דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #807

    יום עולה יום יורדת,
    מרגישה בסרט
    כבר מזמן...

    יום מצליחה יום נפסלת,
    בשירים מעלעלת
    כמו יומן..

    יומן על חיים,
    הכתוב ביצירות.
    יומן על מעשים,
    ניסיונות ומחשבות.

    כדי לראות האם צלחתי המהמורות,
    ולשמור בליבי את אותן ההצלחות.
    והכי - לא לשכוח להעריך,
    את כל מה שיהיה צריך...!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #808

      תקשיבו הפורום הזה פורח
      העיצוב-ממש זורח
      והפירגון... ממש בורח!

      אין ולא יהיה עוד כזה פורום בתבל
      כבר אי אפשר עם פורום אחר להתבלבל
      מקצב זה כבר ליגה, הוא כוכב
      אין עוד פורום שיוכל להיכנס לו למרחב

      לא ראיתי כזה פורום מושלם
      מעוצב, יפיפה, נקי ומסונן
      תודה ענקית לצוות פיקוח ולמנהלים
      שאת כל המצוות שבפורום, הם בעצם מקיימים

      וואי ראיתי ת'עיצוב והתלהבתי
      @אייצ-ית תפתחי לזה נושא במיוחד
      בבקשה!!!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0פ מנותק
        פודרה 0
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
        #809

        קטע שהתחלתי לכתוב בהשראת עוקר הרים של שולי רנד
        לא באתי לעולם כדי להיות פה כמו כולם
        לא באתי לעולם כדי להיות מושלם
        לא באתי לעולם לחיות חיים קלים
        לא באתי לעולם לרצות פה חברים
        לא באתי לעולם כדי לזרום עם החיים
        באתי לעבוד קשה אני רוצה
        לא רוצה לנוח כמו זקן עצל
        נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
        עד נשמתי האחרונה אתן לך
        לא באתי לעולם כדי להיות עצוב
        בן של מלך לעולם לא יהיה עזוב
        לא באתי לעולם כדי לדאוג את הדאגה של המחר
        אם יש לי אבא שאותי לבן בחר
        באתי לעבוד את השם בשמחה
        לקים מצוה עוד מצוה אחת
        נשבעתי אעבוד לא אותר עד כלות כוחי
        עד נשמתי האחרונה אתן לך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #810

          תמיד אני צחקתי
          על הזמרים
          שמוציאים שירים
          כאלה מוזרים

          על הגלים שבים
          על לילה שנדם
          על שמש שזורחת
          על חיים בלי נחת

          למה אין משמעות
          כל כך הרבה רדידות
          ואין בשיר רוחניות
          רק הבל בלי אצילות

          אבל נכון כך העולם
          מאז הבריאה הוא קיים
          הזדהות עם השיר
          היא החלק העשיר

          ומה לעשות ובדורנו
          כה חוטאים אנחנו
          ומזדהים עם דברים
          שבדר"כ לא מחוברים?

          המבין יבין למה התכוונתי בשיר....
          בציפיה לגאולה מהר מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #811

            ד' הכין לי דרך ייחודית
            דרך שהיא רק שלי
            דרך אתגרית

            ומי יודע ולמה -
            כך זה תוכנן??
            רק הוא - אדון העולם.

            והדרך מלאה בחתחתים
            לא סטנדרטית -
            כמו לכל האנשים.

            כי
            ד' הכין לי דרך ייחודית
            דרך שהיא רק שלי
            דרך אתגרית

            ואם אגיע ליעד
            זה תלוי רק בי.
            האם אאשים את כולם
            בהשלכות של עצמי?!!

            מכירים את זה שנתקעים במחסומים והכל נדפק?! ואז מגיעים כל מיני מחשבות שאפשר לעשות הכל.. ושכולם יישאו בתוצאות שגרמו כביכול.. אבל זה לא נכון!! כל אחד אחראי לעצמו באתגרים שהוא קיבל!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0פ מנותק
              פודרה 0
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #812

              פסח כבר נגמר
              לא עוד מצה מחר
              שוב חמץ שוב שגרה
              מקווה שלא החמצתי מטרה.

              מה אני יכול לקחת איתי
              ששוב לא יחמיץ ליבי
              שלא אגיע לשנה הבאה
              והלב בחמץ יתמלא.

              איך אצליח לקרוע את הים
              איך אצליח לקפוץ אל המים
              אנא אבא גלה לי
              מה הוא הים שלי
              מה עלי לעשות.

              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • פודרה 0פ פודרה 0

                פסח כבר נגמר
                לא עוד מצה מחר
                שוב חמץ שוב שגרה
                מקווה שלא החמצתי מטרה.

                מה אני יכול לקחת איתי
                ששוב לא יחמיץ ליבי
                שלא אגיע לשנה הבאה
                והלב בחמץ יתמלא.

                איך אצליח לקרוע את הים
                איך אצליח לקפוץ אל המים
                אנא אבא גלה לי
                מה הוא הים שלי
                מה עלי לעשות.

                ד מנותק
                ד מנותק
                דודו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #813

                @פודרה-0 אהבתי את הרעיון של השיר אני ינסה לכתוב קצת מהמבט שלי

                זה הזמן לדבר
                על חמץ מול מצה
                על מיצוי מול החמצה
                גם בלי נר ונוצה

                זה הזמן לעשות
                לא לשבת ולרצות
                לא עת לחשות
                את הים שוב לחצות

                לצאת עם שלל
                מחג כה רווי
                לא ללכת שולל
                לא ללכת שבוי

                אמונה פשוטה-טהורה
                עוברת מדור לדור
                מול תרבות נאורה
                מצליחה היא לחדור

                חסל סידור פסח
                חסל מצה ומרור
                אך אצלינו זה נצח
                עד נזכה שוב לדרור

                ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                  אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                  אוהבת מוזיקה 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #814

                  זמן של שקט
                  כיבוי צלילים
                  זמן של נתק
                  זכירת נופלים

                  ששגו בלשונם
                  הלבינו חבר
                  שפשפו את חרבם
                  להוריד עוד אחר

                  זמן לזכירה
                  להפסיק ללכלך
                  בדור של שנאה
                  לזכור לחייך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                    #815

                    בס"ד
                    "הבורקס של מחר"

                    ערב פסח תשפ"ב:
                    התפרסמה מודעה
                    שוליפא בבניני האומה
                    זה יהיה מדהים
                    הופעה של פעם בחיים
                    ואני לרגע לא חשבתי
                    כרטיס VIP קניתי

                    יום ג' חול המועד:
                    והערב הגיע בבניני האומה
                    האולם מתמלא ההופעה מתחילה
                    ואני לא מכיר מילה כ"ש מנגינה
                    ההרגשה נוראה בקיצור אכזבה.

                    מוצש"ק מוצאי פסח:
                    הבורקס של מחר יותר טעים מתמיד
                    כי כחה זה תמיד שמתאפקים מתגעגעים
                    זהו כלל גדול לחיים מאושרים
                    מדחית סיפוקים לא מפסידים
                    אם ראית בפרסומות אל תרוץ מיד לקנות
                    רק תרויח אם תחכה כמה דקות.

                    יום ראשון8:30:
                    קמתי אל המחשב רצתי
                    אבל בסוף התאפקתי
                    קודם תתפלל לאן אתה ממהר
                    זה לא יברח מבטיח זה יישאר.
                    10:00
                    והנה השיר מוכן כאן לפניכם
                    אך איזה תענוג יש באיפוק!!
                    וספרו לי אל תשכחו איך היה הבורקס שלכם 🤒
                    @איצלה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • EtiE מנותק
                      EtiE מנותק
                      Eti
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #816

                      רק לפני זמן מועט
                      עוד ספרתי ת'דקות
                      אז, לפני חודש כמעט
                      חיכיתי רק לגמור.

                      כמו תינוק, או בוגרת
                      רציתי לצאת לחופש
                      מעבודה או בית ספר
                      להשתחרר וללכת.

                      עוד לא אמרתי פסח
                      וכבר ספרנו שבע
                      עוד לא עבר לו יֶרַח
                      וכבר אין חופשה 😐

                      איך מתחת לידיים
                      היא ברחה ונגמרה
                      ולפני שפקחתי עיניים
                      כבר צריך לחזור לשגרה....

                      סתם משו, לתאר קצת מה אני מרגישה עכשיו....
                      מוקדש לכל מי שחוזר/ת מחר:)

                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #817

                        הלכתי פעם אחת לתומי ברחוב
                        לפתע ראיתי מחזה כה טוב
                        ילדות קטנות משתוללות
                        אין להן בחייהן שום דאגות

                        מביאים להן וופלה? שמחות
                        לא מחפשות ממתק יותר שווה
                        הן מתחלקות עם האחות
                        ולא רבות על עוד הוופלה

                        ואז חשבתי ש:

                        אני בכלל לא נמנית עם הקנאים
                        אבל גם לי בא להיות לפעמים
                        אחת שלא יודעת כלום מהחיים
                        וכולם דואגים לה ומסירים מכשולים

                        להיות פעם אחת
                        אולי אפילו שבוע
                        ילדונת קטנטונת
                        נסיכה של אמא

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • שירליש מנותק
                          שירליש מנותק
                          שירלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #818

                          לא פעם הרגשתי
                          שאני נשחק
                          כל מי שאהבתי
                          פתאום תפס מרחק
                          כל מה שידעתי
                          לפינה נדחק
                          כל מה שעשיתי
                          כאילו ונמחק
                          כל מה שרציתי
                          עודנו נחשק
                          ועדיין לא הבנתי
                          את כללי המשחק
                          אבל אף פעם לא שכחתי
                          על הכל עוד נצחק

                          הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                          זה - להמשיך לישון...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #819

                            הכאב שימצא לו חברים
                            משפט של הרבה אנשים
                            שאיתו הולכים , נאבדים, 
                            מתאבדים.
                            צורם לשמוע על כאלו מקרים,
                            וכל זה בגלל אנשים מסוימים -
                            שאין להם מעצורים ..
                            הלוואי ויהיה להם כוח 
                            לצלול לעולם שיהיה בו נוח,
                            לגדול ולצמוח.
                            לעלות במדרגות הגבוהות 
                            ולהגיע שוב אל הפסגות 💪

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0ה מנותק
                              היידה מיוזיק 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
                              #820

                              משהו ספונטני שרשמתי לתקופה זו--😉


                              בין אדם לחברו

                              לפעמים אפשר להיפגע,
                              מחץ שאלינו נשלח ופגע,
                              הותיר אחריו פצע כואב ופתוח,
                              מה שמשאיר חותם וקושי לסלוח,
                              איך נוכל להמשיך לאהוב ואחורה לא להסתכל?
                              בזמן שהאגו עולה ואותי מנצל--
                              איך נוכל לסלוח לשני באמת ובתמים?
                              להמשיך קדימה ולא במקום להישאר נטועים?
                              אמנם הקושי הוא רב, אך נדע להסתכל במבט רחב,
                              ונבין שאלינו להגיע היה צריך,
                              הכל משמיים, לאט לאט להתרומם ולהמשיך,
                              אך על חשבון נפש לא נוותר!
                              אולי אצלי משהו חסר?
                              כן גם אצלינו, לפעמים אין לנו מעצורים,
                              המילים בורחות בלי שליטה לאחרים--
                              פוצעות פוגעות ומכאיבות,
                              על השני מותירות צלקות,
                              על כן וודאי שעלינו להיזהר!
                              בייחוד בתקופה זו -תקופת העומר,
                              בין אדם לחברו כמה שזה חשוב ונצרך,
                              "ואהבת לרעך כמוך"- פשוט לאהוב את השני כמו אח!
                              🤔 😉

                              כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                              תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                              (עקיבא תורג'מן)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.י מנותק
                                יעל ק.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                #821

                                אח
                                כמה שהייתי נותנת
                                כדי לחזור אחורה 
                                לבחור אחרת 
                                לשנות את הטבע
                                להשמיד עוד מחברת
                                לכבות את השקר
                                לגעת בכוכבי הלכת
                                של פנים הנשמה 
                                זו המשתוקקת
                                רק לעוד דקה,
                                דקה של שקט


                                יעל#

                                יש דלת, ויש חלון,
                                ויש חור גדול שאין לו שם,
                                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טיטוט טיטו התייחס לנושא זה ב
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #822

                                  מובסת

                                  התקדמתי בצעד, לבד,
                                  מסתכלת בחשש לאחור.
                                  למה מרגישה כל-כך בדד,
                                  אמרו לי שכאן שוכן האור.

                                  רק עוד פסע קטן, קדימה.
                                  אתה לוחש לי באוזן, מלטף.
                                  את יכולה ילדה, עלי למעלה,
                                  כאן על יידך, בקושי משתתף.

                                  אני יודעת, אתה פה.
                                  מרגיש את הכאב.
                                  רק אצלי זה עדיין 'לא'.
                                  הייצר כובש את הלב.

                                  אז... זהו? ככה תמיד?
                                  אתמרן בין זירות נסיונות,
                                  בהן צדקי אתה תעיד -
                                  שבאמת נשבר לי מירידות.

                                  אני יודעת, אתה איתי,
                                  מרגיש את החולשה.
                                  רק אצלי נשאר ה'אני',
                                  אנוכית כלפיך, חצופה.

                                  אבל -

                                  מבטיחה שרוצה לשנות,
                                  אתה הרי בוחן כליות ולב.
                                  נשמתי כלואה בין להבות,
                                  של רצון, ייצר הרע, וכאב.

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכתכ מנותק
                                    כוכב לכת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #823

                                    העולם כל כך עפל ומסתתר
                                    נמאס כבר לרדוף אחרי הצל
                                    מלא פחדים וחרדות
                                    קשה כל כך לחיות
                                    אז---
                                    בא נשמע שירים
                                    נצא לטיולים
                                    נהנה מהחיים
                                    כך נהפוך להיות שמחים
                                    נהיה כמו החיות
                                    בלי שום דאגות

                                    אבל שום דבר לא יעזור יותר מ---
                                    שנאמין רק בו -
                                    שהוא המלך
                                    נשתדל תמיד ללכת על פי הדרך
                                    לבטוח בחסדו
                                    כי הוא עוזר ויעזור
                                    ובאמת הוא ישפיע עלינו
                                    שפע שמחה וששון

                                    אין דבר שלם מלב שבור,
                                    קרוב ד' לנשברי לב
                                    קרוב ד' לנשברי לב!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • EtiE מנותק
                                      EtiE מנותק
                                      Eti
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                      #824

                                      פסיעה אחת להתקדם
                                      נבהלת נסוגה.
                                      רוצה כל כך להתקרב
                                      להשאר קשורה.

                                      מנסה לצאת מהרגלים
                                      מהביצה של הנוחות
                                      נקרעת כולי מבפנים
                                      והכל חתום, סגור

                                      מיהו זה שכך עטף
                                      את הלב שלי חומה
                                      מיהו זה שאותי קטף
                                      עקר רגלי מהחממה

                                      מתי אצליח ואפריח
                                      שממות קוצניות
                                      מתי אֶפְתח, ואֶפַּתח
                                      לטיפה של רוחניות.

                                      חוצבת רק עוד צעד
                                      בעיניים עצומות
                                      מתקדמת אל היעד
                                      למול רוחות שורקות

                                      כי כל התקדמות קטנה
                                      גם לה ערך מיוחד
                                      מחזיקה חזק באמונה
                                      לפי הצער – השכר.

                                      אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #825

                                        התחלתי שיר ואני לא מצליחה לסיים אותו אשמח שתעזרו לי

                                        מושיטה ידיים
                                        לדבר שנעלם
                                        מנסה לתפוס
                                        גם מה שמעבר לים
                                        זה רחוק זה קרוב
                                        אני לא יודעת
                                        אבל כנראה זה טוב
                                        שומעת אותו קורא לי
                                        לחזור הביתה
                                        אבל נטשתי מזמן
                                        איך אחזור ככה?

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        יעל ק.י פודרה 0פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        6
                                        • ברוריהב ברוריה

                                          התחלתי שיר ואני לא מצליחה לסיים אותו אשמח שתעזרו לי

                                          מושיטה ידיים
                                          לדבר שנעלם
                                          מנסה לתפוס
                                          גם מה שמעבר לים
                                          זה רחוק זה קרוב
                                          אני לא יודעת
                                          אבל כנראה זה טוב
                                          שומעת אותו קורא לי
                                          לחזור הביתה
                                          אבל נטשתי מזמן
                                          איך אחזור ככה?

                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #826

                                          @ברוריה
                                          קודם כל- יש משהו יפה בשיר שנגמר איך שסיימת אותו- הוא משאיר שאלה פתוחה כזו שגורמת לך לחשוב קצת על מה שמאחורי...
                                          בכל אופן- אני לא יודעת איזה מסר את רוצה להעביר, אבל ניסיתי משהו לפי טעמי:)

                                          ליבי בוץ מתקלף
                                          כבר לא מרגיש כאב
                                          הרוח סותרת שערי
                                          האם עדיין אבא,
                                          תבוא לקראתי?

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול