דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2885

    מראות קשים
    רובים ומוקשים
    מיד על ההדק
    נפער עוד סדק

    נילחם על אחיו
    על עוד בכי מכאיב
    נילחם על חייו
    הרי הוא חייב

    להישאר בחיים
    בשביל הורים
    בשביל מכרים

    דם זב מגופה יתומה
    השרועה על אדמה
    אדמת ארצינו
    אדמת מולדתינו

    אדמה שבוייה
    בקול בכייה
    של נפש הומייה
    מי ייתן שישוב במהרה
    וינצל מכל צרה.

    עטרה.כ

    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💪 👍
    8
    • רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורטר מנותק
      רות רפפורט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2886

      שקט מסתתר בלב

      מבחוץ נראית הילדה הכי חזקה
      אך בפנים הלב מחפש תקווה
      ילדה יתומה משני כיוונים
      איך עם המצב מתמודדים
      מנסה לאסוף את שברי הלב
      ואת כולם ללב אחד להאחד
      אף אחד לא מרגיש את הכאב הזה
      כי אף אחד לא מסתכל על שברי הלב
      ילדה חזקה וגיבורה
      עם המצב משלימה
      באמונה היא דבקה
      ובהשם מאמינה
      שבעז"ה הכול
      יהפוך לטוב

      "יהודי אף פעם לא מתייאש
      תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
      (אני)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😥 👍
      7
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2887

        יש
        איפה יש פטיש,
        ששובר גושים,
        שתקועים בגרון,
        שמנפץ אותם,
        לרסיסים,
        שהופכים לדמעות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😲 👍
        7
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נעמי ה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2888

          אני לא רוצה לפול
          להישאב שוב לחור השחור

          מחזיקה בכל הכוח
          מכריחה את עצמי לשמוח
          משקרת עם חיוך זורח
          יודעת הוא לא בטוח

          שמה מוזיקה בקול
          באמת מוכנה לעשות הכול
          רק לא להיות שם שוב
          לא להיפגש בסיבוב

          ידיי כבר רועדות, ברצונותיי בוגדות
          כמעט מועדות,
          נלחמת בדמעות שעולות
          שאותי לא שואלות,
          הודפת מחשבות
          שללא הפסקה תוקפות

          לא מתייאשת
          את חזקה את עצמי מעודדת
          מישו בתוכי צוחק
          לפינה אותי דוחק

          רוצה בכל כוחי לצרוח
          לאטום אוזניים ולברוח
          לא, אני מוכרחה הפעם לנצח
          לא אתן את דעתי להסיח

          כשכל גופי כבר דואב, כואב
          נותנת צעקה מהלב
          אבא תן לי ת'כוחות
          שלא אשקע במצולות
          שאת אותו הרגע אצלח
          וממנו רק אגדל.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍
          9
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
            #2889

            מפוזר מסביב

            כולם דברו
            החדר נסתם
            בסתם
            מילים נבובות .....
            בסוף התעיפתי
            התפזרתי
            נשארתי
            עם עצמי
            מרחף בין דימיונות

            כולם דברו ,,,, ודברו
            לא אחד מוכן לשמוע
            לנסות להבין
            את מה שיש לי להגיד
            אז נשארתי עם עצמי
            קושר חוטים
            ושותק תמיד

            רוצה לחזור להיות דף חלק
            רוצה להיות חזק
            ברוח להשאר יציב
            אבל לפעמים מרגיש
            מחוק .....
            וקרוע ,,,
            מפוזר מסביב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍 🤞
            9
            • שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2890

              וגם לנפש יש פיצול עונות/@שריוש

              פעם אני מזדקק לאחרים , 
              כשאני צמא ואין תקווה,
              תמיד מעניק לאנשים, 
              והנפש נשברת  ובוכה,

              והוא רוצה שלום,
              ומהחברים אין מוצא ,
              מתנדפים ונושרים, 
               ולא תמיד זה רע ,

               ההיא שמחה,
               הכל פורח לה ,
              ואין אף אדם, 
              שירקוד איתה, 

              וזאת מכסה עצמה ,
              שאף אדם לא ישאל,
              אבל בפנים היא חסרה,
              שמישהו פשוט יגאל.

              אפילו הכוכבים
              צריכים חשכה,
              כדי לזרוח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2891

                אל תדברי על אמת
                אל תדברו על שקרים
                אם אני בחרתי בחטא
                אז אין מי שיָרים

                אל תביאו לי טוב
                אל תביאו לי רע
                רק את ה' רוצה קרוב
                שכל השאר יעלמו במגירה.

                לא אכפת לי
                ממה שהיה
                זה שרע לי
                זה כי זה לא השתנה

                אז אל תוכיחו אותי
                ואל תטיפו לי מוסר
                על הבחירות שלי שילמתי
                והתשלום סודר

                פשוט תנו לי שקט
                לעכל את עצמי
                כי בא לי ללכת
                סתם כך, לבדי.

                בואו נגיד ביחד:
                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😲 👊 👍 ❤
                11
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #2892

                  שניים כקורבן
                  פוקחת העניים
                  לא מעכלת
                  לא מסוגלת
                  רק מתרסקת
                  בוכה ומתפללת
                  "שיגמר הסרט.."

                  שנים עלו כקורבן
                  כמה שזה לא מובן!
                  אלוקי, עזור לי,
                  חזק אותי,
                  תראה לי שזה חלום
                  ואני סתם- באמצע לישון
                  ואקלוט שהם בני החיים
                  עזור לי-
                  לשכוח מהטרגדיה
                  לשכוח מהאסון
                  ולפחות לחבק אותם
                  חיבוק אחרון!

                  אך-
                  הם עלו...
                  בסערה השמימה
                  אבא, רפא את הלב
                  ששורף מכאב
                  אבא- קרב הגואל
                  ובתחיית המתים
                  ישובו הבנים!
                  @הדרי

                  (בשבוע שעבר הגיע גב' פלאי לסמינר שלנו, שאבדה שני בנים בפיגוע אכזרי!
                  ודברה כ"כ עמוק וחזק!- השיר נכתב ומוקדש לעילוי נשמתם הטהורה!
                  ומתאים לצערי גם למצב הנוכחי..😢 , שהיה לעילוי נשמת כל החיילים הקדושים!)

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👊 👍
                  9
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                    #2893

                    אל תדבר איתי בטוב
                    נמאס לי לנהוג כבר בכבוד
                    אבדתי אמון בהערת תמים
                    שאני מכיל ואחרים שותקים

                    אל תחמיר איתי יותר מידי
                    זה עולה עלי מעל הצוואר
                    ואל תגיד לי תתמודד
                    אני לא בחרתי בזה אז תכבד

                    אוהב אותך,
                    עם כל מי שאתה,
                    העקרונות שלי הפוכים,
                    אני הרבה חייב לשתוק,
                    וללכת בין הקווים.
                    אבל אתה,
                    כשאתה פותח את הפה
                    אתה לא שם עלי אפילו קפה.
                    אני נדחק אל הפינות,
                    ונחבט בעמודות.
                    אולי במקום להפגע כל הזמן,
                    לטובתנו כדאי שנאהב רק מהצד?!

                    אני זה אני
                    ואתה זה אתה
                    ומה שמתאים לך
                    לא בהכרח מכניס אותי לתמונה
                    אל תחייב אותי
                    במה שאתה חייב לעשות
                    תן לי להתמודד
                    עם מה שאני צריך לשנות.

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👊
                    9
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2894

                      לא שלי

                      האדם עץ השדה
                      ואף שלעתים אינו מודה
                      הוא חורש, זורע ומודא
                      מחפש בכל מצב לשרשיו
                      פרות ותוצאות עכשיו
                      רץ להשיג פן יפסיד
                      לאן נס? פתרונים לעתיד
                      (בו הכל תלוי, ועל כתפו חושב
                      כי כל העולם באמת יושב)
                      רוצה הכל גם לדעת מראש
                      אך האם לא גס לעמוד ולדרוש?
                      למה תדאג וזמנך בידיו הרי נתון
                      אחרי 'מונה' מחושב שהפעיל הנהג, יש כיוון!
                      הוא שיצר ושקד במדויק על מסלול ותכנון
                      ואתה הבן, נהנה ממתנת אב רחום, אין דיון!
                      הכר! ובטובתו התבונן, לראש תכניס
                      הוא המצמיח כל תא, נהיר לך וזה בסיס
                      חייך המפכים, אינם משֻמשים
                      שמח, טהור לבך, שנברא לבקרים חדשים
                      שלא תהיה נשמתך חבושה בבית אסורים
                      רק אסירת תודה אליו בנבל ועשורים!

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • אביעזריא מנותק
                        אביעזריא מנותק
                        אביעזרי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביעזרי
                        #2895

                        צמאון היובש

                        בית א:

                        שוב ליבי יבש
                        שוב צחוקי כובש
                        זהו צחוק מעושה
                        מבפנים אני ריק

                        לצעוד כך חושש
                        ההרגש מתבושש
                        אני רק מנסה
                        והעולם שוב שוחק

                        פזמון:

                        צמאה לך נפשי
                        לא רק כשהרגש חופשי
                        כי גם בארץ ציה ועייף
                        ליבי אליך צמא וכוסף

                        בית ב:

                        בחשכה מגשש
                        למצוא ניצוץ אש
                        שיצית אותי שוב
                        שליבי ישתוקק

                        לאט אלי גולש
                        היאוש הלוחש
                        שאפסה התקווה
                        ואני נמצא כבר הרחק

                        פזמון: צמאה....

                        בית ג:

                        מנסה להתאושש
                        מתפלל מבקש
                        בתפילה מהלב
                        אל השמיים זועק

                        הקרח כבר נוטש
                        והלב לאט רועש
                        דמעה אחת זולגת
                        והנר שוב דולק

                        פזמון:
                        צמאה לך נפשי
                        לא רק כשהרגש חופשי
                        כי גם בארץ ציה ועייף
                        ליבי אליך צמא וכוסף
                        כך בקודש חזיתיך....

                        נדירים האנשים החיים,
                        רוב האנשים פשוט קיימים...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍 👏
                        9
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2896

                          כותבת בלילות
                          את הלב שלי
                          מנגבת את הדמעות
                          הם חוסר הביטחון שלי

                          לא מראה את הפחד
                          לא מראה את הכאב
                          צוחקת ומחייכת כל היום
                          מנסה לנחם את הלב

                          הטראומה שתקפה
                          פתאום באמצע החיים
                          זה מראה את החוזק
                          בין כל הקשיים

                          לכולם מנסה לעזור
                          את הלב לא רוצה לגמור
                          רוצה שלכולם יהיה טוב
                          ובמיוחד למי שאלי קרוב

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍 🙌
                          10
                          • אבא תודהaא מנותק
                            אבא תודהaא מנותק
                            אבא תודהa
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2897

                            תרסס עליי עוד\ESTER.H

                            בקרבי בוערת אש
                            במקום להסס
                            אני מבטיחה לנקום

                            בפניי אוכלת
                            ואני מבקשת
                            להירגע לנשוב

                            בליבי חיוורת
                            בחוץ מאודמת
                            ובתוכי החלטה, לנבור

                            ובאותו הרגע הכל שחור
                            אדום
                            לוהט
                            כמו אש
                            בשדה
                            קוצים
                            בלב
                            בנפש
                            והנשמה.
                            הנשמה לא מוכנה
                            רוצה להמשיך למרות
                            מעוניינת להאיר
                            לא בתנאי רק ללא
                            אז אנא
                            תרסס עליי עוד
                            מעט
                            אמונה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👊 👍
                            7
                            • המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                              #2898

                              יושב אדם
                              מול הים
                              הכוכבים זוהרים מעליו
                              לגלים לא רואה סוף בעיניו.

                              החושך בעיניו
                              מחפש איך להצליח
                              אך לא מוצא כוח
                              בשביל להוכיח.

                              אל תוותר
                              גם אם קשה
                              גם אם את האופק,
                              אתה לא רואה
                              זה בשבילך
                              גם אם זה לא ניראה,
                              כי עם הנצחון
                              אפשר להגיע למליון.

                              אחרי תקופה של עליה
                              תשב מול הים
                              תחשוב על העבר,
                              תראה כמה עבר,
                              תודה על מה שעבר
                              בקש על העתיד,
                              כי תראה מול עיניך
                              שהמלחמה על הנצחון
                              שווה הכול.!

                              "קשה לשכוח אנשים
                              שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              💪
                              9
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2899

                                לפעמים

                                לפעמים אדם גונח
                                שלא טוב לו בחיים
                                יש נפילות בדרך
                                נסיונות וגם קשיים

                                רגעים קשים בלילה
                                מחשבות על סוף קרב
                                לפעמים עוצמים עיניים
                                כבר נמאס להתאכזב

                                לפעמים בוכים בשקט
                                על דברים שאומרים
                                גם מה שבלב אפשר לומר
                                בשני דרכים

                                הסר דאגה מליבך
                                ותאמין
                                תראה איך ביחד
                                החיים יפים יותר
                                תנסה אולי
                                רק עוד צעד
                                ותראה איך הכל מסתדר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🥇 👍
                                6
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2900

                                  האכזבות שהיו
                                  ופתאום מתגברות
                                  הדמעות שזלגו
                                  נהפכו לנהרות

                                  הרצון להשקיע
                                  הגוף שכואב
                                  זה בסוף רק לרגע
                                  מתסכל את הלב

                                  הכל כאן גשמי
                                  הכל כלכך רגעי
                                  איפה הדבר האמיתי
                                  שיספק אותי

                                  מחפשת בנרות
                                  נר שלא יכבה לעולם
                                  אחרי כל התפילות
                                  מצאתי את בורא עולם

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💖
                                  10
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2901

                                    שוב אני בוכה
                                    על מה?
                                    על התיסכול
                                    על כאב
                                    שחלף ושוב הגיע
                                    שאין לי אוזן,
                                    לב
                                    שתזדהה, שתבין
                                    שתכאב שלי תכיל
                                    אני רוצה שהיא תבוא
                                    מתפללת,
                                    מקווה
                                    ולזה מיחלת
                                    האם זה ישמע שם למעלה?
                                    א.מ
                                    אשמח להערה או הארה 🙏

                                    "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                    https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    5
                                    • STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in sky
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2902

                                      הלב של החיים

                                      היא יציבה, היא חזקה,
                                      נמצאת בלב, בכל פינה,
                                      היא האור, היא האהבה,
                                      היא האכפתיות והגאוה.

                                      היא כמו שמש שתמיד זורחת,
                                      אף פעם לא שוקעת.
                                      היא כמו ים המשמיע קולות הגלים,
                                      גם כשאין רוח פרצים.

                                      כמו השמים בגווני התכלת
                                      היא תמיד מרגיעה ומחייכת,
                                      כמו נצנוצי הכוכבים
                                      היא האור ברגעי החושך בחיים.

                                      היא שם תמיד הייתה,
                                      כשנולדתי, כשזחלתי, כשהייתי ילדה,
                                      וגם עכשיו כשאני לומדת לחיות ועוברים הימים,
                                      היא מחזיקה לי את היד, את הלב- את החיים!

                                      אַתְּ אמא, אשרייך שזכית,
                                      להיות מי שאת היום, או שמאז היית...
                                      אוהב אותך לנצח בכל עת, בכל שעה,
                                      והלוואי שאזכה לעשות לך אלפית ממה שעשית לי
                                      שאולי רק אז אהיה קצת 'רגועה'.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      💔 👍
                                      7
                                      • כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכתכ מנותק
                                        כוכב לכת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                        #2903

                                        והטוב הזה עוד יבוא,
                                        עדיין אין לו ביטוי.
                                        הוא נסתר מעייני,
                                        לו הוא הכי גלוי.
                                        מובלת אחריו
                                        בכביש סלול.
                                        זה עוד יוודע
                                        הכל התאים לי בול.

                                        מחשבות קופצות,
                                        מהוות מחסומים,
                                        מהאור שקופץ,
                                        אל הקור שבפנים.
                                        הפחד משתק,
                                        נלחץ הוא מכלום.
                                        המטרה לו ברורה.
                                        אני קליפת שום.

                                        המטרה ברורה,
                                        אחריה מובלת.
                                        רק עם עזרה.
                                        לבד לא מסתדרת.
                                        מי שאמר והיה,
                                        קיים גם היום.
                                        דווקא בשעה קשה,
                                        נמצא איתי קרוב.

                                        תודֶה על הנסיונות שלך
                                        הם יהפכו להיות היתד שתטפס איתו לראש ההר.

                                        אין דבר שלם מלב שבור,
                                        קרוב ד' לנשברי לב
                                        קרוב ד' לנשברי לב!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        4
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2904

                                          שמעתי אותך בוכה
                                          לא רציתי לצאת מהחדר
                                          כדי שלא תבכה
                                          שמעתי מה שספרת
                                          ראיתי את הכאב
                                          מול העיניים שלי
                                          את מה שעברת
                                          את מה שאף פעם
                                          לא אמרת
                                          אולי אתה צוחק הרבה
                                          אבל אתה מסתיר
                                          את מה שיש לך על הלב
                                          אני למדתי מיזה
                                          שלא כל מי שמחייך
                                          באמת טוב לו בחיים
                                          פשוט מסתירים את הקשיים
                                          אולי יש לך הרבה חברים
                                          אבל אתה מרגיש לבד
                                          אולי אתה היחיד שחזרת בתשובה
                                          אבל פתאום כואב לך
                                          אתה מרגיש בודד
                                          רציתי לצעוק לך שמה פתאום
                                          אל תעזוב עכשיו הכל
                                          תשאר חזק ותשרוד
                                          אבל שתקתי
                                          כי זה לא מתאים לדבר איתך
                                          אז בכיתי לבד
                                          את הכאב שלך
                                          תרגיש חזק
                                          אני מעריצה שלך
                                          אולי לעולם לא תקרא אתזה
                                          ולעולם לא תידע אתזה
                                          אבל אתה גיבור
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          💪 👌 😯
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול