דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
    #1146

    צום ט' באב

    פעם היה לנו בית מקדש,
    מנסים אנחנו לבכות אותו ממש.
    צמים ביום העצוב ,
    ומחכים אנחנו לבורא שלביתו ישוב.

    מצפים אנחנו למשהו שלא מכירים,
    יודעים אבל לכשיבוא נהיה מאושרים.
    ורוצים שתבוא גאולה ושכינה תחזור למקומה,
    די לצרותינו יאמר נזכה ונחזה בבנינה.

    אמן

    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1147

      עכשיו רגוע כבר אין חולשה
      עכשיו שמח מרגיש חופשה
      עכשיו יש כח לעוד פגישה
      עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

      עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
      עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
      עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
      אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      S תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • margalitM margalit

        עכשיו רגוע כבר אין חולשה
        עכשיו שמח מרגיש חופשה
        עכשיו יש כח לעוד פגישה
        עם עצמי עם כולם עכשיו נגישה

        עכשיו זה הזמן שאותו אני רוצה
        עכשיו זה הזמן שהכל כמו נוצה
        עכשיו זה הרגע להתחיל בריצה
        אל עצמי אל ליבי עכשיו חרוצה

        S מנותק
        S מנותק
        shin
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1148

        מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
        הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
        הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
        מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
        זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
        זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
        אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
        בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
        זה בדרך זה קרוב,
        יש מצוי יש מגיח
        בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

        לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
        https://www.youtube.com/@ishaishin

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • S shin

          מישהו חיכה, תגיד לי מישהו ציפה
          הגלגלים לים, והתיקים כבר לבריכה
          הדור חלש הצום חזק, שרועים על אדמת ניכר
          מהר אדום, צבע אדום, מליל עד עלות השחר
          זה כבר ממש ממש לא ממרח, כשהילד הקטן יצרח
          זו פעם ראשונה שהוא בוכה בחופשה...
          אל דאגה יבנה עוד בית בציון. גם אם שכחנו, גם אם נשחקנו,
          בלב התקווה נמצאת שם עמוק. גם אם במקום לבכות הצלחנו לשתוק.
          זה בדרך זה קרוב,
          יש מצוי יש מגיח
          בניסן נגאלו ובאב נולד המשיח

          Y מנותק
          Y מנותק
          yaakov
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1149
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1150

            איתך---
            המומה מהמהירות
            בהם התחלפו המסכים
            בכזו מהירות
            כאילו לא היה אתמול

            מסתובבת במסדרונות
            ריח חזק של כאב
            ואני אפילו לא שמה לב
            איך שחכתי מאבא אוהב

            התאבלנו על המקדש
            כאילו אין מחר
            עד שהגיע אותו בכי נרגש
            גילינו שהוא עבר

            אבא!!
            תלמד אותי לחיות אותך
            לכאוב אותך
            לכאוב איתך!!

            לא רק בתאריך מצוין
            לא רק עם נעליי קרוקס ובד
            תן לי לזכור אותך היום!!
            תן לי לזכור איתך!!

            לכאוב איתך את הגלות
            לא לשקוע בעצבות
            להבין שלא זאת רצית
            תן לי להתאבל אותך
            תן לי להתאבל איתך!!

            תלמד אותי לא לשמור טינה
            כי הלב שלי קטן
            תוציא ממני את הררי השנאה
            כי אני רוצה להתנקות

            להיות מוכנה לגאולה
            לבית שלך, החדש
            תן לי לבנות אותך
            תן לי לבנות איתך!!!!

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1151

              מחכה לרגע
              שהוא יופיע
              מצפה לפתע
              לכולם להודיע

              יושבת ומחכה
              כבר לרגע הגדול
              מצפה ומבכה
              רוצה רק לגדול

              קמה ונופלת
              אך לא דואגת
              רק מתפללת
              עכשיו מתאבלת

              לקראת הסוף
              בסוף סוף סוף
              ההבטחה התקיימה
              מהר קמה

              שומעת תקיעה
              הלב נרעד
              הגיעה הגאולה
              הלב צעד

              בסוף הצלחתי
              את הדרך עברתי
              את החיים מילאתי
              ולהתפלל לא הפסקתי

              עד היום
              זה לא חלום
              יגיע הרגע
              ואת כולנו
              הוא יפתיע!
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1152

                ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
                ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
                ואני חלמתי על להיות יחידה
                ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

                ואני חושבת על העבר
                ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
                ואני חולמת על העתיד
                ואני רוצה בשמחה להתמיד

                וכל המחשבות על עצמי
                וכל הבניות והבכיות על מי אני
                וכל החלומות הוורודים והיפים
                וכל הרצונות בין השקרים

                ומה אני רוצה בסך הכל
                ומה אני חולמת רק לגדול
                ומה אני בונה על כולם
                המחשבה אמורה להיות
                רק על מלך העולם...
                טוהר😍‏

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #1153
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1154

                    הרגשתי שהכל עלי סוגר
                    הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
                    הרגשתי שכל העולם נופל
                    הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

                    חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
                    חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
                    חלמתי להיות מול אש וגם מים
                    חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

                    שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
                    שמעתי קול מדבר אלי
                    שמעתי מישהו מרכל עלי
                    שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

                    אמרתי לעצמי שאולי כבר די
                    אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
                    אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
                    אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

                    וכל ההרגשות
                    וכל החלומות
                    וכל שמיעה
                    וכל האמירה

                    הכל הכל זה רק בחירה
                    אני בוחרת איך להרגיש
                    אני בוחרת מה לחלום
                    אני בוחרת מה לשמוע
                    ואני בוחרת מה לומר

                    הכל תלוי בי ובחירתי
                    ואני בוחרת להתחיל מחדש
                    ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
                    שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
                    לפתוח לעצמי דלתות חדשות

                    ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                      #1155

                      הערפל פה מתעבה
                      מוחק את האופק
                      הקרע פה עצום
                      רק מגדיל את העומק

                      אבא!!!!!!!
                      די כואב לי
                      תפסיק להסתיר
                      את עצמך ממני

                      נמאס לי להאחז
                      באמונה הפשוטה
                      שהכל זה ממך
                      תראה לי את זה כבר!!!

                      הכל פה נוצץ
                      ורק אני פה
                      כתם שחור
                      כמו עומד לרועץ

                      אבא!!!
                      תלבין אותי
                      כחוט השני
                      ככהן בכיפור

                      תראה לי
                      שאני באמת שלך
                      כי עייפתי
                      מלשנן את זה

                      אני אוהבת אותך
                      יותר מכולם
                      תראה לי
                      שזה הדדי

                      לי יש רק אותך
                      תגיד לי
                      שאני רק שלך
                      בת יחידה

                      ויותר מזה
                      שאתה אוהב אותי
                      יותר מכולם
                      כי חוץ ממך
                      אין לי אף אחד בעולם

                      שורף לי מבפנים
                      תחטא לי תפצעים
                      כי מי כמוך
                      מרפא ברחמים

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1156

                        בחיים לא יבינו
                        איך הלב שלי עובד
                        שעות שעות שלא יזיזו
                        מהמצב שאני עומד
                        חוסם את עצמי מרגש
                        אבל בסוף תמיד נשבר
                        בתוך תוכי יש נפש
                        שלא מבינה שאי אפשר

                        בשעות הקטנות שאני לבד
                        צועק אליך בכל כוחי
                        מנסה לברוח אין לאן
                        אני תקוע בגוף חומרי
                        חי בעולם, עולם משלי
                        ואף אחד לא מבין אותי
                        לא רוצה שכבר יבין אותי

                        בחיים לא ידעו
                        מה עובר עליי
                        כל האנשים שהיו
                        כבר חלפו מאליי
                        העין שלי פשוט שומרת
                        מחכה שיבוא הזמן הנכון
                        איך עוד דממה נכנסת
                        בתוך הלב יוצרת אסון

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • בלוטוסב מנותק
                          בלוטוסב מנותק
                          בלוטוס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1157

                          יושב מול דף מסיק מסקנות
                          עומד מול הרף שורף ת'שעות
                          מה עוד יש חוץ מלחכות
                          או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                          מריץ את השעות
                          מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                          מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                          אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                          עומד מול מראה מחפש נחמה
                          יושב על כיסא בלי משענת
                          מסיק מסקנות
                          הכל בשבילך אין להפך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                            #1158

                            אבא מסור

                            ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                            מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                            ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                            מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                            משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                            ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                            פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                            לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                            כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                            הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                            בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                            אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                            ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                            בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                            הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                            ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                            פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                            לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                            כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                            הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                            15
                            • יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.י מנותק
                              יעל ק.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                              #1159

                              שום כלום:

                              אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                              כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                              את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                              בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                              אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                              לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                              את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                              רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                              אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                              קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                              את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                              עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                              (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                              אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                              צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                              את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                              אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                              אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                              ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                              את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                              אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                              יעל#

                              יש דלת, ויש חלון,
                              ויש חור גדול שאין לו שם,
                              ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              17
                              • מיתרמ מנותק
                                מיתרמ מנותק
                                מיתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                                #1160

                                בית א
                                אומרים לכל אחד יש מקום
                                אז איפה שלי נמצא
                                אני רוצה לראות אותו היום

                                אומרים שיום אחד יגיע השלום
                                אז למה כל הקיר כתובות נאצה
                                איפה האהבה והחום

                                אומרים שיש המון טוב בעולם
                                רק צריך לפקוח את העיניים
                                ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

                                אומרים שיש מקום כזה מושלם
                                וכל מה שקורה בינתיים
                                זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

                                פזמון
                                וכולם אומרים הרבה דברים
                                גם אני רוצה לומר
                                איך אצל כולם החיים יפים
                                רק אצלי עצוב ומר
                                איך כולם כאן מתחילים
                                רק אצלי הכל נגמר
                                ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                                הוא לא באמת נשאר

                                בית ב
                                אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
                                אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
                                השאיר כתמים על הריצפה

                                אומרים שיש מי שמושל בכיפה
                                וגם אני מאמין שזה כך
                                אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

                                פזמון
                                וכולם אומרים הרבה דברים
                                גם אני רוצה לומר
                                איך אצל כולם החיים יפים
                                רק אצלי עצוב ומר
                                איך כולם כאן מתחילים
                                רק אצלי הכל נגמר
                                ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                                הוא לא באמת נשאר

                                [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

                                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                  #1161

                                  למה???
                                  למה הכל חוזר לי כבומרנג
                                  מכת מחץ בפרצוף
                                  למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

                                  הכל פה שורף לי
                                  מרגישה בכבשן
                                  מנסה לטהר את האוויר
                                  להסיט את העשן

                                  פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
                                  שולח אליי קרניים חמימות
                                  מלטף קורא ממש לי!
                                  רק לי!!

                                  מסתובבת כבחלום
                                  מאושרת, גם אלי הגיע האושר
                                  פתאום הכל פה נחשף
                                  האור, הטוב, ממני נלקח

                                  מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
                                  בן רגע מתרוקן
                                  מנסה להחזיק את השברים
                                  את הכאב להעלים

                                  ושוב הסרט מתחיל
                                  ממשיך בעצם
                                  זה רק היה קרן שנשלחה
                                  בטעות---

                                  סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • מיליםמ מנותק
                                    מיליםמ מנותק
                                    מילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1162

                                    לרצות
                                    וראיתי חומות
                                    ושמעתי שערים
                                    אריות, אשפות
                                    ופרחים

                                    אבנים ישנות
                                    אנשים חדשים
                                    ובתווך שועלים
                                    מהלכים

                                    וראיתי חומות
                                    ושמעתי אמת
                                    נבואות פורענות
                                    בחוצות

                                    יונות שהומות
                                    הן לא שכחו
                                    ורוצה גם אני
                                    שם לרצות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1163

                                      לא שלי

                                      טובעת
                                      בין גויות גלגלים,
                                      חול בגלים,
                                      וטפטופים חשודים
                                      ודביקים
                                      שהגיעו לכל החורים.

                                      מחפשת
                                      לשווא,
                                      גלגל הצלה
                                      ופיסת יבשה
                                      ריקה ושקטה
                                      ושפויה.

                                      נפרדת בלב
                                      ממרגוע,
                                      מחלום על דממה
                                      ואופק נוגע
                                      כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

                                      ורגע לפני
                                      שעולה קולי ונשא,
                                      ופורצת סופה וסערה,
                                      בולמת. נושמת.
                                      בורחת.
                                      נעלמת בין מזגן ושמיכה.
                                      הם מרוצים.
                                      וגם לי מגיעה קצת
                                      חופשה....

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      16
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                        #1164

                                        לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
                                        שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
                                        כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
                                        ההדחקה היתה מנגנון הגנה
                                        מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
                                        אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
                                        היא דבר טוב, או דבר רע...

                                        הַדְחָקָה

                                        הַדְחָקָה

                                        הִיא

                                        הַפִּתְרוֹן

                                        הִיא

                                        הַבְּעָיָה

                                        הִיא הַכֹּל

                                        הִיא

                                        זַעֲקַת אֱמֶת

                                        הִיא

                                        אַזְעָקַת שְׁוָא

                                        בְּכֹּחָהּ

                                        לַהֲרֹס חַיִּים

                                        לִמְנוֹעַ הֶרֶס

                                        לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

                                        אֵין לִי אֲוִיר

                                        יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

                                        תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

                                        תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

                                        ©

                                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                        סימן שהשמש שוקעת!
                                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        29
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1165

                                          למה הכל חוזר אלי
                                          עד שהתנתקתי
                                          למה הכל נופל עלי
                                          עד ששכחתי
                                          למה פתאום כואב לי
                                          אחרי שהתגעגעתי
                                          למה פתאום צורב לי
                                          אחרי שברחתי
                                          למה אהבה כואבת
                                          ויכולה להיות איומה
                                          למה געגוע
                                          יכול להיות סימן רע
                                          למה אחרי האור
                                          מגיע פעמים שחור
                                          ולמה הכל קשור אלי
                                          ובידי היכולת לבחור
                                          איפה לשים
                                          את הלב הטוב...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          15

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול