דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
    #2945

    איתנה מול הזרם
    את-
    שעומדת איתנה
    מול הזרם הסוחף
    מול אלפי דעות
    נשנות ושקריות.
    עומדת בשלך,
    עם האמת שבך
    נלחמת כלביאה
    במלחמת היצר הקשה.

    לא נשברת,
    לא מוותרת,
    לא נופלת.

    ומתפללת-
    שתמשיכי להיות חזקה
    ותחזיקי מעמד
    לפחות עוד דקה,
    ושלא תהיי-
    ככבשה דוהרת
    אחרי כולם
    בדרכי העולם,
    ללא מטרה
    וללא דרך.

    את, נשמה-
    שהולכת בדרך ישרה
    צועדת רק אתו
    באהבה מרובה,
    וכל מעשה
    חושבת פעמיים
    שימצא חן
    בעיני אביך שבשמיים.

    עוד תראי,
    שכל התגברות שלך כיום
    תהיה שווה בעתיד-
    פי מיליון!!
    זה זמנך..
    שאת בונה עתידך
    המשיכי לסלול דרכך
    ראי מה יפו פעמייך
    אשרייך!
    @הדרי

    (אל השיר הזה,
    אני אישית מאוד מחוברת,
    כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
    ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
    להשתדל להיות הכי טובים...
    זה מגיע לנו, לא?!😉 )

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😍 💪 👍
    7
    • אביעזריא מנותק
      אביעזריא מנותק
      אביעזרי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2946

      אין לי כח
      גם לא לחשוב
      המקסימום
      יושב לכתוב
      פורק מכאוב
      סוער, מבולבל,
      אין מנוח
      רק לא לעזוב
      את החבל.

      תכף יבוא הלילה
      אתפרק, אחזור אליך
      נפשי מאסה, כבר די לה
      רוצה לשוב אל זרועותיך

      תן לי כח
      רק קצת לחשוב
      מינימום
      לקום לכאוב
      למצוא קצת טוב
      להרגיע גל,
      קצת לנוח
      להמשיך לאחוז
      בקצה החבל.

      תכף יבוא הלילה
      אתחדש, אחזור אליך
      נפשי כמהה כי די לה
      רוצה לשוב אל זרועותיך,
      עד עולם..

      © D.A.S. ©

      נדירים האנשים החיים,
      רוב האנשים פשוט קיימים...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      4
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2947

        בכל נפילה

        בכל נפילה
        יש גם משהו טוב
        כי בסוף שקמתי
        הרגשתי את אבא יותר קרוב

        בכל בדידות
        יש גם משהו אמיתי
        להתחבר לפנימיות
        שהולכת איתי

        בכל דיכאון
        יש דברים שרוצים לשכוח
        על הרצפה על הפנים
        שמשם אפשר רק לצמוח

        ואני יודע בכל מצב
        שאני נמצא גם אבא שם
        והכל לטובה
        ובכל צרותי לו צר
        ומכין לי הפתעות ליום המחר
        ועוד לפני הניסיון
        כבר זורק סולם לבור
        לעלות אותי עם הכאב
        מהחושך לאור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💪
        5
        • נוודנ מנותק
          נוודנ מנותק
          נווד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
          #2948

          בס"ד

          דמיון

          לא אשכח אותו הלילה
          בו נולד השטן בתוכי
          לא אשכח עת רציתי אין סוף
          כי זה שרף את נשמתי

          לילות לא זכרתי צורת ירח
          עת הילכתי באופורייה מתחדשת
          וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
          עוד מעט והקדים קנה לוושת

          הוא יבוא והוא יילך
          וישאר מקום
          לכישלון לא'הבה
          ולדמיון

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 🤞
          4
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2949

            ולא
            לא מצליחה
            לכתוב שיר
            זה רק
            מילים קטועות
            הברות שבורות
            כמוני

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🤞
            4
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #2950

              יש ימים שכואב לי
              שהלב שלי נשרף
              שההיגיון קצת נהדף
              והיצר המנוול
              מתחיל איתי במרדף

              יש ימים שרע לי
              שהכל פתאום נמחק
              ומשהו בי נסדק
              והלב המחולל
              מרגיש שהוא נדפק

              ורע לי-
              ובא לי-
              ללכת רחוק מכאן

              לרוץ-
              לעוף-
              בלי לראות לאן

              ויש ימים שבא לי-
              לכסות אותי-
              לפרק בי את הכל

              כי נגמרתי-
              זה הלב שלי-
              הוא מרגיש שהוא לא יכול

              אז אני לוקחת נשימה
              מנסה להכניס אמונה
              לפעמים אני מצליחה
              ולפעמים, אני רק מבטיחה
              שמתי שאוכל-אאמין,
              ועד שאצליח, אני אמתין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏
              7
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2951

                כבר מתחיל לאבד
                את הסבלנות
                נשכחתי איפה שהוא
                שוב מחכה .......
                להזדמנות
                עוד חבר התחתן
                בקרוב חובק בת או בן
                וספרו לי
                שחבר אחר הקים בית
                בין עצי הזית
                איפה כל השדכנים
                למה הם ישנים ?
                מה עם כל ההבטחות ?
                שיענו לטלפון לפחות
                משדר עסקים כרגיל
                חיוך מהול בעצב
                לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
                שלא עומד בקצב
                והלב כבר שרוט
                טובע בים של בדידות
                ורק ...........נשאר
                להתחזק כל יום באמונה
                שעוד תגיע מתנה
                להגיד לאלוקי --רק לך תודה
                כי עוד יגיע היום
                של שיר והלל
                ענבי הגפן בענבי הגפן
                בדבר נאה ומתקבל

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💪 👏
                5
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #2952

                  "שמעתם מה קרה?
                  שירה מאורסת!
                  הלא יאמן קרה,
                  היא מצאה את בחורה!"

                  ברגע ששמעתי לא האמנתי.
                  מהכיתה שלי יש מאורסת?
                  הרי אנוכי כל כך קטונתי
                  אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

                  ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
                  וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
                  וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
                  אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

                  אימאלה איזה פחד
                  אבאלה זה נוראי!
                  רוצה להישאר קטנה
                  לא לראות שגדלתי

                  אבל זאת המציאות
                  נכנסתי לקטגוריית החברות
                  ונשאר לי רק לאחל לכולם
                  שלפחות ניפגש בשמחות....

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍 😇
                  3
                  • הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2953

                    הכי קרובה..

                    הקרבה-
                    ההשתוקקות
                    החוסר סדר
                    החוסר ידע

                    הכוכבים שברקיע
                    הירח שמבקיע
                    הם אלו שגורמים
                    לחשוב, להביט-
                    קדימה!

                    אל השקיעה החולפת
                    אל הרוח הנושבת
                    אל הכוכבים שמאירים
                    בלילות החשוכים
                    על הירח שזוהר
                    על המבט הקסום
                    על העולם היפיפה
                    שברא הבורא
                    ועל-
                    הימים הללו
                    שעדיין אפשר לתקן
                    ולחזור להיות-
                    הכי קובה להשם!!!

                    @הדרי

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👏
                    5
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2954

                      יש ימים שעוברים בחושך
                      כי לא רואים את האור
                      לפעמים יש גם אובך
                      כי הדמעות היו בתוך השחור

                      יש ימים שהכוח לא נשאר
                      כי התאמצנו אולי יותר מידי
                      לפעמים הלב גם הוא נשבר
                      ורוצים לוותר ולסיים ודי

                      יש ימים שלא מפסיקים לבכות
                      כי הלב שלנו מידי שבור
                      לפעמים בגלל משפחה וחברות
                      והלב נהיה יותר ויותר סגור

                      יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
                      כי אין כוח לחפירה או לשאלות
                      אז את האמת להסתיר מעדיפים
                      ומנגבים מהר את הדמעות

                      יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
                      כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
                      כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
                      הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👏 👍
                      6
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2955
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2956

                          הלב שלי בוער
                          ובא לי לכתוב
                          הפחד סוער
                          ואין לי פה טוב
                          הכל קורס לי
                          מול העיניים
                          ושוב העולם שלי
                          מוצף לי במים

                          רק ניסיתי לחיות
                          ונמאס לי לבכות
                          אין לי איך לשלוט
                          על חיי

                          ואיך הם העזו
                          ומה הם עשו
                          האם הם דמיינו
                          כך את ימי

                          כמעט נשברתי לגמרי
                          למזלי בסוף ניצלתי
                          אבל פתאום זה מתגבר
                          וזה קשה לי

                          קשה לי לחשוב
                          שהחיים שלי יהרסו
                          שיהרס לי הטוב
                          ושהחיים יתנפצו

                          רק-
                          כי כמה אנשים
                          שיחקו לי בחיים

                          אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                          רק ניסיתי לחיות
                          מה עשיתם לי?
                          ואיך אפשר לעלות
                          כשזה נגמר לי???

                          ורק ניסיתי לשלוט
                          על החיים שלי
                          אבל ביחסי הכוחות
                          אני הובסתי

                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪 😢
                          4
                          • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                            הלב שלי בוער
                            ובא לי לכתוב
                            הפחד סוער
                            ואין לי פה טוב
                            הכל קורס לי
                            מול העיניים
                            ושוב העולם שלי
                            מוצף לי במים

                            רק ניסיתי לחיות
                            ונמאס לי לבכות
                            אין לי איך לשלוט
                            על חיי

                            ואיך הם העזו
                            ומה הם עשו
                            האם הם דמיינו
                            כך את ימי

                            כמעט נשברתי לגמרי
                            למזלי בסוף ניצלתי
                            אבל פתאום זה מתגבר
                            וזה קשה לי

                            קשה לי לחשוב
                            שהחיים שלי יהרסו
                            שיהרס לי הטוב
                            ושהחיים יתנפצו

                            רק-
                            כי כמה אנשים
                            שיחקו לי בחיים

                            אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                            רק ניסיתי לחיות
                            מה עשיתם לי?
                            ואיך אפשר לעלות
                            כשזה נגמר לי???

                            ורק ניסיתי לשלוט
                            על החיים שלי
                            אבל ביחסי הכוחות
                            אני הובסתי

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הדרית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2957
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה מנותק
                              ה מנותק
                              הדרית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2958

                              קשה לי לחשוב,
                              כאשר חיים של אי מי נהרסו.
                              קשה לי לכתוב,
                              כאשר חלומות של בן אנוש התנפצו.

                              זה שורף- נכון.
                              זה צורב- בגרון.
                              אך כאשר מתגברים- בגאון,
                              מגיע אותו רגע- הניצחון.

                              ואף על פי-
                              שקשה כך לחיות,
                              קשה ממש לשלוט,
                              קשה עד מאוד לדחות,

                              תמיד אפשר-
                              לחפש לעלות,
                              להתחיל להתעלות,
                              ולהמשיך להתגלות,
                              ולחכות...

                              מחר יגיע יום חדש,
                              ובו- רק את תבחרי.
                              האם לנצח,
                              או להישאר מנוצחת.
                              האם לנסות לשכוח,
                              או להישאר לעד מצוברחת.
                              הכל מתחיל ומסתיים בבחירתו של האדם,
                              ורק הוא יכול לבצע אותה, יותר טוב מכולם.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              5
                              • ב. ב.ב ב. ב.

                                האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                                אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                                מחשבות מחשבות
                                מתרוצצות לי בראש
                                ודמעות רטובות
                                הראייה מטשטשות

                                השחר תכף יעלה
                                'אני חייבת להחליט.'
                                אך הלב מלא מלא
                                לא יודעת מה התכלית

                                נתונה בתוך מלחמה פנימית
                                בין הרגש לשכל הישר
                                רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                                הלב בסערתו נותר

                                מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                                בין הטוב לבין המתוק
                                בכאב מחליטה לאגור כוחות
                                ולבחור בחירה לדורות!!


                                קרני השמש בוקעות מהחלון
                                מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                                שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                                בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                                אברהם עטיהא מנותק
                                אברהם עטיהא מנותק
                                אברהם עטיה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2959
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בלב ים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2960

                                  למולי חזון גדול,
                                  ליבי מתמלא גבורה, מהרצון לאין סוף לפעול.
                                  צפייה שכזאת, שמגיעה מהרקיע הכחול.
                                  שבתוכי בוערת, כאילו קוראת תיגר לכל.

                                  אבל דווקא כשאניית החלום פורשת מפרשי שיר הגבורה,
                                  מתנפצת היא במציאות לחלקיקים רצוצים, ברעש נורא.
                                  ופתאום, הופך אני, מגיבור בגלימה המתעופפת ביוהרה,
                                  לעוד מושב בקולנוע, החי הצגת חיים, שלכולם שמורה.

                                  אבל המשכתי, כי רק ילד מרים גביע, ומרגיש בחיים ניצחון.
                                  כי דווקא בכישלון הקשה, מתגלה כמה היעד עליון.
                                  כי דווקא בעכשיו הקטן, טבוע עוצמת המעשה, וממשיות הכישרון.
                                  אז מסתכל אני לאופק הרחוק מהחלון,
                                  ורואה שרק בהיום חי אני את החזון.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • אדמיליםא מנותק
                                    אדמיליםא מנותק
                                    אדמילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2961

                                    שגם
                                    לקח לי זמן
                                    לומר לך
                                    שאם לא
                                    את אף
                                    אחד אחר לא
                                    יעשה את זה
                                    בשבילך
                                    אף אחד אחר
                                    לא
                                    הרבה זמן לקח
                                    לי פחדתי
                                    שגם אני
                                    אשמע

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍
                                    2
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #2962

                                      משוואת החיים-

                                      לנסות-
                                      זה לדעת שיש כישלון
                                      לנסות-
                                      זה לדעת שאפשר ליפול
                                      לנסות-
                                      זה לדעת שאין תמיד דרך חזרה
                                      לנסות-
                                      זה לדעת שיש קושי לעבר הפסגה
                                      לנסות-
                                      זה לדעת שאנשים גדולים
                                      עברו הרבה קשיים בחיים,
                                      כי רק מזה צומחים.

                                      לנסות-
                                      זה לפעמים ליפול,
                                      זה לפעמים להתמוטט
                                      אבל דווקא מזה- להתחזק
                                      לקום מהנפילה
                                      ולקום לניסוי חדש
                                      שגם בו שוב יכול לבוא הכישלון
                                      שוב אפשר למעוד וליפול
                                      אבל תמיד בלב לזכור
                                      שיש משוואה מתמטית לחיים-
                                      "שנפילה ועוד נפילה
                                      הם עוד צעד
                                      לעבר ההצלחה!

                                      (קחו את המשוואה החזקה הזו לחיים שלכם
                                      שכל ניסיון, נפילה ועליה- הם עוד צעד להצלחה!!!!)

                                      @הדרי

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🚶‍♂️
                                      3
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2963

                                        מרוב ......

                                        מרוב דכאון בתת מודע
                                        כבר נהייתי קצת פסיכי
                                        גם קצת משוגע
                                        חגיגה של הבלבול
                                        כנראה משהו בסוד הגלגול
                                        מרוב עצים כבר לא רואים ,,,,,,
                                        את היער
                                        ומה אני ????
                                        בסה"כ נער
                                        שוחה בזכרונות מהעבר
                                        טרוד מהעתיד
                                        וממה שצופן המחר
                                        כמה כבר הלב יכול להכיל ??
                                        נבראתי אדם שאכפת לו
                                        ולא סתם פיל
                                        אולי זה התקופה
                                        אולי ההתקפה
                                        בשמחת התורה
                                        שהוציאה את כל החמץ מהמגירה
                                        רק שלא אמות
                                        מרוב גלות
                                        לא נבראו רעמים .... אלא כדי
                                        לפשט .... העקמומיות שבלב
                                        מחכה ליום שיבוא
                                        שיגלידו כל השריטות
                                        שיקח איתו את כל הכאב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                          #2964

                                          האמנתי לך,
                                          אהבתי אותך,
                                          בטחתי בך,
                                          וחטפתי כאפה,

                                          שוב גיליתי בצורה קשה,
                                          שאסור לסמוך,
                                          אסור לאהוב אף אחד,
                                          כולל חברה,

                                          אני אוהבת אותך-תמיד
                                          אני חושבת עליך- שתדעי,
                                          לא יודעת מה יהיה,
                                          ומה בסוף יקרה,
                                          אבל את תמיד אצלי בלב,

                                          את הדמעות שבכיתי, לא ראית
                                          את הצרחה שחנקתי לא שמעת,
                                          ורק השאלה למה??
                                          למה בכזאת צורה??
                                          צועקת את עצמה,

                                          יכולת לומר,
                                          יכולת להסביר,
                                          לא לזרוק את זה בפנים,

                                          חטפתי סתירה של החיים,
                                          מאחת שהכי סמכתי ובטחתי,
                                          מה עשיתי שזה מה שמגיע לי??

                                          לא נתת לי להסביר,
                                          לא נתת לי לשתף,
                                          אולי גם לי יש כאלה מחשבות?
                                          אולי גם לי יש גבולות?
                                          חשבת על זה???

                                          אני חולה עליך,
                                          ועכשיו גם חולה ממך,
                                          ואני עדיין אוהבת אותך מכל הלבבבבב!!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👨‍❤️‍👨
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול