דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 7 באניאגרם 07 מנותק
    7 באניאגרם 07 מנותק
    7 באניאגרם 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #551
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • NabiN מנותק
      NabiN מנותק
      Nabi
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #552
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
        #553

        הרבה זמן לא העליתי--- קצת מוזר לי;)
        אבל בהשראת כמה וכמה שירים פה - עלה לי החיבור הבא.
        הוא קצת קשוח.... לקרוא בזהירות---


        מתגעגעת

        לימים האלה, נראלי לפניי נצח,
        עוד לא ידעתי מה היא 'התחכמות'.
        לשעות האלה, בהן חקרתי שטח,
        ולא התעניינתי ברשת, בתמימות.

        חברה שלי סיפרה סיפור, האזנתי.
        ויומיים אחר כך כבר לא התעניינתי.
        כי יש דברים ש 'יאאלה, עברתי',
        אז, כטפשה, התגאיתי שהתבגרתי.

        ואיזו מין בגרות זו, זו מסכנות.
        נטלה ממני יכולת הבחירה.
        שנותיי מתקדמות הן, במהירות,
        ובלב התחושה, פספוס של בחירה.

        אבל מבטיחה, במבט לאחור - 

        שמכל ה'סיוט', אך ורק התחשלתי,
        לעולם לא הייתי מוותרת על שום נסיון,
        אמנם כל כך הרבה עברתי,  סבלתי,
        אבל את מה שקיבלתי, לא אחליף בהון.

        כן, נכון, היו ימים.
        ייזכרו המה לטוב.
        אף לא עברו שנים,
        ולמדתי אותן לאהוב.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • שיר נולדש מנותק
          שיר נולדש מנותק
          שיר נולד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #554

          יש אנשים שקיבלו את הנסיון המושך והבכלל לא קל הזה ,אך עמדו בגבורה והישירו מבט כלפי מעלה-
          מעריכה אותם מאד (מנסיון..)
          לכל אחד זה יכול לקרות כל אחד בקטע שלו...
          אז הנה השיר:

          נדמה לכוכב
          נשמע נוצץ, נשגב
          זה פותח לי פתח
          לעולם של השבח

          הלחץ ממוטט
          המתח גובר
          הקונפליקט זועק
          הרגש כמעט שולט

          אבל-
          כשהשפע יורד מהשמיים
          למה לקפוץ אל תוך המים
          כמו סוכריות מתוקות הן יורדות
          אל כל נשמה שרק בוחרות

          וכעת,צריך רק:
          לדעת איך לבלוע נכון
          לדעת איך להשתמש נכון
          בכל מתנה שקיבלת מלמעלה
          רק תאמר תודה
          ותפעל ע''פ הדרך הנכונה

          ולמה כשאני בוכה
          כשגנזתי חלום וורוד
          אני לא בא ומוצא
          חלום אחר, יותר מתוק

          ואז, פתאם:
          אתה בא ומלטף
          ולוחש ליד קרוב קרוב
          "בני, אתה בדרך אל האור"

          ואז ניצוץ, ברק נדלק
          העיניים זורחות, זוהרות
          ולפתע שם לב לקרני השמש
          הארוכות מחייכות:
          ילדי, אתה צועד בדרך הנכונה
          לא טעית בגן המבוכה

          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
            #555
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #556

              יש ימים קצת קשים
              אבל הרבה לא
              לא תמיד הכל נעים
              אבל עדיין זה סבבה

              גם אם לא הכל הולך
              עדיין יש תקווה
              אם נפלת אז תחייך
              ותראה כמה עברת

              כי-
              יש מקום לטעויות
              אין בעיה בכשלונות
              לא נורא הכל עובר

              החיים הם כמו רמזור
              באדום יש לעצור
              ואם המשכת זה יגבה ממך
              מחיר כבד

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שמח תמיד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #557

                סיפור עצוב:

                הוא יצא לעבוד,
                בגיל יחסית  צעיר.
                התקשה קצת ללמוד,
                והקורונה -היתה כביש מהיר.

                הוא נשמה טובה,
                וזה חבל לראות.
                אמנם לומד טיפה,
                אך רוב היום בתעסוקות.

                הוא ירא שמיים כן.
                אך היכן הוא מעביר תזמן?
                משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
                אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

                בחור כמוהו צריך מסגרת,
                מי יודע איפה משוטט.
                אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
                כשאיחר את הגמרא להבין,
                וחיפש לו מקום מעודד.

                מקום של שילוב, תורני ,
                שיתאים לבחור שמרני,
                הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
                גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

                פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • ש שמח תמיד

                  סיפור עצוב:

                  הוא יצא לעבוד,
                  בגיל יחסית  צעיר.
                  התקשה קצת ללמוד,
                  והקורונה -היתה כביש מהיר.

                  הוא נשמה טובה,
                  וזה חבל לראות.
                  אמנם לומד טיפה,
                  אך רוב היום בתעסוקות.

                  הוא ירא שמיים כן.
                  אך היכן הוא מעביר תזמן?
                  משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
                  אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

                  בחור כמוהו צריך מסגרת,
                  מי יודע איפה משוטט.
                  אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
                  כשאיחר את הגמרא להבין,
                  וחיפש לו מקום מעודד.

                  מקום של שילוב, תורני ,
                  שיתאים לבחור שמרני,
                  הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
                  גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #558

                  @שמח-תמיד
                  אם הוא רוצה בסוף הוא יצליח
                  מנסיון אני יכול להבטיח
                  רק שימשיך לרצות
                  ולא יפסיק לקוות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוש בן דוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוש בן דוד
                    #559

                    אבא
                    לפעמים רוצה ליפול
                    בשביל לקום

                    ומפחד למצוא בזה
                    את המיקום

                    ונוח למרוח
                    הישר בעקום
                    בתוך מבוך אחד המסתבך

                    אבא
                    בלילות חולם לגדול
                    וקם קטן

                    לא זוכר עוד להאמין
                    שהלוקח נתן

                    ונוח לברוח
                    אל פיתוי השטן
                    מחוץ מבוך אחד המסתבך

                    ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                    עוד כששכחתי להיכן אלך
                    ומאז השביל בו פסעתי התארך
                    כאדם אדיש הייתי מתהלך

                    אבא
                    במקום אותם מילים
                    הקשב לדממה

                    לא תספר על כישלון
                    יותר על שממה

                    ונוח לצרוח
                    לאיים במלחמה
                    במקום מבוך אחד המסתבך

                    ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                    עוד כששכחתי להיכן אלך
                    ומאז השביל בו פסעתי התארך
                    כאדם אדיש הייתי מתהלך

                    *חיינו הם כמבוך מסתבך
                    ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                    העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                    וכשהתהלכנו כאדישים
                    שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                    שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                    אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • 7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 07 מנותק
                      7 באניאגרם 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                      #560

                      אני לא אוהבת את האלה
                      שאומרים לי לחייך
                      כשאני לא שמחה
                      אני לא אוהבת את האלה
                      שחושבים שאם חשבתי על משהו
                      זה רציני וזה קרה
                      אני לא אוהבת את האלה
                      שמשוות עצמן אלי
                      כאילו אנחנו גוש אחד
                      אני לא אוהבת את האלה
                      שלא רואות באף אחד
                      משהו מיוחד

                      קצת אכפתיות, אהבה לזולת.

                      קצת רחמים, תהיי כמו שאת.

                      אין טעם אחרי הזולת לרדוף

                      אין טעם בחיוך העצב לעטוף!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #561
                        פוסט זה נמחק!
                        הלב שליה לוליל 2 תגובות תגובה אחרונה
                        12
                        • מ מוש בן דוד

                          אבא
                          לפעמים רוצה ליפול
                          בשביל לקום

                          ומפחד למצוא בזה
                          את המיקום

                          ונוח למרוח
                          הישר בעקום
                          בתוך מבוך אחד המסתבך

                          אבא
                          בלילות חולם לגדול
                          וקם קטן

                          לא זוכר עוד להאמין
                          שהלוקח נתן

                          ונוח לברוח
                          אל פיתוי השטן
                          מחוץ מבוך אחד המסתבך

                          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                          עוד כששכחתי להיכן אלך
                          ומאז השביל בו פסעתי התארך
                          כאדם אדיש הייתי מתהלך

                          אבא
                          במקום אותם מילים
                          הקשב לדממה

                          לא תספר על כישלון
                          יותר על שממה

                          ונוח לצרוח
                          לאיים במלחמה
                          במקום מבוך אחד המסתבך

                          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                          עוד כששכחתי להיכן אלך
                          ומאז השביל בו פסעתי התארך
                          כאדם אדיש הייתי מתהלך

                          *חיינו הם כמבוך מסתבך
                          ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                          העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                          וכשהתהלכנו כאדישים
                          שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                          שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                          אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.א מנותק
                          אסתר. ה.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #562
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                            פוסט זה נמחק!

                            הלב שליה מנותק
                            הלב שליה מנותק
                            הלב שלי
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #563
                            פוסט זה נמחק!
                            7 באניאגרם 07 חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • הלב שליה הלב שלי

                              פוסט זה נמחק!

                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                              #564
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הלב שליה הלב שלי

                                פוסט זה נמחק!

                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #565
                                פוסט זה נמחק!
                                אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  לוליל מנותק
                                  לוליל מנותק
                                  לולי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #566
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2א מנותק
                                    א.ה. 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                    #567

                                    איחורים| לבחורים שבינינו...
                                    הוא רץ מהר
                                    טרוף נשימה,
                                    את זיעתו ניגר
                                    במטלית לחה.

                                    הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                                    את הרגעים זכר,
                                    כשלא הגיע בזמן,
                                    הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                                    לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                                    הרהר הוא בבושה,
                                    טוב שהוא כבר אחרי -
                                    ניחם עצמו בתקווה.

                                    הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                                    לאַחֶר - כבר נמאס.
                                    את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                                    לא ישכח לעולם.

                                    נ.ב. עוד איני בחור ישיבה...

                                    מוזיקה.
                                    התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                      פוסט זה נמחק!

                                      אסתר. ה.א מנותק
                                      אסתר. ה.א מנותק
                                      אסתר. ה.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #568
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צורצ צור

                                        לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                                        אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                                        כללי השרשור

                                        • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                                        • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                                          הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                                        זברהז מנותק
                                        זברהז מנותק
                                        זברה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #569
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אסתר. ה.א מנותק
                                          אסתר. ה.א מנותק
                                          אסתר. ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #570

                                          כבר לא מתביישת

                                          #כמו מים צמאים לנפש עייפה
                                          כותבת אליך
                                          בלי לחשוב, כך יוצאות לי המילים
                                          אתה זה ששלוח את החרוזים
                                          #וברקע שומעת שיר
                                          שנוסח בי תקווה חדשה
                                          אולי דרך זה שוב אותי תעיר
                                          כרגיל...
                                          פזמון:
                                          וכבר לא מתביישת
                                          מסתכלת לאמת מבפנים
                                          אליך בגלוי לב מתפללת
                                          זה כבר לא מביך
                                          ומודה לך על הכל
                                          כי אתה המאור

                                          #וכגלים הנושקים לחוף בקביעות
                                          מחזקת את עצמי שוב
                                          שאם הרגשתי שהגיע הסוף
                                          זה סימן להתחלה חדשה
                                          גם אוטובוס שנוסע למסוף
                                          מתחיל מסלול מחדש בכל יממה

                                          נ.ב. תודה לאבא שבשמים על הכשרון

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • רבקהר רבקה נעל נושא זה ב-

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול