דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכתכ מנותק
    כוכב לכת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2818

    חשמונאים ורומאים שנלחמים
    חלשים מנצחים חזקים
    טהורים גוברים על הטמאים
    רחמנים מביסים אכזרים.

    חנוכה!!
    אני מודה על הניסים שהיו בעבר
    מפיץ את האור שעדין חם
    מבקש מהשם
    שיאיר את האור גם בנו כאן בישראל
    שיפרסם את נס חנוכה כאן בהווה

    רואה תמונה של חנוכיה מיותמת
    מונחת על חלון ומאירה באש יוקדת
    מסביב הכל מופצץ, סכנה לעבור.
    אך חייל אחד חייב להפיץ האור.
    וכך בזמן מלחמה, פחד על החיים
    מדליק חנוכיה בחאן יונס.
    להודות לד' על הניסים.

    שומע קולות, פרסומות התראות
    מחבלים רצחנים נכנעים ברחובות
    ובחנוכה כשהחשמונאים מנצחים את האויבים
    חאן יונס נכבשת בידי היהודים

    עם ישראל חי!!
    והטוב עוד ינצח!

    אין דבר שלם מלב שבור,
    קרוב ד' לנשברי לב
    קרוב ד' לנשברי לב!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💥
    7
    • המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופשה מנותק
      המחבל המחופש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2819

      הדחקה זה לא פתרון
      גם עם יש ממש רצון
      להזיז הצידה את כל העינינים
      ולשכוח מהכול.

      אבל זה לא יעזור
      אחרי תקופה זה יחזור
      כאילו לא הדחקת
      ולא שכחת.

      זה יחזור
      ועוד בגדול
      את עלולה ליפול.

      אז זערי
      כל נושא
      עליו תדברי
      תחפרי.

      עד שתרגישי
      שאת יכולה לשים בצד
      את כל הבלגן,
      לשכוח מהעבר
      בלי שיחזור
      ויסחוף אותך אחריו.

      "קשה לשכוח אנשים
      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏 👍
      10
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
        #2820

        בס"ד

        ליד הנרות
        מרגיש תאורות
        מבקש בקשות
        נושא אליך בתפילות
        תוריד ישועות
        תבטל תגזרות
        תשלח נחמות
        תראה שמחות
        תתן לנו כוחות
        אבא,
        תעצור את הדמעות
        רוצים ניסים ונפלאות!!

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        8
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2821

          עבר:
          מול יצר טוב ורע
          ניסיתי לגלות בחירה
          הניסיון היה קשה נורא
          לא היה לי שמן למנורה

          נפלתי, נכביתי, נטמאתי
          במלחמה הזו לא ניצחתי
          תרבות יוון קרצה לי
          עד שהכל נגמר לי...

          למזלי.

          הווה:
          ניצבת מול עבר ועתיד
          בתווך יש ניסיון שמתמיד
          לכל בחירה יש כח מחריד
          מנסה לפחות לא להוריד

          נאבקת על איזון,
          בוחרת לי כיוון,
          מעצבת לי מסלול-
          המעבר קצת תלול

          עתיד:
          מקווה שאראה אור
          מאמינה שאזכה לטוב
          אם אלוקים עלי תמיד ישמור
          אז אני לעולם לא אעזוב

          ככה החיים שלי יהיו
          אפסע בשביל החיים
          ואולי, אם תזכו,
          תראו סביבי את המלאכים...

          הלוואי.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👏
          7
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2822

            לא שלי

            המילה
            הנוספת
            ההיא
            שחושפת
            נתלתה
            בשפתי
            עוד לפני
            אמירה
            כמו פיסת עור
            רופפת
            על קצה חוט
            סערה
            שוצפת
            להשיב
            מלחמה שערה.

            ולמרות
            הקול
            שזעק מבפנים
            לוקחת
            אותה לאחור.
            ואין מלאך
            יכול לשער
            גם אני לא אוכל
            לתאר
            אולי רק פיסה
            מן האור

            אולי שיפתחו נושא לשירי חנוכה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2823

              תבינו
              אתם לא תבינו אותי
              מזמן הגעתי למסקנה
              אתם לא, אני כן הבנתי
              תמיד אהיה קצת שונה

              אתם לא תבינו אותי
              יחסי למילים, אותיות
              ידידות ואיבה סמיכה
              בשיריי לא תצליחו לראות

              אתם לא תבינו אותי
              את הפחד חסר ההסבר
              את הלילות, הימים והכלום
              לשווא תשכנעו לדבר

              אתם לא תבינו אותי
              רק תגידו לי במה לבחור
              אפילו שבכלל לא טעמתם
              מיופיו של הבור השחור

              אתם לא תבינו אותי
              גם אני בקושי מבינה
              אבל נו, זה כמו שאמרתי
              תמיד אהיה קצת שונה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              💪
              9
              • שוהםש מנותק
                שוהםש מנותק
                שוהם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
                #2824
                פוסט זה נמחק!
                מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שוהםש שוהם

                  פוסט זה נמחק!

                  מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2825
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  0
                  • NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0N מנותק
                    NAAMA 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי NAAMA 0
                    #2826

                    ילד בודד
                    מביט אל השמים
                    אבא בחזית
                    דמעות על העיניים

                    הפחד מתעצם
                    קשה לו לעכל
                    נשארו רק התמונות
                    והגעגוע שמחלחל

                    תחזור
                    הוא בקול זועק
                    בלב שלי
                    אני רוצה הבזק

                    של אור
                    אני רוצה אותך
                    איתי, קרוב
                    כי רק איתך...

                    אוכל לצעוד בדרך שלך

                    ילד מתבגר
                    מביט אל השמים
                    מרגיש בחזית
                    דמעות על העיניים

                    היצר גובר
                    וכבר נמאס להילחם
                    ועכשיו נזכר באבא
                    והגעגוע מחלחל

                    תחזור
                    הוא בקול זועק
                    בלב שלי
                    אני רוצה הבזק

                    של אור
                    אני רוצה אותך
                    איתי, קרוב
                    כי רק איתך...

                    אוכל לצעוד בדרך שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהaא מנותק
                      אבא תודהa
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2827

                      כבר מאוחר

                      #למה לא אמרת
                      שיש לך חור
                      בלב

                      #למ הלא אמרת
                      שחסר לך אור
                      בנפש

                      #למה לא אמרת
                      שאת רוצה מור
                      ברגש
                      --- וכבר מאוחר

                      שיגלו לך את האמת
                      של החיים

                      #למה לא בקשת
                      שוב את המידע לאמת
                      כל כמה ימים
                      --- וכבר מאוחר

                      #למה את באה בחלומות
                      למה את רק תמונות

                      למה את כבר לא בחדר
                      דואגת לשמור על הסדר
                      ולזרוק עליי סוודר

                      מאוחר כבר,
                      לשאול אותך.
                      הדמעות עונות לי
                      במקומך
                      במקום מילותיך
                      תשובותיך

                      הכאב הוא גדול
                      ואת ציווית עלי לחיות
                      זה כואב לגדול
                      שאת נשארת מחוץ הלהיות

                      ואני עוד בוהה בתמונות
                      בזיכרונות
                      שילוו אותי, איתך
                      כל חיי
                      אוהבת המון, ♥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍 💪
                      10
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                        #2828
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דודו
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2829

                          חייל בלי מדים
                          ניצחתי, מדהים
                          השארתי שלדים
                          נותרו לי גלדים

                          הראש בגמרא
                          שורה פלוס שורה
                          עיון בטהרה
                          לעיתים גם נורה

                          ועכשיו יצאתי לאפטר
                          מחפש את הכרת העם
                          במי שמחזיק את השאלטר
                          בדמעות ביזע בדם

                          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          12
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                            #2830

                            בסוף
                            אחרי כל שיר
                            אחרי כל משפט
                            אחרי כל מנגינה
                            אחרי כל נשמה

                            יהיה
                            יהיה חלומות
                            יהיה זכרונות
                            יהיה צלקות
                            יהיה דמעות

                            טוב
                            כל החלומות
                            כל החיים
                            כל התקוות
                            כל השברים

                            אם
                            אחרי כל חלום
                            מגיע גם תקווה
                            אחרי סוף יום
                            יש גם התחלה

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙌 👍 👼 😍
                            11
                            • א ארי גולד התייחס לנושא זה ב
                            • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                            • רחלי.ג.ר רחלי.ג. התייחס לנושא זה ב
                            • כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכתכ מנותק
                              כוכב לכת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2831

                              ותאמת שקצת קשה לי
                              ההסוואה קצת מסתירה
                              החיוך המידי רחב הזה
                              מסתיר חלקה קשה

                              ביטחון עצמי מופרז
                              מדחיק מתחת לכד
                              רגשות שלילים
                              שמפחדים להשלים

                              בתוכי יש מרגל
                              שוב ושוב בי בוגד
                              מכניס בי מחשבות מחלישות
                              נמלה קטנה הופך לגבעות

                              ושוב אני מתפללת
                              שאכבוש את הרובע
                              אך לא מאמינה שאצליח
                              לצאת בלא פגע

                              מנסה להבנות ולהתחזק באמונה
                              יודעת שרק הוא מצייר את התמונה
                              אני רק צובעת אותה
                              השאלה באיזה צבעים
                              מקווה ומתפללת לאלוקים

                              אך שוב נשארת בפינה מבחירה
                              כי בעצמי אין אומץ ואמונה
                              אולי אצליח בשנה הבאה?!

                              אם אמונה אכבוש הרים
                              אבל איך אצליח להלחם
                              אם בעצמי אני לא מאמין?

                              כשם שצריך אדם להאמין בד'-
                              כך צריך אדם להאמין בעצמו!

                              אין דבר שלם מלב שבור,
                              קרוב ד' לנשברי לב
                              קרוב ד' לנשברי לב!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              8
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                #2832

                                ****גם ציפורים ****

                                זה עוד סיפור
                                של מלחמה מתישה
                                בין אדמה לשמיים
                                נוסע מהר בתחנות הזמן
                                לברוח מכאן
                                לא חשוב לאן
                                פתאום נפלה לידי
                                פתקא מהשמיים
                                הכתב ברור
                                הכל כבר כתוב
                                חיים ............
                                הם לא שחור לבן

                                פזמון:
                                דע לך בני
                                שכל הזמן שהנר דולק ...
                                האור חוזר
                                אליך חודר
                                ואפשר עוד לתקן
                                גם ציפורים נודדות שביום פורשות כנף ....
                                לעת ערב
                                מוצאות את הדרך
                                חזרה אל הקן

                                אך מה אעשה הלכה למעשה
                                אם נדבר ביננו
                                רחוק מתשובתי דברי משובתי
                                בלילות רודפים אותי
                                התעיף עיינייך בו היה ואיננו
                                דודי דופק יום יום
                                על דלתי
                                לדרוש בטובתי

                                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                ושוב אין לי שום תרוץ
                                להפסיק לרוץ ..........
                                עוד יום
                                עוד חודש
                                עוד שנה
                                גם רגע חיים הוא מתנה

                                פזמון : דע לך בני שכל הזמן .....

                                {יש לשיר הזה גם לחן -- עובד על זה בימים אלו }

                                אבא תודהaא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                12
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2833

                                  לא שלי

                                  ראית את התמונה?
                                  איזו?
                                  נו, של האוטובוס.
                                  מה? זה אוטובוס?
                                  גרוטאה עדין על זה...
                                  מצחיקה! זה כל היופי.
                                  פה טמון הגרעין,
                                  זו תמונה ישנה
                                  מלפני...
                                  היא נלקחה מהמוזיאון!
                                  כן? עכשיו זה מתחיל להרשים!
                                  ...
                                  אולי נפסיק להסתכל
                                  על הכאן,
                                  על המעודכן.
                                  נחזור קצת לעבר,
                                  נחזור למקורות
                                  נתחבר לשורשים,
                                  ונבין שהם היופי
                                  הטמון בתמונה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דודו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2834

                                    רק כמה מילים לפני שאתם קוראים את המילים הבאות,
                                    הם נכתבו בעקבות מה שכולנו עוברים בחודשיים האחרונים,
                                    ובפרט אחרי האסון שנהרגו חטופים מאש כוחותנו,
                                    זה מרגיש כמו דרמה זוועתית ביותר, שכולם מתים בסוף,
                                    אתה מאבד עשתונות מרוב טירוף,
                                    אבל פתאום קלטתי, חלאס לחפש מה צריכים להתחזק ולהגיד תהילים ולחשוב שזהו,
                                    את כל זה השם עשה, בשבילי!
                                    הוא רוצה שאני יקשיב לו ואז הוא יקשיב גם לי,
                                    ומה הוא מדבר אלי, ומה אליך??
                                    כל אחד יודע בעצמו

                                    הלב מתפחלץ
                                    הכל כאן משוגע
                                    במקום להחלץ
                                    יגון וגם תוגה

                                    חפץ רק להטיח
                                    את הראש בקיר
                                    לתפוס את השטיח
                                    לזעוק בכל העיר

                                    מסתכל בלבן שבעין
                                    רואה שחורות
                                    איך למרות כל זאת עדיין
                                    רואים את המראות

                                    ושום דבר לא עובד יותר
                                    לא ירוק לא הזרקות
                                    לאן השם חותר
                                    עם כל האזעקות

                                    בסוף אני הכתובת
                                    אני כאן האשם
                                    מפסיק לחפש סביב
                                    חוזר אליך, השם

                                    מושיט אליך יד
                                    תחזיק אותי חזק
                                    מקשיב לקריאתך
                                    תקשיב לקריאתי

                                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 🙏
                                    10
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2835

                                      בס"ד
                                      'איתך, באש ובמים'

                                      אבא, היצר הוא עליי גדול
                                      תחזיק אותי שלא אפול
                                      כי מי אני פה בלעדיך,
                                      בשר ודם, עפר מין אדמתך

                                      אבא, אני איתך באש וגם במים
                                      אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                                      ואם מרים, זה רק אל השמיים

                                      אבא, עזור לי לגבור על כל מכשול
                                      רק אתה זה שיכול
                                      כי מי אני פה בעולמך-
                                      ייצור שנלחם לעשות את רצונך

                                      אבא, אני איתך באש וגם במים
                                      אתה יודע ש_אני לא מרים ידיים
                                      ואם מרים, זה רק אל השמיים
                                      ©

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      11
                                      • הדס.טה מנותק
                                        הדס.טה מנותק
                                        הדס.ט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדס.ט
                                        #2836
                                        שיר שכתב הרב ליאור אנגלמן

                                        האיש באולפן\ליאור אנגלמן
                                        לאיש באולפן זה לא היה קורה
                                        האיש באולפן מיד היה מזהה,
                                        מה הבעיה לראות דגל לבן
                                        עם האור היפה שמאיר באולפן.

                                        האיש באולפן - הרבה הוא עבר
                                        ויש לו דסקית חטופים על הצוואר,
                                        הוא חד כתער ומבטיו קשים
                                        הוא אלוף העולם ב"אני מאשים".

                                        האיש באולפן מעולם לא טועה
                                        הם הרימו ידיים מיד הוא רואה.
                                        לאיש באולפן אין טנק וכלים,
                                        אבל בלי כונה הוא הורג במילים.

                                        אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😥 😰 👍
                                        8
                                        • אביעזריא מנותק
                                          אביעזריא מנותק
                                          אביעזרי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2837

                                          אופניים

                                          החיים כמו אופניים
                                          נוסעים מתגלגלים
                                          כלום לא יקרה גם משמים
                                          אם לא תאיץ בגלגלים

                                          עליות וירידות
                                          הכל תלוי בהסתכלות
                                          בחר את נתיבך
                                          ואל תנהג בו בסכלות

                                          אם תטה את מבטך
                                          אל השדות ליד
                                          תגלה - נשארת לבדך
                                          ובלי דבר ביד

                                          החזר אור לסובבים
                                          פנס דרך תהיה לרבים
                                          שלא ירמסוך עוברי דרכים
                                          וסתם כי יש לך ערכים

                                          הקפד לעצור
                                          לבחון את המסלול
                                          שלא תעבור
                                          תפספס את הפיתול

                                          ואם תהנה
                                          מהדרך, מהקשיים
                                          תוכל להעפיל
                                          אל על, לגבהים
                                          תגיע לפסגה -
                                          כן, אלו החיים.

                                          נדירים האנשים החיים,
                                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול