דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE Eti

    לא מעזה להישיר ת'מבט
    מרגישה קטנה, משפילה ת'עיניים.
    כשכולן מצביעות למה באת
    תמיד חייבת להרוס בידיים.

    לא יכולה בכלל להסביר
    לא מסוגלת לחזור על זה שוב
    כבר עמדתי אלפי פעמים להבאיר
    ושכן, גם לי זה עצוב.

    מה לעשות שתמיד אני באה
    מלאת רצון, נכונה להשקיע
    ותמיד משהו מסתבך במפתיע
    ואין לי איך להמשיך הלאה.

    אז ממקומי, מהפינה המושפלת
    נושאת עיניים, מקווה בלי קול.
    שפעם תאמינו שאני לא בכוונה מקלקלת
    שגם אני רוצה להצליח הכל.

    גילוי נאות 😉
    היו לי בראש שני בתים שלמים לכתיבה על נושא אחר בכלל, ואז התיישבתי לכתוב ו... זה מה שיצא, ממש בלי תכנון, ככה בשליפה.
    והגעתי למסקנה שלכל בנ"א, גם ההכי מוצלח ומוכשר - יכולים להיות כאלו רגעים, שהוא ירגיש דפוק ולא נצרך.
    אז... החלטתי להעלות את השיר ומעניין מה תגיבו ואם תתחברו.
    ומי שמתעניין על השיר שתכננתי לכתוב - ד' נתן וד' לקח....

    נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #760
    פוסט זה נמחק!
    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נעמי16נ נעמי16

      פוסט זה נמחק!

      מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
      #761
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #762
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #763

          עפרון יוצר קשקוש,
          והדמעות כותבות.
          הלב פתוח על הדף,
          מצולק מכדי להציל.

          עיניים סגורות, עשן.
          פתוחות, אש ודם.
          ידיים כבולות בשלשלאות כאב,
          והסוהר הוא השטן.

          צרחה מפלחת את הדממה,
          והשקט לוחש לי מילים .
          האכזבה מטפטפת עליי,
          חודרת לאמון שכעת נעלם.

          סימן חדש נחרט עכשיו,
          והמחרטה זה ציפורני שקר.
          סדק קטן שהיה בשממה,
          והפך את הרגע לשבר.

          החלפת אותי עכשיו?
          אני קלף של ילדים?
          התרגלות למילה יקרה?
          לא כדאי להשתנות חזרה?

          מילים גבוהות ומכובסות,
          לדעתי מעשים יפים יותר.
          לא רוצה תרצון לרצות.
          רוצה רק שנחזור למקור.

          מי שהספיק להכיר את הסגנון כתיבה שלי יגיד שזה קצת שונה אבל זה טיפה יותר עמוק מעבר למילים סוגשל להגיד בלי להגיד מה.
          אגב זה לא שיר עליי סו...

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #764

            לא שלי

            כמו פשתה
            פשוטה
            ועינה רכה,

            אפִִִִִילה
            ותפילה
            ואדמה
            עמוקה,

            עוד תגיע
            ותגיה
            חמה מעל
            ים,

            ושירות
            ומשארות
            ותוף של
            מרים.

            מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מנאשששמ מנאששש

              לא שלי

              כמו פשתה
              פשוטה
              ועינה רכה,

              אפִִִִִילה
              ותפילה
              ואדמה
              עמוקה,

              עוד תגיע
              ותגיה
              חמה מעל
              ים,

              ושירות
              ומשארות
              ותוף של
              מרים.

              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
              #765

              גם מעומק הייאוש אתה מרים אותי
              אומר לי אני זוכר אותך ביתי
              יש לך עוד סיכוי רק אל תפלי
              אתן לך סולם ואליי תעלי.

              יום רודף יום ואני נשחקת
              תקווה מנצנצת ומייד נמחקת
              לב שנשבר לרסיסים
              וילדה שמתפללת לאלוקים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • AVITAL 1A מנותק
                AVITAL 1A מנותק
                AVITAL 1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #766

                מלא לי בפנים בהמון תחושות
                מלא בדעות שקטות או סוערות
                מלא ברגשות מחשבות וחלומות
                מלא בהמווווון רצונות

                יש לי משלי עולם משורטט
                משהו ממש מתוכנת
                שם כל פרט מדוקדק, מפורט
                כל חלק איתי מאומת

                ולא תמיד יש לי שליטה
                למרות שכולם כך חושבים
                לפעמים יוצאת ממני החלטה
                ולי- רצונות אחרים

                שלט אדום ותמרור אין כניסה
                עוצרים ביד זרים
                הי, זה אישי, אנ'לא מכניסה
                רק את אלו שכאן גרים

                טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • שירליש מנותק
                  שירליש מנותק
                  שירלי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #767

                  ילדה קטנה
                  לבדה במסע
                  ארוך ארוך
                  נראה שאין לו סוף
                  עליות, ירידות,
                  התפצלויות ו---
                  תהיות.
                  אינספור שאלות
                  שאין עליהם תשובות
                  ומי יתמוך בה
                  מי יושיט לה את ידו
                  נושאת עניה לשמיים
                  מאין יבוא עזרה?
                  היא נופלת
                  ומתרוממת,
                  ממשיכה ושוב נופלת,
                  שוב נופלת ומתרסקת,
                  דיי, אין בה עוד כח!
                  מתי זה יגמר??

                  הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                  זה - להמשיך לישון...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • EtiE מנותק
                    EtiE מנותק
                    Eti
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                    #768

                    הרצון

                    משהו בלב שלי כל הזמן נוגע
                    לא יודעת מיהו, אבל הוא יודע.
                    מנסה בכל הכח לשבור את התקרה
                    שסוגרת וכולאת, מונעת בחירה.

                    הוא משתוקק, ולא יודע מה,
                    הוא רוצה, ולא חולם עד כמה.
                    מנסה להלחם גם על מה שמובן,
                    לקום ולפרוץ, לא להיות חובבן.

                    יש בי רצון לעלות ולגדול,
                    יש בי ת'כוח להיות בלי לחדול.
                    אם רק אתן משמעות לאותו קול
                    אשבור מוכסמות, ואסכים (אפילו רק) לשקול.

                    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • תמר החיה בסרטת מנותק
                      תמר החיה בסרטת מנותק
                      תמר החיה בסרט
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר החיה בסרט
                      #769

                      שיר על אלה שקצת איבדו את הדרך...

                      יוסי מרגיש קצת רחוק
                      רוצה להגביה מעוף
                      משהו מבלבל ולא נותן ת'כח
                      הכל נראה שחור
                      הוא רק שוקע עמוק
                      מרים ידיים וכבר חושב
                      על...

                      ואז מגיע אדם
                      כזה פשוט וחכם
                      ושואל את הנער:
                      תגיד לי למה?!
                      למה הלב רדום?
                      למה לא מרגיש חיבור?
                      תתקרב תצעד קדימה

                      תפתח ת'לב כקופסא
                      תזרוק את המועקה
                      תבנה חיים שלמים של
                      אושר ותורה
                      יהיה לך הכל
                      אתה תצא גדול
                      רק תנסה וכבר תצליח

                      פזמון:
                      אל תלך רחוק,
                      עכשיו זה כבר מתוק
                      העולם קצת מבלבל ולא נותן לך לראות
                      האושר כבר כאן
                      לידך מוכן
                      לא צריך לחפש ולרוץ כל הזמן

                      והעיקר אל תשכח
                      שבתוכך אתה חזק
                      ולא סתם דווקא אתה לקושי נזרק!

                      השיר נכתב על נוער מתמודד במנגינת "נסענו לצפון" של אודי דמארי...
                      נ.ב-אני אישית לא מכירה ת'שיר אז תגידו לי אתם מה אתם אומרים אבל לא בפוסט הזה. אם יש דרך אני וגם חברתי (היא ביקשה ממני תגובות) נשמח.
                      כל הזכויות שמורות לנ.ט האלופה!!!

                      אגב- הבתים בשיר שהיא כתבה קצת אחרים ואני התאמתי לשיר בלי מנגינה השיר המקורי שהיא חיברה הוא ככה:
                      הוא מרגיש קצת רחוק
                      רוצה להגביה מעוף
                      משהו מבלבל
                      ולא נותן לזה ת'כח
                      הכל נראה שחור
                      הוא רק שוקע עמוק
                      מרים ידיים
                      ובר חושב על...
                      ואז מגיע אדם
                      כזה פשוט וחכם
                      ושואל את הנער
                      תגיד לי למה?
                      למה הלב רדום
                      למה לא מרגיש חיבור
                      תתקרב תצעד קדימה
                      תפתח ת'לב כקופסה
                      תזרוק את המועקה
                      תבנה חיים שלמים
                      של אושר ותורה
                      יהיה לך הכל
                      אתה תצא גדול
                      רק תנסה וכבר תצליח
                      אל תלך רחוק
                      עכשיו זה כבר מתוק
                      העולם קצת מבלבל
                      ולא נותן לך לראות
                      האושר כבר כאן
                      לידך מוכן
                      לא צריך לחפש
                      ולרוץ כל הזמן

                      ככה זה כנראה אמור להסתדר יותר עם המנגינה ;)

                      מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אביגיל גילבחר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #770

                        שיר שראיתי ואהבתי
                        663aaf4c53aca7afd401622e7077deb1.jpg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אביגיל גילבחר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #771
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #772

                            לא שלי

                            מה נוח לשכב
                            בביצה לבנה
                            אשר אין בה רבב.
                            ולמרות שקטנה,
                            אין קור או שרב
                            רק מנוחה ושינה.

                            נוחה הביצה
                            העולם בה עגול
                            ובה מי שנמצא
                            לא צריך לעמול.

                            ופשוט, וברור,
                            ובל זאת רוצה
                            לצאת לעולם ולגדול
                            כי הביצה היא לבנה
                            ועגולה, שלימה ויפה.
                            אבל בשביל לגדול
                            צריך אותה לשבור.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #773

                              אבא טוב

                              מחפש את מקומי
                              לבדוק מה הכי טוב
                              בשבילי .
                              אולי מפה תעזור
                              למצוא את דרכי אליך,
                              כי אני יודע ש-

                              יש לי אבא טוב
                              שרוצה אותי קרוב
                              רק תראה לי את האור
                              שיהיה לי איך לחזור

                              עייפתי כבר עם כל
                              המכשולים .
                              כשחיפשתי אותך
                              שהייתי שבור
                              אתה הרמת אותי שאני
                              אחזור להיות בקרבתך,
                              ילד שלך.

                              יש לי אבא טוב
                              שרוצה אותי קרוב
                              רק תראה לי את האור
                              שיהיה לי איך לחזור

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #774

                                אני לא מרוכז לא רגוע
                                לא חושב רגע
                                והנה זה מגיע
                                יוצאת מהפה מילה כרגע
                                חסר סבלנות קצר רוח
                                נראה שאני רוצה לברוח
                                לא מקשיב לא מתעניין באמת
                                רק רוצה ידי חובה לצאת

                                לא ברצון לא בכוונה
                                אני יודע זה פוגע
                                כשאני פוגע גם לי זה מפריע
                                מעומק ליבי מבקש מחילה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                  חיה במקרנצ'יק 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #775

                                  למי מאיתנו אין מחשבות?
                                  כל היום הן תוקפות
                                  לפעמים אותן נעים לחשוב
                                  לפעמים זה רק מוסיף מכאוב

                                  הן הכלי והדרך
                                  בשבילן כורעים ברך
                                  מתחננים שיפסקו
                                  או לחילופין שיציקו

                                  ומתי?
                                  ולמה זה ככה תמיד?
                                  אחרי הכל זוהי צרת רבים
                                  ממש לא היחיד

                                  אבל גם כשהמחשבות מפריעות
                                  את האופק בשחור צובעות
                                  צריך לזכור לומר תודה
                                  כי זה אומר שאנחנו (עדיין)
                                  עם חשיבה....

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • תמר החיה בסרטת מנותק
                                    תמר החיה בסרטת מנותק
                                    תמר החיה בסרט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #776

                                    שוב ושוב שומעים
                                    על פיגועים
                                    דאעש ארורים
                                    מה מחיינו אתם רוצים?
                                    תנו לנו לחיות!

                                    קחו איי. קיו.
                                    לכו תחיו
                                    בארצות שלכם
                                    תפסיקו להתנהג
                                    כמו חיות!

                                    תניחו לאזרחים
                                    שרוצים חיים
                                    וחטאם היחיד
                                    שהם יהודים
                                    אחים...

                                    די כבר נמאס!
                                    כל יום עוד
                                    מתי כבר תלכו?
                                    ניתן לכם כבוד!
                                    תתפכחו!

                                    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                      היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                      היידה מיוזיק 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #777

                                      גאולה
                                      איך עוד אפשר?
                                      הלב נשבר
                                      יום מר
                                      והמצב לא נגמר--
                                      משיח אותך דורשים
                                      לך מצפים
                                      מייחלים
                                      מקווים
                                      שתבוא עוד היום
                                      תגאל ותביא שלום
                                      ויעלם הסתר הפנים
                                      מריבון העולמים
                                      ותחזינה עינינו
                                      בשובך לציון ברחמים!

                                      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                      (עקיבא תורג'מן)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • EtiE מנותק
                                        EtiE מנותק
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                        #778

                                        משו קטן וספונטני שכתבתי עכשיו, ברגעים של תהיה מה ד' רוצה ממני, ובתפילה לגאולה השלמה!!!

                                        כבר אי אפשר יותר
                                        לשמוע על צרות ופיגועים
                                        העם מצולק, פגוע, כואב
                                        יושב בשקט, מלקק פצעים.

                                        הלוואי שנקבל סימן
                                        נדע מה מאיתנו נדרש
                                        שד' משמיים יעזור לכולם
                                        לעשות רק מה שנצרך בעולם.

                                        ולו רק אותנו תגאל
                                        ולצרותינו תאמר די
                                        כבר הפסקתי לחשוב על
                                        רק אלייך מרימה את ידי.

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0פ מנותק
                                          פודרה 0
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                          #779

                                          די כבר אין לי כוח
                                          אבל גם לא רוצה לברוח
                                          רוצה להתמודד בגבורה
                                          גם אם אפסיד זאת לא בושה

                                          אבא תן לי קצת אור בקצה המנהרה
                                          תן לי אות תן לי סימן שארה שאדע
                                          אם צועד אני בדרך הנכונה
                                          או שמא נאבד באפלה.

                                          לא רוצה להתהלך סביב עצמי
                                          הלוך ושוב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול