דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רבקהר מנותק
    רבקהר מנותק
    רבקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
    #553

    הרבה זמן לא העליתי--- קצת מוזר לי;)
    אבל בהשראת כמה וכמה שירים פה - עלה לי החיבור הבא.
    הוא קצת קשוח.... לקרוא בזהירות---


    מתגעגעת

    לימים האלה, נראלי לפניי נצח,
    עוד לא ידעתי מה היא 'התחכמות'.
    לשעות האלה, בהן חקרתי שטח,
    ולא התעניינתי ברשת, בתמימות.

    חברה שלי סיפרה סיפור, האזנתי.
    ויומיים אחר כך כבר לא התעניינתי.
    כי יש דברים ש 'יאאלה, עברתי',
    אז, כטפשה, התגאיתי שהתבגרתי.

    ואיזו מין בגרות זו, זו מסכנות.
    נטלה ממני יכולת הבחירה.
    שנותיי מתקדמות הן, במהירות,
    ובלב התחושה, פספוס של בחירה.

    אבל מבטיחה, במבט לאחור - 

    שמכל ה'סיוט', אך ורק התחשלתי,
    לעולם לא הייתי מוותרת על שום נסיון,
    אמנם כל כך הרבה עברתי,  סבלתי,
    אבל את מה שקיבלתי, לא אחליף בהון.

    כן, נכון, היו ימים.
    ייזכרו המה לטוב.
    אף לא עברו שנים,
    ולמדתי אותן לאהוב.

    ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • שיר נולדש מנותק
      שיר נולדש מנותק
      שיר נולד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #554

      יש אנשים שקיבלו את הנסיון המושך והבכלל לא קל הזה ,אך עמדו בגבורה והישירו מבט כלפי מעלה-
      מעריכה אותם מאד (מנסיון..)
      לכל אחד זה יכול לקרות כל אחד בקטע שלו...
      אז הנה השיר:

      נדמה לכוכב
      נשמע נוצץ, נשגב
      זה פותח לי פתח
      לעולם של השבח

      הלחץ ממוטט
      המתח גובר
      הקונפליקט זועק
      הרגש כמעט שולט

      אבל-
      כשהשפע יורד מהשמיים
      למה לקפוץ אל תוך המים
      כמו סוכריות מתוקות הן יורדות
      אל כל נשמה שרק בוחרות

      וכעת,צריך רק:
      לדעת איך לבלוע נכון
      לדעת איך להשתמש נכון
      בכל מתנה שקיבלת מלמעלה
      רק תאמר תודה
      ותפעל ע''פ הדרך הנכונה

      ולמה כשאני בוכה
      כשגנזתי חלום וורוד
      אני לא בא ומוצא
      חלום אחר, יותר מתוק

      ואז, פתאם:
      אתה בא ומלטף
      ולוחש ליד קרוב קרוב
      "בני, אתה בדרך אל האור"

      ואז ניצוץ, ברק נדלק
      העיניים זורחות, זוהרות
      ולפתע שם לב לקרני השמש
      הארוכות מחייכות:
      ילדי, אתה צועד בדרך הנכונה
      לא טעית בגן המבוכה

      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • 7 באניאגרם 07 מנותק
        7 באניאגרם 07 מנותק
        7 באניאגרם 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
        #555
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #556

          יש ימים קצת קשים
          אבל הרבה לא
          לא תמיד הכל נעים
          אבל עדיין זה סבבה

          גם אם לא הכל הולך
          עדיין יש תקווה
          אם נפלת אז תחייך
          ותראה כמה עברת

          כי-
          יש מקום לטעויות
          אין בעיה בכשלונות
          לא נורא הכל עובר

          החיים הם כמו רמזור
          באדום יש לעצור
          ואם המשכת זה יגבה ממך
          מחיר כבד

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שמח תמיד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #557

            סיפור עצוב:

            הוא יצא לעבוד,
            בגיל יחסית  צעיר.
            התקשה קצת ללמוד,
            והקורונה -היתה כביש מהיר.

            הוא נשמה טובה,
            וזה חבל לראות.
            אמנם לומד טיפה,
            אך רוב היום בתעסוקות.

            הוא ירא שמיים כן.
            אך היכן הוא מעביר תזמן?
            משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
            אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

            בחור כמוהו צריך מסגרת,
            מי יודע איפה משוטט.
            אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
            כשאיחר את הגמרא להבין,
            וחיפש לו מקום מעודד.

            מקום של שילוב, תורני ,
            שיתאים לבחור שמרני,
            הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
            גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

            פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • ש שמח תמיד

              סיפור עצוב:

              הוא יצא לעבוד,
              בגיל יחסית  צעיר.
              התקשה קצת ללמוד,
              והקורונה -היתה כביש מהיר.

              הוא נשמה טובה,
              וזה חבל לראות.
              אמנם לומד טיפה,
              אך רוב היום בתעסוקות.

              הוא ירא שמיים כן.
              אך היכן הוא מעביר תזמן?
              משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
              אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

              בחור כמוהו צריך מסגרת,
              מי יודע איפה משוטט.
              אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
              כשאיחר את הגמרא להבין,
              וחיפש לו מקום מעודד.

              מקום של שילוב, תורני ,
              שיתאים לבחור שמרני,
              הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
              גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #558

              @שמח-תמיד
              אם הוא רוצה בסוף הוא יצליח
              מנסיון אני יכול להבטיח
              רק שימשיך לרצות
              ולא יפסיק לקוות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מוש בן דוד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוש בן דוד
                #559

                אבא
                לפעמים רוצה ליפול
                בשביל לקום

                ומפחד למצוא בזה
                את המיקום

                ונוח למרוח
                הישר בעקום
                בתוך מבוך אחד המסתבך

                אבא
                בלילות חולם לגדול
                וקם קטן

                לא זוכר עוד להאמין
                שהלוקח נתן

                ונוח לברוח
                אל פיתוי השטן
                מחוץ מבוך אחד המסתבך

                ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                עוד כששכחתי להיכן אלך
                ומאז השביל בו פסעתי התארך
                כאדם אדיש הייתי מתהלך

                אבא
                במקום אותם מילים
                הקשב לדממה

                לא תספר על כישלון
                יותר על שממה

                ונוח לצרוח
                לאיים במלחמה
                במקום מבוך אחד המסתבך

                ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                עוד כששכחתי להיכן אלך
                ומאז השביל בו פסעתי התארך
                כאדם אדיש הייתי מתהלך

                *חיינו הם כמבוך מסתבך
                ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                וכשהתהלכנו כאדישים
                שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                  #560

                  אני לא אוהבת את האלה
                  שאומרים לי לחייך
                  כשאני לא שמחה
                  אני לא אוהבת את האלה
                  שחושבים שאם חשבתי על משהו
                  זה רציני וזה קרה
                  אני לא אוהבת את האלה
                  שמשוות עצמן אלי
                  כאילו אנחנו גוש אחד
                  אני לא אוהבת את האלה
                  שלא רואות באף אחד
                  משהו מיוחד

                  קצת אכפתיות, אהבה לזולת.

                  קצת רחמים, תהיי כמו שאת.

                  אין טעם אחרי הזולת לרדוף

                  אין טעם בחיוך העצב לעטוף!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #561
                    פוסט זה נמחק!
                    הלב שליה לוליל 2 תגובות תגובה אחרונה
                    12
                    • מ מוש בן דוד

                      אבא
                      לפעמים רוצה ליפול
                      בשביל לקום

                      ומפחד למצוא בזה
                      את המיקום

                      ונוח למרוח
                      הישר בעקום
                      בתוך מבוך אחד המסתבך

                      אבא
                      בלילות חולם לגדול
                      וקם קטן

                      לא זוכר עוד להאמין
                      שהלוקח נתן

                      ונוח לברוח
                      אל פיתוי השטן
                      מחוץ מבוך אחד המסתבך

                      ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                      עוד כששכחתי להיכן אלך
                      ומאז השביל בו פסעתי התארך
                      כאדם אדיש הייתי מתהלך

                      אבא
                      במקום אותם מילים
                      הקשב לדממה

                      לא תספר על כישלון
                      יותר על שממה

                      ונוח לצרוח
                      לאיים במלחמה
                      במקום מבוך אחד המסתבך

                      ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                      עוד כששכחתי להיכן אלך
                      ומאז השביל בו פסעתי התארך
                      כאדם אדיש הייתי מתהלך

                      *חיינו הם כמבוך מסתבך
                      ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                      העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                      וכשהתהלכנו כאדישים
                      שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                      שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                      אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.א מנותק
                      אסתר. ה.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #562
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                        פוסט זה נמחק!

                        הלב שליה מנותק
                        הלב שליה מנותק
                        הלב שלי
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #563
                        פוסט זה נמחק!
                        7 באניאגרם 07 חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • הלב שליה הלב שלי

                          פוסט זה נמחק!

                          7 באניאגרם 07 מנותק
                          7 באניאגרם 07 מנותק
                          7 באניאגרם 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                          #564
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הלב שליה הלב שלי

                            פוסט זה נמחק!

                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #565
                            פוסט זה נמחק!
                            אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                              פוסט זה נמחק!

                              לוליל מנותק
                              לוליל מנותק
                              לולי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #566
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2א מנותק
                                א.ה. 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                #567

                                איחורים| לבחורים שבינינו...
                                הוא רץ מהר
                                טרוף נשימה,
                                את זיעתו ניגר
                                במטלית לחה.

                                הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                                את הרגעים זכר,
                                כשלא הגיע בזמן,
                                הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                                לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                                הרהר הוא בבושה,
                                טוב שהוא כבר אחרי -
                                ניחם עצמו בתקווה.

                                הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                                לאַחֶר - כבר נמאס.
                                את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                                לא ישכח לעולם.

                                נ.ב. עוד איני בחור ישיבה...

                                מוזיקה.
                                התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  אסתר. ה.א מנותק
                                  אסתר. ה.א מנותק
                                  אסתר. ה.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #568
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צורצ צור

                                    לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                                    אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                                    כללי השרשור

                                    • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                                    • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                                      הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                                    זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #569
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אסתר. ה.א מנותק
                                      אסתר. ה.א מנותק
                                      אסתר. ה.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #570

                                      כבר לא מתביישת

                                      #כמו מים צמאים לנפש עייפה
                                      כותבת אליך
                                      בלי לחשוב, כך יוצאות לי המילים
                                      אתה זה ששלוח את החרוזים
                                      #וברקע שומעת שיר
                                      שנוסח בי תקווה חדשה
                                      אולי דרך זה שוב אותי תעיר
                                      כרגיל...
                                      פזמון:
                                      וכבר לא מתביישת
                                      מסתכלת לאמת מבפנים
                                      אליך בגלוי לב מתפללת
                                      זה כבר לא מביך
                                      ומודה לך על הכל
                                      כי אתה המאור

                                      #וכגלים הנושקים לחוף בקביעות
                                      מחזקת את עצמי שוב
                                      שאם הרגשתי שהגיע הסוף
                                      זה סימן להתחלה חדשה
                                      גם אוטובוס שנוסע למסוף
                                      מתחיל מסלול מחדש בכל יממה

                                      נ.ב. תודה לאבא שבשמים על הכשרון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • רבקהר רבקה נעל נושא זה ב-
                                      • רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                        #571

                                        אני לא מבינה - איך כל כך הרבה הגיבו בכתיבה ושירים לקריאה והם כבר וותיקים בפורום ו י ו ד ע י ם שאסור להגיב כאן????????? [אם לא הייתם מודעים לכך - רוצו לקרוא את החוקים של הנושא שאתם מפרסמים בו כל כך הרבה.]

                                        שימו לב לכותרת!!! נא לקרוא את חוקיי הקטגורייה!!!!

                                        זה מבלבל את החדשים בפורום!!!!!!!!

                                        חוצמיזה - אני לא חושבת שנחמד לעבור על פוסט ולקרוא 'פוסט זה נמחק' - כשאתה בגלילה של שירים וחיבורים.

                                        שימו לב להבא כל הטועים - נא לא לחזור על כך שוב!!!! הנושא הזה היה וננעל, נפתח שוב בכללים ברורים וחדים.


                                        אהבתם? - לייקו!
                                        בלי תגובות!!!


                                        הנושא נעול עד לסינון סופי.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • רבקהר רבקה ביטל את נעילת נושא זה ב-
                                        • ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכםי מנותק
                                          ילד חוכם
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #572

                                          -כמה נסבול?-
                                          החתולים הם יקרים
                                          וילדים כבר לא שווים
                                          פרוגרס, שינוי וביזוי.
                                          ציונות באתחול

                                          כמה שקר וכזב
                                          הישגיכם אחד אחד
                                          שופרות ומטחנות
                                          מעלימות שערוריות

                                          למה כל זה קרה?
                                          ימות משיח וגאולה!
                                          הנה הנה בן דוד בא
                                          בתפילה ותחינה
                                          אנא בטל את רוע הגזירה!
                                          (נכתב ע"י ילד בן 12 קרוב משפחתי)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול