דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #556

    יש ימים קצת קשים
    אבל הרבה לא
    לא תמיד הכל נעים
    אבל עדיין זה סבבה

    גם אם לא הכל הולך
    עדיין יש תקווה
    אם נפלת אז תחייך
    ותראה כמה עברת

    כי-
    יש מקום לטעויות
    אין בעיה בכשלונות
    לא נורא הכל עובר

    החיים הם כמו רמזור
    באדום יש לעצור
    ואם המשכת זה יגבה ממך
    מחיר כבד

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שמח תמיד
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #557

      סיפור עצוב:

      הוא יצא לעבוד,
      בגיל יחסית  צעיר.
      התקשה קצת ללמוד,
      והקורונה -היתה כביש מהיר.

      הוא נשמה טובה,
      וזה חבל לראות.
      אמנם לומד טיפה,
      אך רוב היום בתעסוקות.

      הוא ירא שמיים כן.
      אך היכן הוא מעביר תזמן?
      משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
      אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

      בחור כמוהו צריך מסגרת,
      מי יודע איפה משוטט.
      אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
      כשאיחר את הגמרא להבין,
      וחיפש לו מקום מעודד.

      מקום של שילוב, תורני ,
      שיתאים לבחור שמרני,
      הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
      גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

      פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • ש שמח תמיד

        סיפור עצוב:

        הוא יצא לעבוד,
        בגיל יחסית  צעיר.
        התקשה קצת ללמוד,
        והקורונה -היתה כביש מהיר.

        הוא נשמה טובה,
        וזה חבל לראות.
        אמנם לומד טיפה,
        אך רוב היום בתעסוקות.

        הוא ירא שמיים כן.
        אך היכן הוא מעביר תזמן?
        משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
        אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

        בחור כמוהו צריך מסגרת,
        מי יודע איפה משוטט.
        אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
        כשאיחר את הגמרא להבין,
        וחיפש לו מקום מעודד.

        מקום של שילוב, תורני ,
        שיתאים לבחור שמרני,
        הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
        גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #558

        @שמח-תמיד
        אם הוא רוצה בסוף הוא יצליח
        מנסיון אני יכול להבטיח
        רק שימשיך לרצות
        ולא יפסיק לקוות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מוש בן דוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוש בן דוד
          #559

          אבא
          לפעמים רוצה ליפול
          בשביל לקום

          ומפחד למצוא בזה
          את המיקום

          ונוח למרוח
          הישר בעקום
          בתוך מבוך אחד המסתבך

          אבא
          בלילות חולם לגדול
          וקם קטן

          לא זוכר עוד להאמין
          שהלוקח נתן

          ונוח לברוח
          אל פיתוי השטן
          מחוץ מבוך אחד המסתבך

          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
          עוד כששכחתי להיכן אלך
          ומאז השביל בו פסעתי התארך
          כאדם אדיש הייתי מתהלך

          אבא
          במקום אותם מילים
          הקשב לדממה

          לא תספר על כישלון
          יותר על שממה

          ונוח לצרוח
          לאיים במלחמה
          במקום מבוך אחד המסתבך

          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
          עוד כששכחתי להיכן אלך
          ומאז השביל בו פסעתי התארך
          כאדם אדיש הייתי מתהלך

          *חיינו הם כמבוך מסתבך
          ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
          העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

          וכשהתהלכנו כאדישים
          שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
          שכחנו את מטרתנו במבוך...*

          אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
            #560

            אני לא אוהבת את האלה
            שאומרים לי לחייך
            כשאני לא שמחה
            אני לא אוהבת את האלה
            שחושבים שאם חשבתי על משהו
            זה רציני וזה קרה
            אני לא אוהבת את האלה
            שמשוות עצמן אלי
            כאילו אנחנו גוש אחד
            אני לא אוהבת את האלה
            שלא רואות באף אחד
            משהו מיוחד

            קצת אכפתיות, אהבה לזולת.

            קצת רחמים, תהיי כמו שאת.

            אין טעם אחרי הזולת לרדוף

            אין טעם בחיוך העצב לעטוף!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #561
              פוסט זה נמחק!
              הלב שליה לוליל 2 תגובות תגובה אחרונה
              12
              • מ מוש בן דוד

                אבא
                לפעמים רוצה ליפול
                בשביל לקום

                ומפחד למצוא בזה
                את המיקום

                ונוח למרוח
                הישר בעקום
                בתוך מבוך אחד המסתבך

                אבא
                בלילות חולם לגדול
                וקם קטן

                לא זוכר עוד להאמין
                שהלוקח נתן

                ונוח לברוח
                אל פיתוי השטן
                מחוץ מבוך אחד המסתבך

                ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                עוד כששכחתי להיכן אלך
                ומאז השביל בו פסעתי התארך
                כאדם אדיש הייתי מתהלך

                אבא
                במקום אותם מילים
                הקשב לדממה

                לא תספר על כישלון
                יותר על שממה

                ונוח לצרוח
                לאיים במלחמה
                במקום מבוך אחד המסתבך

                ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                עוד כששכחתי להיכן אלך
                ומאז השביל בו פסעתי התארך
                כאדם אדיש הייתי מתהלך

                *חיינו הם כמבוך מסתבך
                ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                וכשהתהלכנו כאדישים
                שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                אסתר. ה.א מנותק
                אסתר. ה.א מנותק
                אסתר. ה.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #562
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                  פוסט זה נמחק!

                  הלב שליה מנותק
                  הלב שליה מנותק
                  הלב שלי
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #563
                  פוסט זה נמחק!
                  7 באניאגרם 07 חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • הלב שליה הלב שלי

                    פוסט זה נמחק!

                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                    #564
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הלב שליה הלב שלי

                      פוסט זה נמחק!

                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #565
                      פוסט זה נמחק!
                      אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                        פוסט זה נמחק!

                        לוליל מנותק
                        לוליל מנותק
                        לולי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #566
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2א מנותק
                          א.ה. 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                          #567

                          איחורים| לבחורים שבינינו...
                          הוא רץ מהר
                          טרוף נשימה,
                          את זיעתו ניגר
                          במטלית לחה.

                          הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                          את הרגעים זכר,
                          כשלא הגיע בזמן,
                          הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                          לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                          הרהר הוא בבושה,
                          טוב שהוא כבר אחרי -
                          ניחם עצמו בתקווה.

                          הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                          לאַחֶר - כבר נמאס.
                          את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                          לא ישכח לעולם.

                          נ.ב. עוד איני בחור ישיבה...

                          מוזיקה.
                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                            פוסט זה נמחק!

                            אסתר. ה.א מנותק
                            אסתר. ה.א מנותק
                            אסתר. ה.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #568
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צורצ צור

                              לאור בקשות רבות של החברים לפתוח כאן את השרשור ולאחר התייעצות עם גורמים בפיקוח ובהנהלה הוחלט כי

                              אני אפתח לניסיון של שבוע ובכפוף לתקנון

                              כללי השרשור

                              • ניתן לפרסם כאן רק שירים ותגובות ענייניות בלבד (אין להחמיא)
                              • אין לפרסם שום פוסט שהוא לא שיר (כולל לא עצות לכתיבה)
                                הכללים כאן יתעדכנו וחובה לעקוב אחריהם אי ציות לכללים יגרור מחיקת פוסט ואף להרחקה
                              זברהז מנותק
                              זברהז מנותק
                              זברה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #569
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אסתר. ה.א מנותק
                                אסתר. ה.א מנותק
                                אסתר. ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #570

                                כבר לא מתביישת

                                #כמו מים צמאים לנפש עייפה
                                כותבת אליך
                                בלי לחשוב, כך יוצאות לי המילים
                                אתה זה ששלוח את החרוזים
                                #וברקע שומעת שיר
                                שנוסח בי תקווה חדשה
                                אולי דרך זה שוב אותי תעיר
                                כרגיל...
                                פזמון:
                                וכבר לא מתביישת
                                מסתכלת לאמת מבפנים
                                אליך בגלוי לב מתפללת
                                זה כבר לא מביך
                                ומודה לך על הכל
                                כי אתה המאור

                                #וכגלים הנושקים לחוף בקביעות
                                מחזקת את עצמי שוב
                                שאם הרגשתי שהגיע הסוף
                                זה סימן להתחלה חדשה
                                גם אוטובוס שנוסע למסוף
                                מתחיל מסלול מחדש בכל יממה

                                נ.ב. תודה לאבא שבשמים על הכשרון

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • רבקהר רבקה נעל נושא זה ב-
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                  #571

                                  אני לא מבינה - איך כל כך הרבה הגיבו בכתיבה ושירים לקריאה והם כבר וותיקים בפורום ו י ו ד ע י ם שאסור להגיב כאן????????? [אם לא הייתם מודעים לכך - רוצו לקרוא את החוקים של הנושא שאתם מפרסמים בו כל כך הרבה.]

                                  שימו לב לכותרת!!! נא לקרוא את חוקיי הקטגורייה!!!!

                                  זה מבלבל את החדשים בפורום!!!!!!!!

                                  חוצמיזה - אני לא חושבת שנחמד לעבור על פוסט ולקרוא 'פוסט זה נמחק' - כשאתה בגלילה של שירים וחיבורים.

                                  שימו לב להבא כל הטועים - נא לא לחזור על כך שוב!!!! הנושא הזה היה וננעל, נפתח שוב בכללים ברורים וחדים.


                                  אהבתם? - לייקו!
                                  בלי תגובות!!!


                                  הנושא נעול עד לסינון סופי.

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • רבקהר רבקה ביטל את נעילת נושא זה ב-
                                  • ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכםי מנותק
                                    ילד חוכם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #572

                                    -כמה נסבול?-
                                    החתולים הם יקרים
                                    וילדים כבר לא שווים
                                    פרוגרס, שינוי וביזוי.
                                    ציונות באתחול

                                    כמה שקר וכזב
                                    הישגיכם אחד אחד
                                    שופרות ומטחנות
                                    מעלימות שערוריות

                                    למה כל זה קרה?
                                    ימות משיח וגאולה!
                                    הנה הנה בן דוד בא
                                    בתפילה ותחינה
                                    אנא בטל את רוע הגזירה!
                                    (נכתב ע"י ילד בן 12 קרוב משפחתי)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                      #573

                                      לא מבינה לפעמים למה
                                      מגיעה כל הדרמה
                                      בגלל ציפור אחת מסכנה
                                      שבטעות נכנסה הנה

                                      יש כאן ג'וק
                                      איכס לך מכאן
                                      פתאום הוא יעוף
                                      ו: "הופה, בלאגן!"

                                      ואז נזכרתי ש:
                                      החיים הם גם כאלה
                                      יפים לרוב אם לא תמיד
                                      אבל מרגישים בהם בכלא
                                      כאילו אין עתיד

                                      מה קרה אם נפלת?
                                      יש לך עדיין רגליים!
                                      אם חס ושלום הלב נעלת-
                                      אז תפתח אותו שוב!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • 7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 07 מנותק
                                        7 באניאגרם 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                        #574

                                        יש מקום בעולם
                                        אחרי הכל הוא קיים
                                        רואים ממנו הכל מושלם
                                        ואין שאלות הכל מובן

                                        ואם לשם הגעת
                                        סימן שהעולם ניצחת
                                        כי על חצי הכוס המלאה הסתכלת
                                        לא נפלת, לא פישלת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • אלי הגברא מנותק
                                          אלי הגברא מנותק
                                          אלי הגבר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #575

                                          צועד באפלה
                                          לא עוצר שנייה
                                          החושך גבר
                                          כבר לא רואה דבר

                                          חושב על מה היה
                                          ואיך כל זה קרה
                                          מטפס הוא על ההר
                                          אבל פתאום נהיה לו קר

                                          מעפיל אל הפסגה
                                          אבל לפתע הוא נתקע
                                          אך הוא לא מתייאש
                                          ואת המאמץ הוא מחדש

                                          להגיע גבוה הכי שאפשר
                                          זה לא חלום תראה איך הוא מאושר
                                          כי גם אתה יכול לעשות הכל
                                          אם רק תצעק ותתפלל בקול לאבא הגדול

                                          אחדות שווה הכל.
                                          גם ביצירה המוזיקלית הכי גדולה,
                                          אם התווים לא היו יחד, לא היה כלום

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול