דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמר החיה בסרטת מנותק
    תמר החיה בסרטת מנותק
    תמר החיה בסרט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר החיה בסרט
    #769

    שיר על אלה שקצת איבדו את הדרך...

    יוסי מרגיש קצת רחוק
    רוצה להגביה מעוף
    משהו מבלבל ולא נותן ת'כח
    הכל נראה שחור
    הוא רק שוקע עמוק
    מרים ידיים וכבר חושב
    על...

    ואז מגיע אדם
    כזה פשוט וחכם
    ושואל את הנער:
    תגיד לי למה?!
    למה הלב רדום?
    למה לא מרגיש חיבור?
    תתקרב תצעד קדימה

    תפתח ת'לב כקופסא
    תזרוק את המועקה
    תבנה חיים שלמים של
    אושר ותורה
    יהיה לך הכל
    אתה תצא גדול
    רק תנסה וכבר תצליח

    פזמון:
    אל תלך רחוק,
    עכשיו זה כבר מתוק
    העולם קצת מבלבל ולא נותן לך לראות
    האושר כבר כאן
    לידך מוכן
    לא צריך לחפש ולרוץ כל הזמן

    והעיקר אל תשכח
    שבתוכך אתה חזק
    ולא סתם דווקא אתה לקושי נזרק!

    השיר נכתב על נוער מתמודד במנגינת "נסענו לצפון" של אודי דמארי...
    נ.ב-אני אישית לא מכירה ת'שיר אז תגידו לי אתם מה אתם אומרים אבל לא בפוסט הזה. אם יש דרך אני וגם חברתי (היא ביקשה ממני תגובות) נשמח.
    כל הזכויות שמורות לנ.ט האלופה!!!

    אגב- הבתים בשיר שהיא כתבה קצת אחרים ואני התאמתי לשיר בלי מנגינה השיר המקורי שהיא חיברה הוא ככה:
    הוא מרגיש קצת רחוק
    רוצה להגביה מעוף
    משהו מבלבל
    ולא נותן לזה ת'כח
    הכל נראה שחור
    הוא רק שוקע עמוק
    מרים ידיים
    ובר חושב על...
    ואז מגיע אדם
    כזה פשוט וחכם
    ושואל את הנער
    תגיד לי למה?
    למה הלב רדום
    למה לא מרגיש חיבור
    תתקרב תצעד קדימה
    תפתח ת'לב כקופסה
    תזרוק את המועקה
    תבנה חיים שלמים
    של אושר ותורה
    יהיה לך הכל
    אתה תצא גדול
    רק תנסה וכבר תצליח
    אל תלך רחוק
    עכשיו זה כבר מתוק
    העולם קצת מבלבל
    ולא נותן לך לראות
    האושר כבר כאן
    לידך מוכן
    לא צריך לחפש
    ולרוץ כל הזמן

    ככה זה כנראה אמור להסתדר יותר עם המנגינה ;)

    מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • א מנותק
      א מנותק
      אביגיל גילבחר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #770

      שיר שראיתי ואהבתי
      663aaf4c53aca7afd401622e7077deb1.jpg

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • א מנותק
        א מנותק
        אביגיל גילבחר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #771
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מנאשששמ מנותק
          מנאשששמ מנותק
          מנאששש
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #772

          לא שלי

          מה נוח לשכב
          בביצה לבנה
          אשר אין בה רבב.
          ולמרות שקטנה,
          אין קור או שרב
          רק מנוחה ושינה.

          נוחה הביצה
          העולם בה עגול
          ובה מי שנמצא
          לא צריך לעמול.

          ופשוט, וברור,
          ובל זאת רוצה
          לצאת לעולם ולגדול
          כי הביצה היא לבנה
          ועגולה, שלימה ויפה.
          אבל בשביל לגדול
          צריך אותה לשבור.

          ברגע שמתחברים למוזיקה,
          הטכניקה באה מעצמה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #773

            אבא טוב

            מחפש את מקומי
            לבדוק מה הכי טוב
            בשבילי .
            אולי מפה תעזור
            למצוא את דרכי אליך,
            כי אני יודע ש-

            יש לי אבא טוב
            שרוצה אותי קרוב
            רק תראה לי את האור
            שיהיה לי איך לחזור

            עייפתי כבר עם כל
            המכשולים .
            כשחיפשתי אותך
            שהייתי שבור
            אתה הרמת אותי שאני
            אחזור להיות בקרבתך,
            ילד שלך.

            יש לי אבא טוב
            שרוצה אותי קרוב
            רק תראה לי את האור
            שיהיה לי איך לחזור

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #774

              אני לא מרוכז לא רגוע
              לא חושב רגע
              והנה זה מגיע
              יוצאת מהפה מילה כרגע
              חסר סבלנות קצר רוח
              נראה שאני רוצה לברוח
              לא מקשיב לא מתעניין באמת
              רק רוצה ידי חובה לצאת

              לא ברצון לא בכוונה
              אני יודע זה פוגע
              כשאני פוגע גם לי זה מפריע
              מעומק ליבי מבקש מחילה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #775

                למי מאיתנו אין מחשבות?
                כל היום הן תוקפות
                לפעמים אותן נעים לחשוב
                לפעמים זה רק מוסיף מכאוב

                הן הכלי והדרך
                בשבילן כורעים ברך
                מתחננים שיפסקו
                או לחילופין שיציקו

                ומתי?
                ולמה זה ככה תמיד?
                אחרי הכל זוהי צרת רבים
                ממש לא היחיד

                אבל גם כשהמחשבות מפריעות
                את האופק בשחור צובעות
                צריך לזכור לומר תודה
                כי זה אומר שאנחנו (עדיין)
                עם חשיבה....

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • תמר החיה בסרטת מנותק
                  תמר החיה בסרטת מנותק
                  תמר החיה בסרט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #776

                  שוב ושוב שומעים
                  על פיגועים
                  דאעש ארורים
                  מה מחיינו אתם רוצים?
                  תנו לנו לחיות!

                  קחו איי. קיו.
                  לכו תחיו
                  בארצות שלכם
                  תפסיקו להתנהג
                  כמו חיות!

                  תניחו לאזרחים
                  שרוצים חיים
                  וחטאם היחיד
                  שהם יהודים
                  אחים...

                  די כבר נמאס!
                  כל יום עוד
                  מתי כבר תלכו?
                  ניתן לכם כבוד!
                  תתפכחו!

                  מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                    היידה מיוזיק 0ה מנותק
                    היידה מיוזיק 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #777

                    גאולה
                    איך עוד אפשר?
                    הלב נשבר
                    יום מר
                    והמצב לא נגמר--
                    משיח אותך דורשים
                    לך מצפים
                    מייחלים
                    מקווים
                    שתבוא עוד היום
                    תגאל ותביא שלום
                    ויעלם הסתר הפנים
                    מריבון העולמים
                    ותחזינה עינינו
                    בשובך לציון ברחמים!

                    כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                    תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                    (עקיבא תורג'מן)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                      #778

                      משו קטן וספונטני שכתבתי עכשיו, ברגעים של תהיה מה ד' רוצה ממני, ובתפילה לגאולה השלמה!!!

                      כבר אי אפשר יותר
                      לשמוע על צרות ופיגועים
                      העם מצולק, פגוע, כואב
                      יושב בשקט, מלקק פצעים.

                      הלוואי שנקבל סימן
                      נדע מה מאיתנו נדרש
                      שד' משמיים יעזור לכולם
                      לעשות רק מה שנצרך בעולם.

                      ולו רק אותנו תגאל
                      ולצרותינו תאמר די
                      כבר הפסקתי לחשוב על
                      רק אלייך מרימה את ידי.

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                        #779

                        די כבר אין לי כוח
                        אבל גם לא רוצה לברוח
                        רוצה להתמודד בגבורה
                        גם אם אפסיד זאת לא בושה

                        אבא תן לי קצת אור בקצה המנהרה
                        תן לי אות תן לי סימן שארה שאדע
                        אם צועד אני בדרך הנכונה
                        או שמא נאבד באפלה.

                        לא רוצה להתהלך סביב עצמי
                        הלוך ושוב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אביגיל גילבחר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #780

                          על שבח אלמנתו של רזיאל שנרצח בפיגוע טרור כותבת:
                          יש לי בית לשטוף
                          ואני חייבת להספיק
                          לפני שיודיעו שמות
                          ויפרסמו פרצופים
                          ואני אחשוב עליהם
                          ועל אמא שלהם
                          ועל אבא שלהם
                          ועל שאר הקרובים
                          ולא יהיה לי אויר
                          והבית יהיה רטוב לגמרי
                          אבל לא מהשטיפה.
                          מצמרר😭‏

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #781

                            לא שלי

                            פיסה עוד פיסה
                            תפיסה ותפיסה,
                            העולם שסביבי
                            מגלה לי פנים.
                            מילה וביטוי

                            מה נדיר מה מצוי,
                            מה שלם, מה חצוי
                            ועוד אלפי עניינים.

                            רק עזור ריבוני
                            שלמרות רצוני
                            ליהיות חלק, לקבל
                            ולתת
                            להשפיע סביב מטובי
                            במקומי הנעים אשאר.

                            גם אם החומה תגמר
                            אנהג על פי צוי
                            ולא לפי המונים.

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • שירליש מנותק
                              שירליש מנותק
                              שירלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #782

                              אבא, פעם מישו סיפר לי
                              על משו רע שקרה לו,
                              שאל אותי למה זה ניהיה לו,
                              ואז גם אני נזכרתי
                              במשו רע והתעצבתי.
                              הצטערתי. התעצבנתי.

                              אבל אבא,
                              אני לא רוצה שזה יהיה ככה
                              אני רוצה לזכות להאמין בך!
                              אבא, בשכל אני יודע
                              שמלמעלה לא יורד שום רוע
                              כי אבא שאוהב את ילדיו
                              רוצה רק בטובתם.
                              אבל זה קשה להרגיש בלב
                              כי לפעמים כואב
                              ואז קשה לזכור
                              מי ומה המקור
                              לכל הצרות והבעיות
                              שהם בעצם טובות גדולות

                              אז אבא תלמד אותי
                              לראות את האור
                              גם במה שנראה שחור
                              אבא תזכה אותי
                              לא לשכוח
                              שהכל אתה שולח
                              וגם מה שנראה רע
                              יש לו מטרה
                              וגם כשנראה לי שאתה לא איתי
                              בעצם הכל אתה עושה לטובתי
                              אבא תן לי להרגיש בלב
                              שותי אתה אוהב
                              שאזכה ל-"והשיבת אל לבבך"
                              ותמיד אמשיך להאמין בך.

                              הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                              זה - להמשיך לישון...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #783

                                הגיע הזמן שתלך ממני
                                אתה יודע שנמאס לי ממך
                                כמה יכולה לשמוע אני
                                בתוך הלב כאן את קולך?

                                רוצה כבר חופש
                                להיות בת חורין
                                יותר כיף מנופש
                                לשכוח ממך לתמיד

                                אתה יצור כזה מאוס
                                רוצה להפיל כולם בפח
                                די תקלוט אתה לעוס
                                לא רוצה אותך אף אחד!

                                זקן וכסיל אתה היצר
                                תפסיק להיות כזה תחבולן
                                צא מנשמתי בלי ניתוח\תפר
                                רוצה אותך רחוק מכאן!!!

                                אומרים שחודש ניסן ובמיוחד חג הפסח ובראשו ליל הסדר זו סגולה לתאוות אז כתבתי על זה שיר...
                                מקווה שיצא יפה

                                טוב להציץ
                                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #784

                                  לא שלי

                                  לפעמים
                                  הקיר סגור ואטום
                                  ומרגישים כועסים
                                  על העולם שמעבר
                                  ואז פותחים סדק
                                  ומרחיבים
                                  ועוד---
                                  וככל שפותחים
                                  מגלים עוד צדדים
                                  מגלים עולם שלם
                                  עולם שלא ידענו
                                  עליו.

                                  ומאז
                                  מנסה לפתוח קצת
                                  להסתכל
                                  כי תמיד יש צד שני.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #785

                                    מכירים את זה שיש מתח שהורג אתכם ואתם משתגעים?
                                    ניסיתי להעביר כאן את התחושות.

                                    מתח

                                    מה עושים כשמתוח?!
                                    ולחכות אין עוד כוח.
                                    איך ממהרים תזמן המורח,
                                    ואת מה שמטריד להשכיח?

                                    לא לחשוב על כלום,
                                    לעצום עיניים, להירגע מהיקום.
                                    בסוף הרי נבין גם מה שסתום,
                                    הדאגה לא תועיל במאום.

                                    האם זה רעיון? אז בוא ניישם!
                                    אם זה הפתרון, נזיז את החוסם.
                                    נשקע בנוחות ניתן להתגשם,
                                    נשכח מהלחץ שהולך ומכרסם...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זברה
                                      #786

                                      זה אני הגיבור,
                                      אוהב את עצמי,
                                      נלחמתי לבד,
                                      בדובים.
                                      זה אני הטיפש,
                                      שפיזרתי מילים,
                                      לאלה שבצד,
                                      רעבים.
                                      הבאתי הכל,
                                      למי שרצה,
                                      וגם כשכאב,
                                      שתקתי.
                                      צעקתי בקול,
                                      וההוא ששמע,
                                      זרק ת'זהב,
                                      שחילקתי.
                                      ועכשיו הקירות,
                                      גם בלי לדבר,
                                      יורקים ת'אמת,
                                      שמכרתי.
                                      יושב מנסה,
                                      חלקים לחבר,
                                      לפאזל שחצי כבר,
                                      איבדתי.

                                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #787

                                        תן לי עוד
                                        כל מה שקורה
                                        מודה לבורא
                                        על כל מה שלי נתן
                                        על גדול ועל קטן
                                        ועל מה שנותן לי.
                                        פזמון
                                        תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                                        אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                                        וגם אם קצת קשה
                                        אני תמיד מודה לך....
                                        בית שני
                                        כל בוקר שקם
                                        לך בורא העולם
                                        אני מודה בכל ליבי
                                        שהחזרת נשמתי
                                        ואותי לא שכחת לרגע
                                        פזמון X 2
                                        תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                                        אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                                        וגם אם קצת קשה
                                        אני תמיד מודה לך....

                                        אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                          תן לי עוד
                                          כל מה שקורה
                                          מודה לבורא
                                          על כל מה שלי נתן
                                          על גדול ועל קטן
                                          ועל מה שנותן לי.
                                          פזמון
                                          תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                                          אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                                          וגם אם קצת קשה
                                          אני תמיד מודה לך....
                                          בית שני
                                          כל בוקר שקם
                                          לך בורא העולם
                                          אני מודה בכל ליבי
                                          שהחזרת נשמתי
                                          ואותי לא שכחת לרגע
                                          פזמון X 2
                                          תן לי עוד תן לי עוד ואל תשכח אותי
                                          אבא טוב אתה תמיד תמיד הולך איתי
                                          וגם אם קצת קשה
                                          אני תמיד מודה לך....

                                          אני חייב לציין שאם לחן זה נשמע יותר טוב...

                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #788
                                          פוסט זה נמחק!
                                          מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול