איך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?
-
@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.
-
תלוי בכלי-כמו שכתבו פה.
אין כמו משוב של מורה על מנת להאיץ התקדמות וליצור תחושת מחוייבות כלפי הלמידה.
אני חושבת שצריך בסיס של מורה ואח"כ לפי קצב ההתקדמות ללמוד לבד.. -
@מוכשרת-על אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
עם מורה לוקח הרבה זמן ללמוד ומתקדמים לאטטט
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון.
@הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון
לא תמיד עם מורה זה הצעד הכי בטוח משום שהלימוד הוא
מרובע בלי להבין כלום אבל שלומדים לבד אז מבינים את
הטקטיקה ועם זה אפשר להתקדם ולהרחיב , [כמובן עם חבר שיודע
שינחה פה ושם ,]
וחוץ מזה עם מורה אתה משועבד ללימוד פעם פעמיים בשבוע וזהו
אבל שאתה לבד כל הזמן אתה תנסה עוד עד שתצליח וככה לא תתייאש.וזה עדיין תלוי בכח הרצון שלך
-
@הלב-שלי אמר באיך כדאי ללמוד נגינה, עם מורה או לבד?:
לאט אבל בטוח, כל צעד שלומדים הוא בטוח נכון
לא תמיד עם מורה זה הצעד הכי בטוח משום שהלימוד הוא
מרובע בלי להבין כלום אבל שלומדים לבד אז מבינים את
הטקטיקה ועם זה אפשר להתקדם ולהרחיב , [כמובן עם חבר שיודע
שינחה פה ושם ,]
וחוץ מזה עם מורה אתה משועבד ללימוד פעם פעמיים בשבוע וזהו
אבל שאתה לבד כל הזמן אתה תנסה עוד עד שתצליח וככה לא תתייאש.וזה עדיין תלוי בכח הרצון שלך
-
@הגיטריסט כשאתה לומד לבד אין שום דבר שיחייב אותך אבל כשאתה קובע עם מורה זה מחייב אותך גם להתאמן לקראת השיעור הבא
-
@avital-1
ברור שזב תלוי ברצון ואם בן אדם רוצה הוא ימשיך גם
לבד כמו שרוב הגיטריסטים שאני מכיר , אבל מי שלא רוצה באמת
גם עם מורה צמוד 24 שעות הוא לא יצליח ללמוד ,
ואני חושב שאם קנית את הכלי [במצב שלי זב גיטרה ] זה מספיק מחייב. -
אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית. -
אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית. -
ללמוד אצל מורה,
רק? לא אדרבה עדיף להתחיל משמיעה ואז לעבור במקביל למורה. -
פוסט זה נמחק!
-
אני אישית ניגנתי שנים משמיעה וזה היה סבבה,
אבל כל עוד אין מורה א"א להבין מה מפסידים, לדעתי על כל כלי כדאי מורה,
יש טכניקות ועוד דברים שרק מורה יכול לכוון אליהם בצורה מקצועית.@ארי-0 אתה ממש צודק!
ועוד משהו... יש הרבה דברים טכניים, שקשה לדעת אותם ללא הכוונה של מורה.
בכלי נשיפה לדוג' - כל הענין של האצבוע והנשיפה הנכונה, קצת קשה ללמוד את זה מהסרטות. (ומקריאה ברור שלא...)
בגיטרה פחות יש את העניין הזה, וכן באורגן.
אבל מה שחשוב זה שגם אם לוקחים מורה - להתקדם עצמאי ומעבר כל הזמן. -
מעניין לראות מהי דעתכם.
לדעתי הכי יעיל עם מורה מקצועי שיכול לכוון, לקבוע את קצב ההתקדמות, וגם להעיר כשצריך:)
ויש בזה גם מחויבות מסוימת.
אבל אין ספק שבלמידה עצמית - מקוונת או מספרים, אפשר להתקדם מתי שרוצים, איך שנוח,
כולל לשבת בשתיים בלילה
.
וגם לחזור על משהו מסוים אלף פעמים עד שמבינים... (לא נעים לבקש
)
בקיצור, תכתבו מה דעתכם....@eti ללמוד עם מורה מקצועי במודיעין
-
@eti ללמוד עם מורה מקצועי במודיעין
-
@ארי-0 אתה ממש צודק!
ועוד משהו... יש הרבה דברים טכניים, שקשה לדעת אותם ללא הכוונה של מורה.
בכלי נשיפה לדוג' - כל הענין של האצבוע והנשיפה הנכונה, קצת קשה ללמוד את זה מהסרטות. (ומקריאה ברור שלא...)
בגיטרה פחות יש את העניין הזה, וכן באורגן.
אבל מה שחשוב זה שגם אם לוקחים מורה - להתקדם עצמאי ומעבר כל הזמן. -
מגיל 5 בערך 15 שנים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות