דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ נעמי16

    פוסט זה נמחק!

    מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
    #761
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #762
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #763

        עפרון יוצר קשקוש,
        והדמעות כותבות.
        הלב פתוח על הדף,
        מצולק מכדי להציל.

        עיניים סגורות, עשן.
        פתוחות, אש ודם.
        ידיים כבולות בשלשלאות כאב,
        והסוהר הוא השטן.

        צרחה מפלחת את הדממה,
        והשקט לוחש לי מילים .
        האכזבה מטפטפת עליי,
        חודרת לאמון שכעת נעלם.

        סימן חדש נחרט עכשיו,
        והמחרטה זה ציפורני שקר.
        סדק קטן שהיה בשממה,
        והפך את הרגע לשבר.

        החלפת אותי עכשיו?
        אני קלף של ילדים?
        התרגלות למילה יקרה?
        לא כדאי להשתנות חזרה?

        מילים גבוהות ומכובסות,
        לדעתי מעשים יפים יותר.
        לא רוצה תרצון לרצות.
        רוצה רק שנחזור למקור.

        מי שהספיק להכיר את הסגנון כתיבה שלי יגיד שזה קצת שונה אבל זה טיפה יותר עמוק מעבר למילים סוגשל להגיד בלי להגיד מה.
        אגב זה לא שיר עליי סו...

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #764

          לא שלי

          כמו פשתה
          פשוטה
          ועינה רכה,

          אפִִִִִילה
          ותפילה
          ואדמה
          עמוקה,

          עוד תגיע
          ותגיה
          חמה מעל
          ים,

          ושירות
          ומשארות
          ותוף של
          מרים.

          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מנאשששמ מנאששש

            לא שלי

            כמו פשתה
            פשוטה
            ועינה רכה,

            אפִִִִִילה
            ותפילה
            ואדמה
            עמוקה,

            עוד תגיע
            ותגיה
            חמה מעל
            ים,

            ושירות
            ומשארות
            ותוף של
            מרים.

            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #765

            גם מעומק הייאוש אתה מרים אותי
            אומר לי אני זוכר אותך ביתי
            יש לך עוד סיכוי רק אל תפלי
            אתן לך סולם ואליי תעלי.

            יום רודף יום ואני נשחקת
            תקווה מנצנצת ומייד נמחקת
            לב שנשבר לרסיסים
            וילדה שמתפללת לאלוקים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #766

              מלא לי בפנים בהמון תחושות
              מלא בדעות שקטות או סוערות
              מלא ברגשות מחשבות וחלומות
              מלא בהמווווון רצונות

              יש לי משלי עולם משורטט
              משהו ממש מתוכנת
              שם כל פרט מדוקדק, מפורט
              כל חלק איתי מאומת

              ולא תמיד יש לי שליטה
              למרות שכולם כך חושבים
              לפעמים יוצאת ממני החלטה
              ולי- רצונות אחרים

              שלט אדום ותמרור אין כניסה
              עוצרים ביד זרים
              הי, זה אישי, אנ'לא מכניסה
              רק את אלו שכאן גרים

              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • שירליש מנותק
                שירליש מנותק
                שירלי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #767

                ילדה קטנה
                לבדה במסע
                ארוך ארוך
                נראה שאין לו סוף
                עליות, ירידות,
                התפצלויות ו---
                תהיות.
                אינספור שאלות
                שאין עליהם תשובות
                ומי יתמוך בה
                מי יושיט לה את ידו
                נושאת עניה לשמיים
                מאין יבוא עזרה?
                היא נופלת
                ומתרוממת,
                ממשיכה ושוב נופלת,
                שוב נופלת ומתרסקת,
                דיי, אין בה עוד כח!
                מתי זה יגמר??

                הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                זה - להמשיך לישון...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                  #768

                  הרצון

                  משהו בלב שלי כל הזמן נוגע
                  לא יודעת מיהו, אבל הוא יודע.
                  מנסה בכל הכח לשבור את התקרה
                  שסוגרת וכולאת, מונעת בחירה.

                  הוא משתוקק, ולא יודע מה,
                  הוא רוצה, ולא חולם עד כמה.
                  מנסה להלחם גם על מה שמובן,
                  לקום ולפרוץ, לא להיות חובבן.

                  יש בי רצון לעלות ולגדול,
                  יש בי ת'כוח להיות בלי לחדול.
                  אם רק אתן משמעות לאותו קול
                  אשבור מוכסמות, ואסכים (אפילו רק) לשקול.

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • תמר החיה בסרטת מנותק
                    תמר החיה בסרטת מנותק
                    תמר החיה בסרט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר החיה בסרט
                    #769

                    שיר על אלה שקצת איבדו את הדרך...

                    יוסי מרגיש קצת רחוק
                    רוצה להגביה מעוף
                    משהו מבלבל ולא נותן ת'כח
                    הכל נראה שחור
                    הוא רק שוקע עמוק
                    מרים ידיים וכבר חושב
                    על...

                    ואז מגיע אדם
                    כזה פשוט וחכם
                    ושואל את הנער:
                    תגיד לי למה?!
                    למה הלב רדום?
                    למה לא מרגיש חיבור?
                    תתקרב תצעד קדימה

                    תפתח ת'לב כקופסא
                    תזרוק את המועקה
                    תבנה חיים שלמים של
                    אושר ותורה
                    יהיה לך הכל
                    אתה תצא גדול
                    רק תנסה וכבר תצליח

                    פזמון:
                    אל תלך רחוק,
                    עכשיו זה כבר מתוק
                    העולם קצת מבלבל ולא נותן לך לראות
                    האושר כבר כאן
                    לידך מוכן
                    לא צריך לחפש ולרוץ כל הזמן

                    והעיקר אל תשכח
                    שבתוכך אתה חזק
                    ולא סתם דווקא אתה לקושי נזרק!

                    השיר נכתב על נוער מתמודד במנגינת "נסענו לצפון" של אודי דמארי...
                    נ.ב-אני אישית לא מכירה ת'שיר אז תגידו לי אתם מה אתם אומרים אבל לא בפוסט הזה. אם יש דרך אני וגם חברתי (היא ביקשה ממני תגובות) נשמח.
                    כל הזכויות שמורות לנ.ט האלופה!!!

                    אגב- הבתים בשיר שהיא כתבה קצת אחרים ואני התאמתי לשיר בלי מנגינה השיר המקורי שהיא חיברה הוא ככה:
                    הוא מרגיש קצת רחוק
                    רוצה להגביה מעוף
                    משהו מבלבל
                    ולא נותן לזה ת'כח
                    הכל נראה שחור
                    הוא רק שוקע עמוק
                    מרים ידיים
                    ובר חושב על...
                    ואז מגיע אדם
                    כזה פשוט וחכם
                    ושואל את הנער
                    תגיד לי למה?
                    למה הלב רדום
                    למה לא מרגיש חיבור
                    תתקרב תצעד קדימה
                    תפתח ת'לב כקופסה
                    תזרוק את המועקה
                    תבנה חיים שלמים
                    של אושר ותורה
                    יהיה לך הכל
                    אתה תצא גדול
                    רק תנסה וכבר תצליח
                    אל תלך רחוק
                    עכשיו זה כבר מתוק
                    העולם קצת מבלבל
                    ולא נותן לך לראות
                    האושר כבר כאן
                    לידך מוכן
                    לא צריך לחפש
                    ולרוץ כל הזמן

                    ככה זה כנראה אמור להסתדר יותר עם המנגינה ;)

                    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אביגיל גילבחר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #770

                      שיר שראיתי ואהבתי
                      663aaf4c53aca7afd401622e7077deb1.jpg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אביגיל גילבחר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #771
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מנאשששמ מנותק
                          מנאשששמ מנותק
                          מנאששש
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #772

                          לא שלי

                          מה נוח לשכב
                          בביצה לבנה
                          אשר אין בה רבב.
                          ולמרות שקטנה,
                          אין קור או שרב
                          רק מנוחה ושינה.

                          נוחה הביצה
                          העולם בה עגול
                          ובה מי שנמצא
                          לא צריך לעמול.

                          ופשוט, וברור,
                          ובל זאת רוצה
                          לצאת לעולם ולגדול
                          כי הביצה היא לבנה
                          ועגולה, שלימה ויפה.
                          אבל בשביל לגדול
                          צריך אותה לשבור.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #773

                            אבא טוב

                            מחפש את מקומי
                            לבדוק מה הכי טוב
                            בשבילי .
                            אולי מפה תעזור
                            למצוא את דרכי אליך,
                            כי אני יודע ש-

                            יש לי אבא טוב
                            שרוצה אותי קרוב
                            רק תראה לי את האור
                            שיהיה לי איך לחזור

                            עייפתי כבר עם כל
                            המכשולים .
                            כשחיפשתי אותך
                            שהייתי שבור
                            אתה הרמת אותי שאני
                            אחזור להיות בקרבתך,
                            ילד שלך.

                            יש לי אבא טוב
                            שרוצה אותי קרוב
                            רק תראה לי את האור
                            שיהיה לי איך לחזור

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #774

                              אני לא מרוכז לא רגוע
                              לא חושב רגע
                              והנה זה מגיע
                              יוצאת מהפה מילה כרגע
                              חסר סבלנות קצר רוח
                              נראה שאני רוצה לברוח
                              לא מקשיב לא מתעניין באמת
                              רק רוצה ידי חובה לצאת

                              לא ברצון לא בכוונה
                              אני יודע זה פוגע
                              כשאני פוגע גם לי זה מפריע
                              מעומק ליבי מבקש מחילה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #775

                                למי מאיתנו אין מחשבות?
                                כל היום הן תוקפות
                                לפעמים אותן נעים לחשוב
                                לפעמים זה רק מוסיף מכאוב

                                הן הכלי והדרך
                                בשבילן כורעים ברך
                                מתחננים שיפסקו
                                או לחילופין שיציקו

                                ומתי?
                                ולמה זה ככה תמיד?
                                אחרי הכל זוהי צרת רבים
                                ממש לא היחיד

                                אבל גם כשהמחשבות מפריעות
                                את האופק בשחור צובעות
                                צריך לזכור לומר תודה
                                כי זה אומר שאנחנו (עדיין)
                                עם חשיבה....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • תמר החיה בסרטת מנותק
                                  תמר החיה בסרטת מנותק
                                  תמר החיה בסרט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #776

                                  שוב ושוב שומעים
                                  על פיגועים
                                  דאעש ארורים
                                  מה מחיינו אתם רוצים?
                                  תנו לנו לחיות!

                                  קחו איי. קיו.
                                  לכו תחיו
                                  בארצות שלכם
                                  תפסיקו להתנהג
                                  כמו חיות!

                                  תניחו לאזרחים
                                  שרוצים חיים
                                  וחטאם היחיד
                                  שהם יהודים
                                  אחים...

                                  די כבר נמאס!
                                  כל יום עוד
                                  מתי כבר תלכו?
                                  ניתן לכם כבוד!
                                  תתפכחו!

                                  מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                    היידה מיוזיק 0ה מנותק
                                    היידה מיוזיק 0
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #777

                                    גאולה
                                    איך עוד אפשר?
                                    הלב נשבר
                                    יום מר
                                    והמצב לא נגמר--
                                    משיח אותך דורשים
                                    לך מצפים
                                    מייחלים
                                    מקווים
                                    שתבוא עוד היום
                                    תגאל ותביא שלום
                                    ויעלם הסתר הפנים
                                    מריבון העולמים
                                    ותחזינה עינינו
                                    בשובך לציון ברחמים!

                                    כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                                    תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                                    (עקיבא תורג'מן)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                      #778

                                      משו קטן וספונטני שכתבתי עכשיו, ברגעים של תהיה מה ד' רוצה ממני, ובתפילה לגאולה השלמה!!!

                                      כבר אי אפשר יותר
                                      לשמוע על צרות ופיגועים
                                      העם מצולק, פגוע, כואב
                                      יושב בשקט, מלקק פצעים.

                                      הלוואי שנקבל סימן
                                      נדע מה מאיתנו נדרש
                                      שד' משמיים יעזור לכולם
                                      לעשות רק מה שנצרך בעולם.

                                      ולו רק אותנו תגאל
                                      ולצרותינו תאמר די
                                      כבר הפסקתי לחשוב על
                                      רק אלייך מרימה את ידי.

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                        #779

                                        די כבר אין לי כוח
                                        אבל גם לא רוצה לברוח
                                        רוצה להתמודד בגבורה
                                        גם אם אפסיד זאת לא בושה

                                        אבא תן לי קצת אור בקצה המנהרה
                                        תן לי אות תן לי סימן שארה שאדע
                                        אם צועד אני בדרך הנכונה
                                        או שמא נאבד באפלה.

                                        לא רוצה להתהלך סביב עצמי
                                        הלוך ושוב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אביגיל גילבחר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #780

                                          על שבח אלמנתו של רזיאל שנרצח בפיגוע טרור כותבת:
                                          יש לי בית לשטוף
                                          ואני חייבת להספיק
                                          לפני שיודיעו שמות
                                          ויפרסמו פרצופים
                                          ואני אחשוב עליהם
                                          ועל אמא שלהם
                                          ועל אבא שלהם
                                          ועל שאר הקרובים
                                          ולא יהיה לי אויר
                                          והבית יהיה רטוב לגמרי
                                          אבל לא מהשטיפה.
                                          מצמרר😭‏

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול