דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • AVITAL 1A מנותק
    AVITAL 1A מנותק
    AVITAL 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #766

    מלא לי בפנים בהמון תחושות
    מלא בדעות שקטות או סוערות
    מלא ברגשות מחשבות וחלומות
    מלא בהמווווון רצונות

    יש לי משלי עולם משורטט
    משהו ממש מתוכנת
    שם כל פרט מדוקדק, מפורט
    כל חלק איתי מאומת

    ולא תמיד יש לי שליטה
    למרות שכולם כך חושבים
    לפעמים יוצאת ממני החלטה
    ולי- רצונות אחרים

    שלט אדום ותמרור אין כניסה
    עוצרים ביד זרים
    הי, זה אישי, אנ'לא מכניסה
    רק את אלו שכאן גרים

    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • שירליש מנותק
      שירליש מנותק
      שירלי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #767

      ילדה קטנה
      לבדה במסע
      ארוך ארוך
      נראה שאין לו סוף
      עליות, ירידות,
      התפצלויות ו---
      תהיות.
      אינספור שאלות
      שאין עליהם תשובות
      ומי יתמוך בה
      מי יושיט לה את ידו
      נושאת עניה לשמיים
      מאין יבוא עזרה?
      היא נופלת
      ומתרוממת,
      ממשיכה ושוב נופלת,
      שוב נופלת ומתרסקת,
      דיי, אין בה עוד כח!
      מתי זה יגמר??

      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
      זה - להמשיך לישון...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
        #768

        הרצון

        משהו בלב שלי כל הזמן נוגע
        לא יודעת מיהו, אבל הוא יודע.
        מנסה בכל הכח לשבור את התקרה
        שסוגרת וכולאת, מונעת בחירה.

        הוא משתוקק, ולא יודע מה,
        הוא רוצה, ולא חולם עד כמה.
        מנסה להלחם גם על מה שמובן,
        לקום ולפרוץ, לא להיות חובבן.

        יש בי רצון לעלות ולגדול,
        יש בי ת'כוח להיות בלי לחדול.
        אם רק אתן משמעות לאותו קול
        אשבור מוכסמות, ואסכים (אפילו רק) לשקול.

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרטת מנותק
          תמר החיה בסרט
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר החיה בסרט
          #769

          שיר על אלה שקצת איבדו את הדרך...

          יוסי מרגיש קצת רחוק
          רוצה להגביה מעוף
          משהו מבלבל ולא נותן ת'כח
          הכל נראה שחור
          הוא רק שוקע עמוק
          מרים ידיים וכבר חושב
          על...

          ואז מגיע אדם
          כזה פשוט וחכם
          ושואל את הנער:
          תגיד לי למה?!
          למה הלב רדום?
          למה לא מרגיש חיבור?
          תתקרב תצעד קדימה

          תפתח ת'לב כקופסא
          תזרוק את המועקה
          תבנה חיים שלמים של
          אושר ותורה
          יהיה לך הכל
          אתה תצא גדול
          רק תנסה וכבר תצליח

          פזמון:
          אל תלך רחוק,
          עכשיו זה כבר מתוק
          העולם קצת מבלבל ולא נותן לך לראות
          האושר כבר כאן
          לידך מוכן
          לא צריך לחפש ולרוץ כל הזמן

          והעיקר אל תשכח
          שבתוכך אתה חזק
          ולא סתם דווקא אתה לקושי נזרק!

          השיר נכתב על נוער מתמודד במנגינת "נסענו לצפון" של אודי דמארי...
          נ.ב-אני אישית לא מכירה ת'שיר אז תגידו לי אתם מה אתם אומרים אבל לא בפוסט הזה. אם יש דרך אני וגם חברתי (היא ביקשה ממני תגובות) נשמח.
          כל הזכויות שמורות לנ.ט האלופה!!!

          אגב- הבתים בשיר שהיא כתבה קצת אחרים ואני התאמתי לשיר בלי מנגינה השיר המקורי שהיא חיברה הוא ככה:
          הוא מרגיש קצת רחוק
          רוצה להגביה מעוף
          משהו מבלבל
          ולא נותן לזה ת'כח
          הכל נראה שחור
          הוא רק שוקע עמוק
          מרים ידיים
          ובר חושב על...
          ואז מגיע אדם
          כזה פשוט וחכם
          ושואל את הנער
          תגיד לי למה?
          למה הלב רדום
          למה לא מרגיש חיבור
          תתקרב תצעד קדימה
          תפתח ת'לב כקופסה
          תזרוק את המועקה
          תבנה חיים שלמים
          של אושר ותורה
          יהיה לך הכל
          אתה תצא גדול
          רק תנסה וכבר תצליח
          אל תלך רחוק
          עכשיו זה כבר מתוק
          העולם קצת מבלבל
          ולא נותן לך לראות
          האושר כבר כאן
          לידך מוכן
          לא צריך לחפש
          ולרוץ כל הזמן

          ככה זה כנראה אמור להסתדר יותר עם המנגינה ;)

          מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • א מנותק
            א מנותק
            אביגיל גילבחר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #770

            שיר שראיתי ואהבתי
            663aaf4c53aca7afd401622e7077deb1.jpg

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • א מנותק
              א מנותק
              אביגיל גילבחר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #771
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #772

                לא שלי

                מה נוח לשכב
                בביצה לבנה
                אשר אין בה רבב.
                ולמרות שקטנה,
                אין קור או שרב
                רק מנוחה ושינה.

                נוחה הביצה
                העולם בה עגול
                ובה מי שנמצא
                לא צריך לעמול.

                ופשוט, וברור,
                ובל זאת רוצה
                לצאת לעולם ולגדול
                כי הביצה היא לבנה
                ועגולה, שלימה ויפה.
                אבל בשביל לגדול
                צריך אותה לשבור.

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #773

                  אבא טוב

                  מחפש את מקומי
                  לבדוק מה הכי טוב
                  בשבילי .
                  אולי מפה תעזור
                  למצוא את דרכי אליך,
                  כי אני יודע ש-

                  יש לי אבא טוב
                  שרוצה אותי קרוב
                  רק תראה לי את האור
                  שיהיה לי איך לחזור

                  עייפתי כבר עם כל
                  המכשולים .
                  כשחיפשתי אותך
                  שהייתי שבור
                  אתה הרמת אותי שאני
                  אחזור להיות בקרבתך,
                  ילד שלך.

                  יש לי אבא טוב
                  שרוצה אותי קרוב
                  רק תראה לי את האור
                  שיהיה לי איך לחזור

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #774

                    אני לא מרוכז לא רגוע
                    לא חושב רגע
                    והנה זה מגיע
                    יוצאת מהפה מילה כרגע
                    חסר סבלנות קצר רוח
                    נראה שאני רוצה לברוח
                    לא מקשיב לא מתעניין באמת
                    רק רוצה ידי חובה לצאת

                    לא ברצון לא בכוונה
                    אני יודע זה פוגע
                    כשאני פוגע גם לי זה מפריע
                    מעומק ליבי מבקש מחילה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #775

                      למי מאיתנו אין מחשבות?
                      כל היום הן תוקפות
                      לפעמים אותן נעים לחשוב
                      לפעמים זה רק מוסיף מכאוב

                      הן הכלי והדרך
                      בשבילן כורעים ברך
                      מתחננים שיפסקו
                      או לחילופין שיציקו

                      ומתי?
                      ולמה זה ככה תמיד?
                      אחרי הכל זוהי צרת רבים
                      ממש לא היחיד

                      אבל גם כשהמחשבות מפריעות
                      את האופק בשחור צובעות
                      צריך לזכור לומר תודה
                      כי זה אומר שאנחנו (עדיין)
                      עם חשיבה....

                      טוב להציץ
                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • תמר החיה בסרטת מנותק
                        תמר החיה בסרטת מנותק
                        תמר החיה בסרט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #776

                        שוב ושוב שומעים
                        על פיגועים
                        דאעש ארורים
                        מה מחיינו אתם רוצים?
                        תנו לנו לחיות!

                        קחו איי. קיו.
                        לכו תחיו
                        בארצות שלכם
                        תפסיקו להתנהג
                        כמו חיות!

                        תניחו לאזרחים
                        שרוצים חיים
                        וחטאם היחיד
                        שהם יהודים
                        אחים...

                        די כבר נמאס!
                        כל יום עוד
                        מתי כבר תלכו?
                        ניתן לכם כבוד!
                        תתפכחו!

                        מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                          היידה מיוזיק 0ה מנותק
                          היידה מיוזיק 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #777

                          גאולה
                          איך עוד אפשר?
                          הלב נשבר
                          יום מר
                          והמצב לא נגמר--
                          משיח אותך דורשים
                          לך מצפים
                          מייחלים
                          מקווים
                          שתבוא עוד היום
                          תגאל ותביא שלום
                          ויעלם הסתר הפנים
                          מריבון העולמים
                          ותחזינה עינינו
                          בשובך לציון ברחמים!

                          כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                          תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                          (עקיבא תורג'מן)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • EtiE מנותק
                            EtiE מנותק
                            Eti
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                            #778

                            משו קטן וספונטני שכתבתי עכשיו, ברגעים של תהיה מה ד' רוצה ממני, ובתפילה לגאולה השלמה!!!

                            כבר אי אפשר יותר
                            לשמוע על צרות ופיגועים
                            העם מצולק, פגוע, כואב
                            יושב בשקט, מלקק פצעים.

                            הלוואי שנקבל סימן
                            נדע מה מאיתנו נדרש
                            שד' משמיים יעזור לכולם
                            לעשות רק מה שנצרך בעולם.

                            ולו רק אותנו תגאל
                            ולצרותינו תאמר די
                            כבר הפסקתי לחשוב על
                            רק אלייך מרימה את ידי.

                            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                              #779

                              די כבר אין לי כוח
                              אבל גם לא רוצה לברוח
                              רוצה להתמודד בגבורה
                              גם אם אפסיד זאת לא בושה

                              אבא תן לי קצת אור בקצה המנהרה
                              תן לי אות תן לי סימן שארה שאדע
                              אם צועד אני בדרך הנכונה
                              או שמא נאבד באפלה.

                              לא רוצה להתהלך סביב עצמי
                              הלוך ושוב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אביגיל גילבחר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #780

                                על שבח אלמנתו של רזיאל שנרצח בפיגוע טרור כותבת:
                                יש לי בית לשטוף
                                ואני חייבת להספיק
                                לפני שיודיעו שמות
                                ויפרסמו פרצופים
                                ואני אחשוב עליהם
                                ועל אמא שלהם
                                ועל אבא שלהם
                                ועל שאר הקרובים
                                ולא יהיה לי אויר
                                והבית יהיה רטוב לגמרי
                                אבל לא מהשטיפה.
                                מצמרר😭‏

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #781

                                  לא שלי

                                  פיסה עוד פיסה
                                  תפיסה ותפיסה,
                                  העולם שסביבי
                                  מגלה לי פנים.
                                  מילה וביטוי

                                  מה נדיר מה מצוי,
                                  מה שלם, מה חצוי
                                  ועוד אלפי עניינים.

                                  רק עזור ריבוני
                                  שלמרות רצוני
                                  ליהיות חלק, לקבל
                                  ולתת
                                  להשפיע סביב מטובי
                                  במקומי הנעים אשאר.

                                  גם אם החומה תגמר
                                  אנהג על פי צוי
                                  ולא לפי המונים.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • שירליש מנותק
                                    שירליש מנותק
                                    שירלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #782

                                    אבא, פעם מישו סיפר לי
                                    על משו רע שקרה לו,
                                    שאל אותי למה זה ניהיה לו,
                                    ואז גם אני נזכרתי
                                    במשו רע והתעצבתי.
                                    הצטערתי. התעצבנתי.

                                    אבל אבא,
                                    אני לא רוצה שזה יהיה ככה
                                    אני רוצה לזכות להאמין בך!
                                    אבא, בשכל אני יודע
                                    שמלמעלה לא יורד שום רוע
                                    כי אבא שאוהב את ילדיו
                                    רוצה רק בטובתם.
                                    אבל זה קשה להרגיש בלב
                                    כי לפעמים כואב
                                    ואז קשה לזכור
                                    מי ומה המקור
                                    לכל הצרות והבעיות
                                    שהם בעצם טובות גדולות

                                    אז אבא תלמד אותי
                                    לראות את האור
                                    גם במה שנראה שחור
                                    אבא תזכה אותי
                                    לא לשכוח
                                    שהכל אתה שולח
                                    וגם מה שנראה רע
                                    יש לו מטרה
                                    וגם כשנראה לי שאתה לא איתי
                                    בעצם הכל אתה עושה לטובתי
                                    אבא תן לי להרגיש בלב
                                    שותי אתה אוהב
                                    שאזכה ל-"והשיבת אל לבבך"
                                    ותמיד אמשיך להאמין בך.

                                    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                    זה - להמשיך לישון...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #783

                                      הגיע הזמן שתלך ממני
                                      אתה יודע שנמאס לי ממך
                                      כמה יכולה לשמוע אני
                                      בתוך הלב כאן את קולך?

                                      רוצה כבר חופש
                                      להיות בת חורין
                                      יותר כיף מנופש
                                      לשכוח ממך לתמיד

                                      אתה יצור כזה מאוס
                                      רוצה להפיל כולם בפח
                                      די תקלוט אתה לעוס
                                      לא רוצה אותך אף אחד!

                                      זקן וכסיל אתה היצר
                                      תפסיק להיות כזה תחבולן
                                      צא מנשמתי בלי ניתוח\תפר
                                      רוצה אותך רחוק מכאן!!!

                                      אומרים שחודש ניסן ובמיוחד חג הפסח ובראשו ליל הסדר זו סגולה לתאוות אז כתבתי על זה שיר...
                                      מקווה שיצא יפה

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #784

                                        לא שלי

                                        לפעמים
                                        הקיר סגור ואטום
                                        ומרגישים כועסים
                                        על העולם שמעבר
                                        ואז פותחים סדק
                                        ומרחיבים
                                        ועוד---
                                        וככל שפותחים
                                        מגלים עוד צדדים
                                        מגלים עולם שלם
                                        עולם שלא ידענו
                                        עליו.

                                        ומאז
                                        מנסה לפתוח קצת
                                        להסתכל
                                        כי תמיד יש צד שני.

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת עלמ מנותק
                                          מוכשרת על
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #785

                                          מכירים את זה שיש מתח שהורג אתכם ואתם משתגעים?
                                          ניסיתי להעביר כאן את התחושות.

                                          מתח

                                          מה עושים כשמתוח?!
                                          ולחכות אין עוד כוח.
                                          איך ממהרים תזמן המורח,
                                          ואת מה שמטריד להשכיח?

                                          לא לחשוב על כלום,
                                          לעצום עיניים, להירגע מהיקום.
                                          בסוף הרי נבין גם מה שסתום,
                                          הדאגה לא תועיל במאום.

                                          האם זה רעיון? אז בוא ניישם!
                                          אם זה הפתרון, נזיז את החוסם.
                                          נשקע בנוחות ניתן להתגשם,
                                          נשכח מהלחץ שהולך ומכרסם...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול