דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 410.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A achiayakovi

    פוסט זה נמחק!

    איציק דדיהא מנותק
    איציק דדיהא מנותק
    איציק דדיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1400
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א מנותק
      א מנותק
      אולפניסט ברמה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1401

      @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

      כ.פ.כ אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • א אולפניסט ברמה

        @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.כ מנותק
        כ.פ.
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1402

        @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
        בכולופן הנה המילים:

        קם בבוקר אומר מודה אני
        לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
        עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
        מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

        בעולם הזה אני מרגיש לבד
        תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
        חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
        אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

        פזמון:
        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
        רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
        רוצה רק אותך להבין גדולתך
        אז תתן לי סימן.

        בית ב:
        ואנשים אומרים עזוב שטויות
        הכל זה משמים בשבילם
        זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
        הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

        כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
        אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
        אני חוזר הלוך ושוב
        ובדרך אני גם נשבר.

        פזמון:
        עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
        רוצה רק אותך להבין גדולתך
        אז תתן לי סימן.

        האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אולפניסט ברמה

          @כ-פ יש מצב למילים לשיר של משה קליין ''עוד לא מאוחר''?

          אביגיל 1א מנותק
          אביגיל 1א מנותק
          אביגיל 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1403
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • כ.פ.כ כ.פ.

            @אולפניסט-ברמה מה זה קשור אלי??
            בכולופן הנה המילים:

            קם בבוקר אומר מודה אני
            לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
            עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
            מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

            בעולם הזה אני מרגיש לבד
            תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
            חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
            אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

            פזמון:
            עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
            רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
            רוצה רק אותך להבין גדולתך
            אז תתן לי סימן.

            בית ב:
            ואנשים אומרים עזוב שטויות
            הכל זה משמים בשבילם
            זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
            הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

            כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
            אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
            אני חוזר הלוך ושוב
            ובדרך אני גם נשבר.

            פזמון:
            עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
            רוצה רק אותך להבין גדולתך
            אז תתן לי סימן.

            א מנותק
            א מנותק
            אולפניסט ברמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1404
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1405

              יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              ש ארי רוזנבלטא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמעון h
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון h
                #1406

                @חיה-במקרנצ-יק-0
                דקה אני בודק
                סורי לא מצאתי

                חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש שמעון h

                  @חיה-במקרנצ-יק-0
                  דקה אני בודק
                  סורי לא מצאתי

                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1407

                  @שמעון-h גם אני בדקתי ולא מצאתי...
                  אם הייתי מוצאת לא הייתי שואלת.
                  תודה בכל אופן על הרצון...

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                    יש מצב למילים של השיר החדש של איתי דוד- מהתחלה?

                    ארי רוזנבלטא מנותק
                    ארי רוזנבלטא מנותק
                    ארי רוזנבלט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1408

                    @חיה-במקרנצ-יק-0
                    יום ועוד יום בלופ הזה
                    מזמן השלמת עם המציאות
                    אולי קצת התמכרת לתחושה
                    קרקע מוצקה ואדישות

                    והפחד הזה שעובר בך
                    ‏שקובר לך את כל החלומות
                    ‏וזה שנים שהתרגלת לחפש
                    בעיניים עייפות

                    בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                    למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                    בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                    ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                    שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                    הכל מהתחלה

                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                    הכל מהתחלה

                    יום ועוד יום בלופ הזה
                    כמעט שכחת בשביל מה
                    בלב שלך הכל מרגיש אחרת
                    אבל למחשבות נותרה עוד דרך ארוכה

                    ואותו הקול שמדבר עדיין
                    מזכיר לך את כל החלומות
                    הרגעים הישנים של התקווה לפני האכזבות

                    בכל הבלאגן חיפשת קצת שקט
                    למצוא את הכיוון להתחיל ללכת
                    בסוף כל הדמעות יאירו את הדרך
                    ממי אתה פוחד ממה אתה נמנע
                    שנים שנאבדו לך בחוסר הכרה
                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                    הכל מהתחלה

                    עכשיו הזמן שלך להתחיל
                    הכל מהתחלה

                    די נמאס להתנצל
                    נמאס לחכות הגב שלך עייף
                    הלב כבול בשאלות
                    ואם מישהו שואל
                    אז הלכת רחוק עם האמת שלך

                    די נמאס להתרגל
                    נמאס לחכות
                    יותר מידי זמן הלב כבול בשאלות
                    ואם מישהו שואל אז הלכת רחוק
                    עם האמת שלך

                    הכל מהתחלה.

                    חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M מנותק
                      M מנותק
                      mykly64
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי mykly64
                      #1409

                      אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                      אלישא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M mykly64

                        אפשר את המילים של לשיר של חג'בי -חייל של המילים-

                        אלישא מנותק
                        אלישא מנותק
                        אליש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1410

                        @mykly64
                        לחיצה אחת רכה
                        משאירה מחסנית ריקה
                        ניצחתי את האויב
                        כך לפחות אני חושב
                        צעד אחד להסתכל
                        לגלות כמה זה מתסכל
                        מקווה שזה לא קורה
                        שתכף אתעורר
                        מנסה למשוך אחור
                        את המציאות לא לשבור
                        אלה לא הכדורים
                        זה לא הדם על הפנים
                        חשבתי על ניצחון
                        איבדתי לרגע הגיון
                        שהעולם סביבי התהפך
                        זה יצא לי מהפה
                        פזמון: כמה לא ידעתי
                        כמה לא הבנתי
                        שהנשק הזה הכי אלים
                        מודה שיריתי
                        אבל לא התכוונתי
                        אני חייל
                        חייל של מילים.
                        דרך אחרת לבחור
                        בכל שביל חסר קצת אור
                        דמעות מושכות אותי
                        מלוחות על הפצעים
                        ניסיתי כבר דיכאון
                        ניסיתי ללכת לישון
                        לא אני לא ישן
                        לא יודע איך לתקן
                        כמה לא ידעתי
                        כמה לא הבנתי
                        שהנשק הזה הכי אלים
                        מודה שיריתי
                        אבל לא התכוונתי
                        אני חייל
                        חייל של מילים.

                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אלישא אליש

                          @mykly64
                          לחיצה אחת רכה
                          משאירה מחסנית ריקה
                          ניצחתי את האויב
                          כך לפחות אני חושב
                          צעד אחד להסתכל
                          לגלות כמה זה מתסכל
                          מקווה שזה לא קורה
                          שתכף אתעורר
                          מנסה למשוך אחור
                          את המציאות לא לשבור
                          אלה לא הכדורים
                          זה לא הדם על הפנים
                          חשבתי על ניצחון
                          איבדתי לרגע הגיון
                          שהעולם סביבי התהפך
                          זה יצא לי מהפה
                          פזמון: כמה לא ידעתי
                          כמה לא הבנתי
                          שהנשק הזה הכי אלים
                          מודה שיריתי
                          אבל לא התכוונתי
                          אני חייל
                          חייל של מילים.
                          דרך אחרת לבחור
                          בכל שביל חסר קצת אור
                          דמעות מושכות אותי
                          מלוחות על הפצעים
                          ניסיתי כבר דיכאון
                          ניסיתי ללכת לישון
                          לא אני לא ישן
                          לא יודע איך לתקן
                          כמה לא ידעתי
                          כמה לא הבנתי
                          שהנשק הזה הכי אלים
                          מודה שיריתי
                          אבל לא התכוונתי
                          אני חייל
                          חייל של מילים.

                          M מנותק
                          M מנותק
                          mykly64
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1411
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פלוס פלוספ מנותק
                            פלוס פלוספ מנותק
                            פלוס פלוס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1412

                            היי
                            אשמח למילים של השיר
                            Tatty my king
                            תודהה רבה ולילט

                            יואלי דיקמןי אביגיל 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                              היי
                              אשמח למילים של השיר
                              Tatty my king
                              תודהה רבה ולילט

                              יואלי דיקמןי מנותק
                              יואלי דיקמןי מנותק
                              יואלי דיקמן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1413

                              @פלוס-פלוס של מי השיר?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1414

                                אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                                שירה מעומק הנשמה

                                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ברוריהב ברוריה

                                  אשמח למילים של השיר עוד לא מאוחר של משה קליין

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  ציפה קלאסיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1415

                                  @ברוריה
                                  קם בבוקר אומר מודה אני
                                  לפניך מלך חי שהחזרת נשמתי,
                                  עומד מולך ואש בוערת עוד בעצמותיי,
                                  מתפלל אליך תשמעני אלוקי.

                                  בעולם הזה אני מרגיש לבד
                                  תבטיח לי שתמיד תהיה ליד,
                                  חושב על מה שיש לי יש לי רק אותך,
                                  אז קבל אותי עכשיו אני מבקש ממך.

                                  פזמון:
                                  עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר
                                  רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                                  רוצה רק אותך להבין גדולתך
                                  אז תתן לי סימן.

                                  בית ב:
                                  ואנשים אומרים עזוב שטויות
                                  הכל זה משמים בשבילם
                                  זו רק אמרה הם עוד לא מבינים עדיין,
                                  הכל תלוי עד כמה אתה קרוב לאלוקים כשהם יבינו הם ישר ידעו לצעוק ממעמקים,

                                  כי העולם הזה עגול הכל חוזר ובגדול מרוב מחשבות אני לא עושה דבר,
                                  אז אולי עדיף כבר לא לחשוב
                                  אני חוזר הלוך ושוב
                                  ובדרך אני גם נשבר.

                                  פזמון:
                                  עוד לא מאוחר רוצה היום ולא רוצה מחר רק תשמע את קולי תקבל תפילתי
                                  רוצה רק אותך להבין גדולתך
                                  אז תתן לי סימן.

                                  "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                  תהיו נחמדים,

                                  תמיד!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • רוני     . 3ר מנותק
                                    רוני     . 3ר מנותק
                                    רוני . 3
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1416

                                    הי
                                    יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                    דחחוף ממש
                                    תודה !

                                    אלישא ortalO 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • רוני     . 3ר רוני . 3

                                      הי
                                      יש למישו מילים לשיר בוער של ניסים בלאק?
                                      דחחוף ממש
                                      תודה !

                                      אלישא מנותק
                                      אלישא מנותק
                                      אליש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                      #1417

                                      @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                      לא מצאתי את המילים.
                                      בהצלחה

                                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                      שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אלישא אליש

                                        @רוני-3 קוראים לזה באנגלית "Lifted".
                                        לא מצאתי את המילים.
                                        בהצלחה

                                        שריושש מנותק
                                        שריושש מנותק
                                        שריוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1418

                                        @אליש
                                        השיר החדש שלו
                                        Fired Up- בוער

                                        אפילו הכוכבים
                                        צריכים חשכה,
                                        כדי לזרוח.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פלוס פלוספ פלוס פלוס

                                          היי
                                          אשמח למילים של השיר
                                          Tatty my king
                                          תודהה רבה ולילט

                                          אביגיל 1א מנותק
                                          אביגיל 1א מנותק
                                          אביגיל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                          #1419

                                          @פלוס-פלוס אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          היי
                                          אשמח למילים של השיר
                                          Tatty my king
                                          תודהה רבה ולילט

                                          נאמר לי לדבר איתך, ה'
                                          I was told to speak to You, Hashem

                                          אולי אתה יכול להגיד לי מי אני
                                          Maybe You can tell me who I am

                                          הלכתי לאיבוד יותר מדי זמן כדי לדעת לאן אני שייך
                                          I've been lost too long to know where I belong

                                          בסוף
                                          In the end

                                          התקווה היחידה שלי היא שתחזיק לי את היד
                                          My only hope is that You'll hold my hand
                                          איך אני אמור לראות את הדרך שלך
                                          How am I supposed to see Your path

                                          עם כל כך הרבה שאלות שאני צריך לשאול
                                          With so many questions I have to ask

                                          עכשיו אני עומד כאן לבד אני מאבד תקווה
                                          Now I'm standing here alone I'm losing hope

                                          ובסוף
                                          And in the end

                                          הדמעות שלי זולגות אליך ה'
                                          My tears are falling to You Hashem
                                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          Tatty my King, Father I plead

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Don't ever let ever let go of me

                                          אי פעם הרפה ממני
                                          Ever let ever let go of me
                                          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          So Tatty my King, Father I plead

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Don't ever let ever let go of me

                                          אי פעם הרפה ממני
                                          Ever let ever let go of me
                                          אני צריך שתבין שאני אבוד בחיי
                                          I need you to realize that I'm lost in my life

                                          אז תרים אותי, תעזור לי לעמוד, אל תשחרר את היד שלי
                                          So pick me up, help me stand, don't let go of my hand
                                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          Tatty my King, Father I plead

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Don't ever let ever let go of me

                                          אי פעם הרפה ממני
                                          Ever let ever let go of me
                                          אני כאן כדי לדבר איתך ה'
                                          I am here to speak with You Hashem

                                          מתחיל לראות עכשיו מי אני
                                          Starting to see now who I am

                                          הלכתי לאיבוד לפני שידעתי אבל הנה אני עומד
                                          I've been lost before I know but here I stand

                                          מחזיק את היד שלך
                                          Holding Your hand

                                          לקחת חלק בתוכנית שלך
                                          Taking a part in Your plan
                                          ועכשיו אני צועד בשבילך
                                          And now I'm walking down Your path

                                          אפילו עם השאלות שאני צריך לשאול
                                          Even with the questions I have to ask

                                          זה נותן לי תקווה לדעת שאני שייך
                                          It gives me hope to know that I belong

                                          בסוף
                                          In the end

                                          אני אושיט לך יד ואקח את ידך
                                          I'll reach out for you and take Your hand
                                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          Tatty my King, Father I plead

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Don't ever let ever let go of me

                                          אי פעם הרפה ממני
                                          Ever let ever let go of me
                                          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          So Tatty my King, Father I plead

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Don't ever let ever let go of me

                                          אי פעם הרפה ממני
                                          Ever let ever let go of me
                                          אני מתחיל להבין שהחזקת אותי כל כך חזק
                                          I'm starting to realize that you've held me so tight

                                          ואני אפעל לפי התוכנית שלך רק אל תשחרר את היד שלי
                                          And I'll follow Your plan just don't let go of my hand
                                          טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          Tatty my King, Father I plead

                                          אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                          Don't never let ever let go of me

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Never let ever let go of me
                                          אז טאטי מלך שלי, אבא אני מתחנן
                                          So Tatty my King, Father I plead

                                          אל תיתן לעולם לשחרר אותי
                                          Don't never let ever let go of me

                                          לעולם אל תשחרר אותי
                                          Never let ever let go of me

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול