דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • STARS in  skyS מנותק
    STARS in  skyS מנותק
    STARS in sky
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2940

    אחד ויקר

    תמיד איתי,
    אף פעם לא עוזב
    איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
    אפשר לחוש כמה הוא אוהב

    כמו קוסם,
    עושה סדר בראש.
    כשלא ידוע מי נגד מי
    מה טפל, מה עיקר
    הוא מראה לי את דרך-הישר.

    פותר כמעט כל בעיה,
    בין אם לבטים בחיים
    או סתם שאלה בהלכה.
    מנטב לנו את הדרך הנכונה,
    עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

    ועל דברים שרק חלמתי
    והוא הגשים
    דברים שהיו רק בדמיון ,
    ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

    על השפיות שבחיינו הוא שומר
    על אוזן קשבת,
    איתו תמיד ארצה לדבר:
    דברי חכמה והגיון,
    החדרת האמונה והביטחון.

    עליו תמיד אוכל להישען,
    על אבא שאלוקים ישמור עליו!
    על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
    על אבא שהוא הכל-
    החכמה, העומק וההיגיון!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2941

      בס"ד

      'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

      בית א':
      אם הייתי יכול,
      לצאת מהראש שלי
      ללכת הכי רחוק
      מכל המחשבות שלי
      אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
      הייתי נותר לבדי
      והסרט הזה שלא מפסיק
      מסוף השמחה שלי

      ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

      פזמון:
      מה כבר ביקשתי
      תחזיר את כולם בריאים
      כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
      מתפללים ומבקשים
      אם תמשוך אותנו אליך
      לאמונה ולתכלית
      בתחושות שלי אנחנו
      החזקים שמנצחים

      בית ב':
      אפילו לא לזכור
      שאנחנו שונים
      ולא ייקחו את זה ממנו
      כי אנחנו אחים בדם
      וזו תקופה שתעבור
      ביחד עם כולם
      כי אני לא הייתי מוותר
      על אף נשמה שבעולם

      ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

      פזמון:
      מה כבר ביקשתי
      תחזיר את כולם בריאים
      כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
      מתפללים ומבקשים
      אם תמשוך אותנו אליך
      לאמונה ולתכלית
      בתחושות שלי אנחנו
      החזקים שמנצחים

      מעבר:
      מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💥 🙏 👍 😍
      7
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2942

        שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
        ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

        בן יחיד

        דע בני
        נשמה שבך יחידה
        ראשית ברייתה
        אחריתה
        ומסעה ... הוא חידה
        תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
        שתעבור על גשר צר
        ידך בידי
        וכמו צל
        שהולך איתך

        והשאר תרמילך פתוח
        כי מתוכו ..תלמד רק לתת
        גם בעת סופה
        ונגד הרוח
        חזק ואמץ בלי חת
        וכשתשוב מהמסע
        אלי תשוב
        כי אתה בן מלך
        בן יחיד
        בן אהוב

        זכור בני
        נשמה שבך יחידה
        תעלה גבוה ........
        בדמעות של תפילה חרישית
        יושב במרומים סופר כל דמעה
        כי בין דמעותייך ......שכינה
        אתה פרי בראשית

        והשאר תרמילך פתוח .......

        יש לשיר הזה גם לחן
        אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🏅 👍
        3
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2943

          כאוס של מחשבות
          שולט אצלה במח
          אין לה חברות
          והיא באמצע לברוח
          עשתה דברים רעים
          התרחקה מידי הרבה
          הניחה למשברים
          להוביל אותה לקצה

          מבול של דמעות
          נבלע לה בתוך הלוע
          עוד אין לה חברות
          והלב שלה קרוע
          התמכרה אל הלילות
          ישבה על המחשב
          עשתה בו רק שטויות
          לא השגיחה על הלב

          ופתאום
          מחנה חורף
          והכל מתפוצץ לה בפנים

          רגש איום
          יצר טורף
          הדיכאון מגיע עם כל הסימנים

          היא מתכנסת לתוכה
          מתחילה שוב בבריחה
          לא יכולה לסבול אותה יותר

          צורחת לכרית
          שקועה בקרקעית
          לא רואה איך הרע יגמר

          מאשימה את עצמה
          אומרת שזה בגללה
          יצאה מהחממה
          את הלב שלה חיללה
          ברחה מידי רחוק
          הכאיבה לאלוקים
          מה הפלא שבסוף
          הכל מתנפץ לה בפנים?

          מאשימה את עצמה
          שבדיוק לפני יממה
          נהנתה להרוס אותה
          לא חשבה על התוצאה
          ועכשיו מול החברה
          שוב היא לא מסתדרת
          ושולט עליה כבר הרע
          והיא כבר לא מסוגלת

          ואז, פתאום,
          בסוף היום,
          היא מתכסה בשמיכה

          ואז, בציבור,
          היא בוכה בבירור,
          לא יכולה עם הבריחה

          וחברה
          מגיעה
          שואלת מה קרה
          מחבקת
          מרגיעה
          מזכירה שהיא לצידה
          חברה
          אמיתית
          שאוהבת אותה באמת
          עזרה לה
          מהתחתית
          לעזוב כבר את החטא

          בזכותה היא כאן היום.

          (בעיקרון זה סיפור אמיתי, קצת פרטים שונו אבל בכללי הוא אמיתי.)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😍 💪 😮 🙏 👍
          7
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2944

            גם אם חייכתי
            מאחורי הדמעות
            לא אומר ששיקרתי
            זה נתן רצון לעוד

            נתן רצון לשים בצד את העבר
            ולחייך למרות כל הקשיים
            גם אם בלילות לפעמים קר
            יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

            לפעמים שרוצים עזרה
            עצם הפריקה עושה לנו טוב
            אז בזמן כזה שיש חשיכה
            תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

            לפעמים לא צריך לחפש
            כי אבא תמיד נמצא איתנו
            אפילו לא צריך לבקש
            הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💪 🤛 👍
            3
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
              #2945

              איתנה מול הזרם
              את-
              שעומדת איתנה
              מול הזרם הסוחף
              מול אלפי דעות
              נשנות ושקריות.
              עומדת בשלך,
              עם האמת שבך
              נלחמת כלביאה
              במלחמת היצר הקשה.

              לא נשברת,
              לא מוותרת,
              לא נופלת.

              ומתפללת-
              שתמשיכי להיות חזקה
              ותחזיקי מעמד
              לפחות עוד דקה,
              ושלא תהיי-
              ככבשה דוהרת
              אחרי כולם
              בדרכי העולם,
              ללא מטרה
              וללא דרך.

              את, נשמה-
              שהולכת בדרך ישרה
              צועדת רק אתו
              באהבה מרובה,
              וכל מעשה
              חושבת פעמיים
              שימצא חן
              בעיני אביך שבשמיים.

              עוד תראי,
              שכל התגברות שלך כיום
              תהיה שווה בעתיד-
              פי מיליון!!
              זה זמנך..
              שאת בונה עתידך
              המשיכי לסלול דרכך
              ראי מה יפו פעמייך
              אשרייך!
              @הדרי

              (אל השיר הזה,
              אני אישית מאוד מחוברת,
              כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
              ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
              להשתדל להיות הכי טובים...
              זה מגיע לנו, לא?!😉 )

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😍 💪 👍
              7
              • אביעזריא מנותק
                אביעזריא מנותק
                אביעזרי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2946

                אין לי כח
                גם לא לחשוב
                המקסימום
                יושב לכתוב
                פורק מכאוב
                סוער, מבולבל,
                אין מנוח
                רק לא לעזוב
                את החבל.

                תכף יבוא הלילה
                אתפרק, אחזור אליך
                נפשי מאסה, כבר די לה
                רוצה לשוב אל זרועותיך

                תן לי כח
                רק קצת לחשוב
                מינימום
                לקום לכאוב
                למצוא קצת טוב
                להרגיע גל,
                קצת לנוח
                להמשיך לאחוז
                בקצה החבל.

                תכף יבוא הלילה
                אתחדש, אחזור אליך
                נפשי כמהה כי די לה
                רוצה לשוב אל זרועותיך,
                עד עולם..

                © D.A.S. ©

                נדירים האנשים החיים,
                רוב האנשים פשוט קיימים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍
                4
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2947

                  בכל נפילה

                  בכל נפילה
                  יש גם משהו טוב
                  כי בסוף שקמתי
                  הרגשתי את אבא יותר קרוב

                  בכל בדידות
                  יש גם משהו אמיתי
                  להתחבר לפנימיות
                  שהולכת איתי

                  בכל דיכאון
                  יש דברים שרוצים לשכוח
                  על הרצפה על הפנים
                  שמשם אפשר רק לצמוח

                  ואני יודע בכל מצב
                  שאני נמצא גם אבא שם
                  והכל לטובה
                  ובכל צרותי לו צר
                  ומכין לי הפתעות ליום המחר
                  ועוד לפני הניסיון
                  כבר זורק סולם לבור
                  לעלות אותי עם הכאב
                  מהחושך לאור

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪
                  5
                  • נוודנ מנותק
                    נוודנ מנותק
                    נווד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                    #2948

                    בס"ד

                    דמיון

                    לא אשכח אותו הלילה
                    בו נולד השטן בתוכי
                    לא אשכח עת רציתי אין סוף
                    כי זה שרף את נשמתי

                    לילות לא זכרתי צורת ירח
                    עת הילכתי באופורייה מתחדשת
                    וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
                    עוד מעט והקדים קנה לוושת

                    הוא יבוא והוא יילך
                    וישאר מקום
                    לכישלון לא'הבה
                    ולדמיון

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍 🤞
                    4
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2949

                      ולא
                      לא מצליחה
                      לכתוב שיר
                      זה רק
                      מילים קטועות
                      הברות שבורות
                      כמוני

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤞
                      4
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                        #2950

                        יש ימים שכואב לי
                        שהלב שלי נשרף
                        שההיגיון קצת נהדף
                        והיצר המנוול
                        מתחיל איתי במרדף

                        יש ימים שרע לי
                        שהכל פתאום נמחק
                        ומשהו בי נסדק
                        והלב המחולל
                        מרגיש שהוא נדפק

                        ורע לי-
                        ובא לי-
                        ללכת רחוק מכאן

                        לרוץ-
                        לעוף-
                        בלי לראות לאן

                        ויש ימים שבא לי-
                        לכסות אותי-
                        לפרק בי את הכל

                        כי נגמרתי-
                        זה הלב שלי-
                        הוא מרגיש שהוא לא יכול

                        אז אני לוקחת נשימה
                        מנסה להכניס אמונה
                        לפעמים אני מצליחה
                        ולפעמים, אני רק מבטיחה
                        שמתי שאוכל-אאמין,
                        ועד שאצליח, אני אמתין

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👏
                        7
                        • אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2951

                          כבר מתחיל לאבד
                          את הסבלנות
                          נשכחתי איפה שהוא
                          שוב מחכה .......
                          להזדמנות
                          עוד חבר התחתן
                          בקרוב חובק בת או בן
                          וספרו לי
                          שחבר אחר הקים בית
                          בין עצי הזית
                          איפה כל השדכנים
                          למה הם ישנים ?
                          מה עם כל ההבטחות ?
                          שיענו לטלפון לפחות
                          משדר עסקים כרגיל
                          חיוך מהול בעצב
                          לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
                          שלא עומד בקצב
                          והלב כבר שרוט
                          טובע בים של בדידות
                          ורק ...........נשאר
                          להתחזק כל יום באמונה
                          שעוד תגיע מתנה
                          להגיד לאלוקי --רק לך תודה
                          כי עוד יגיע היום
                          של שיר והלל
                          ענבי הגפן בענבי הגפן
                          בדבר נאה ומתקבל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪 👏
                          5
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                            #2952

                            "שמעתם מה קרה?
                            שירה מאורסת!
                            הלא יאמן קרה,
                            היא מצאה את בחורה!"

                            ברגע ששמעתי לא האמנתי.
                            מהכיתה שלי יש מאורסת?
                            הרי אנוכי כל כך קטונתי
                            אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

                            ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
                            וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
                            וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
                            אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

                            אימאלה איזה פחד
                            אבאלה זה נוראי!
                            רוצה להישאר קטנה
                            לא לראות שגדלתי

                            אבל זאת המציאות
                            נכנסתי לקטגוריית החברות
                            ונשאר לי רק לאחל לכולם
                            שלפחות ניפגש בשמחות....

                            טוב להציץ
                            https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 😇
                            3
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2953

                              הכי קרובה..

                              הקרבה-
                              ההשתוקקות
                              החוסר סדר
                              החוסר ידע

                              הכוכבים שברקיע
                              הירח שמבקיע
                              הם אלו שגורמים
                              לחשוב, להביט-
                              קדימה!

                              אל השקיעה החולפת
                              אל הרוח הנושבת
                              אל הכוכבים שמאירים
                              בלילות החשוכים
                              על הירח שזוהר
                              על המבט הקסום
                              על העולם היפיפה
                              שברא הבורא
                              ועל-
                              הימים הללו
                              שעדיין אפשר לתקן
                              ולחזור להיות-
                              הכי קובה להשם!!!

                              @הדרי

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👏
                              5
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2954

                                יש ימים שעוברים בחושך
                                כי לא רואים את האור
                                לפעמים יש גם אובך
                                כי הדמעות היו בתוך השחור

                                יש ימים שהכוח לא נשאר
                                כי התאמצנו אולי יותר מידי
                                לפעמים הלב גם הוא נשבר
                                ורוצים לוותר ולסיים ודי

                                יש ימים שלא מפסיקים לבכות
                                כי הלב שלנו מידי שבור
                                לפעמים בגלל משפחה וחברות
                                והלב נהיה יותר ויותר סגור

                                יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
                                כי אין כוח לחפירה או לשאלות
                                אז את האמת להסתיר מעדיפים
                                ומנגבים מהר את הדמעות

                                יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
                                כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
                                כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
                                הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏 👍
                                6
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2955
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2956

                                    הלב שלי בוער
                                    ובא לי לכתוב
                                    הפחד סוער
                                    ואין לי פה טוב
                                    הכל קורס לי
                                    מול העיניים
                                    ושוב העולם שלי
                                    מוצף לי במים

                                    רק ניסיתי לחיות
                                    ונמאס לי לבכות
                                    אין לי איך לשלוט
                                    על חיי

                                    ואיך הם העזו
                                    ומה הם עשו
                                    האם הם דמיינו
                                    כך את ימי

                                    כמעט נשברתי לגמרי
                                    למזלי בסוף ניצלתי
                                    אבל פתאום זה מתגבר
                                    וזה קשה לי

                                    קשה לי לחשוב
                                    שהחיים שלי יהרסו
                                    שיהרס לי הטוב
                                    ושהחיים יתנפצו

                                    רק-
                                    כי כמה אנשים
                                    שיחקו לי בחיים

                                    אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                                    רק ניסיתי לחיות
                                    מה עשיתם לי?
                                    ואיך אפשר לעלות
                                    כשזה נגמר לי???

                                    ורק ניסיתי לשלוט
                                    על החיים שלי
                                    אבל ביחסי הכוחות
                                    אני הובסתי

                                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💪 😢
                                    4
                                    • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                      הלב שלי בוער
                                      ובא לי לכתוב
                                      הפחד סוער
                                      ואין לי פה טוב
                                      הכל קורס לי
                                      מול העיניים
                                      ושוב העולם שלי
                                      מוצף לי במים

                                      רק ניסיתי לחיות
                                      ונמאס לי לבכות
                                      אין לי איך לשלוט
                                      על חיי

                                      ואיך הם העזו
                                      ומה הם עשו
                                      האם הם דמיינו
                                      כך את ימי

                                      כמעט נשברתי לגמרי
                                      למזלי בסוף ניצלתי
                                      אבל פתאום זה מתגבר
                                      וזה קשה לי

                                      קשה לי לחשוב
                                      שהחיים שלי יהרסו
                                      שיהרס לי הטוב
                                      ושהחיים יתנפצו

                                      רק-
                                      כי כמה אנשים
                                      שיחקו לי בחיים

                                      אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                                      רק ניסיתי לחיות
                                      מה עשיתם לי?
                                      ואיך אפשר לעלות
                                      כשזה נגמר לי???

                                      ורק ניסיתי לשלוט
                                      על החיים שלי
                                      אבל ביחסי הכוחות
                                      אני הובסתי

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הדרית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2957
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הדרית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2958

                                        קשה לי לחשוב,
                                        כאשר חיים של אי מי נהרסו.
                                        קשה לי לכתוב,
                                        כאשר חלומות של בן אנוש התנפצו.

                                        זה שורף- נכון.
                                        זה צורב- בגרון.
                                        אך כאשר מתגברים- בגאון,
                                        מגיע אותו רגע- הניצחון.

                                        ואף על פי-
                                        שקשה כך לחיות,
                                        קשה ממש לשלוט,
                                        קשה עד מאוד לדחות,

                                        תמיד אפשר-
                                        לחפש לעלות,
                                        להתחיל להתעלות,
                                        ולהמשיך להתגלות,
                                        ולחכות...

                                        מחר יגיע יום חדש,
                                        ובו- רק את תבחרי.
                                        האם לנצח,
                                        או להישאר מנוצחת.
                                        האם לנסות לשכוח,
                                        או להישאר לעד מצוברחת.
                                        הכל מתחיל ומסתיים בבחירתו של האדם,
                                        ורק הוא יכול לבצע אותה, יותר טוב מכולם.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        5
                                        • ב. ב.ב ב. ב.

                                          האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                                          אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                                          מחשבות מחשבות
                                          מתרוצצות לי בראש
                                          ודמעות רטובות
                                          הראייה מטשטשות

                                          השחר תכף יעלה
                                          'אני חייבת להחליט.'
                                          אך הלב מלא מלא
                                          לא יודעת מה התכלית

                                          נתונה בתוך מלחמה פנימית
                                          בין הרגש לשכל הישר
                                          רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                                          הלב בסערתו נותר

                                          מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                                          בין הטוב לבין המתוק
                                          בכאב מחליטה לאגור כוחות
                                          ולבחור בחירה לדורות!!


                                          קרני השמש בוקעות מהחלון
                                          מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                                          שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                                          בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                                          אברהם עטיהא מנותק
                                          אברהם עטיהא מנותק
                                          אברהם עטיה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2959
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול