דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
  5. FL STUDIO projects BY SHIMIX

FL STUDIO projects BY SHIMIX

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכנות מוזיקה - עזרה הדדית
419 פוסטים 49 כותבים 56.6k צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • למדןל למדן

    @טכנאי-קיובייס-12
    🤔 😜 הוא משתמש בשניהם ועוד
    וגם פלאגינים

    SHIMIXS מנותק
    SHIMIXS מנותק
    SHIMIX
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #98

    יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
    1.mp3 .
    אפילו שם לא ידעתי מה לתת
    {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

    טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • SHIMIXS SHIMIX

      יש כאן פרוייקט מוזר שעשיתי עם מישהו .מה שאתם שומעים בעצם הוא אמר לי לעשות
      1.mp3 .
      אפילו שם לא ידעתי מה לתת
      {מישהו יודע איזה ז'אנר זה?}

      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
      טכנאי קיובייס 12
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #99

      @SHIMIX זה ז'אנר חדש ... 😜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יאיר 2 0י מנותק
        יאיר 2 0י מנותק
        יאיר 2 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #100

        תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

        טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

        נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

          תוכנה ממש טובה ומאד קלה בשימוש ראשוני ולא מקצועי

          נעמי16נ מנותק
          נעמי16נ מנותק
          נעמי16
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #101

          @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

          SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נעמי16נ נעמי16

            @יאיר-2-0 אתה רואה סרטוני הדרכה?

            SHIMIXS מנותק
            SHIMIXS מנותק
            SHIMIX
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
            #102

            אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
            AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
            אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
            אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
            וגם לBASSאותו דבר
            אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
            וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
            אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
            וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
            מקווה שהועלתי:

            SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • SHIMIXS SHIMIX

              אני משתמש כמו שלמדן אמר NEXUS SYLENTH
              AVENGER וSERUMוגם כמה שלIMAGE LINE עצמם וגם יש פלאגן {פחות ידוע משום מה}בשם SPIRE שהוא ממש טוב ויש שם הרבה סוגי צלילים.
              אבל יש כמה טיפים שרציתי לומר{לכתוב😜 }
              אני שם כמה צלילים ביחד ואפילו 1 או2 דפוקים והם מוסיפים את הנופך שלהם לLEAD
              וגם לBASSאותו דבר
              אבל גם כמו שטכנאי קיובס אמר יש גם ענין גדול להשתמש בהרבה והדגש על הרבה WAVES בשביל שהפרוייקט לא יהיה משעמם
              וגם אני עושה אקורדים מלאים בכמה אוקטבות
              אבל אחרי כל זה בלי לדעת להשתמש נכון באפקטים . כמעט שום צליל לא ישמע פתוח נקי וטוב{לא שאני אומר שאני כן יודע לעשות את זה טוב אבל אני יודע שצריך😌 }
              וגם אני משתמש קצת ב KONTAKT
              מקווה שהועלתי:

              SHIMIXS מנותק
              SHIMIXS מנותק
              SHIMIX
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #103

              אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
              עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

              SHIMIX 0S תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • SHIMIXS SHIMIX

                אני אשים כאן עוד מעט כמה קישורים לפלאגנים מובילים
                עם מישהו רוצה וזה יעזור לו

                SHIMIX 0S מנותק
                SHIMIX 0S מנותק
                SHIMIX 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #104

                תעלה כמה שיותר

                SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • SHIMIX 0S SHIMIX 0

                  תעלה כמה שיותר

                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIXS מנותק
                  SHIMIX
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                  #105

                  @SHIMIX-0
                  SERUM
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                  SYLENTH
                  https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                  AVENGER
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                  NEXUS 2
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                  NEXUS 3
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                  SPIRE
                  https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                  קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                  וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                  {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                  SHIMIXS טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • SHIMIXS SHIMIX

                    @SHIMIX-0
                    SERUM
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/xfer-serum-free-download/
                    SYLENTH
                    https://getintopc.com/softwares/music/lennar-digital-sylenth-free-download-1407910/
                    AVENGER
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/vengeance-avenger-free-download/
                    NEXUS 2
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-v-2-2-free-download-9536664/
                    NEXUS 3
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/refx-nexus-3-free-download-7876416/
                    SPIRE
                    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/reveal-sound-spire-free-download/
                    קצת קשה לי לעלות את זה אחרי שעבדתי שעות ימים ושנים בשביל למצוא את זה אבל בכל זאת בשבילכם אני מעלה את כל זה
                    וכל אלו הם הfactory bank כלומר הבנקים שיוצרי הפלאגנים שמו ואני ממליץ להוריד הרחבות לכל אחד
                    {יש כ"כ הרבה אז אין לי כח להעלות לכאן קישורים מקווה שתמצאו}

                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                    #106

                    אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                    https://getintopc.com/
                    נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                    נעמי16נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • SHIMIXS SHIMIX

                      אגב האתר הזה מטורף יש בו פשוט כל מה שצריך
                      https://getintopc.com/
                      נראה לי שיש בפורום הזה מישהו שכבר הזכיר אותו

                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16נ מנותק
                      נעמי16
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #107

                      @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                      SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • נעמי16נ נעמי16

                        @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                        SHIMIXS מנותק
                        SHIMIXS מנותק
                        SHIMIX
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #108

                        אני גם הייתי ככה בהתחלה. אבל אם יש לך שאלות ספציפיות אני אשמח לנסות לענות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למדןל מנותק
                          למדןל מנותק
                          למדן
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #109
                          פוסט זה נמחק!
                          SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • למדןל למדן

                            פוסט זה נמחק!

                            SHIMIXS מנותק
                            SHIMIXS מנותק
                            SHIMIX
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #110
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • SHIMIXS SHIMIX התייחס לנושא זה ב
                            • נעמי16נ נעמי16

                              @SHIMIX אני לא מצליחה אבל לעבוד נורמלי על התוכנה כי אני נתקעת בדברים קטנים ואין לי את מי לשאול.

                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIXS מנותק
                              SHIMIX
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #111

                              @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                              זה בעצם חיקוי למנגינה של
                              ALAN WALKER.mp3 alan walker
                              שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                              טכנאי קיובייס 12ט שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • SHIMIXS SHIMIX

                                @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #112

                                @SHIMIX שמע אתה אחלה גבר באמת! אני אוהב את סגנון הדיליי והרוורבים שאתה מכניס, שים קצת יותר fire ואקשן, אבל בכללי - 👍 👍 👍

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • SHIMIXS SHIMIX

                                  @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                  זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                  ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                  שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                  #113

                                  @SHIMIX

                                  @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                  זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                  ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                  שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                  זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                  https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                  הבנתי שאתה בונה עליו
                                  יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                  טכנאי קיובייס 12ט SHIMIXS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @SHIMIX

                                    @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                    זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                    ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                    שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                    זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                    https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                    הבנתי שאתה בונה עליו
                                    יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                    טכנאי קיובייס 12
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #114

                                    @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @SHIMIX

                                      @טכנאי-קיובייס-12 יש לי פה מנגינה שהתחלתי
                                      זה בעצם חיקוי למנגינה של
                                      ALAN WALKER.mp3 alan walker
                                      שאני אגמור את זה אבל העיקר שהתחלתי

                                      זה לא במקרה חיקוי לראשון?

                                      https://www.youtube.com/watch?v=s1M5bLh8nMw&t=32s

                                      הבנתי שאתה בונה עליו
                                      יש לך משהו שבנית לבד משהו רציני?

                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIXS מנותק
                                      SHIMIX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                                      #115

                                      @שמעון-2 כדאי לך להוריד את הודיאו הזה כי יש באמצע שירת נשים
                                      2: מה שהעלתי בניתי לבד עם אותם צלילים{שלקח שנים עד שמצאתי אותם}כמו במקור

                                      N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                        @שמעון-2 זה מה שהוא אמר - שהוא בהתחלת הפרויקט

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                        #116

                                        @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                        מה הפרןיקט?
                                        יש מה להוסיף על NCS

                                        לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                        https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                        וזה המקורי
                                        https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                        1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                        2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                        SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @טכנאי-קיובייס-12 @SHIMIX
                                          מה הפרןיקט?
                                          יש מה להוסיף על NCS

                                          לא שיש לי בעיה עם זה גם יחיאל אפיק עשה קאבר של אחד שעשה לNCS בתחילת דרכו
                                          https://www.youtube.com/watch?v=btidSzbWx1I
                                          וזה המקורי
                                          https://www.youtube.com/watch?v=K4DyBUG242c


                                          1 אם הוידיאו פתוח בנטפרי אז כנראה אין בזה נשים - ובכל זאת אשלח שוב לבדיקה
                                          2 בנית לבד? כי זה אותו מנגינה בדיוק

                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIXS מנותק
                                          SHIMIX
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #117

                                          @שמעון-2 תקשיב בדקה 8:16
                                          וכן בניתי את זה לבד לגמרי

                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול