דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 795.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #774

    אני לא מרוכז לא רגוע
    לא חושב רגע
    והנה זה מגיע
    יוצאת מהפה מילה כרגע
    חסר סבלנות קצר רוח
    נראה שאני רוצה לברוח
    לא מקשיב לא מתעניין באמת
    רק רוצה ידי חובה לצאת

    לא ברצון לא בכוונה
    אני יודע זה פוגע
    כשאני פוגע גם לי זה מפריע
    מעומק ליבי מבקש מחילה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #775

      למי מאיתנו אין מחשבות?
      כל היום הן תוקפות
      לפעמים אותן נעים לחשוב
      לפעמים זה רק מוסיף מכאוב

      הן הכלי והדרך
      בשבילן כורעים ברך
      מתחננים שיפסקו
      או לחילופין שיציקו

      ומתי?
      ולמה זה ככה תמיד?
      אחרי הכל זוהי צרת רבים
      ממש לא היחיד

      אבל גם כשהמחשבות מפריעות
      את האופק בשחור צובעות
      צריך לזכור לומר תודה
      כי זה אומר שאנחנו (עדיין)
      עם חשיבה....

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • תמר החיה בסרטת מנותק
        תמר החיה בסרטת מנותק
        תמר החיה בסרט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #776

        שוב ושוב שומעים
        על פיגועים
        דאעש ארורים
        מה מחיינו אתם רוצים?
        תנו לנו לחיות!

        קחו איי. קיו.
        לכו תחיו
        בארצות שלכם
        תפסיקו להתנהג
        כמו חיות!

        תניחו לאזרחים
        שרוצים חיים
        וחטאם היחיד
        שהם יהודים
        אחים...

        די כבר נמאס!
        כל יום עוד
        מתי כבר תלכו?
        ניתן לכם כבוד!
        תתפכחו!

        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • היידה מיוזיק 0ה מנותק
          היידה מיוזיק 0ה מנותק
          היידה מיוזיק 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #777

          גאולה
          איך עוד אפשר?
          הלב נשבר
          יום מר
          והמצב לא נגמר--
          משיח אותך דורשים
          לך מצפים
          מייחלים
          מקווים
          שתבוא עוד היום
          תגאל ותביא שלום
          ויעלם הסתר הפנים
          מריבון העולמים
          ותחזינה עינינו
          בשובך לציון ברחמים!

          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
          (עקיבא תורג'מן)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • EtiE מנותק
            EtiE מנותק
            Eti
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
            #778

            משו קטן וספונטני שכתבתי עכשיו, ברגעים של תהיה מה ד' רוצה ממני, ובתפילה לגאולה השלמה!!!

            כבר אי אפשר יותר
            לשמוע על צרות ופיגועים
            העם מצולק, פגוע, כואב
            יושב בשקט, מלקק פצעים.

            הלוואי שנקבל סימן
            נדע מה מאיתנו נדרש
            שד' משמיים יעזור לכולם
            לעשות רק מה שנצרך בעולם.

            ולו רק אותנו תגאל
            ולצרותינו תאמר די
            כבר הפסקתי לחשוב על
            רק אלייך מרימה את ידי.

            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
              #779

              די כבר אין לי כוח
              אבל גם לא רוצה לברוח
              רוצה להתמודד בגבורה
              גם אם אפסיד זאת לא בושה

              אבא תן לי קצת אור בקצה המנהרה
              תן לי אות תן לי סימן שארה שאדע
              אם צועד אני בדרך הנכונה
              או שמא נאבד באפלה.

              לא רוצה להתהלך סביב עצמי
              הלוך ושוב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • א מנותק
                א מנותק
                אביגיל גילבחר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #780

                על שבח אלמנתו של רזיאל שנרצח בפיגוע טרור כותבת:
                יש לי בית לשטוף
                ואני חייבת להספיק
                לפני שיודיעו שמות
                ויפרסמו פרצופים
                ואני אחשוב עליהם
                ועל אמא שלהם
                ועל אבא שלהם
                ועל שאר הקרובים
                ולא יהיה לי אויר
                והבית יהיה רטוב לגמרי
                אבל לא מהשטיפה.
                מצמרר😭‏

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #781

                  לא שלי

                  פיסה עוד פיסה
                  תפיסה ותפיסה,
                  העולם שסביבי
                  מגלה לי פנים.
                  מילה וביטוי

                  מה נדיר מה מצוי,
                  מה שלם, מה חצוי
                  ועוד אלפי עניינים.

                  רק עזור ריבוני
                  שלמרות רצוני
                  ליהיות חלק, לקבל
                  ולתת
                  להשפיע סביב מטובי
                  במקומי הנעים אשאר.

                  גם אם החומה תגמר
                  אנהג על פי צוי
                  ולא לפי המונים.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • שירליש מנותק
                    שירליש מנותק
                    שירלי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #782

                    אבא, פעם מישו סיפר לי
                    על משו רע שקרה לו,
                    שאל אותי למה זה ניהיה לו,
                    ואז גם אני נזכרתי
                    במשו רע והתעצבתי.
                    הצטערתי. התעצבנתי.

                    אבל אבא,
                    אני לא רוצה שזה יהיה ככה
                    אני רוצה לזכות להאמין בך!
                    אבא, בשכל אני יודע
                    שמלמעלה לא יורד שום רוע
                    כי אבא שאוהב את ילדיו
                    רוצה רק בטובתם.
                    אבל זה קשה להרגיש בלב
                    כי לפעמים כואב
                    ואז קשה לזכור
                    מי ומה המקור
                    לכל הצרות והבעיות
                    שהם בעצם טובות גדולות

                    אז אבא תלמד אותי
                    לראות את האור
                    גם במה שנראה שחור
                    אבא תזכה אותי
                    לא לשכוח
                    שהכל אתה שולח
                    וגם מה שנראה רע
                    יש לו מטרה
                    וגם כשנראה לי שאתה לא איתי
                    בעצם הכל אתה עושה לטובתי
                    אבא תן לי להרגיש בלב
                    שותי אתה אוהב
                    שאזכה ל-"והשיבת אל לבבך"
                    ותמיד אמשיך להאמין בך.

                    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                    זה - להמשיך לישון...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #783

                      הגיע הזמן שתלך ממני
                      אתה יודע שנמאס לי ממך
                      כמה יכולה לשמוע אני
                      בתוך הלב כאן את קולך?

                      רוצה כבר חופש
                      להיות בת חורין
                      יותר כיף מנופש
                      לשכוח ממך לתמיד

                      אתה יצור כזה מאוס
                      רוצה להפיל כולם בפח
                      די תקלוט אתה לעוס
                      לא רוצה אותך אף אחד!

                      זקן וכסיל אתה היצר
                      תפסיק להיות כזה תחבולן
                      צא מנשמתי בלי ניתוח\תפר
                      רוצה אותך רחוק מכאן!!!

                      אומרים שחודש ניסן ובמיוחד חג הפסח ובראשו ליל הסדר זו סגולה לתאוות אז כתבתי על זה שיר...
                      מקווה שיצא יפה

                      טוב להציץ
                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #784

                        לא שלי

                        לפעמים
                        הקיר סגור ואטום
                        ומרגישים כועסים
                        על העולם שמעבר
                        ואז פותחים סדק
                        ומרחיבים
                        ועוד---
                        וככל שפותחים
                        מגלים עוד צדדים
                        מגלים עולם שלם
                        עולם שלא ידענו
                        עליו.

                        ומאז
                        מנסה לפתוח קצת
                        להסתכל
                        כי תמיד יש צד שני.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #785

                          מכירים את זה שיש מתח שהורג אתכם ואתם משתגעים?
                          ניסיתי להעביר כאן את התחושות.

                          מתח

                          מה עושים כשמתוח?!
                          ולחכות אין עוד כוח.
                          איך ממהרים תזמן המורח,
                          ואת מה שמטריד להשכיח?

                          לא לחשוב על כלום,
                          לעצום עיניים, להירגע מהיקום.
                          בסוף הרי נבין גם מה שסתום,
                          הדאגה לא תועיל במאום.

                          האם זה רעיון? אז בוא ניישם!
                          אם זה הפתרון, נזיז את החוסם.
                          נשקע בנוחות ניתן להתגשם,
                          נשכח מהלחץ שהולך ומכרסם...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • זברהז מנותק
                            זברהז מנותק
                            זברה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                            #786

                            זה אני הגיבור,
                            אוהב את עצמי,
                            נלחמתי לבד,
                            בדובים.
                            זה אני הטיפש,
                            שפיזרתי מילים,
                            לאלה שבצד,
                            רעבים.
                            הבאתי הכל,
                            למי שרצה,
                            וגם כשכאב,
                            שתקתי.
                            צעקתי בקול,
                            וההוא ששמע,
                            זרק ת'זהב,
                            שחילקתי.
                            ועכשיו הקירות,
                            גם בלי לדבר,
                            יורקים ת'אמת,
                            שמכרתי.
                            יושב מנסה,
                            חלקים לחבר,
                            לפאזל שחצי כבר,
                            איבדתי.

                            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #787

                              תן לי עוד
                              כל מה שקורה
                              מודה לבורא
                              על כל מה שלי נתן
                              על גדול ועל קטן
                              ועל מה שנותן לי.
                              פזמון
                              תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                              אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                              וגם אם קצת קשה
                              אני תמיד מודה לך....
                              בית שני
                              כל בוקר שקם
                              לך בורא העולם
                              אני מודה בכל ליבי
                              שהחזרת נשמתי
                              ואותי לא שכחת לרגע
                              פזמון X 2
                              תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                              אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                              וגם אם קצת קשה
                              אני תמיד מודה לך....

                              אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

                              מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                תן לי עוד
                                כל מה שקורה
                                מודה לבורא
                                על כל מה שלי נתן
                                על גדול ועל קטן
                                ועל מה שנותן לי.
                                פזמון
                                תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                                אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                                וגם אם קצת קשה
                                אני תמיד מודה לך....
                                בית שני
                                כל בוקר שקם
                                לך בורא העולם
                                אני מודה בכל ליבי
                                שהחזרת נשמתי
                                ואותי לא שכחת לרגע
                                פזמון X 2
                                תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                                אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                                וגם אם קצת קשה
                                אני תמיד מודה לך....

                                אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

                                מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #788
                                פוסט זה נמחק!
                                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #789
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #790

                                    מה גורם לצביעות?
                                    כשלאדם כבר אין כנות
                                    מראה כאילו הוא רבנות
                                    אבל באמת- זו רק טעות

                                    מה גורם לדיכאון?
                                    שיש הרגשה של חידלון
                                    קולות צורחים יש המון
                                    וצריך לדעת מה מהם נכון

                                    מה גורם לשעמום?
                                    שלא עושים כלום
                                    והמשועמם בלום
                                    הכל בעיניו דמום

                                    מה גורם לאהבה?
                                    שרואים השני בעין טובה
                                    ורוצים שיהיה איתו אחווה
                                    ולא חלילה בשבילו רעה

                                    מה גורם לאושר?
                                    ששמחים בלי קשר
                                    ולא צריכים להיות בכושר
                                    ששמחה לא יהיה חסר

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                      #791

                                      כשהשמש שקעה והלילה כבר בא
                                      חושב לעצמי מה עשיתי היום
                                      הייתה התקדמות או שמא נסיגה
                                      פחד ממלא את ליבי פתאום.

                                      יום שחלף אף פעם לא חזר
                                      מי יודע מה יהיה מחר
                                      האם שוב אתעורר מאוחר
                                      האם שוב לא אלמד מטעויות עבר.
                                      והיום אני אומר לעצמי
                                      גם אם מאוחר קמתי
                                      את היום ברגל שמאל התחלתי
                                      לא עלי זה לא ישפיע
                                      אתחיל מעכשיו להשקיע!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • תמר החיה בסרטת מנותק
                                        תמר החיה בסרטת מנותק
                                        תמר החיה בסרט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #792

                                        כולי כאב
                                        בגדו בי עכשיו
                                        זעם יאוש והשפלה
                                        זוהי בגידה שפלה
                                        אני בודדה

                                        מי לצדי ומי בצד כנגד
                                        מי טוב אלי ומי פתח מרד
                                        התבלבלו השחור והלבן
                                        ובליבי מתח מלובן
                                        אני אבודה

                                        די, למה להיות כפויי טובה?
                                        נתתי לך המון-מה החזרת חזרה?!
                                        למה להיות רע שאפשר להיות טוב?
                                        עלייך שמרתי כל כך קרוב
                                        כמו שאת רוצה

                                        וכעת, את בלי לחשוב הרבה
                                        הרסת לי עמל של מאז לידתי כנראה
                                        טוב לך עכשיו שלי כל כך רע
                                        והכל בגללך חברה יקרה?!
                                        מרוצה?

                                        אל תיגעי
                                        סודותי
                                        אל תחשפי
                                        תיזהרי
                                        את משחקת באש
                                        בסוף תיפגעי!

                                        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #793

                                          שיר כואב עם המון המון עומק...
                                          תקראו שוב...


                                          לא פשוט:

                                          לא פשוט
                                          להיות ילד קטן
                                          בעולם כל כך גדול
                                          להיות כבשה שחורה
                                          בין מתיימרי דגל לבן- כחול

                                          לא פשוט
                                          להיות צעיר
                                          עם רוח זיקנה
                                          להיות ילד כאפות
                                          עם פנים יפות כמו אחרי לידה

                                          לא פשוט
                                          להיות ירח לבן
                                          בצל שמש בוערת
                                          להיות הרוח החיה
                                          אך גם זו המקררת

                                          לא פשוט
                                          להיות הצודק הבודד
                                          לעומת המוני טועים
                                          להיות פצצה מתקתקת
                                          אך בשורת כל האויבים

                                          לא פשוט
                                          לחיות בצדק גמור
                                          אך בשקר גס מול העיניים
                                          ללטף את עצמי
                                          ולגלות שאלו לא ידיים

                                          לא פשוט
                                          לחיות בעולם כה משונה
                                          שהטוב הוא בעצם רע
                                          ומה שמשנה הוא רק
                                          מאיזה צד אתה בא---


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול