דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.6k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

    @למדן אמר בFL STUDIO:

    @טכנאי-קיובייס-12
    שומעים שהוא משתמש עם nexus sylent avenger אולי עוד כמה אבל זה העיקר גם עם חבילות כמו שהעלה ....
    סליחה שאני מגלה לכולם את הנשק שלך אבל בנינו מי שיש שיודע לבנות יודע ומי שלא לא
    ככה שאין מה לפחד ההיפך צריך לפרסם....

    אתה שואל אותי בתור קיובייסאי - זה יותר נראה לי קבצי wave של kshmr או martin gerrix...

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #97

    @טכנאי-קיובייס-12
    🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
    וגם פלאגינים

    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • למדןל למדן

      @טכנאי-קיובייס-12
      🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
      וגם פלאגינים

      SHIMIXS מנותק
      SHIMIXS מנותק
      SHIMIX
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #98

      יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
      1.mp3 .
      אפילו שם לא ידעתי מה לתת
      {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

      טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • SHIMIXS SHIMIX

        יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
        1.mp3 .
        אפילו שם לא ידעתי מה לתת
        {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #99

        @SHIMIX זה ז'אנר חדש ... 😜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יאיר 2 0י מנותק
          יאיר 2 0י מנותק
          יאיר 2 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #100

          תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

          נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • יאיר 2 0י יאיר 2 0

            תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

            נעמי16נ מנותק
            נעמי16נ מנותק
            נעמי16
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #101

            @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

            SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נעמי16נ נעמי16

              @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

              SHIMIXS מנותק
              SHIMIXS מנותק
              SHIMIX
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
              #102

              אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
              AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
              אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
              אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
              וגם לBASSאותו דבר
              אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
              וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
              אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
              וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
              מקווה שהועלתי:

              SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • SHIMIXS SHIMIX

                אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
                AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
                אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
                אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
                וגם לBASSאותו דבר
                אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
                וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
                אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
                וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
                מקווה שהועלתי:

                SHIMIXS מנותק
                SHIMIXS מנותק
                SHIMIX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #103

                אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • SHIMIXS SHIMIX

                  אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                  עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                  SHIMIX 0S מנותק
                  SHIMIX 0S מנותק
                  SHIMIX 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #104

                  תעלה כמה שיותר

                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • SHIMIX 0S SHIMIX 0

                    תעלה כמה שיותר

                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                    #105

                    @SHIMIX-0
                    SERUM
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                    SYLENTH
                    https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                    AVENGER
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                    NEXUS 2
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                    NEXUS 3
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                    SPIRE
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                    קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                    וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                    {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                    SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    4
                    • SHIMIXS SHIMIX

                      @SHIMIX-0
                      SERUM
                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                      SYLENTH
                      https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                      AVENGER
                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                      NEXUS 2
                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                      NEXUS 3
                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                      SPIRE
                      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                      קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                      וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                      {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIXS מנותק
                      SHIMIX
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                      #106

                      אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                      https://getintopc.com/
                      נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                      נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • SHIMIXS SHIMIX

                        אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                        https://getintopc.com/
                        נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16נ מנותק
                        נעמי16
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #107

                        @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                        SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • נעמי16נ נעמי16

                          @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIXS מנותק
                          SHIMIX
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #108

                          אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • למדןל מנותק
                            למדןל מנותק
                            למדן
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #109
                            פוסט זה נמחק!
                            SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • למדןל למדן

                              פוסט זה נמחק!

                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIX
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #110
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                              • נעמי16נ נעמי16

                                @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                                SHIMIXS מנותק
                                SHIMIXS מנותק
                                SHIMIX
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #111

                                @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • SHIMIXS SHIMIX

                                  @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                  זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                  ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                  שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                  טכנאי קיובייס 12
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #112

                                  @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • SHIMIXS SHIMIX

                                    @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                    זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                    ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                    שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                    #113

                                    @SHIMIX

                                    @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                    זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                    ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                    שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                    זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                    https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                    הבנתי שאתה בונה עליו
                                    יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                    טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @SHIMIX

                                      @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                      זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                      ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                      שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                      זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                      https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                      הבנתי שאתה בונה עליו
                                      יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #114

                                      @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @SHIMIX

                                        @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                        זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                        ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                        שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                        זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                        https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                        הבנתי שאתה בונה עליו
                                        יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIXS מנותק
                                        SHIMIX
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                        #115

                                        @שמעון-2 כדאי לך להוריד את הודיאו הזה כי יש באמצע שירת נשים
                                        2: מה שהעלתי בניתי לבד עם אותם צלילים{שלקח שנים עד שמצאתי אותם}כמו במקור

                                        N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                          @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                          #116

                                          @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                          מה הפרןיקט?
                                          יש מה להוסיף על NCS

                                          לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                          https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                          וזה המקורי
                                          https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                          1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                          2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                          SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול