דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אליה ב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
    #2598

    שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
    [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

    רגע של שקט
    מצאתי רגע של שקט
    לקחתי קצת מנוחה
    לפתוח ללב את הדלת
    לנסות להכניס קצת שמחה

    לחשוב על מה שעבר היום
    לעצור את השגרה
    לנסות למצוא בחיים מקום
    להכניס את הנשמה

    [פזמון]
    לשפוך שיחה, לבקש סליחה
    בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
    לגלות כוחות, להתחיל לחיות
    רחוק מהחטא, קרוב לאמת

    בית:
    חיים שלמים עוברים ברגע
    מה עשית כל הזמן
    אנשים רצים, עובדים ביגע
    להשקיע בעצמם

    אז יצאתי לעצמי
    לחשוב מעט יותר פנימי
    לחפש קצת משמעות
    להבין את המהות
    [פיזמון]
    (הזכויות שמורות)
    (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
    זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
    תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
    • י מנותק
      י מנותק
      יאיא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2599

      תפסתי מרחק

      A בלי להתכוון תפסתי מרחק
      ממך ממני ומכל מה שנשכח
      חיפשתי את הכאב קראתי לצער
      שיבוא ילטף רק עוד פעם

      מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
      הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

      B אבל חולם לרוץ
      להגיע הביתה
      גם בעיניים עצומות
      לראות אותך איתי
      ורק רוצה לשוט
      בראש נקי מרעש
      על מי מנוחות
      למצוא את עצמי

      A בלי להתכוון תפסתי מרחק
      על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
      קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
      והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

      את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
      הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

      B אבל חולם לרוץ
      להגיע הביתה
      גם בעיניים עצומות
      לראות אותך איתי
      ורק רוצה לשוט
      בראש נקי מרעש
      על מי מנוחות
      למצוא את עצמי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
      • עופר האייליםע מנותק
        עופר האייליםע מנותק
        עופר האיילים
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2600
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2601

          בס"ד
          אבא, אדון הסליחות 
          קם לפניך כל יום בחצות
          לשיר ולהללך 
          לבקש סליחתך
          תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
          והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
          מתוודה על חטאים
          על מעשים לא ראויים 
          של שנה שעברה במהרה
          ועל רצון להתקרב מהתחלה
          כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
          רציתי להרגיש, להיות פתוח
          אבל זה לא נתן בי שום כוח
          הלב שלי התחיל לצרוח
          הנשמה שבי רצתה לברוח
          אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
          לשוב בחזרה, כבתחילה.
          עזור לי לא לפזול, ליפול, 
          תן לי רק לגדול
          להבקיע לך עוד גול
          של עליה, 
          של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • אלישא מנותק
            אלישא מנותק
            אליש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2602

            אדון הסליחות
            שומע התפילות
            שולח לי אותות
            שם מתוך הערפל

            גם כשלא ברור
            והלב שלי שבור
            שירתי שירת ברבור
            אין עיקר הכל תפל

            הוא יודע מה קורה
            את דרכי שלי מורה
            והקול שלי קורא
            עכשיו אליו

            שיקבל אותי היום
            גם כשאין פה הגיון
            כי הילד שנמצא בי
            הביתה שב

            יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            17
            • בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנהב מנותק
              בינינו לא משנה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2603

              ||ספויילר||
              היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

              אולי עדיף אחרת
              היא חיה באשליה,
              שאוהבים אותה כולם,
              שהיא מועדפת ראשונה,
              מוערצת של העולם,

              וכולם מדברים,
              על ההיא המוזרה,
              ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
              כשרואה בתוכה,
              כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

              והיא חושבת,
              אם טוב לי עם עצמי,
              בעייני אני מושלמת,
              ואז לא אכפת לי
              מ...

              מי שישתוק ולא ידבר,
              מי שילחם ולא יוותר,
              מי שילחש ולא יספר,
              מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

              אז שילכו כל האנשים,
              עם הסיפורים,
              על האגו שמתגבר,
              על הגאווה שלא מפסיקה לספר

              כי לא עדיף שאשב,
              ואמצא את חסרונותיי,
              אז לא יהיה לי אפילו לב,
              ויהיה אכפת לי,

              מכל מי ומי,
              מה יחשבו,
              מה יגידו,
              מה יספרו,
              ומה יבליגו,
              בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
              • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
              • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                קרה דבר נורא
                אין לי השראה
                רוצה מחמאה
                על מילה וחצי של שירה

                נגמרו השירים
                אין לי חרוזים
                וגם לא תפוזים
                למרות שהחיים תותים

                המשקלים לא מסתדרים
                החרוזים בנאלים
                תמיד אותם שירים
                אנשים תהיו מקוריים!

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2604

                ישש גיל כזה
                שאתה מרגיש בוגר כזה
                מסתכל על כולם בגרתי
                מה אני כבר גדלתי
                כבר לא קטן
                בגיל הגן.

                הגיל הזה שאתה מרגיש
                שנימאס לך ליהות רגיש
                לאנשים שלא יעזרו לך
                אלה רק יזיקו לך.

                ישש גיל כזה שהחברים
                זה לא ה א,ב בחיים
                יש דברים קודמים.

                יש גיל כזה
                ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                הגיל הזה שאתה בטוח
                שכל החברים שלך
                מתנהגים כמו בגן איטה
                ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                הגיל הזה מגיע
                אחרי שאתה כבר יגע
                אחרי שחשבת שעברת את גיל
                הטיפש עשרה
                אז רק לומר לך
                שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                סתם זה לא תסמין של הגיל
                זה רק מראה שגדלת באמת!

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • חינדיקיקיח מנותק
                  חינדיקיקיח מנותק
                  חינדיקיקי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2605

                  קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                  שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                  אני עומד צופה מהחלון
                  זולגות להן הדמעות לאט
                  על חיים של בערך
                  על עוד יום שאבד
                  לאן הולכים כשהלב נסגר
                  הרחק באופק לא רואים דבר
                  בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                  אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                  איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                  כבר שנים שאני מייחל
                  ובלילות בוכה ומתפלל
                  תן לי את הכוח
                  מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                  רוצה להתנתק לנוח
                  נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                  אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                  כי אתה נותן לנו תקווה
                  תקווה ועוד תקווה הלאה
                  כשכלום לא נראה
                  וגבר הכאב
                  לא נותרה לי ברירה
                  רק לגדול מהלב
                  כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                  בקול גדול קורא ה' אחד!

                  זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4א מנותק
                    אייל גלבוע 4
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2606

                    מקווים מחכים
                    לימים יפים ומאושרים
                    שנראה לווים מנגנים
                    ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                    נהפוך העולם
                    נגשים החלום
                    לא ניתן שיעבור עוד יום
                    רוצים שזה יקרה עוד היום

                    הגאולה עוד מחכה
                    עוד פעולה
                    אחת קטנה
                    והנה הוא כבר בא

                    "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                    ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנהב מנותק
                      בינינו לא משנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                      #2607
                      פוסט זה נמחק!
                      רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                        פוסט זה נמחק!

                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורטר מנותק
                        רות רפפורט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                        #2608

                        מילים של כאב
                        זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

                        הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
                        שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

                        פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                        אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
                        כי אני יודעת שהכול זה המצאה
                        אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
                        אז אולי אקבל והעריך

                        פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                        לפעמים עובר לי מחשבה בראש
                        שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
                        אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

                        פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                        אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
                        אז יקבלו אותי כמו את האחר
                        דייייייי נמאס לי להיות שונה
                        רוצה שיקבלו אותי כמתנה

                        פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                        אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                        אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                        זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                        נכון אולי אני כזאת לפעמים
                        אבל יש גם פעמים שמשתנים

                        פזמון סופי:(להאט קצב)
                        עכשיו יש לב רגיש
                        ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
                        את הכאב יותר לא האכיל
                        כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

                        "יהודי אף פעם לא מתייאש
                        תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                        (אני)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יאיא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                          #2609

                          אחר השיטפון

                          A כמו ארמון בחול שהתפורר ונסוג אל המים
                          אחר השיטפון נשאר רק זיכרון בידיים
                          לבנות את הכל לצאת במחול ולשכוח
                          לא להביט לאחור לשחות אל החום יש לך כח

                          B כי הנשמה מחכה
                          תבקש ותמצא היא שלך
                          כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                          אל תדאג

                          A שוב החיפזון אל השיגעון בעיניים
                          ניסית כבר הכל אולי אין פיתרון אולי בינתיים
                          תופס רגעים קטנים ושמחים, משתנה
                          עבודת החיים פטנט של שנים, מתמלא

                          B כי הנשמה מחכה
                          תבקש ותמצא היא שלך
                          כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                          אל תדאג

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2610

                            השיר הזה נכתב בהשראת ילד מטרייה

                            רציתי חברה ביסודי
                            רק שלא תהיה כמו כולם
                            לא תהיה יפה
                            אבל שהלב שלה יהיה חכם

                            שלא תצחק עלי עם חברות
                            שלא תשקר לי
                            שלא יהיה צלקות
                            שתשאל-
                            מה ישלך?
                            מה קורה לך?
                            אני כאן איתך

                            שתשב לידי סתם כך רק לפטפט
                            שלא תרכל עלי בהפסקה
                            שתכתוב איתי על דף ועט
                            שתהיה לידי שאני זקוקה

                            שתצחק איתי ביחד על העולם
                            שלא תהיה צבועה כמו כולם
                            שתשב לידי לא רק שהמורה אומרת
                            שתרצה אותי שתגיד שאותי אוהבת

                            שתכעס המורה
                            כי אין ברירה
                            עד שסוף סוף אנלא מוזרה

                            שגם אם בשיעור אדבר
                            סוף סוף לחברה אחת אתחבר
                            שלא בגלל זה עליה אוותר

                            וככה נשב לנו ביחד בסוף של הכיתה
                            ילדה עם מחברת ילדה עם שכמייה
                            לאט לאט נהיה חברות
                            חברות יפה בלי שום צלקות

                            בחוץ כולם משחקים
                            מדברים אחד עם השנ
                            ישרים שירים
                            בפנים זאת אני עם עצמי

                            וחשבתי שיהיה מוזר
                            לדבר לעצמי
                            למה העולם הזה אכזר
                            כל אחד כזר

                            ואני רק בוכה
                            מחבקת את עצמי
                            וחשבתי שכולם
                            יהיו לצידי
                            שקרתי שאמרתי
                            שאוהבת אותי
                            אבל אם אף אחדלא לידי
                            אז מתחילה לאט לאט
                            לשנוא את עצמי

                            למה כשאף אחד לא אוהב
                            מרגישה כאב
                            חושבת שזה קל
                            לזה להתרגל

                            העולם הזה לימד אותי
                            לא לסמוך על אף אחד
                            נשארת לבדי
                            עם היומן שלי
                            כותבת לעצמי
                            כי זה מה שנשאר לי

                            היומן והלב
                            לא רוצה להתאכזב
                            להאמין ושוב ליפול
                            מנסה מהכאב לגדול
                            אבל יודעת
                            שזה לא הכל...

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • בינינו לא משנהב מנותק
                              בינינו לא משנהב מנותק
                              בינינו לא משנה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2611

                              || שיר על חברה, ולמה אין סוף טוב תשאלו, כי אצלה הוא עוד לא קיים😥 ||
                              היא בוכה בלילה
                              ככה רק לכרית
                              צעקה שלא נשמעת
                              גם אם תנסה להביט

                              כי מבחוץ הכל בסדר
                              ילדה טובה שטוב- לה
                              מבפנים משועבדת לשקר
                              ורק מרגישה שרע לה

                              כי היא מפחדת לספר
                              מה יקרה אם יגלו
                              לא רוצה להשבר
                              ולא רוצה שישמעו

                              מרגישה עם עצמה רע
                              כי יודעת שזה לא טוב
                              עובדת על העולם ועל עצמה
                              שהאושר יבוא בקרוב

                              כי מבפנים היא במלכודת
                              הפחד
                              שאותה הוא לופת
                              ממה שיקרה
                              ההרגל
                              שאותה הוא שופט מה יבוא אם תשנה
                              השקר
                              שורף אותה באש תופת
                              וכל זה לא אני
                              אז מה יהיה?!
                              אם כל זה חלק ממני

                              אחרי השיר: אני יודעת החרוזים לא משהו אבל בכל זאת אי חושבת שזה שיש סיפור מאחורי השיר מאוד משפיע עליו...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2612

                                ולא
                                ולו היה
                                ניתן לשמוע
                                את השתיקות
                                ולו היו
                                הדמעות
                                הוגות מילים
                                ולו היינו
                                יודעים מה
                                צופנים הקירות
                                ולו היה
                                הלילה מתחלף
                                עם היום

                                ולו הייתי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2613

                                  ||השיר הזה קצת לא ברור אבל אם תכנסו למילים אולי תבינו מאחלת לכולם התחלות טובות👍 ||
                                  לקוות
                                  שנה חדשה
                                  ואני מרשה
                                  לעצמי להיות רגישה
                                  ואוהבת מן הצד

                                  להסתכל
                                  על עם ישראל
                                  איך הוא מייחל
                                  לטוב שכבר אבד

                                  רוצה
                                  כל אחד להיות המוצא
                                  וזה שעד תום ממצה
                                  את קרבת ה' כדי שלא ימעד

                                  ומתרגשת
                                  ולעצמי מאחלת
                                  שבשנה הדופקת
                                  לא אהיה מפוחדת
                                  ולא ארגיש לבד

                                  שלשנה הנכנסת
                                  יכנס גם המשיח
                                  שאותנו ימציח
                                  כהעם שהצליח
                                  בדורו להגאל
                                  ולבסוף גם הרוויח

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • MUSIC 2M מנותק
                                    MUSIC 2M מנותק
                                    MUSIC 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2614

                                    החלום שלי
                                    בחוץ חורף,
                                    רטוב.
                                    בליבי קיץ,
                                    יבש.
                                    ושם גדל לו עץ.
                                    עץ בלי עלים,
                                    בלי פרחים.
                                    יש לו כמה ענפים,
                                    חסרי מטרה,
                                    יבשים,
                                    ריקים.

                                    על כל ענף- חלום,
                                    על כל חלום- פיסה מליבי.
                                    אין בו הרבה פיסות,
                                    אין בו הרבה חלומות,
                                    ואלו שקימים,
                                    חסרי לחלוחית מציאות,
                                    חסרי מקום של קביעות.

                                    יום אחד העף ינבול,
                                    ענף שעליו יפול.
                                    אבל החלומות, הפיסות,
                                    לא יכולים לנבול.
                                    הם יכולים רק לגדול.

                                    והם יגדלו,
                                    הם יפרחו.
                                    חייב להיות,
                                    לא בחלום, במציאות.

                                    ויום אחד,
                                    כשבחוץ יהיה חורף,
                                    גשום.
                                    בליבי יהיה קיץ,
                                    קסום.
                                    והם, החורף והקיץ,
                                    יתאחדו, ויבוא לי אביב.
                                    אביב מלא חלומות,
                                    על חלום שמתגשם,
                                    על עתיד מלהיב.

                                    אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                    תשב.
                                    אתה מסתיר לעצמך.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהaא מנותק
                                      אבא תודהa
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2615

                                      אלול

                                      השדה שלי
                                      גדול וסביך
                                      גדרות סביב
                                      צבעוני
                                      ססגוני
                                      איתני
                                      כולו שלי
                                      ימים שבועות,
                                      שנים
                                      שרוף
                                      חרוך
                                      חתוך
                                      תלוש
                                      שבור
                                      לא שמור
                                      פריצות סביב
                                      ללא שמירה
                                      חסר הרתעה
                                      איה ההגנה????

                                      ואז ראיתי
                                      הנה הוא בא
                                      שוב.
                                      "איך לא התייאשת"?
                                      שאלתי
                                      "איך בי רצית"?
                                      תהיתי
                                      ואז בעייניו הבטתי
                                      כה טובות
                                      כה אוהבות
                                      אומרות לי בשקט
                                      מצביעות לי בשֶׁלֶט
                                      אלול
                                      אני כאן, בשדה
                                      שלך
                                      וכל ששלך שלי
                                      וכל ששלי,
                                      שלך

                                      מכירים את המושג " המלך בשדה"
                                      נו בטח שכן, מכיתה א' זה מלווה אותנו
                                      אז תמיד שאלתי את עצמי באיזה שדה הוא?
                                      איך אמצא את מלכי אהובי?
                                      היום, בעת שאני יושבת לכתוב ולשוח עם מלכי,
                                      עלתה לי התשובה
                                      אבא נמצא בשדה שלי!! כן, זה החרוך והשרוף עם עשן מלחמות, ועייף מניסיונות
                                      הוא בא עד אלינו ומחכה לנו שרק נביט ובלי מילים,כך פשוטים, נתיני המלך שעליו כל-כך אהובים
                                      אלול פורה לכולנו.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אליה ב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                                        #2616

                                        שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לראות את ההקדמה.
                                        (לפעמים זה נראה שאנחנו מתאמצים הרבה בעבודת ד׳, ולא קורה כלום. מתפללים, מתחננים, מבקשים, מחפשים - וכלום. וכן גם במצבים מסויימים בחיים. עד שנדמה כאילו השער האחרון שהיה אמור להיות פתוח תמיד - נסגר. אבל לפעמים, אם רק נחכה בסבלנות נראה שהוא תמיד היה פתוח לרווחה…)

                                        שער הדמעות

                                        כבר יבשה נפשנו
                                        מלכת בחולות
                                        עוד מחפשות עינינו
                                        את אורך במצולות
                                        עוד ארוכה הדרך
                                        לבקר בהיכלו
                                        על חבל דק רועדת
                                        אמונתנו בלילות

                                        (פיזמון א)
                                        מי סגר לנו את שער הדמעות
                                        כבר אי אפשר יותר זה לא יכול להיות
                                        כי עוד יומם וליל עינינו בוכיות
                                        אז מי סגר לנו את שער הדמעות

                                        כמעט נדם ליבנו
                                        האם קיווינו שווא
                                        אומרים ישנו עוד שער
                                        מי יורינו דרך אליו
                                        נחמו בניי
                                        קולכם אינו נדחה
                                        תראו אם רק תביטו
                                        שער פתוח לרווחה

                                        (פיזמון ב)
                                        עוד ייפתח לכם שער הרחמים
                                        אשוב לשכון בכם לא אלך לעולמים
                                        לא יישן יומם וליל שומר האמונים
                                        עוד ייפתח לכם שער הרחמים
                                        (עוד ייפתח לנו שער הרחמים)

                                        (הזכויות שמורות)
                                        מי ששאל, אכן יש לשיר הזה לחן, כמו לרוב השירים שלי, ואני בעז"ה רוצה לבצע אותו בעצמי ולפרסם...
                                        (תודה לכל המפרגנים! בקשר לקטע של הפזמון המשתנה אתם צודקים, ובדרך כלל הפיזמון בשירים שלי נשאר קבוע, אבל פה הרגשתי שזה עצוב מדי לסיים ככה, הייתי חייב לסיים בנחמה. אגב גם בלחן יש התפתחות, יש עלייה חדה בטונים בחלק מסויים. כשבעז״ה נזכה לפרסם את השיר אשתדל לשלוח תזכורת כאן)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          Anne
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2617

                                          אלול
                                          תמיד אמר
                                          דין ומשפט
                                          וקור שבי פשט

                                          אלול
                                          תמיד אמר
                                          לחמוק מראדר
                                          ושער שנסגר
                                          וצמח עקר
                                          וזמן יקר

                                          אבל

                                          זה לא אלול

                                          אלול זה אבא
                                          שאוהב למרות הכל
                                          אלול זה חיבוק
                                          וצעקה חסרת קול
                                          כי אין לי כל
                                          ולך זה לא משנה
                                          אתה מחכה לי תמיד
                                          שאחזור ואשנה
                                          אלול זה לגבור
                                          על קולות מכשילים
                                          כי גם אם קמו בי
                                          עדי שקר מחרישים
                                          אתה
                                          אבא
                                          שלי


                                          וכמה טוב
                                          לבוא בראש השנה
                                          ויום כיפור
                                          להראות כמה חטאתי ועוויתי
                                          ופשעתי
                                          ואבא מחבק
                                          ובוכה איתי
                                          ומנקה
                                          " אם יהיו חטיאכם כשנים, כשלג ילבינו"

                                          תמיד אלול היה בשבילי (ומאמינה שאני לא היחידה) לחמוק מהרדאר כדי לחיות שנה הבאה. אבל השנה הבנתי שזה לא ככה. השם הוא אוהב הרבה הרבה יותר מהורים בני אדם ואם שמענו על הרבה הורים שהבן שלהם מחריב את העולם בערך והם אומרים " אבל בפנים הוא טוב" אז הקב"ה יהיה פחות אוהב ומבין ורחמן מהם??
                                          וזה עשה לי אור בעיניים ובלב!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          16

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול