דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 415.1k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נועה הבר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #877

    מישהו יכול לעלות את המילים של השיר ואת לית של ברוך לוין?? (Baruch Levine V'at Alis)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • AR054A מנותק
      AR054A מנותק
      AR054
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #878

      מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
      תודה

      AR054A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • AR054A AR054

        מילים לשיר IT COULD BE YOU של שוואקי, למי יש????
        תודה

        AR054A מנותק
        AR054A מנותק
        AR054
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #879

        @AR054 הסתדרתי:)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #880

          היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
          תודוש

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שריושש שריוש

            היי אני צריכה את המילים באנגלית לשירthree little words אברהם פריד
            תודוש

            N מנותק
            N מנותק
            netanelhareven
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #881

            @שריוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            three little words אברהם פריד

            Every sunrise, I open up my eyes
            Wondering what the day will be like
            Will I stand where I have stood before?
            Breathing in the air, knowing that you're there
            All I could think is to say
            These three little words to you
            Hashem, thank you
            For every moment of my life
            The wonders and the strife
            I say thank you today
            Hashem, thank you
            For the world that I believe
            For all the air I breathe
            I say thank you today
            Every sunrise I open up my eyes
            Wondering what the day will be like to
            Will I stand where I have stood before?
            Breathing in the air, knowing that you're there
            All I could think is to say
            These three little words to you
            Hashem, thank you
            For every moment of my life
            The wonders and the strife
            I say thank you today
            Hashem, thank you
            For the world that I believe
            For all the air I breathe
            I say thank you today
            Until you take my breathe away
            I'll stand here with my might and say
            These three little words to you
            Dear Hashem, thank you
            For every moment of my life
            The wonders and the strife
            I say thank you today
            Hashem, thank you
            For the world that I believe
            For all the air I breathe
            I say thank you today
            Three little words
            Hashem, thank you

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • TALYT TALY

              @1000-מוזיקה
              We Are A Miracle - יעקב שוואקי
              03 - We Are A Miracle.mp3

              Miracle - מכביטס
              Miracle - ניסים 09.mp3

              1000 מוזיקה1 מנותק
              1000 מוזיקה1 מנותק
              1000 מוזיקה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #882

              @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

              עם ישראל חי🤝

              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 1000 מוזיקה1 1000 מוזיקה

                @TALY יש לך את המילים של השיר של יעקב שהעלת כאן?

                TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #883

                @1000-מוזיקה
                העברתי לך את הפוסט לנושא המתאים
                להבא לשים לב....

                והנה המילים לשיר:

                A nation in the desert we started out as slaves
                Made it to the motherland, and then came the Crusades
                It’s been so many years
                crying so many tears
                Don’t you know, don’t you really know?
                We are pushed to the ground
                Through our faith we are found
                Standing strong

                The Spanish inquisition wanted us to bow
                But our backs aint gonna bend never then, and never now
                It’s been so many years
                Crying so many tears
                Don’t you know, don’t you really know?
                We are pushed to the ground
                Through our faith we are found
                Standing strong

                We are a miracle
                We are a miracle
                We were chosen with love
                And embraced from above
                We are a miracle

                Extermination was the plan
                When the devil was a man
                Ohhh ohhh
                But the few who carried on
                Live for millions who are gone
                Ohhh ohhh
                It’s been so many years
                Crying so many tears
                Don’t you know, don’t you really know?
                We are pushed to the ground
                Through our faith we are found
                Standing strong

                We are a miracle
                We are a miracle
                We were chosen with love
                And embraced from above
                We are a miracle

                Every day we fight a battle
                On the news we are the stars
                As history repeats itself
                And makes us who we are
                Hate is all around us
                But we’ll be here to sing the song

                We are a miracle
                We are a miracle
                We were chosen with love
                And embraced from above
                We are a miracle

                We are a miracle
                We are a miracle
                Through it all we remain
                Who Can Explain
                We are a miracle
                Through it all we remain
                Who Can Explain
                We are a miracle

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                  #884

                  אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                  תודה מראש!!!!!!!!!!
                  זה דיי דחוףףףףףףףף
                  אני צריכה גם עם הקולות השניים

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • chagit03C chagit03

                    אפשר את המילים לשיר טעם וריח של יוני ז וגד אלבז?
                    תודה מראש!!!!!!!!!!
                    זה דיי דחוףףףףףףףף
                    אני צריכה גם עם הקולות השניים

                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.ב מנותק
                    ב. ב.
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #885

                    @chagit03
                    יעדע נאכט ווען איך זינג
                    די שמחה ווערט נאר גערעסער
                    קומט איינער צו צו מיר
                    “העי זינג עפעס בעסער”
                    דער וויל הערן יידיש
                    און דער וויל מער חסידיש
                    און דער בעט פאר א חידוש
                    זינג שוין יונה!

                    איינע שטייט, איינער שנעל
                    איינער שטיל און הויעך
                    צופרידנשטעלן יעדן
                    האב איך נישט קיין כח
                    איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                    אז עס גייט א רויעך

                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג

                    עס קומט ארויס אן אלבום
                    יעדער האט זיך דעות
                    דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                    און דער זאגט פיינע נייעס
                    אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    איך בין נאר משמח
                    טאנץ און זינג
                    על טעם וריח אין להתווכח
                    הייבט’ס ענק אין די הויעך
                    געב א שפרינג

                    נישט קיין חילוק די טעם וריח
                    יעדער מיט זיין פשט
                    אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                    כולנו עם אחד
                    לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                    צוזאמען יד ביד
                    עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                    און טאנץ לעולמי עד

                    בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                    על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                    אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                    יאללה יוני!
                    אחד רוצה שקט
                    אחד רוצה שמח
                    ואני לא רוצה להתווכח
                    אז אני שר מהלב חכו
                    ביחד ננצח

                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                    על טעם וריח אין מה להתווכח
                    נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                    בואו נשיר בקול גדול
                    כי אנחנו עם אחד
                    לא משנה מאיפה הגעת
                    אתה אף פעם לא לבד
                    תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                    תן חיוך ואל תפחד
                    המוזיקה תנצח הכל
                    היא איתנו כאן לעד

                    I believe we can
                    Try to understand
                    Hand in hand, one family, united all as one
                    I believe we can
                    Try to understand
                    Hand in hand, one family, united all as one

                    לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                    העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      @chagit03
                      יעדע נאכט ווען איך זינג
                      די שמחה ווערט נאר גערעסער
                      קומט איינער צו צו מיר
                      “העי זינג עפעס בעסער”
                      דער וויל הערן יידיש
                      און דער וויל מער חסידיש
                      און דער בעט פאר א חידוש
                      זינג שוין יונה!

                      איינע שטייט, איינער שנעל
                      איינער שטיל און הויעך
                      צופרידנשטעלן יעדן
                      האב איך נישט קיין כח
                      איך נעם מיך זינגען נאר פון הארצן
                      אז עס גייט א רויעך

                      על טעם וריח אין להתווכח
                      איך בין נאר משמח
                      טאנץ און זינג
                      על טעם וריח אין להתווכח
                      הייבט’ס ענק אין די הויעך
                      געב א שפרינג
                      על טעם וריח אין להתווכח
                      איך בין נאר משמח
                      טאנץ און זינג
                      על טעם וריח אין להתווכח
                      הייבט’ס ענק אין די הויעך
                      געב א שפרינג

                      עס קומט ארויס אן אלבום
                      יעדער האט זיך דעות
                      דער זאגט נע, ס’גארנישט ווערד
                      און דער זאגט פיינע נייעס
                      אבער איך זינג פון הארץ מיטן גאנצן חיות

                      על טעם וריח אין להתווכח
                      איך בין נאר משמח
                      טאנץ און זינג
                      על טעם וריח אין להתווכח
                      הייבט’ס ענק אין די הויעך
                      געב א שפרינג
                      על טעם וריח אין להתווכח
                      איך בין נאר משמח
                      טאנץ און זינג
                      על טעם וריח אין להתווכח
                      הייבט’ס ענק אין די הויעך
                      געב א שפרינג

                      נישט קיין חילוק די טעם וריח
                      יעדער מיט זיין פשט
                      אונז זעמיר אלע כלל ישראל
                      כולנו עם אחד
                      לאמיר טאנצן אלע האנט ביי האנט
                      צוזאמען יד ביד
                      עפן דאס הארץ, הייב אויף די פיס
                      און טאנץ לעולמי עד

                      בכל לילה אנו מחפשים ת’דרך
                      על הבמה אנחנו מבינים ת’ערך
                      אולי תקשיבו לשיר ונרקוד כאן לפי הקצב
                      יאללה יוני!
                      אחד רוצה שקט
                      אחד רוצה שמח
                      ואני לא רוצה להתווכח
                      אז אני שר מהלב חכו
                      ביחד ננצח

                      על טעם וריח אין מה להתווכח
                      אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                      על טעם וריח אין מה להתווכח
                      נעשה שמח יאללה קומו לרקוד
                      על טעם וריח אין מה להתווכח
                      אני כבר משמח אז תקומו לרקוד
                      על טעם וריח אין מה להתווכח
                      נעשה שמח יאללה קומו לרקוד

                      בואו נשיר בקול גדול
                      כי אנחנו עם אחד
                      לא משנה מאיפה הגעת
                      אתה אף פעם לא לבד
                      תושיט ת’יד ותפתח את הלב
                      תן חיוך ואל תפחד
                      המוזיקה תנצח הכל
                      היא איתנו כאן לעד

                      I believe we can
                      Try to understand
                      Hand in hand, one family, united all as one
                      I believe we can
                      Try to understand
                      Hand in hand, one family, united all as one

                      לא יודעת מה זה הקולות השניים..
                      העתקתי לך מאתר כלשהו, מקווה שזה טוב

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                      #886

                      @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                      אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                      מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                      עזבי ת'מילים
                      מה את שומעת בשיר?
                      כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      ב. ב.ב ויוושו 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר 2 0י מנותק
                        יאיר 2 0י מנותק
                        יאיר 2 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #887

                        אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                        בתודה מראש

                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • chagit03C chagit03

                          @ב-ב יש לי שאלה אני לא יודעת אם זה קשור לפה....
                          אני התערבתי עם אחותי שבקטע של השיר שיוני מארח את גד אלבז אז גד אלבז צועק .
                          מה הוא צועק ייאלה ייאלה או יאלה יוני?
                          עזבי ת'מילים
                          מה את שומעת בשיר?
                          כי אני שומעת ייאלה ייאלה....

                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #888

                          @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                          אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            @chagit03 את מתכוונת לשאול אם הוא צועק יאללה פעמיים או פעם אחת?
                            אני לא ממש מכירה את השיר, אבי יכולה להאזין לו

                            chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #889

                            @ב-ב פליז תאזיני לו התערבתי איתה על מאות שקליםםםם🙍
                            מה הוא אומר בקטע הזה?

                            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                            (עדן מאירי)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                              אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                              בתודה מראש

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #890

                              @יאיר-2-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              אפשר את המילים של השיר אבא נשמה של יאיר אלייצור
                              בתודה מראש

                              תראה לי את הדרך הביתה
                              יודע שת'ה פה אבל אבא
                              תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
                              למה?!
                              שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
                              אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
                              מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
                              תמשיך להאמין בי!
                              אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
                              מרגיש שיורים בי,
                              חצים, תמיד משטים בי,
                              אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
                              ואני מאמין כי,
                              אתה שחונן דעת לאנשים
                              ומלמד לאנוש בינה
                              תלמד תי' אולי נוסחה
                              איך מבטלים את הרע
                              צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
                              אני לא מסוגל לבד
                              אנלא גוף אני נשמה
                              ה' אני חלק ממך
                              רחם עליי בקשה כי
                              פזמון:
                              באמת אני רק נשמה
                              וחוץ ממני וממך אין עולם
                              והסירה היא מטלטלת בלב ים
                              אתה מחזיק לי את היד
                              ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                              אתה מלטף ומנשק אותי גם
                              מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                              על כל רגע אמונה

                              שוב בא לילה, שוב בא קור
                              שוב פעם אבא, יש פה חור?!
                              תן לי אור! קר לי, בא
                              אל תלך לי, רגע,
                              אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
                              בלילה בים ני שומע קולות
                              תיקח את המיקרופון ככה נכון
                              עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
                              תהיה עומר אדם תביא תמליון
                              פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
                              קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
                              זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
                              ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
                              איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
                              תשמע תשירים שהוא שר
                              נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
                              עושה הופעות, זה מותר?
                              אולי הוא מוכשר
                              אבל בא תשמע מה הוא אמר
                              בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
                              ה' אני אוהב אותך
                              הגלים מאיימים עליי
                              וממשיך לחפש אותך
                              איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
                              מחפש את ירושלים
                              אני לא גוף אני נשמה
                              אנ'לא גוף אני נשמה
                              רק נשמה

                              באמת אני רק נשמה
                              וחוץ ממני וממך אין עולם
                              והסירה היא מטלטלת בלב ים
                              אתה מחזיק לי את היד
                              ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
                              אתה מלטף ומנשק אותי גם
                              מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
                              על כל רגע אמונה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • בלוטוסב מנותק
                                בלוטוסב מנותק
                                בלוטוס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #891

                                אפשר את המילים
                                של השיר "גשם"
                                של רונן קלסרמן
                                תודה מראש

                                נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • בלוטוסב בלוטוס

                                  אפשר את המילים
                                  של השיר "גשם"
                                  של רונן קלסרמן
                                  תודה מראש

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נגינתי
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #892

                                  @בלוטוס
                                  עשני מפויס איתי, הסתבכתי בלגדול
                                  מחפש ת׳ילד בי שניצח את הכל
                                  מילה טובה וכתף, משקיטים שיגעון
                                  תרחיק אותי מכל טורף, לצעוק כל אחד יכול

                                  ותוריד לנו גשם לשטוף את הנשמה
                                  במדבר היינו שבט משהו השתנה
                                  אני חי ומחפש דרך ללכת בה
                                  הבדידות תמיד נעלמת כשבאה אהבה

                                  הריני מוכן להקשיב בלי להתנצח עוד
                                  על חלק מהפצעים עוד מורח יוד
                                  שירים לפעמים מצליחים להפשיר את הקור
                                  עשה מה שאתה יודע ותדליק כבר את האור

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #893

                                    אפשר את המילים לשיר when i fall
                                    גם באנגלית וגם בעברית?
                                    תודה מראש!!!

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • chagit03C chagit03

                                      אפשר את המילים לשיר when i fall
                                      גם באנגלית וגם בעברית?
                                      תודה מראש!!!

                                      TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #894

                                      @chagit03
                                      Stay with me and watch me try
                                      I know your here when u see me cry
                                      You're a piece of me you're in my veins
                                      Even when I'm far and feeling gray
                                      U can see it all I can't run away

                                      Don't you forget me don't let me go
                                      I pray you'll be with me
                                      from the depth of my soul
                                      Oh please forgive me cause
                                      I want u to know
                                      I'm learning to grow
                                      Oh… You will always be the one
                                      that holds me when I fall When I fall when I fall.

                                      I still Remember when I stumble down
                                      U held me tight I embrace the light
                                      Step by step I'll reach the top
                                      I Won't look down U lift me up
                                      I will give it all Now I'm here to stay

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יאיר 2 0י מנותק
                                        יאיר 2 0י מנותק
                                        יאיר 2 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                                        #895

                                        אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                        בתודה מראש

                                        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                        אביגיל 1א TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                          אפשר מילים לשיר בני ברק של אהרון רזאל
                                          בתודה מראש

                                          אביגיל 1א מנותק
                                          אביגיל 1א מנותק
                                          אביגיל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביגיל 1
                                          #896
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול