו לראות את פני המלך
                            אבל באמצע ראו חומה שחוסמת את הדרך

                            אבל רק אחד מהם יכל לראותו
                            וזהו הענק כמובן בזכות גובהו

                            אך פתאום רעיון הבזיק במוחו
                            לעזור לננס לעלות על כתפו

                            ןהנה הננס הורם
                            על כתפיו של הענק הרם

                            וכך יכל לראותו
                            יותר טוב מהענק חברו

                            ולכן אנחנו עם הזכויות של האבות
                            ועם זכויותינו המועטות

                            נזכה לקבל את הגאולה
                            כי
                            "אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה!!"

                            משפט לחיים-💕
                            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                              #2526

                              שוני כואב
                              סוג של הרגל
                              הפרדה כמחיצה
                              עד לכאן, איש
                              זה גבולך!

                              אבא?!
                              מתי זה יעצור
                              מתי סוף למצור
                              שחורק על הלב
                              שמדמם ללא כאב
                              על דם שנשפך
                              ועל לב שנשבר

                              אבא?!
                              מתי תרד אותה לבנה
                              שתשלים את החור
                              שתשבור כאב על
                              אם ובנה.

                              מתי?...

                              אני אבא הנחתי
                              את האבן, ולשני
                              הייתי לו לעזר
                              שגם הוא יזכה
                              וכך הכל יראה אחרת....

                              לאהוב באמת,
                              זה לאהוב מהלב!

                              אני לא יודעת מה אתכם אבל אני עדיין בתוך עמוק כואבת את כאב החורבן והאבל.
                              לא זכינו השנה לראות את הגאולה,
                              אך מקווים ומאמינים כל יום שהוא יבוא!
                              ושנזכה לאהוב באמת! כל אחד ולקבל את השוני של כול אחד.
                              אשכנזים, ספרדים, חילוניים, שמאלנים...
                              כולם כאחד!!!!
                              אמן!!!!!!

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                ארי גולד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2527

                                קינה על חורבן הבית

                                איכה בדד גוועתי,
                                דרשתי המיתי ואין זוכר חסדי,
                                טרפוני ידידי כשונאים,
                                לעוסה מעונה נהייתי,
                                סבלי עוד פושט צועקת,
                                קוני רחם שוועתי תשמע.

                                קינה שכתבתי על החורבן בהשראת הקינות שאמרנו אתמול... ע"פ סדר האב'

                                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2528

                                  אתם חושבים שאני חזקה
                                  כי לידכם לא נשברת
                                  אתם חושבים שאני צדיקה
                                  כי את הקשיים לא מספרת
                                  אתם חושבים שאני מצחיקה
                                  כי לידכם לא בוכה
                                  אתם חושבים שאני מלאכית
                                  כי לא ראיתם אותי במציאות
                                  אתם חושבים שאני מלכה
                                  כי לא ראיתם אותי עובדת
                                  אתם חושבים שאני בעלייה
                                  כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                                  אתם חושבים שאני חזקה
                                  אבל בכל לילה נשברת...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט טותיייי

                                    אתם חושבים שאני חזקה
                                    כי לידכם לא נשברת
                                    אתם חושבים שאני צדיקה
                                    כי את הקשיים לא מספרת
                                    אתם חושבים שאני מצחיקה
                                    כי לידכם לא בוכה
                                    אתם חושבים שאני מלאכית
                                    כי לא ראיתם אותי במציאות
                                    אתם חושבים שאני מלכה
                                    כי לא ראיתם אותי עובדת
                                    אתם חושבים שאני בעלייה
                                    כי אתם לא יודעים שאני נופלת
                                    אתם חושבים שאני חזקה
                                    אבל בכל לילה נשברת...
                                    טוהר

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2529

                                    תקראו את הספויילר זה חשוב

                                    בתשעה באב אנו מתאבלים
                                    על בית המקדש בוכים
                                    על שחרב לנו פעמיים
                                    מרגישים שטבענו במים
                                    זה קשה ועצוב
                                    הזמן של הגלות ממש קצוב
                                    אנו בדרך אל האור
                                    את הימים כבר לא נספור
                                    הנה בנינו לבנה ועוד לבנה
                                    כבר מרגישים את השכינה
                                    בית המקדש לתפארה בנינו
                                    ועכשיו נגור בבית מקדשנו
                                    גם אם קשה זה לא נורא
                                    כי אנו בדרך אל הגאולה

                                    ירושלים את זהב
                                    נשאר איתך לעד
                                    לעולם לא נעזוב
                                    נשאר תמיד קרוב

                                    מרגישים שטבענו במים-הכוונה היא שאין לנו כבר אוויר לנשום=כמו במים

                                    "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                    (אני)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4א מנותק
                                      אייל גלבוע 4
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2530

                                      נערה אחת כמעט ילדה
                                      עברה תקופה לא פשוטה
                                      ללא הורים לצדה
                                      ללא חמלה,ללא פרוטה

                                      לרבי כתבה בדמעות
                                      וקיבלה תשובה כנה
                                      ואז כל כמה שבועות
                                      התייעצה ועידכנה

                                      באחת הפעמים תמהה במכתבה
                                      דרש בני ישראל,מנהיג רומה באהבה
                                      איך מוצא זמן לנערה לא חשובה?!

                                      עונה הרבי בנוסחה מרטיטה
                                      אם מרגישה כאב ילדה
                                      גם אבינו רוענו עלי מביט
                                      כל צרה שלה בלבו נראתה

                                      "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                      ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • יוס yosי מנותק
                                        יוס yosי מנותק
                                        יוס yos
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
                                        #2531

                                        בית עתיק
                                        c028fb1d-6ab5-4506-8b4c-7c55f22fa1de-image.png
                                        צועד לאיטי מהורהר,
                                        עיני צדה שלט מוזר,
                                        אל תוך עצמך כתוב שם; מצחיק,
                                        פונה אחריו יש שם בית עתיק.
                                        דפקתי בדלת,
                                        תגובה מהמהמת,
                                        דורך על יבלת,
                                        בא פעם אחרת.

                                        כי בעל הבית לא נמצא זה כמה חודשים,
                                        יצא לטיול מחפש ריגושים,
                                        עומד שם המום אבדו המילים,
                                        אתם לא מבינים שאני בעלים??
                                        עשיתי סיבוב לכניסת הסתרים,
                                        היא נועדה למילוט ברגעים אבודים,
                                        רוח פרצים וצירים חלודים,
                                        חבר'ה, ניצחתי! אני כאן בפנים!
                                        הגיע זמן לסיור בביתי החמים,
                                        נתחיל במטבח פה כותבים מתכונים,
                                        רגשות מתבשלים זה מקור הפחדים,
                                        אני ממליץ לך לפרוש זה נעשה לא נעים...

                                        נכנס לסלון,
                                        בוהה בשאון,
                                        עוטה השריון,
                                        הצילו! דמון!
                                        (אה, זה כולה הפחדים שלי...)
                                        תופס את הרגליים בורח,
                                        המראה הוא עגום, והריח...
                                        ברקע יש מישהו צורח,
                                        מה זה?! לא הזמנתי אורח?!

                                        פיו, זה אתה,
                                        ידידי חרדה,
                                        לא תצא לשעה,
                                        לקפה בספה?
                                        הוא פוחד לענות,
                                        פן אחשוב הוא צרות,
                                        הוא רדוף מחשבות,
                                        של הפסד מלחמות.

                                        חרדה דפקה בדלת די מזמן ביקשה לישון,
                                        סידרתי לה חדר מיטה יפה וגם עיתון,
                                        זה נראה שנחמד וכיף לה שם, היא לא יצאה,
                                        אני מפחד להידבק מהפחד שלה, מה זה אם לא חרדה?
                                        הגעתי למצב שזה או אני או היא,
                                        לא הסכימה לצאת ובחרתי לצאת לדרכי,
                                        הייתי צריך לבקש עזרה לנקות את ביתי,
                                        הבעיה שפחדתי לתקשר, מי זה? אני או היא?!

                                        עכשיו חזרתי במרץ לזירת הקרבות,
                                        לא מטהר שוב השרץ בא נשחיז חרבות,
                                        היא ברחה לה לחדר הגיפה תריסים,
                                        אין אומץ לתקוף, היא עדיין בפנים...
                                        ביקשתי עזרה מהחדר ליד,
                                        שם נמצאת השנאה היא חיה לבד,
                                        שונאת הסביבה ולפעמים גם אותי,
                                        מקיפה את עצמה במעטה דוקרני.
                                        אני שונא את התגובה זה מכעיס שם בפנים,
                                        סוף סוף זה אני אלו היצורים,
                                        אלו ועוד שעכשיו רגועים,
                                        אני לא מעיר דובים ישנים.

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • 11221 מנותק
                                          11221 מנותק
                                          1122
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                                          #2532

                                          יורדת לעולם
                                          נשמה חדשה
                                          שום פרט לא נעלם
                                          נשמה קדושה

                                          יודעים כולם
                                          לה יש תפקיד
                                          היא לא מגיעה סתם
                                          כל אחד יעיד

                                          וכדי למלא את שליחותה
                                          החליטו בשמיים
                                          לברוא רק אותה
                                          עם צבע מסוים בעיניים

                                          וצבע העור
                                          וגיל וגובה
                                          במיוחד בשבילה לבחור
                                          בשבילה הכל הוחלט מגבוה

                                          וכל התמודדות ובעיה
                                          שהנשמה תעבור בחיים
                                          רק היא תדע
                                          איך לא ליפול ואם צריך- להרים

                                          כי זה תפקידה
                                          זה שליחותה
                                          זה יעודה
                                          ואין עוד אחת כמותה

                                          @הדס-ט נכתב על הופסט שכתבת...
                                          אם יהיה לך מה לעשות אם השיר הזה
                                          אם את גם צריכה לשנות משהו בהתאם לאותה אחת ספציפית- חופשי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול