דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2866

    ~אתה~
    שתמיד הייתה שם
    כל כך רגוע
    כל כך מושלם
    תמיד עם חיוך המרגיע.

    ממך נתת לאחרים
    בלי לספר עשית דברים,
    אנחנו פה ישבנו
    בין השברים.

    שמענו חלקים ממך
    שהסתרת מכולם
    בתוך כל הכאב
    הבנו שהיתה מושלם.

    מחכים לרגע
    בוא תכנס בדלת
    עם החיוך המרגיע
    ותגיד בצחוק
    זה היה חלום,
    עם עיניים דומעות
    זה נשמע חלום רחוק.

    אך המשיח בפתח
    ואיתו אתה תופיע
    מחכים לך פה
    תמיד,
    לרגע הזה.

    שיר שכתבתי על אח של חברה
    אני ישמח אם יש לכם הערות איך לשפץ אותו
    תודה

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😥 👍
    7
    • שוהםש מנותק
      שוהםש מנותק
      שוהם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
      #2867

      כשקרוב
      מחזיר את נשמתו
      לבורא
      אנחנו לא קולטים
      שזה קורה
      זה כואב,
      זה שורף מבפנים את הלב
      הוא נאכל,
      הוא נשבר,
      קשה מאוד להכיל את הכאב
      כל הזמן
      בוכים
      אי אפשר לחשוב
      איך מחר
      קמים
      ומתקדמים הלאה בחיים
      באותו הרגע
      הם כאילו נעצרים
      מול הפנים
      כשאת מבינה וקולטת
      אז את עצמך שואלת
      איך אפשר
      מזה לקום?
      לראות עולם
      שלא אומר כלום
      מחפשת נחמה
      מחפשת את הישועה
      תתפללי
      שהיא תבוא במהרה
      ושנשמע קולות שופר ברקע
      שהנה משיח בפתח
      הנה הוא מגיע
      א.מ

      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😢 👍
      5
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2868

        לא מבינה כלום
        לב הוא דבר מבלבל
        שניה אחת הוא אטום
        ושניה אחר כך פועל

        ובא לי, כל בא לי פתאום
        כמו שמש מפציעה לפתע
        רק המחשבה מפיחה בי חום
        נותנת תקווה לפצע

        ואבא, אני מפחדת להתרסק
        אני בכלל לא מצליחה להתאפק
        והלב לזה כה משתוקק
        תשמע אותו, איך הוא צועק

        כי בא לי, כן בא לי, כבר
        עברתי מידי הרבה זמן לבד
        וחשוך, ואפל, ומסוכן, ומאוחר
        ואני כבר לא יכולה להיות בצד

        אבא תביא לי טוב
        אבא תביא לי אושר
        הפחד שלי זה לעזוב
        ולהפסיד כך את הבוקר

        אז אבא תביא טוב מהר
        מהר, לפני שאספיק ללכת
        בבקשה, אל תוותר!
        תראה שהתקווה לעד קיימת.

        בבקשה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        6
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נעמי ה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
          #2869

          היא רצתה
          באמת ניסתה
          חיכתה להצלחה
          שממנה ברחה
          היא יודעת
          ובגלל זה דומעת
          היא אכזבה
          לא הייתה הטובה
          לא עמדה בציפיות
          הביאה רק כישלונות
          התביישה להרים עיניים
          רצתה להביט לשמיים
          לבקש מאדון עולם
          שיודע יותר מכולם
          שיהיה לה לעד
          על ניסיון שמועד
          שתמיד אותה יחבק
          וייתן תרופה ללב שיצטמק.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          8
          • STARS in  skyS מנותק
            STARS in  skyS מנותק
            STARS in sky
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2870

            (בחרתי בכותרת הזו, כי-בחרתי לנוח מהמחשבות ש'לא נותנות מנוח' מאשר להיאנח כל הזמן מהמחשבות...)

            מנוחה או אנחה

            משהו לא נותן לי מנוח
            שקועה בתוך בועה
            מחשבות קופצות ומרצדות
            תופסות בראש כל פינה

            מדברת עם עצמי
            שיח שלו ישמע
            שני הצדדים מתווכחים ביניהם
            אולי זה היצר הטוב והיצר הרע?!

            עד שמגיע הקץ
            ואמא אותי מעירה
            מה קורה לך? איפה השמחה?
            ואז התעוררתי כמו משינה עמוקה.

            עשיתי חשבון עם עצמי
            תהיתי למה, מה קורה לי
            ואז, הבנתי למה ואיך
            ושזה לא סתם,
            מזה למדתי משהו חשוב
            שאקח כצידה לדרך, לעולם

            אז, אמרתי בלב:
            אני מודעת לעצמי
            ומכירה בכל צד טוב שלי
            אני מעריכה את עצמי
            ואת הביטחון שבי
            היצר לא יפרשן לי פרשנויות משלו
            כי ממילא לא אשמע לו!

            בתוכי להיות ענווה שכחתי
            ומכאן את הלקח הכי חשוב למדתי
            להאמין בעצמי לא בזכות אחרים
            אין אדם מושלם, לכן צריך להיות ענווים
            להודות לאבא שברא אותי כמו שאני
            עם התואר והכבוד והחיסרון שבי

            כך אוכל לתקן את עצמי
            להעריך כל מי שסביבי
            להאמין שהוא יותר ממני...
            כי מי אני הקטנה שאחשוב
            אני או הוא- מי יותר טוב?!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            6
            • איבקיא מנותק
              איבקיא מנותק
              איבקי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2871

              למפרע

              איך שלפעמים
              אין לי לב
              ורק למפרֶע
              הוא בא,
              ובוכה ומיצר
              על שהֶרֶע,
              על שאיחר.

              שמתי לב שלא ממש מגיבים פה על כל שיר
              שיתפתי כדי לקבל ביקורת
              אז תרגישו בנח להעיר ולהאיר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍 👌
              9
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2872
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2873

                  הבנתי שלהיות עצמאי זה לא פשוט
                  צריך הרבה ניווט שילוט
                  כדי שיתחיל הירוט
                  וישנה את המציאות
                  ותיהיה לי חרות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • א אליה ב

                    שלום לכולם! לפני די הרבה זמן העליתי לפה שיר שנקרא "מתגעגע", ולאחרונה ב"ה יצא לי להקליט אותו ולהעלות.
                    אז הנה השיר:

                    מתגעגע
                    ניסיתי למצוא, אבדתי בחושך
                    אהבה עמוקה מסתתרת בלב
                    סבבתי סביבי, רציתי לחשוב איך
                    למצוא את הדרך להקל מהכאב

                    פיזמון:
                    אבא, אבא, מתגעגע אליך כל כך
                    רוצה לחזות בזיו פניך,
                    ליהנות מאורך הגנוז לפניך,
                    לשמוע קולך הקורא לי לשוב,
                    להתחיל ולחשוב על כל מה שחשוב

                    צמאתי מאוד, ונפשי נבהלה,
                    מחפש קצת אור, קצת מים צלולים,
                    לא מצאתי מנוחה, ולא נחלה,
                    מאבד את דרכי בין אלפי השבילים

                    פיזמון

                    והנה הקישור:
                    https://youtu.be/nbax2MlpwYQ?si=jcar9UifAQVk28dN

                    ולמי שלא מצליח לפתוח, הנה קובץ שמע:
                    מתגעגע.mp3

                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2874
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אילן פא מנותק
                      אילן פא מנותק
                      אילן פ
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                      #2875

                      אמצע הלילה

                      עוד מחשבות
                      אל תוך הלילה
                      שירים שקטים מתנגנים
                      והזמן כלכך מוזר
                      השמש מתכוננת
                      ליום חדש למעלה
                      והירח מקבל
                      את פניו של המחר

                      אמצע הלילה
                      זה זמן לחלומות
                      אמצע הלילה
                      עולים בי זכרונות

                      וקול פנימי לוחש בשקט

                      " אם אתה ער
                      באמצע הלילה
                      אז יש לך זמן
                      לדבר עם עצמך
                      לחשוב על עתיד
                      ועל השעה
                      לה חיכית תמיד
                      ואולי היא ...עכשיו מולך

                      כי אין לך אדם שאין לו שעה
                      ובסוף ההמתנה יש מתנה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      10
                      • נוודנ מנותק
                        נוודנ מנותק
                        נווד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                        #2876

                        בס"ד

                        אחר

                        השקט שמגיע ועוטף בבדידות
                        לוקח אותי אליו לעולמו
                        הרחק מהישג ידם של ילדים
                        אך כמוני הוא בשלו

                        והעייפות שמאיימת כל יום
                        מביאה אותי למקום אחר
                        כשאשכב לישון היא תתלבש
                        וכשאקום מחר היא תוותר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        9
                        • אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבועא מנותק
                          אפרת גלבוע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2877

                          בס''ד
                          שיר קצר
                          ''שויתי ה' לנגדי תמיד ''
                          זכור זאת שוב ושוב תגיד
                          כשהבורא אותך מעמיד
                          בניסיון כל כך מפחיד
                          אתה לעולם לא תפסיד.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          6
                          • רחלי.ג.ר מנותק
                            רחלי.ג.ר מנותק
                            רחלי.ג.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                            #2878

                            לב

                            מי ישים לב ללב שנשבר?
                            אם הלב נשבר
                            הוא צריך.
                            לב אחר.
                            שישים את ליבו עליו.
                            אליו.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            2
                            • רחלי.ג.ר מנותק
                              רחלי.ג.ר מנותק
                              רחלי.ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי.ג.
                              #2879

                              בנאדם

                              בנאדם הוא כמו ים
                              פעם עולה.
                              פעם יורד.

                              בנאדם זקוק לעוגן.
                              ותמיד מחכה
                              לספינה שתבוא..

                              בנאדם הוא ים.
                              מדוזות . צדפים . פנינים.

                              בנאדם = ים
                              חיצונית מים , בפנים מערבולת.

                              ...

                              בנאדם הוא לא ים.
                              לא תולה דגל
                              לא אדום.
                              לא שחור..
                              ומי מדבר על לבן...

                              הלוואי והיה תולה
                              היינו יודעים מתי להיכנס,
                              מתי לצאת,
                              מתי להישאר.

                              לא ים!
                              אנשים נכנסים לליבו,
                              לעולם לא יוצאים.

                              ...

                              אולי בנאדם ים
                              אולי לא
                              מה שבטוח -
                              נס שיש מציל.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👏
                              6
                              • כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                #2880

                                מתחת לריצוף
                                מסתתר שם בור חשוך
                                נתכסה בטלאי חתוך
                                מעבר להרגשת הגוף
                                הנשמה עברה ריתוך
                                האמונה עברה זיכוך
                                עם עצמות ודם שפוך
                                הכאב בנה חיפוי
                                הנפש נשלחה לטיפול
                                לנעשה אין תיקון

                                מאחורי שכבת הזוהר שבוי
                                בור עמוק ללא כסוי
                                שמחה שנבנתה באילוץ
                                זרימה שנחנכה כחילוץ
                                הם לא באו בטעות
                                ולא מתוך קלות
                                באו מעמקות
                                של הכאב

                                אין דבר שלם מלב שבור,
                                קרוב ד' לנשברי לב
                                קרוב ד' לנשברי לב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • חולמת לחיותח מנותק
                                  חולמת לחיותח מנותק
                                  חולמת לחיות
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2881

                                  שפת הכאב
                                  יש שפה משותפת לאנשים פצועים
                                  שפה של לבבות שבורים
                                  שבורים
                                  מרוסקים
                                  מנופצים
                                  מלאים חתכים עמוקים
                                  שותתים דם
                                  דמעות
                                  כאב.
                                  יש שפה לאנשים שנלחמים
                                  שחורקים שן על עוד בוקר
                                  על עוד חיוך
                                  מילה
                                  מבט
                                  לב.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👊
                                  11
                                  • שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2882

                                    חששתי, פחדתי,
                                    הלכתי בדקתי,
                                    וקיבלתי,
                                    את התשובה...

                                    נהיה לי שחור,
                                    אין כבר למה לחיות,
                                    רציתי חלמתי,
                                    והתנפץ לי,

                                    בשביל החלום נלחמתי,
                                    מהרצון חייתי, ועכשיו...?

                                    אמרו לי לא להתיאש,
                                    שאפשר לנסות לטפל,
                                    אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

                                    אבא, אבא,
                                    בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
                                    תוציא מאפלה לאורה,

                                    אבא אני מתחננת רק לך,
                                    שתשלח, תשלח רפואה,
                                    כי רק אתה כל יכול,
                                    ואוהב למרות הכל...:(

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👊 🙏
                                    9
                                    • מישהי מאמימ מנותק
                                      מישהי מאמימ מנותק
                                      מישהי מאמי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2883

                                      "כי האדם עץ השדה"
                                      כתבתי מהמקום שלי,
                                      לא פשוט לי בתקופה הזו,
                                      אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

                                      תלחשו לי, תגידו
                                      תצעקו או תשירו
                                      כואב לי בלב
                                      שורף וצורב

                                      תעזרו, תתחילו
                                      תעברו, תכילו
                                      אין מי שאוהב
                                      הראש כבר כואב.

                                      לטפל? להאמין?
                                      לקבל? להבין?
                                      תחושה מבלבלת,
                                      נשאבת לדלת

                                      לסרב? לשמוע?
                                      לתקן? לשמוח?
                                      הלילה חשוך,
                                      מבין הענפים מחפש לי חיוך.

                                      עץ דקל, תפוזים
                                      קקטוס, שזיפים
                                      אדמה שונה קיבל כל עץ,
                                      מישהו יודע לתרץ?

                                      האחד קיבל סלעית,
                                      השני גרגירית.
                                      האחד חלקה,
                                      והשני בביצה.

                                      ראשון בחורף פורח,
                                      שני מהרוח בורח.
                                      אחד מהשמש צונח,
                                      חברו מחום דווקא צומח.

                                      הגנן הגדול יודע לשתול,
                                      איתו כל אילן הופך לגדול.
                                      את האדמה משקה ומטפח
                                      עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

                                      פעמים זה כואב,
                                      אבל הכי הכי אוהב!!

                                      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 🌴 💯
                                      9
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2884

                                        הלחץ בלב שלי דופק
                                        הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
                                        אני מרגישה שעוד שנייה
                                        והלב שלי לא נושם
                                        אבל אין לי כלכך מה לעשות
                                        הדמעות הן תקועות
                                        וכמעט לא יוצאות
                                        מנסה את הכל לדחוק
                                        לשים בצד את הדאגות
                                        להמשיך להילחם
                                        כאילו כלום לא קורה
                                        לא מראה לאף אחד
                                        שכלכך לי קשה
                                        מחייכת מבחוץ
                                        אבל בוכה מבפנים
                                        טוב שקיים
                                        בעולם הזה איפור
                                        אבל חבל שאין
                                        גם לקשיים
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • מרבמ מנותק
                                          מרבמ מנותק
                                          מרב
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2885

                                          מראות קשים
                                          רובים ומוקשים
                                          מיד על ההדק
                                          נפער עוד סדק

                                          נילחם על אחיו
                                          על עוד בכי מכאיב
                                          נילחם על חייו
                                          הרי הוא חייב

                                          להישאר בחיים
                                          בשביל הורים
                                          בשביל מכרים

                                          דם זב מגופה יתומה
                                          השרועה על אדמה
                                          אדמת ארצינו
                                          אדמת מולדתינו

                                          אדמה שבוייה
                                          בקול בכייה
                                          של נפש הומייה
                                          מי ייתן שישוב במהרה
                                          וינצל מכל צרה.

                                          עטרה.כ

                                          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          💪 👍
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול