דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #520

    לא רוצה להיות כמו פיל גדול וחזק
    אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
    כשהזבוב מתיישב על האף ועף אל הזנב
    הוא פשוט יכול בשניה אחת את הסיוט לגמור
    אבל מה זה יעזור אם הוא לא יודע שהוא גיבור
    המשך יבוא בס"ד

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • 7 באניאגרם 07 מנותק
      7 באניאגרם 07 מנותק
      7 באניאגרם 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #521

      ילד קטן נחוש וחכם
      מחליט לעלות לפסגת ההר
      הוא לא חושש
      משום מכשול
      הוא מתעקש
      לגבור על הכל
      בא איש עצלן ולוחש
      הוי ילדון טיפש
      תישאר במקום בטוח
      מה לך לרדוף אחרי הרוח?
      עונים לו הזקנים
      שאת הילד טוב מכירים:

      לא, אל תדאג לו-
      כל מקום הוא כך כובש
      וגם אם נראה שאין לו
      שום יכולת על היעד להיתפס
      הוא כן כובש וזה נראה כה
      קל אחרי שהוא שם מתבסס
      וממשיך למטרה הבאה שלו
      ומהדרך הארוכה הוא לא חושש
      כי בליבו בוערת אש
      שמניעה אותו לא להתייאש
      וגם אם משהו מתפקשש
      הוא מיד את עצמו תופס
      ומתרומם מנקודת האפס
      אז לא צריך לדאוג לו
      הוא מסתדר הכי טוב שיש
      ובעתיד כשתראה את דגלו
      על הפסגה גבוה מתנוסס
      אז תבוא ותגיד לו
      שידעת שזה מה שיהיה
      כי כשכלום לא הורס לו
      יהיה בו כל דבר שרק ירצה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #522

        אני כבר לא יכול להסתתר להעמיד פנים
        נמאס לי כבר לותר לסלוח על הכול
        כאילו כלום לא היה אתמול
        החלטתי אני אומר את האמת בפנים
        לא משנה מה היו המחירים.
        אין לי כבר מה להפסיד
        כבר נגמרו הדמעות להוריד
        הלב כבר התרגל לכאב
        גם אם את התוצאה אני לא אוהב
        אין לי עוד מה לעשות
        חוץ מלשבת ולבכות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #523

          אז יאללה-קלטתי.
          כבר הבנתי מה כולם רוצים
          הם לא רוצים להכאיב לי
          הם פשוט לא מבינים

          שיש לי נקודות חולשה
          גם אם זה נראה שאני חזקה
          שאני לא עשויה מפלדה
          גם אם אני לא מזילה אפילו לא דמעה

          שגם אם אני מחייכת
          החיוך יכול להיות מזויף
          שגם אם אני לרגש מתכחשת
          זה לא אומר שאם יקרה משהו זה לא יכאב

          ואז---כשרגש פתאום הציף
          באחת הוא נעלם, בתהום שקע.
          כי נזכרתי-יש לי אבא טוב שעלי שומר
          ומגן מכל צרה

          אז הלכתי לכותל
          אליו להתפלל
          ביקשתי-תעזור לי שיהיה לי טוב תמיד
          ורק אליך אייחל!

          שלא משנה מה יקרה
          יהיה לי טוב תמיד
          כי לא משנה מה יהיה
          ארגיש אותך תמיד איתי!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #524

            השיר הוא למי שמעביר יום עוד יום בתעסוקות וחיפושים, והחיים ממשיכים בשגרתם, במירוץ הזמן וקצת שוחקים.

            התקדמות

            רוצה לבלות,
            נמאס לעבור עוד יום ועוד יום בשעמום הגובר.
            רוצה כבר לחיות
            כמו שצריך,
            למרות שמשקיעה אנוכי אבל מחפשת יותר.

            רוצה ליהנות,
            לטייל כל יום, בלי עול של בית ועבודות.
            אבל רוצה להתקדם גם ברוח,
            כי הגיע הזמן לעשות- בלי לתת לעצמי הנחות.
            להחליף ת'סטטוס ות'עצמי לא לזנוח.

            כי בסוף אני רוצה להסתובב לאחור בסיפוק -
            ולקרוא - "עשיתי את זה – איזה תענוג!"
            להסתכל על ההתגברות ההצלחות וההתקדמות,
            ולטפוח לעצמי - וואוו איזה שגשוג!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #525

              הוא נלחם,
              הוא גם נהיה חם.
              הרבה זמן השתמשו,
              ובסוף גם זרקו (?)
              הוא רץ מהר,
              לפעמים גם מאחר.
              כדי לנקותו- לשפשף צריך.
              הוא לא איזה ביסקויט פריך.
              המחק...

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 07 מנותק
                7 באניאגרם 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                #526

                היא רוצה להתקרב
                אל אביה שאותה תמיד אוהב
                גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                בדרך המלך הנכונה
                היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                שאף פעם לא טועה
                שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                שלא עוברת שום עברה
                אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                אבל היא עצמה לא מצליחה
                להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

                  היא רוצה להתקרב
                  אל אביה שאותה תמיד אוהב
                  גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                  בדרך המלך הנכונה
                  היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                  שאף פעם לא טועה
                  שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                  שלא עוברת שום עברה
                  אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                  קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                  וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                  והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                  כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                  היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                  את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                  אבל היא עצמה לא מצליחה
                  להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                  בעיקרון לא חיברתי עוד מי שרוצה סוף יותר אופטימי יכול להוסיף בשמחה

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמר מהמרכז
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #527

                  @7-באניאגרם-0 הייתי חייבת להוסיף.....

                  ויום אחד
                  בהחלטה נחושה
                  היא פותחת דלת
                  מוכנה לנסות...
                  ואז מגלה
                  איך כמו קסם
                  רגליה אותה מוליכות
                  והיא מבינה
                  שמישהו למעלה
                  מחייך ומושיט לה זרועות
                  ואומר לה בואי
                  אל תפחדי
                  עוד לא מאוחר לשנות
                  ועכשיו היא עמוק
                  באמצע הדרך
                  למקום שכולו רק טובות
                  וגם כשנופלת
                  וגם כשנשברת
                  רגליה עודן איתנות.

                  מוזיקה היא רגש בהישג יד!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #528

                    לקום
                    ולהתחיל מהתחלה
                    ולפתוח בבראשית
                    לפסוע
                    בלי לפחד ליפול
                    לאט לאחוז במעקה
                    לצעוד
                    ברגל ימין
                    לקראת ההתחלה
                    בואי כלה
                    כמו בשמלה צחורה
                    דרך חדשה ונקיה
                    להרגיש את ההתחדשות
                    את הטוהר והחן
                    ולשכוח מהשקר
                    לא לזכור את האמירות המכוערות
                    את המילים המשפילות
                    שבלב פגעו כמו חיצים
                    להשתדל למחול
                    ולא לקחת ללב
                    זה קשה
                    לא פשוט
                    הזכרון טרי ורענן
                    מוריד לעיתים גשם מענן
                    את העינים מרטיב
                    בדמעות רותחות
                    אל תדאגי הכל יעבור
                    עוד תשכחי את מה שהיה
                    את הכאבים והמילים
                    ולפנייך דף חדש חלק
                    בהצלחה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                      #529
                      פוסט זה נמחק!
                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                        פוסט זה נמחק!

                        ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #530
                        פוסט זה נמחק!
                        חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          פוסט זה נמחק!

                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #531
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלי הגברא מנותק
                            אלי הגברא מנותק
                            אלי הגבר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #532

                            תחיה!

                            רק שחור הוא רואה
                            כמים שאין להם סוף
                            בבכי הוא גועה
                            מה יהיה הסוף

                            תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                            ואז תראה שהכל הסתדר
                            תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                            להיות לו לבן להיכנס לחדר

                            זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                            להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                            תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                            גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                            אחדות שווה הכל.
                            גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                            אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #533

                              עולם צבעוני

                              בעולמינו יש מגוון צבעים
                              לכל יום צבע משלו
                              וגוון משלו👇

                              יש ימים צהובים
                              תמיד מחייכים
                              הצלחה בכל התחומים
                              ושמש בין העננים☺

                              יש ימים כחולים
                              רוגע מדומה תמיד נוסכים
                              אדישות אותי אופפת
                              הכל נראה כמעטפת😑

                              יש ימים חומים
                              בנאליים כאלה ומשעממים
                              הכל חדגוני
                              אין טיפת צבעוני😞

                              הימים הרעים הם השחורים
                              אני נופלת ואין אף אחד שאותי מרים
                              אני צריכה לעבור צד
                              אבל כל הגשרים שסביבי נשרפים😢

                              הימים הטובים ביותר הם הכתומים
                              עליזים קופצניים ושובבים
                              יכול להיות שהסתבכתי בטעות
                              אבל את האושר אי אפשר לקחת ממני😂

                              הימים הם ימים
                              והלילות הם לילות
                              אבל בכל הזדמנות
                              אני לא שוכחת מי אני
                              ושמחר עתיד להיות יום נוסף
                              ושהכל לטובה
                              וד' תמייייייייייד אותי אוהב😘

                              וגם אם קשה
                              ולא הכל נעים
                              אשא תפילה לאבא, לאלוקים
                              והוא אותי ירים!

                              מומלץ לכל מי שפוגש תקופות דאון כאלה!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 07 מנותק
                                7 באניאגרם 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                #534

                                באדמה אחת
                                בין הרים וגבעות,
                                ימים וביצות,
                                מצויה שם,
                                ארץ הצחוק והשמחה

                                אז-
                                קיבלתי המלצה
                                חמה ממש,
                                רותחת,
                                ללכת לרחרח שם,
                                לצבור לעצמי קצת רווח

                                וניסיתי-
                                וצעדתי בדרכי אל המסע
                                עם תרמיל על הגב,
                                וחיוך כתרופה,
                                עם עצב בעיניים,
                                ומבט תלוי באדמה או בשמיים

                                והגעתי:
                                אך-
                                השער נעול,
                                והלב אטום,
                                והרגשתי
                                שאין לי מקום
                                בכלל
                                בכל העולם כולו

                                ואז-
                                החלטתי את האושר אלי להביא
                                לחייך אל מול הראי,
                                ולהודות לבוראי,
                                שברוך השם אני חיה,
                                ויש לי תקווה לעתיד,
                                ויש לי משפחה,
                                ועולם
                                וחברות

                                ואלף סיבות על מה להודות!👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אלי הגברא מנותק
                                  אלי הגברא מנותק
                                  אלי הגבר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי הגבר
                                  #535

                                  כמו פרח שגודל
                                  לא עוצר ולא נובל
                                  רץ לא מסתכל
                                  והכל הוא מקבל

                                  ממשיך הוא לנסות
                                  גם כשהכל נראה אבוד
                                  להניע עולמות
                                  גם כשהמצב ירוד

                                  כי הוא יודע
                                  וגם שומע
                                  בסוף הכל יגמר
                                  ויסתדר
                                  אחרי ענן תבוא השמש
                                  אחרי החושך יבוא האור
                                  ואז הכל יגמר
                                  וגם זה יעבור

                                  אחדות שווה הכל.
                                  גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                  אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #536

                                    אני כותבת את זה לקראת פורים בתור נקודה למחשבה אני תמיד רואה את הצעירים ששתו יותר מידיי וזה מחזה לא נעים

                                    כמו שיכור צוהל
                                    מועד ונופל
                                    מקיא ומתלכלך
                                    ועדיין הולך
                                    שטויות מלהג
                                    סודות מגלה
                                    שתה יותר מידיי
                                    חשב שכדאי
                                    זה נעים
                                    ככה להתבשם
                                    לשכוח מהצרות
                                    רק לכמה דקות
                                    נכון זה מסוכן
                                    אבל הוא מרים ידיים
                                    בהשפעת חברים
                                    שלרוויה שותים
                                    אותו משכנעים
                                    משום מה זה קל
                                    אותו להכניע
                                    הוא צעיר
                                    וקצת חלש
                                    מה כבר יקרה?
                                    זה בסך הכול יין
                                    וכולם שותים
                                    עוד כוסית קטנה
                                    זה רק בקטנה
                                    ומשם לאט לאט במדרון
                                    זה מגיע העילפון
                                    סחרור החושים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #537

                                      אם אתה מרגיש קצת עצוב
                                      אם אתה מרגיש בודד עזוב
                                      אל תחכה לאיזה תפיחת שכם שתגיע
                                      תעשה זאת לעצמך אל תתמהמה.
                                      תחזק את עצמך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • הללויהה מנותק
                                        הללויהה מנותק
                                        הללויה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #538

                                        @7-באניאגרם-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        היא רוצה להתקרב
                                        אל אביה שאותה תמיד אוהב
                                        גם אם היא טעתה בדרך ולא הלכה
                                        בדרך המלך הנכונה
                                        היא רוצה להיות באמת ילדה טובה
                                        שאף פעם לא טועה
                                        שמקיימת את מצוותיו בשמחה
                                        שלא עוברת שום עברה
                                        אבל יש לה גם קול נגדי עקשן
                                        קול העצלות. הקושי לצאת מאזור הנוחות
                                        וגם היא מתביישת מהחברות. מפחדת מבני אדם
                                        והרצון מולם ממש קטן ונבוב
                                        כי איך אפשר לצאת למסע שיתכן כטעות?
                                        היא באמת מעריכה את החוזרים בתשובה
                                        את האלו שבזו לחברה והתקדמו לעבר השכינה
                                        אבל היא עצמה לא מצליחה
                                        להתגבר על העצלות ועל הפחד מהחברה

                                        אבל החברה היא לא טעות
                                        יש בה איזו שהיא מהות
                                        וכשהיא הבינה והיא הפנימה
                                        פתאום חדר הכל פנימה

                                        מה היה הסוד? מישהו יכול לחשוד?
                                        צר לי לאכזב, בשביל לזה צריך לחשוב
                                        ומי שזכה בניסיונות לעמוד
                                        יכול בסוף, קצת, לעקוב.

                                        לכן בדרך, יש לה סוף
                                        עדין יש למה לכסוף.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                          #539

                                          @איצלה מתגעגע לילדות
                                          לתמימות לפשטות שבי הייתה
                                          לזוך ולטוהר
                                          לזמנים שהכול היה מואר

                                          מתגעגע לימים
                                          שבהם לא היו הרבה טעמים
                                          אבל היה טעם אחד מנצח
                                          היה זה טעם נפלא לחיים
                                          טעם של שלווה חיים מאושרים

                                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול