דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 7 באניאגרם 07 מנותק
    7 באניאגרם 07 מנותק
    7 באניאגרם 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
    #517

    לא אספר לכם על חיי הנפלאים
    המלאים ברגעים קסומים
    לא על כל הפעמים בהם הייתי על הסוס
    ולא על השניות אליהם אחזור בלי היסוס
    כי הם מפוצצים לי את האון דרייב
    ואין לי מספיק מקום וזמן עכשיו
    וודאי שלא אספר על הרגעים
    הפחות יפים של החיים
    שהם אמנם לא כאלו קשים
    אך הם בהחלט לא נועדו לבילויים

    אלא-
    אספר לכם על התמודדויות
    שעברתי
    על ניסיונות
    שצלחתי
    על אכזבות
    שנחלתי
    על הבנות
    שהבנתי
    ועל ניצחונות
    שניצחתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • אלי הגברא מנותק
      אלי הגברא מנותק
      אלי הגבר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #518

      אני אכתוב פה כמה מילים....
      אשמח לשמוע דעתכם.

      איש הטבע.

      הוא רץ אל ההרים
      לראות את האיילים
      הוא חי בעמקים
      מתפעל מהפרחים

      הוא אוהב את החיים
      בין כל הצמחים
      הוא מביט אל הגבהים
      שעות ללא מעצורים

      הוא מודה לאלוקים
      על טבע ודברים כה יפים
      הוא הולך ולא עוצר
      יודע שהוא תמיד אותו שומר

      הוא מתפלל על הגשמים
      שירדו וישקו את הצמאים
      הוא לא עוצר לרגע
      כי אחרי הכל הוא איש הטבע

      אחדות שווה הכל.
      גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
      אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

      קולמוס הנפשק תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • אלי הגברא אלי הגבר

        אני אכתוב פה כמה מילים....
        אשמח לשמוע דעתכם.

        איש הטבע.

        הוא רץ אל ההרים
        לראות את האיילים
        הוא חי בעמקים
        מתפעל מהפרחים

        הוא אוהב את החיים
        בין כל הצמחים
        הוא מביט אל הגבהים
        שעות ללא מעצורים

        הוא מודה לאלוקים
        על טבע ודברים כה יפים
        הוא הולך ולא עוצר
        יודע שהוא תמיד אותו שומר

        הוא מתפלל על הגשמים
        שירדו וישקו את הצמאים
        הוא לא עוצר לרגע
        כי אחרי הכל הוא איש הטבע

        קולמוס הנפשק מנותק
        קולמוס הנפשק מנותק
        קולמוס הנפש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #519
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #520

          לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
          אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
          כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
          הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
          אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
          המשך יבוא בס"ד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #521

            ילד קטן נחוש וחכם
            מחליט לעלות לפסגת ההר
            הוא לא חושש
            משום מכשול
            הוא מתעקש
            לגבור על הכל
            בא איש עצלן ולוחש
            הוי ילדון טיפש
            תישאר במקום בטוח
            מה לך לרדוף אחרי הרוח?
            עונים לו הזקנים
            שאת הילד טוב מכירים:

            לא, אל תדאג לו-
            כל מקום הוא כך כובש
            וגם אם נראה שאין לו
            שום יכולת על היעד להיתפס
            הוא כן כובש וזה נראה כה
            קל אחרי שהוא שם מתבסס
            וממשיך למטרה הבאה שלו
            ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
            כי בליבו בוערת אש
            שמניעה אותו לא להתייאש
            וגם אם משהו מתפקשש
            הוא מיד את עצמו תופס
            ומתרומם מנקודת האפס
            אז לא צריך לדאוג לו
            הוא מסתדר הכי טוב שיש
            ובעתיד כשתראה את דגלו
            על הפסגה גבוה מתנוסס
            אז תבוא ותגיד לו
            שידעת שזה מה שיהיה
            כי כשכלום לא הורס לו
            יהיה בו כל דבר שרק ירצה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
              #522

              אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
              נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
              כאילו כלום לא היה אתמול
              החלטתי אני אומר את האמת בפנים
              לא משנה מה היו המחירים.
              אין לי כבר מה להפסיד
              כבר נגמרו הדמעות להוריד
              הלב כבר התרגל לכאב
              גם אם את התוצאה אני לא אוהב
              אין לי עוד מה לעשות
              חוץ מלשבת ולבכות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #523

                אז יאללה-קלטתי.
                כבר הבנתי מה כולם רוצים
                הם לא רוצים להכאיב לי
                הם פשוט לא מבינים

                שיש לי נקודות חולשה
                גם אם זה נראה שאני חזקה
                שאני לא עשויה מפלדה
                גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

                שגם אם אני מחייכת
                החיוך יכול להיות מזויף
                שגם אם אני לרגש מתכחשת
                זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

                ואז---כשרגש פתאום הציף
                באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
                כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
                ומגן מכל צרה

                אז הלכתי לכותל
                אליו להתפלל
                ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
                ורק אליך אייחל!

                שלא משנה מה יקרה
                יהיה לי טוב תמיד
                כי לא משנה מה יהיה
                ארגיש אותך תמיד איתי!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #524

                  השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

                  התקדמות

                  רוצה לבלות,
                  נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
                  רוצה כבר לחיות
                  כמו שצריך,
                  למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

                  רוצה ליהנות,
                  לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
                  אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
                  כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
                  להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

                  כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
                  ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
                  להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
                  ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2א מנותק
                    א.ה. 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #525

                    הוא נלחם,
                    הוא גם נהיה חם.
                    הרבה זמן השתמשו,
                    ובסוף גם זרקו (?)
                    הוא רץ מהר,
                    לפעמים גם מאחר.
                    כדי לנקותו- לשפשף צריך.
                    הוא לא איזה ביסקויט פריך.
                    המחק...

                    מוזיקה.
                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                      #526

                      היא רוצה להתקרב
                      אל אביה שאותה תמיד אוהב
                      גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                      בדרך המלך הנכונה
                      היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                      שאף פעם לא טועה
                      שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                      שלא עוברת שום עברה
                      אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                      קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                      וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                      והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                      כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                      היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                      את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                      אבל היא עצמה לא מצליחה
                      להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                      בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                        היא רוצה להתקרב
                        אל אביה שאותה תמיד אוהב
                        גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                        בדרך המלך הנכונה
                        היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                        שאף פעם לא טועה
                        שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                        שלא עוברת שום עברה
                        אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                        קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                        וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                        והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                        כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                        היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                        את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                        אבל היא עצמה לא מצליחה
                        להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                        בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תמר מהמרכז
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #527

                        @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                        ויום אחד
                        בהחלטה נחושה
                        היא פותחת דלת
                        מוכנה לנסות...
                        ואז מגלה
                        איך כמו קסם
                        רגליה אותה מוליכות
                        והיא מבינה
                        שמישהו למעלה
                        מחייך ומושיט לה זרועות
                        ואומר לה בואי
                        אל תפחדי
                        עוד לא מאוחר לשנות
                        ועכשיו היא עמוק
                        באמצע הדרך
                        למקום שכולו רק טובות
                        וגם כשנופלת
                        וגם כשנשברת
                        רגליה עודן איתנות.

                        מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #528

                          לקום
                          ולהתחיל מהתחלה
                          ולפתוח בבראשית
                          לפסוע
                          בלי לפחד ליפול
                          לאט לאחוז במעקה
                          לצעוד
                          ברגל ימין
                          לקראת ההתחלה
                          בואי כלה
                          כמו בשמלה צחורה
                          דרך חדשה ונקיה
                          להרגיש את ההתחדשות
                          את הטוהר והחן
                          ולשכוח מהשקר
                          לא לזכור את האמירות המכוערות
                          את המילים המשפילות
                          שבלב פגעו כמו חיצים
                          להשתדל למחול
                          ולא לקחת ללב
                          זה קשה
                          לא פשוט
                          הזכרון טרי ורענן
                          מוריד לעיתים גשם מענן
                          את העינים מרטיב
                          בדמעות רותחות
                          אל תדאגי הכל יעבור
                          עוד תשכחי את מה שהיה
                          את הכאבים והמילים
                          ולפנייך דף חדש חלק
                          בהצלחה!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                            #529
                            פוסט זה נמחק!
                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                              פוסט זה נמחק!

                              ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #530
                              פוסט זה נמחק!
                              חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                פוסט זה נמחק!

                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #531
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אלי הגברא מנותק
                                  אלי הגברא מנותק
                                  אלי הגבר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #532

                                  תחיה!

                                  רק שחור הוא רואה
                                  כמים שאין להם סוף
                                  בבכי הוא גועה
                                  מה יהיה הסוף

                                  תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                                  ואז תראה שהכל הסתדר
                                  תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                                  להיות לו לבן להיכנס לחדר

                                  זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                                  להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                                  תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                                  גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                                  אחדות שווה הכל.
                                  גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                  אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                    #533

                                    עולם צבעוני

                                    בעולמינו יש מגוון צבעים
                                    לכל יום צבע משלו
                                    וגוון משלו👇

                                    יש ימים צהובים
                                    תמיד מחייכים
                                    הצלחה בכל התחומים
                                    ושמש בין העננים☺

                                    יש ימים כחולים
                                    רוגע מדומה תמיד נוסכים
                                    אדישות אותי אופפת
                                    הכל נראה כמעטפת😑

                                    יש ימים חומים
                                    בנאליים כאלה ומשעממים
                                    הכל חדגוני
                                    אין טיפת צבעוני😞

                                    הימים הרעים הם השחורים
                                    אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                                    אני צריכה לעבור צד
                                    אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                                    הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                                    עליזים קופצניים ושובבים
                                    יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                                    אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                                    הימים הם ימים
                                    והלילות הם לילות
                                    אבל בכל הזדמנות
                                    אני לא שוכחת מי אני
                                    ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                                    ושהכל לטובה
                                    וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                                    וגם אם קשה
                                    ולא הכל נעים
                                    אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                                    והוא אותי ירים!

                                    מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                      #534

                                      באדמה אחת
                                      בין הרים וגבעות,
                                      ימים וביצות,
                                      מצויה שם,
                                      ארץ הצחוק והשמחה

                                      אז-
                                      קיבלתי המלצה
                                      חמה ממש,
                                      רותחת,
                                      ללכת לרחרח שם,
                                      לצבור לעצמי קצת רווח

                                      וניסיתי-
                                      וצעדתי בדרכי אל המסע
                                      עם תרמיל על הגב,
                                      וחיוך כתרופה,
                                      עם עצב בעיניים,
                                      ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                                      והגעתי:
                                      אך-
                                      השער נעול,
                                      והלב אטום,
                                      והרגשתי
                                      שאין לי מקום
                                      בכלל
                                      בכל העולם כולו

                                      ואז-
                                      החלטתי את האושר אלי להביא
                                      לחייך אל מול הראי,
                                      ולהודות לבוראי,
                                      שברוך השם אני חיה,
                                      ויש לי תקווה לעתיד,
                                      ויש לי משפחה,
                                      ועולם
                                      וחברות

                                      ואלף סיבות על מה להודות!👍

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • אלי הגברא מנותק
                                        אלי הגברא מנותק
                                        אלי הגבר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                                        #535

                                        כמו פרח שגודל
                                        לא עוצר ולא נובל
                                        רץ לא מסתכל
                                        והכל הוא מקבל

                                        ממשיך הוא לנסות
                                        גם כשהכל נראה אבוד
                                        להניע עולמות
                                        גם כשהמצב ירוד

                                        כי הוא יודע
                                        וגם שומע
                                        בסוף הכל יגמר
                                        ויסתדר
                                        אחרי ענן תבוא השמש
                                        אחרי החושך יבוא האור
                                        ואז הכל יגמר
                                        וגם זה יעבור

                                        אחדות שווה הכל.
                                        גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                        אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #536

                                          אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                                          כמו שיכור צוהל
                                          מועד ונופל
                                          מקיא ומתלכלך
                                          ועדיין הולך
                                          שטויות מלהג
                                          סודות מגלה
                                          שתה יותר מידיי
                                          חשב שכדאי
                                          זה נעים
                                          ככה להתבשם
                                          לשכוח מהצרות
                                          רק לכמה דקות
                                          נכון זה מסוכן
                                          אבל הוא מרים ידיים
                                          בהשפעת חברים
                                          שלרוויה שותים
                                          אותו משכנעים
                                          משום מה זה קל
                                          אותו להכניע
                                          הוא צעיר
                                          וקצת חלש
                                          מה כבר יקרה?
                                          זה בסך הכול יין
                                          וכולם שותים
                                          עוד כוסית קטנה
                                          זה רק בקטנה
                                          ומשם לאט לאט במדרון
                                          זה מגיע העילפון
                                          סחרור החושים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול