דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 821.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #764

    לא שלי

    כמו פשתה
    פשוטה
    ועינה רכה,

    אפִִִִִילה
    ותפילה
    ואדמה
    עמוקה,

    עוד תגיע
    ותגיה
    חמה מעל
    ים,

    ושירות
    ומשארות
    ותוף של
    מרים.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מנאשששמ מנאששש

      לא שלי

      כמו פשתה
      פשוטה
      ועינה רכה,

      אפִִִִִילה
      ותפילה
      ואדמה
      עמוקה,

      עוד תגיע
      ותגיה
      חמה מעל
      ים,

      ושירות
      ומשארות
      ותוף של
      מרים.

      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #765

      גם מעומק הייאוש אתה מרים אותי
      אומר לי אני זוכר אותך ביתי
      יש לך עוד סיכוי רק אל תפלי
      אתן לך סולם ואליי תעלי.

      יום רודף יום ואני נשחקת
      תקווה מנצנצת ומייד נמחקת
      לב שנשבר לרסיסים
      וילדה שמתפללת לאלוקים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #766

        מלא לי בפנים בהמון תחושות
        מלא בדעות שקטות או סוערות
        מלא ברגשות מחשבות וחלומות
        מלא בהמווווון רצונות

        יש לי משלי עולם משורטט
        משהו ממש מתוכנת
        שם כל פרט מדוקדק, מפורט
        כל חלק איתי מאומת

        ולא תמיד יש לי שליטה
        למרות שכולם כך חושבים
        לפעמים יוצאת ממני החלטה
        ולי- רצונות אחרים

        שלט אדום ותמרור אין כניסה
        עוצרים ביד זרים
        הי, זה אישי, אנ'לא מכניסה
        רק את אלו שכאן גרים

        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • שירליש מנותק
          שירליש מנותק
          שירלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #767

          ילדה קטנה
          לבדה במסע
          ארוך ארוך
          נראה שאין לו סוף
          עליות, ירידות,
          התפצלויות ו---
          תהיות.
          אינספור שאלות
          שאין עליהם תשובות
          ומי יתמוך בה
          מי יושיט לה את ידו
          נושאת עניה לשמיים
          מאין יבוא עזרה?
          היא נופלת
          ומתרוממת,
          ממשיכה ושוב נופלת,
          שוב נופלת ומתרסקת,
          דיי, אין בה עוד כח!
          מתי זה יגמר??

          הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
          זה - להמשיך לישון...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • EtiE מנותק
            EtiE מנותק
            Eti
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
            #768

            הרצון

            משהו בלב שלי כל הזמן נוגע
            לא יודעת מיהו, אבל הוא יודע.
            מנסה בכל הכח לשבור את התקרה
            שסוגרת וכולאת, מונעת בחירה.

            הוא משתוקק, ולא יודע מה,
            הוא רוצה, ולא חולם עד כמה.
            מנסה להלחם גם על מה שמובן,
            לקום ולפרוץ, לא להיות חובבן.

            יש בי רצון לעלות ולגדול,
            יש בי ת'כוח להיות בלי לחדול.
            אם רק אתן משמעות לאותו קול
            אשבור מוכסמות, ואסכים (אפילו רק) לשקול.

            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • תמר החיה בסרטת מנותק
              תמר החיה בסרטת מנותק
              תמר החיה בסרט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר החיה בסרט
              #769

              שיר על אלה שקצת איבדו את הדרך...

              יוסי מרגיש קצת רחוק
              רוצה להגביה מעוף
              משהו מבלבל ולא נותן ת'כח
              הכל נראה שחור
              הוא רק שוקע עמוק
              מרים ידיים וכבר חושב
              על...

              ואז מגיע אדם
              כזה פשוט וחכם
              ושואל את הנער:
              תגיד לי למה?!
              למה הלב רדום?
              למה לא מרגיש חיבור?
              תתקרב תצעד קדימה

              תפתח ת'לב כקופסא
              תזרוק את המועקה
              תבנה חיים שלמים של
              אושר ותורה
              יהיה לך הכל
              אתה תצא גדול
              רק תנסה וכבר תצליח

              פזמון:
              אל תלך רחוק,
              עכשיו זה כבר מתוק
              העולם קצת מבלבל ולא נותן לך לראות
              האושר כבר כאן
              לידך מוכן
              לא צריך לחפש ולרוץ כל הזמן

              והעיקר אל תשכח
              שבתוכך אתה חזק
              ולא סתם דווקא אתה לקושי נזרק!

              השיר נכתב על נוער מתמודד במנגינת "נסענו לצפון" של אודי דמארי...
              נ.ב-אני אישית לא מכירה ת'שיר אז תגידו לי אתם מה אתם אומרים אבל לא בפוסט הזה. אם יש דרך אני וגם חברתי (היא ביקשה ממני תגובות) נשמח.
              כל הזכויות שמורות לנ.ט האלופה!!!

              אגב- הבתים בשיר שהיא כתבה קצת אחרים ואני התאמתי לשיר בלי מנגינה השיר המקורי שהיא חיברה הוא ככה:
              הוא מרגיש קצת רחוק
              רוצה להגביה מעוף
              משהו מבלבל
              ולא נותן לזה ת'כח
              הכל נראה שחור
              הוא רק שוקע עמוק
              מרים ידיים
              ובר חושב על...
              ואז מגיע אדם
              כזה פשוט וחכם
              ושואל את הנער
              תגיד לי למה?
              למה הלב רדום
              למה לא מרגיש חיבור
              תתקרב תצעד קדימה
              תפתח ת'לב כקופסה
              תזרוק את המועקה
              תבנה חיים שלמים
              של אושר ותורה
              יהיה לך הכל
              אתה תצא גדול
              רק תנסה וכבר תצליח
              אל תלך רחוק
              עכשיו זה כבר מתוק
              העולם קצת מבלבל
              ולא נותן לך לראות
              האושר כבר כאן
              לידך מוכן
              לא צריך לחפש
              ולרוץ כל הזמן

              ככה זה כנראה אמור להסתדר יותר עם המנגינה ;)

              מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • א מנותק
                א מנותק
                אביגיל גילבחר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #770

                שיר שראיתי ואהבתי
                663aaf4c53aca7afd401622e7077deb1.jpg

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אביגיל גילבחר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #771
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #772

                    לא שלי

                    מה נוח לשכב
                    בביצה לבנה
                    אשר אין בה רבב.
                    ולמרות שקטנה,
                    אין קור או שרב
                    רק מנוחה ושינה.

                    נוחה הביצה
                    העולם בה עגול
                    ובה מי שנמצא
                    לא צריך לעמול.

                    ופשוט, וברור,
                    ובל זאת רוצה
                    לצאת לעולם ולגדול
                    כי הביצה היא לבנה
                    ועגולה, שלימה ויפה.
                    אבל בשביל לגדול
                    צריך אותה לשבור.

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #773

                      אבא טוב

                      מחפש את מקומי
                      לבדוק מה הכי טוב
                      בשבילי .
                      אולי מפה תעזור
                      למצוא את דרכי אליך,
                      כי אני יודע ש-

                      יש לי אבא טוב
                      שרוצה אותי קרוב
                      רק תראה לי את האור
                      שיהיה לי איך לחזור

                      עייפתי כבר עם כל
                      המכשולים .
                      כשחיפשתי אותך
                      שהייתי שבור
                      אתה הרמת אותי שאני
                      אחזור להיות בקרבתך,
                      ילד שלך.

                      יש לי אבא טוב
                      שרוצה אותי קרוב
                      רק תראה לי את האור
                      שיהיה לי איך לחזור

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #774

                        אני לא מרוכז לא רגוע
                        לא חושב רגע
                        והנה זה מגיע
                        יוצאת מהפה מילה כרגע
                        חסר סבלנות קצר רוח
                        נראה שאני רוצה לברוח
                        לא מקשיב לא מתעניין באמת
                        רק רוצה ידי חובה לצאת

                        לא ברצון לא בכוונה
                        אני יודע זה פוגע
                        כשאני פוגע גם לי זה מפריע
                        מעומק ליבי מבקש מחילה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #775

                          למי מאיתנו אין מחשבות?
                          כל היום הן תוקפות
                          לפעמים אותן נעים לחשוב
                          לפעמים זה רק מוסיף מכאוב

                          הן הכלי והדרך
                          בשבילן כורעים ברך
                          מתחננים שיפסקו
                          או לחילופין שיציקו

                          ומתי?
                          ולמה זה ככה תמיד?
                          אחרי הכל זוהי צרת רבים
                          ממש לא היחיד

                          אבל גם כשהמחשבות מפריעות
                          את האופק בשחור צובעות
                          צריך לזכור לומר תודה
                          כי זה אומר שאנחנו (עדיין)
                          עם חשיבה....

                          טוב להציץ
                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • תמר החיה בסרטת מנותק
                            תמר החיה בסרטת מנותק
                            תמר החיה בסרט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #776

                            שוב ושוב שומעים
                            על פיגועים
                            דאעש ארורים
                            מה מחיינו אתם רוצים?
                            תנו לנו לחיות!

                            קחו איי. קיו.
                            לכו תחיו
                            בארצות שלכם
                            תפסיקו להתנהג
                            כמו חיות!

                            תניחו לאזרחים
                            שרוצים חיים
                            וחטאם היחיד
                            שהם יהודים
                            אחים...

                            די כבר נמאס!
                            כל יום עוד
                            מתי כבר תלכו?
                            ניתן לכם כבוד!
                            תתפכחו!

                            מוזיקה זה צעקה שקטה ל---🎵🎶🎼 רוחניות!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #777

                              גאולה
                              איך עוד אפשר?
                              הלב נשבר
                              יום מר
                              והמצב לא נגמר--
                              משיח אותך דורשים
                              לך מצפים
                              מייחלים
                              מקווים
                              שתבוא עוד היום
                              תגאל ותביא שלום
                              ויעלם הסתר הפנים
                              מריבון העולמים
                              ותחזינה עינינו
                              בשובך לציון ברחמים!

                              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                              (עקיבא תורג'מן)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                #778

                                משו קטן וספונטני שכתבתי עכשיו, ברגעים של תהיה מה ד' רוצה ממני, ובתפילה לגאולה השלמה!!!

                                כבר אי אפשר יותר
                                לשמוע על צרות ופיגועים
                                העם מצולק, פגוע, כואב
                                יושב בשקט, מלקק פצעים.

                                הלוואי שנקבל סימן
                                נדע מה מאיתנו נדרש
                                שד' משמיים יעזור לכולם
                                לעשות רק מה שנצרך בעולם.

                                ולו רק אותנו תגאל
                                ולצרותינו תאמר די
                                כבר הפסקתי לחשוב על
                                רק אלייך מרימה את ידי.

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                  #779

                                  די כבר אין לי כוח
                                  אבל גם לא רוצה לברוח
                                  רוצה להתמודד בגבורה
                                  גם אם אפסיד זאת לא בושה

                                  אבא תן לי קצת אור בקצה המנהרה
                                  תן לי אות תן לי סימן שארה שאדע
                                  אם צועד אני בדרך הנכונה
                                  או שמא נאבד באפלה.

                                  לא רוצה להתהלך סביב עצמי
                                  הלוך ושוב

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אביגיל גילבחר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #780

                                    על שבח אלמנתו של רזיאל שנרצח בפיגוע טרור כותבת:
                                    יש לי בית לשטוף
                                    ואני חייבת להספיק
                                    לפני שיודיעו שמות
                                    ויפרסמו פרצופים
                                    ואני אחשוב עליהם
                                    ועל אמא שלהם
                                    ועל אבא שלהם
                                    ועל שאר הקרובים
                                    ולא יהיה לי אויר
                                    והבית יהיה רטוב לגמרי
                                    אבל לא מהשטיפה.
                                    מצמרר😭‏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #781

                                      לא שלי

                                      פיסה עוד פיסה
                                      תפיסה ותפיסה,
                                      העולם שסביבי
                                      מגלה לי פנים.
                                      מילה וביטוי

                                      מה נדיר מה מצוי,
                                      מה שלם, מה חצוי
                                      ועוד אלפי עניינים.

                                      רק עזור ריבוני
                                      שלמרות רצוני
                                      ליהיות חלק, לקבל
                                      ולתת
                                      להשפיע סביב מטובי
                                      במקומי הנעים אשאר.

                                      גם אם החומה תגמר
                                      אנהג על פי צוי
                                      ולא לפי המונים.

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • שירליש מנותק
                                        שירליש מנותק
                                        שירלי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #782

                                        אבא, פעם מישו סיפר לי
                                        על משו רע שקרה לו,
                                        שאל אותי למה זה ניהיה לו,
                                        ואז גם אני נזכרתי
                                        במשו רע והתעצבתי.
                                        הצטערתי. התעצבנתי.

                                        אבל אבא,
                                        אני לא רוצה שזה יהיה ככה
                                        אני רוצה לזכות להאמין בך!
                                        אבא, בשכל אני יודע
                                        שמלמעלה לא יורד שום רוע
                                        כי אבא שאוהב את ילדיו
                                        רוצה רק בטובתם.
                                        אבל זה קשה להרגיש בלב
                                        כי לפעמים כואב
                                        ואז קשה לזכור
                                        מי ומה המקור
                                        לכל הצרות והבעיות
                                        שהם בעצם טובות גדולות

                                        אז אבא תלמד אותי
                                        לראות את האור
                                        גם במה שנראה שחור
                                        אבא תזכה אותי
                                        לא לשכוח
                                        שהכל אתה שולח
                                        וגם מה שנראה רע
                                        יש לו מטרה
                                        וגם כשנראה לי שאתה לא איתי
                                        בעצם הכל אתה עושה לטובתי
                                        אבא תן לי להרגיש בלב
                                        שותי אתה אוהב
                                        שאזכה ל-"והשיבת אל לבבך"
                                        ותמיד אמשיך להאמין בך.

                                        הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                        זה - להמשיך לישון...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #783

                                          הגיע הזמן שתלך ממני
                                          אתה יודע שנמאס לי ממך
                                          כמה יכולה לשמוע אני
                                          בתוך הלב כאן את קולך?

                                          רוצה כבר חופש
                                          להיות בת חורין
                                          יותר כיף מנופש
                                          לשכוח ממך לתמיד

                                          אתה יצור כזה מאוס
                                          רוצה להפיל כולם בפח
                                          די תקלוט אתה לעוס
                                          לא רוצה אותך אף אחד!

                                          זקן וכסיל אתה היצר
                                          תפסיק להיות כזה תחבולן
                                          צא מנשמתי בלי ניתוח\תפר
                                          רוצה אותך רחוק מכאן!!!

                                          אומרים שחודש ניסן ובמיוחד חג הפסח ובראשו ליל הסדר זו סגולה לתאוות אז כתבתי על זה שיר...
                                          מקווה שיצא יפה

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול