דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4א מנותק
    אייל גלבוע 4
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2591

    קרה דבר נורא
    אין לי השראה
    רוצה מחמאה
    על מילה וחצי של שירה

    נגמרו השירים
    אין לי חרוזים
    וגם לא תפוזים
    למרות שהחיים תותים

    המשקלים לא מסתדרים
    החרוזים בנאלים
    תמיד אותם שירים
    אנשים תהיו מקוריים!

    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהaא מנותק
      אבא תודהa
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2592

      גשר

      גשר
      בין שני צוקים
      מקשר

      גשר
      בין רכסי הרים
      מחבר

      גשר
      בין טיפוס
      לבין חיבור

      גשר
      בין דרך קלה
      לקשה

      גשר
      בין דרך נכונה
      קלה ואמיצה
      לזו העקלקלה
      והלא קלה

      השם
      נתן לנו לבחור
      בין רע לבין טוב
      בין גשר לחיים הטובים
      עם הוראות מפורטות
      איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

      או חלילה לבחור בדרך קשה
      של ירידות
      ותהומות
      בורות
      וסכנת נפילות
      ואח"כ לעלות
      בדרכים מפותלות...

      התורה היא סם
      התורה היא גשר
      לחיים!

      מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
      אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
        #2593

        טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
        אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
        מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
        אבל למה?!
        אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
        רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
        זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
        אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
        אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
        שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
        אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
        אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
        רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
        לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
        לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
        למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
        כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
        ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
        צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
        שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
        אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
        ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

        זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

        שלכם
        ישי משה

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2594

          עדיין
          ואיך קרח נשבר
          על כל המילים
          שעדיין לא נכתבו
          וטיפות של מים
          נשרו מהעין
          שעדיין לא דמעה
          ורסיסים קרים
          נספגו באדמה
          שעדיין לא הושקתה
          ופרח מת שם
          בין הקוצים
          שעדיין לא נוכשו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • A מנותק
            A מנותק
            Anne
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2595

            הלב שלי
            שביר
            ולא חסרים לו
            סיבות

            להתנפץ אלי
            קרקע
            למליון
            חתיכות

            פעם זה
            לאחר
            פטפוט עם
            שכנה

            פעם בדרך
            חזור
            מחתונה

            עד לא מזמן
            בכיתי
            בכל
            התרסקות

            הרגשתי
            מרוקנת
            חסרת
            אישיות

            אבל עכשיו
            התחלתי
            לאסוף את
            עצמי

            ולא מתכופפת
            בכלל
            אל עבר
            שברי ליבי

            שוקעת בתוך
            ידיו
            של אבא
            גדול

            מחכה שילקט
            את שבריי
            מתוך
            החול

            וכשאני מקבלת
            את ליבי
            הבנוי
            מחדש

            מיד אני
            חשה
            בברק
            מקודש

            כי אין דבר
            שלם
            יותר
            מלב שבור

            ואין דבר
            זוהר יותר
            מלב
            שנבנה
            שוב ושוב

            מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
              #2596

              ים גלותם
              וישקט כל גלגל ואופן
              ואור חמה יחויר אל מולו
              ינוסו צללי בין ערביים
              יפנו מקומם לאורו
              ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
              ולא יהא מרחוק מבטו
              לא ישבו בדד עם של אחים
              ולא תהא נסתרת מלכותו

              ממקומך מלכנו תופיע
              כי מחכים אנחנו לך
              מר לבונה וקטרת סמים
              יתנו עוז והדר למלכותך
              כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
              ויעלה אבק מרכבותיך
              נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

              רחם על עמך תרצה תפילתם
              קול קדיש דופק בדלתיך
              והדמעות שיורדות אל ים גלותם
              חוזרות עולות עד כסא כבודך
              מבעוד יום הדלת נפתח
              בני מלכים אל בני אצולה
              שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

              ממקומך וכ"ו
              כשיבוא היום שתגיע גאולה
              כשיבוא היום שתגיע גאולה

              לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
              למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
              https://miktzav.com/post/269192

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • מרבמ מנותק
                מרבמ מנותק
                מרב
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                #2597

                עוד גל שיבוא
                והחול המסרב
                עוד חיוך של הון
                ששובר את הלב

                תשובה לשאלה
                קושי ועזרה
                בכי של עצבות
                שמחה, התרגשות

                עול של צביעות
                רחוק מין המציאות
                שונה ופשוט
                הרי זה ברור.

                המבין יבין...

                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אליה ב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                  #2598

                  שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                  [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                  רגע של שקט
                  מצאתי רגע של שקט
                  לקחתי קצת מנוחה
                  לפתוח ללב את הדלת
                  לנסות להכניס קצת שמחה

                  לחשוב על מה שעבר היום
                  לעצור את השגרה
                  לנסות למצוא בחיים מקום
                  להכניס את הנשמה

                  [פזמון]
                  לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                  בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                  לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                  רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                  בית:
                  חיים שלמים עוברים ברגע
                  מה עשית כל הזמן
                  אנשים רצים, עובדים ביגע
                  להשקיע בעצמם

                  אז יצאתי לעצמי
                  לחשוב מעט יותר פנימי
                  לחפש קצת משמעות
                  להבין את המהות
                  [פיזמון]
                  (הזכויות שמורות)
                  (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                  זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                  תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יאיא
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2599

                    תפסתי מרחק

                    A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                    ממך ממני ומכל מה שנשכח
                    חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                    שיבוא ילטף רק עוד פעם

                    מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                    הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                    B אבל חולם לרוץ
                    להגיע הביתה
                    גם בעיניים עצומות
                    לראות אותך איתי
                    ורק רוצה לשוט
                    בראש נקי מרעש
                    על מי מנוחות
                    למצוא את עצמי

                    A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                    על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                    קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                    והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                    את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                    הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                    B אבל חולם לרוץ
                    להגיע הביתה
                    גם בעיניים עצומות
                    לראות אותך איתי
                    ורק רוצה לשוט
                    בראש נקי מרעש
                    על מי מנוחות
                    למצוא את עצמי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                    • עופר האייליםע מנותק
                      עופר האייליםע מנותק
                      עופר האיילים
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2600
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2601

                        בס"ד
                        אבא, אדון הסליחות 
                        קם לפניך כל יום בחצות
                        לשיר ולהללך 
                        לבקש סליחתך
                        תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                        והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                        מתוודה על חטאים
                        על מעשים לא ראויים 
                        של שנה שעברה במהרה
                        ועל רצון להתקרב מהתחלה
                        כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                        רציתי להרגיש, להיות פתוח
                        אבל זה לא נתן בי שום כוח
                        הלב שלי התחיל לצרוח
                        הנשמה שבי רצתה לברוח
                        אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                        לשוב בחזרה, כבתחילה.
                        עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                        תן לי רק לגדול
                        להבקיע לך עוד גול
                        של עליה, 
                        של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • אלישא מנותק
                          אלישא מנותק
                          אליש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2602

                          אדון הסליחות
                          שומע התפילות
                          שולח לי אותות
                          שם מתוך הערפל

                          גם כשלא ברור
                          והלב שלי שבור
                          שירתי שירת ברבור
                          אין עיקר הכל תפל

                          הוא יודע מה קורה
                          את דרכי שלי מורה
                          והקול שלי קורא
                          עכשיו אליו

                          שיקבל אותי היום
                          גם כשאין פה הגיון
                          כי הילד שנמצא בי
                          הביתה שב

                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          17
                          • בינינו לא משנהב מנותק
                            בינינו לא משנהב מנותק
                            בינינו לא משנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2603

                            ||ספויילר||
                            היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                            אולי עדיף אחרת
                            היא חיה באשליה,
                            שאוהבים אותה כולם,
                            שהיא מועדפת ראשונה,
                            מוערצת של העולם,

                            וכולם מדברים,
                            על ההיא המוזרה,
                            ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                            כשרואה בתוכה,
                            כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                            והיא חושבת,
                            אם טוב לי עם עצמי,
                            בעייני אני מושלמת,
                            ואז לא אכפת לי
                            מ...

                            מי שישתוק ולא ידבר,
                            מי שילחם ולא יוותר,
                            מי שילחש ולא יספר,
                            מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                            אז שילכו כל האנשים,
                            עם הסיפורים,
                            על האגו שמתגבר,
                            על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                            כי לא עדיף שאשב,
                            ואמצא את חסרונותיי,
                            אז לא יהיה לי אפילו לב,
                            ויהיה אכפת לי,

                            מכל מי ומי,
                            מה יחשבו,
                            מה יגידו,
                            מה יספרו,
                            ומה יבליגו,
                            בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                            • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                            • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                              קרה דבר נורא
                              אין לי השראה
                              רוצה מחמאה
                              על מילה וחצי של שירה

                              נגמרו השירים
                              אין לי חרוזים
                              וגם לא תפוזים
                              למרות שהחיים תותים

                              המשקלים לא מסתדרים
                              החרוזים בנאלים
                              תמיד אותם שירים
                              אנשים תהיו מקוריים!

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2604

                              ישש גיל כזה
                              שאתה מרגיש בוגר כזה
                              מסתכל על כולם בגרתי
                              מה אני כבר גדלתי
                              כבר לא קטן
                              בגיל הגן.

                              הגיל הזה שאתה מרגיש
                              שנימאס לך ליהות רגיש
                              לאנשים שלא יעזרו לך
                              אלה רק יזיקו לך.

                              ישש גיל כזה שהחברים
                              זה לא ה א,ב בחיים
                              יש דברים קודמים.

                              יש גיל כזה
                              ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                              שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                              הגיל הזה שאתה בטוח
                              שכל החברים שלך
                              מתנהגים כמו בגן איטה
                              ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                              הגיל הזה מגיע
                              אחרי שאתה כבר יגע
                              אחרי שחשבת שעברת את גיל
                              הטיפש עשרה
                              אז רק לומר לך
                              שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                              סתם זה לא תסמין של הגיל
                              זה רק מראה שגדלת באמת!

                              "קשה לשכוח אנשים
                              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • חינדיקיקיח מנותק
                                חינדיקיקיח מנותק
                                חינדיקיקי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2605

                                קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                                שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                                אני עומד צופה מהחלון
                                זולגות להן הדמעות לאט
                                על חיים של בערך
                                על עוד יום שאבד
                                לאן הולכים כשהלב נסגר
                                הרחק באופק לא רואים דבר
                                בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                                אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                                איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                                כבר שנים שאני מייחל
                                ובלילות בוכה ומתפלל
                                תן לי את הכוח
                                מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                                רוצה להתנתק לנוח
                                נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                                אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                                כי אתה נותן לנו תקווה
                                תקווה ועוד תקווה הלאה
                                כשכלום לא נראה
                                וגבר הכאב
                                לא נותרה לי ברירה
                                רק לגדול מהלב
                                כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                                בקול גדול קורא ה' אחד!

                                זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2606

                                  מקווים מחכים
                                  לימים יפים ומאושרים
                                  שנראה לווים מנגנים
                                  ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                                  נהפוך העולם
                                  נגשים החלום
                                  לא ניתן שיעבור עוד יום
                                  רוצים שזה יקרה עוד היום

                                  הגאולה עוד מחכה
                                  עוד פעולה
                                  אחת קטנה
                                  והנה הוא כבר בא

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                    #2607
                                    פוסט זה נמחק!
                                    רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                      פוסט זה נמחק!

                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                      #2608

                                      מילים של כאב
                                      זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

                                      הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
                                      שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

                                      פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                      אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                      אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                      זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                      אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
                                      כי אני יודעת שהכול זה המצאה
                                      אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
                                      אז אולי אקבל והעריך

                                      פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                      אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                      אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                      זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                      לפעמים עובר לי מחשבה בראש
                                      שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
                                      אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

                                      פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
                                      אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                      אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                      זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                      אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
                                      אז יקבלו אותי כמו את האחר
                                      דייייייי נמאס לי להיות שונה
                                      רוצה שיקבלו אותי כמתנה

                                      פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                      אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                      אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                      זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                      נכון אולי אני כזאת לפעמים
                                      אבל יש גם פעמים שמשתנים

                                      פזמון סופי:(להאט קצב)
                                      עכשיו יש לב רגיש
                                      ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
                                      את הכאב יותר לא האכיל
                                      כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

                                      "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                      (אני)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יאיא
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                        #2609

                                        אחר השיטפון

                                        A כמו ארמון בחול שהתפורר ונסוג אל המים
                                        אחר השיטפון נשאר רק זיכרון בידיים
                                        לבנות את הכל לצאת במחול ולשכוח
                                        לא להביט לאחור לשחות אל החום יש לך כח

                                        B כי הנשמה מחכה
                                        תבקש ותמצא היא שלך
                                        כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                                        אל תדאג

                                        A שוב החיפזון אל השיגעון בעיניים
                                        ניסית כבר הכל אולי אין פיתרון אולי בינתיים
                                        תופס רגעים קטנים ושמחים, משתנה
                                        עבודת החיים פטנט של שנים, מתמלא

                                        B כי הנשמה מחכה
                                        תבקש ותמצא היא שלך
                                        כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                                        אל תדאג

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2610

                                          השיר הזה נכתב בהשראת ילד מטרייה

                                          רציתי חברה ביסודי
                                          רק שלא תהיה כמו כולם
                                          לא תהיה יפה
                                          אבל שהלב שלה יהיה חכם

                                          שלא תצחק עלי עם חברות
                                          שלא תשקר לי
                                          שלא יהיה צלקות
                                          שתשאל-
                                          מה ישלך?
                                          מה קורה לך?
                                          אני כאן איתך

                                          שתשב לידי סתם כך רק לפטפט
                                          שלא תרכל עלי בהפסקה
                                          שתכתוב איתי על דף ועט
                                          שתהיה לידי שאני זקוקה

                                          שתצחק איתי ביחד על העולם
                                          שלא תהיה צבועה כמו כולם
                                          שתשב לידי לא רק שהמורה אומרת
                                          שתרצה אותי שתגיד שאותי אוהבת

                                          שתכעס המורה
                                          כי אין ברירה
                                          עד שסוף סוף אנלא מוזרה

                                          שגם אם בשיעור אדבר
                                          סוף סוף לחברה אחת אתחבר
                                          שלא בגלל זה עליה אוותר

                                          וככה נשב לנו ביחד בסוף של הכיתה
                                          ילדה עם מחברת ילדה עם שכמייה
                                          לאט לאט נהיה חברות
                                          חברות יפה בלי שום צלקות

                                          בחוץ כולם משחקים
                                          מדברים אחד עם השנ
                                          ישרים שירים
                                          בפנים זאת אני עם עצמי

                                          וחשבתי שיהיה מוזר
                                          לדבר לעצמי
                                          למה העולם הזה אכזר
                                          כל אחד כזר

                                          ואני רק בוכה
                                          מחבקת את עצמי
                                          וחשבתי שכולם
                                          יהיו לצידי
                                          שקרתי שאמרתי
                                          שאוהבת אותי
                                          אבל אם אף אחדלא לידי
                                          אז מתחילה לאט לאט
                                          לשנוא את עצמי

                                          למה כשאף אחד לא אוהב
                                          מרגישה כאב
                                          חושבת שזה קל
                                          לזה להתרגל

                                          העולם הזה לימד אותי
                                          לא לסמוך על אף אחד
                                          נשארת לבדי
                                          עם היומן שלי
                                          כותבת לעצמי
                                          כי זה מה שנשאר לי

                                          היומן והלב
                                          לא רוצה להתאכזב
                                          להאמין ושוב ליפול
                                          מנסה מהכאב לגדול
                                          אבל יודעת
                                          שזה לא הכל...

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          14

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול