דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלום לכםש מנותק
    שלום לכםש מנותק
    שלום לכם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2882

    חששתי, פחדתי,
    הלכתי בדקתי,
    וקיבלתי,
    את התשובה...

    נהיה לי שחור,
    אין כבר למה לחיות,
    רציתי חלמתי,
    והתנפץ לי,

    בשביל החלום נלחמתי,
    מהרצון חייתי, ועכשיו...?

    אמרו לי לא להתיאש,
    שאפשר לנסות לטפל,
    אבל יש לי תחושה שאומרים כדי לעודד,

    אבא, אבא,
    בבקשה תעזור ושלח לי נחמה,
    תוציא מאפלה לאורה,

    אבא אני מתחננת רק לך,
    שתשלח, תשלח רפואה,
    כי רק אתה כל יכול,
    ואוהב למרות הכל...:(

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👊 🙏
    9
    • מישהי מאמימ מנותק
      מישהי מאמימ מנותק
      מישהי מאמי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2883

      "כי האדם עץ השדה"
      כתבתי מהמקום שלי,
      לא פשוט לי בתקופה הזו,
      אבל רציתי לשתף אתכם,מקווה שתאהבו!!❣

      תלחשו לי, תגידו
      תצעקו או תשירו
      כואב לי בלב
      שורף וצורב

      תעזרו, תתחילו
      תעברו, תכילו
      אין מי שאוהב
      הראש כבר כואב.

      לטפל? להאמין?
      לקבל? להבין?
      תחושה מבלבלת,
      נשאבת לדלת

      לסרב? לשמוע?
      לתקן? לשמוח?
      הלילה חשוך,
      מבין הענפים מחפש לי חיוך.

      עץ דקל, תפוזים
      קקטוס, שזיפים
      אדמה שונה קיבל כל עץ,
      מישהו יודע לתרץ?

      האחד קיבל סלעית,
      השני גרגירית.
      האחד חלקה,
      והשני בביצה.

      ראשון בחורף פורח,
      שני מהרוח בורח.
      אחד מהשמש צונח,
      חברו מחום דווקא צומח.

      הגנן הגדול יודע לשתול,
      איתו כל אילן הופך לגדול.
      את האדמה משקה ומטפח
      עודר, מנכש, אך אף פעם לא שוכח.

      פעמים זה כואב,
      אבל הכי הכי אוהב!!

      החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 🌴 💯
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2884

        הלחץ בלב שלי דופק
        הוא לא מבין שהוא לא עושה לי טוב
        אני מרגישה שעוד שנייה
        והלב שלי לא נושם
        אבל אין לי כלכך מה לעשות
        הדמעות הן תקועות
        וכמעט לא יוצאות
        מנסה את הכל לדחוק
        לשים בצד את הדאגות
        להמשיך להילחם
        כאילו כלום לא קורה
        לא מראה לאף אחד
        שכלכך לי קשה
        מחייכת מבחוץ
        אבל בוכה מבפנים
        טוב שקיים
        בעולם הזה איפור
        אבל חבל שאין
        גם לקשיים
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2885

          מראות קשים
          רובים ומוקשים
          מיד על ההדק
          נפער עוד סדק

          נילחם על אחיו
          על עוד בכי מכאיב
          נילחם על חייו
          הרי הוא חייב

          להישאר בחיים
          בשביל הורים
          בשביל מכרים

          דם זב מגופה יתומה
          השרועה על אדמה
          אדמת ארצינו
          אדמת מולדתינו

          אדמה שבוייה
          בקול בכייה
          של נפש הומייה
          מי ייתן שישוב במהרה
          וינצל מכל צרה.

          עטרה.כ

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪 👍
          8
          • רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורטר מנותק
            רות רפפורט
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2886

            שקט מסתתר בלב

            מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
            אך בפנים הלב מחפש תקווה
            ילדה יתומה משני כיוונים
            איך עם המצב מתמודדים
            מנסה לאסוף את שברי הלב
            ואת כולם ללב אחד להאחד
            אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
            כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
            ילדה חזקה וגיבורה
            עם המצב משלימה
            באמונה היא דבקה
            ובהשם מאמינה
            שבעז"ה הכול
            יהפוך לטוב

            "יהודי אף פעם לא מתייאש
            תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
            (אני)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😥 👍
            7
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2887

              יש
              איפה יש פטיש,
              ששובר גושים,
              שתקועים בגרון,
              שמנפץ אותם,
              לרסיסים,
              שהופכים לדמעות?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😲 👍
              7
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2888

                אני לא רוצה לפול
                להישאב שוב לחור השחור

                מחזיקה בכל הכוח
                מכריחה את עצמי לשמוח
                משקרת עם חיוך זורח
                יודעת הוא לא בטוח

                שמה מוזיקה בקול
                באמת מוכנה לעשות הכול
                רק לא להיות שם שוב
                לא להיפגש בסיבוב

                ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
                כמעט מועדות,
                נלחמת בדמעות שעולות
                שאותי לא שואלות,
                הודפת מחשבות
                שללא הפסקה תוקפות

                לא מתייאשת
                את חזקה את עצמי מעודדת
                מישו בתוכי צוחק
                לפינה אותי דוחק

                רוצה בכל כוחי לצרוח
                לאטום אוזניים ולברוח
                לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
                לא אתן את דעתי להסיח

                כשכל גופי כבר דואב, כואב
                נותנת צעקה מהלב
                אבא תן לי ת'כוחות
                שלא אשקע במצולות
                שאת אותו הרגע אצלח
                וממנו רק אגדל.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                9
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2889

                  מפוזר מסביב

                  כולם דברו
                  החדר נסתם
                  בסתם
                  מילים נבובות .....
                  בסוף התעיפתי
                  התפזרתי
                  נשארתי
                  עם עצמי
                  מרחף בין דימיונות

                  כולם דברו ,,,, ודברו
                  לא אחד מוכן לשמוע
                  לנסות להבין
                  את מה שיש לי להגיד
                  אז נשארתי עם עצמי
                  קושר חוטים
                  ושותק תמיד

                  רוצה לחזור להיות דף חלק
                  רוצה להיות חזק
                  ברוח להשאר יציב
                  אבל לפעמים מרגיש
                  מחוק .....
                  וקרוע ,,,
                  מפוזר מסביב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 🤞
                  9
                  • שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2890

                    וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

                    פעם אני מזדקק לאחרים , 
                    כשאני צמא ואין תקווה,
                    תמיד מעניק לאנשים, 
                    והנפש נשברת  ובוכה,

                    והוא רוצה שלום,
                    ומהחברים אין מוצא ,
                    מתנדפים ונושרים, 
                     ולא תמיד זה רע ,

                     ההיא שמחה,
                     הכל פורח לה ,
                    ואין אף אדם, 
                    שירקוד איתה, 

                    וזאת מכסה עצמה ,
                    שאף אדם לא ישאל,
                    אבל בפנים היא חסרה,
                    שמישהו פשוט יגאל.

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    6
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2891

                      אל תדברי על אמת
                      אל תדברו על שקרים
                      אם אני בחרתי בחטא
                      אז אין מי שיָרים

                      אל תביאו לי טוב
                      אל תביאו לי רע
                      רק את ה' רוצה קרוב
                      שכל השאר יעלמו במגירה.

                      לא אכפת לי
                      ממה שהיה
                      זה שרע לי
                      זה כי זה לא השתנה

                      אז אל תוכיחו אותי
                      ואל תטיפו לי מוסר
                      על הבחירות שלי שילמתי
                      והתשלום סודר

                      פשוט תנו לי שקט
                      לעכל את עצמי
                      כי בא לי ללכת
                      סתם כך, לבדי.

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😲 👊 👍 ❤
                      11
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                        #2892

                        שניים כקורבן
                        פוקחת העניים
                        לא מעכלת
                        לא מסוגלת
                        רק מתרסקת
                        בוכה ומתפללת
                        "שיגמר הסרט.."

                        שנים עלו כקורבן
                        כמה שזה לא מובן!
                        אלוקי, עזור לי,
                        חזק אותי,
                        תראה לי שזה חלום
                        ואני סתם- באמצע לישון
                        ואקלוט שהם בני החיים
                        עזור לי-
                        לשכוח מהטרגדיה
                        לשכוח מהאסון
                        ולפחות לחבק אותם
                        חיבוק אחרון!

                        אך-
                        הם עלו...
                        בסערה השמימה
                        אבא, רפא את הלב
                        ששורף מכאב
                        אבא- קרב הגואל
                        ובתחיית המתים
                        ישובו הבנים!
                        @הדרי

                        (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
                        ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
                        ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👊 👍
                        9
                        • כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכתכ מנותק
                          כוכב לכת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                          #2893

                          אל תדבר איתי בטוב
                          נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
                          אבדתי אמון בהערת תמים
                          שאני מכיל ואחרים שותקים

                          אל תחמיר איתי יותר מידי
                          זה עולה עלי מעל הצוואר
                          ואל תגיד לי תתמודד
                          אני לא בחרתי בזה אז תכבד

                          אוהב אותך,
                          עם כל מי שאתה,
                          העקרונות שלי הפוכים,
                          אני הרבה חייב לשתוק,
                          וללכת בין הקווים.
                          אבל אתה,
                          כשאתה פותח את הפה
                          אתה לא שם עלי אפילו קפה.
                          אני נדחק אל הפינות,
                          ונחבט בעמודות.
                          אולי במקום להפגע כל הזמן,
                          לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

                          אני זה אני
                          ואתה זה אתה
                          ומה שמתאים לך
                          לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
                          אל תחייב אותי
                          במה שאתה חייב לעשות
                          תן לי להתמודד
                          עם מה שאני צריך לשנות.

                          אין דבר שלם מלב שבור,
                          קרוב ד' לנשברי לב
                          קרוב ד' לנשברי לב!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👊
                          9
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2894

                            לא שלי

                            האדם עץ השדה
                            ואף שלעתים אינו מודה
                            הוא חורש, זורע ומודא
                            מחפש בכל מצב לשרשיו
                            פרות ותוצאות עכשיו
                            רץ להשיג פן יפסיד
                            לאן נס? פתרונים לעתיד
                            (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
                            כי כל העולם באמת יושב)
                            רוצה הכל גם לדעת מראש
                            אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
                            למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
                            אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
                            הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
                            ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
                            הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
                            הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
                            חייך המפכים, אינם משֻמשים
                            שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
                            שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
                            רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • אביעזריא מנותק
                              אביעזריא מנותק
                              אביעזרי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                              #2895

                              צמאון היובש

                              בית א:

                              שוב ליבי יבש
                              שוב צחוקי כובש
                              זהו צחוק מעושה
                              מבפנים אני ריק

                              לצעוד כך חושש
                              ההרגש מתבושש
                              אני רק מנסה
                              והעולם שוב שוחק

                              פזמון:

                              צמאה לך נפשי
                              לא רק כשהרגש חופשי
                              כי גם בארץ ציה ועייף
                              ליבי אליך צמא וכוסף

                              בית ב:

                              בחשכה מגשש
                              למצוא ניצוץ אש
                              שיצית אותי שוב
                              שליבי ישתוקק

                              לאט אלי גולש
                              היאוש הלוחש
                              שאפסה התקווה
                              ואני נמצא כבר הרחק

                              פזמון: צמאה....

                              בית ג:

                              מנסה להתאושש
                              מתפלל מבקש
                              בתפילה מהלב
                              אל השמיים זועק

                              הקרח כבר נוטש
                              והלב לאט רועש
                              דמעה אחת זולגת
                              והנר שוב דולק

                              פזמון:
                              צמאה לך נפשי
                              לא רק כשהרגש חופשי
                              כי גם בארץ ציה ועייף
                              ליבי אליך צמא וכוסף
                              כך בקודש חזיתיך....

                              נדירים האנשים החיים,
                              רוב האנשים פשוט קיימים...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 👏
                              9
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2896

                                כותבת בלילות
                                את הלב שלי
                                מנגבת את הדמעות
                                הם חוסר הביטחון שלי

                                לא מראה את הפחד
                                לא מראה את הכאב
                                צוחקת ומחייכת כל היום
                                מנסה לנחם את הלב

                                הטראומה שתקפה
                                פתאום באמצע החיים
                                זה מראה את החוזק
                                בין כל הקשיים

                                לכולם מנסה לעזור
                                את הלב לא רוצה לגמור
                                רוצה שלכולם יהיה טוב
                                ובמיוחד למי שאלי קרוב

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍 🙌
                                10
                                • אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהaא מנותק
                                  אבא תודהa
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2897

                                  תרסס עליי עוד\ESTER.H

                                  בקרבי בוערת אש
                                  במקום להסס
                                  אני מבטיחה לנקום

                                  בפניי אוכלת
                                  ואני מבקשת
                                  להירגע לנשוב

                                  בליבי חיוורת
                                  בחוץ מאודמת
                                  ובתוכי החלטה, לנבור

                                  ובאותו הרגע הכל שחור
                                  אדום
                                  לוהט
                                  כמו אש
                                  בשדה
                                  קוצים
                                  בלב
                                  בנפש
                                  והנשמה.
                                  הנשמה לא מוכנה
                                  רוצה להמשיך למרות
                                  מעוניינת להאיר
                                  לא בתנאי רק ללא
                                  אז אנא
                                  תרסס עליי עוד
                                  מעט
                                  אמונה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👊 👍
                                  7
                                  • המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #2898

                                    יושב אדם
                                    מול הים
                                    הכוכבים זוהרים מעליו
                                    לגלים לא רואה סוף בעיניו.

                                    החושך בעיניו
                                    מחפש איך להצליח
                                    אך לא מוצא כוח
                                    בשביל להוכיח.

                                    אל תוותר
                                    גם אם קשה
                                    גם אם את האופק,
                                    אתה לא רואה
                                    זה בשבילך
                                    גם אם זה לא ניראה,
                                    כי עם הנצחון
                                    אפשר להגיע למליון.

                                    אחרי תקופה של עליה
                                    תשב מול הים
                                    תחשוב על העבר,
                                    תראה כמה עבר,
                                    תודה על מה שעבר
                                    בקש על העתיד,
                                    כי תראה מול עיניך
                                    שהמלחמה על הנצחון
                                    שווה הכול.!

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💪
                                    9
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2899

                                      לפעמים

                                      לפעמים אדם גונח
                                      שלא טוב לו בחיים
                                      יש נפילות בדרך
                                      נסיונות וגם קשיים

                                      רגעים קשים בלילה
                                      מחשבות על סוף קרב
                                      לפעמים עוצמים עיניים
                                      כבר נמאס להתאכזב

                                      לפעמים בוכים בשקט
                                      על דברים שאומרים
                                      גם מה שבלב אפשר לומר
                                      בשני דרכים

                                      הסר דאגה מליבך
                                      ותאמין
                                      תראה איך ביחד
                                      החיים יפים יותר
                                      תנסה אולי
                                      רק עוד צעד
                                      ותראה איך הכל מסתדר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🥇 👍
                                      6
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2900

                                        האכזבות שהיו
                                        ופתאום מתגברות
                                        הדמעות שזלגו
                                        נהפכו לנהרות

                                        הרצון להשקיע
                                        הגוף שכואב
                                        זה בסוף רק לרגע
                                        מתסכל את הלב

                                        הכל כאן גשמי
                                        הכל כלכך רגעי
                                        איפה הדבר האמיתי
                                        שיספק אותי

                                        מחפשת בנרות
                                        נר שלא יכבה לעולם
                                        אחרי כל התפילות
                                        מצאתי את בורא עולם

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💖
                                        10
                                        • שוהםש מנותק
                                          שוהםש מנותק
                                          שוהם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2901

                                          שוב אני בוכה
                                          על מה?
                                          על התיסכול
                                          על כאב
                                          שחלף ושוב הגיע
                                          שאין לי אוזן,
                                          לב
                                          שתזדהה, שתבין
                                          שתכאב שלי תכיל
                                          אני רוצה שהיא תבוא
                                          מתפללת,
                                          מקווה
                                          ולזה מיחלת
                                          האם זה ישמע שם למעלה?
                                          א.מ
                                          אשמח להערה או הארה 🙏

                                          "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                          https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול