דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
    #1150

    איתך---
    המומה מהמהירות
    בהם התחלפו המסכים
    בכזו מהירות
    כאילו לא היה אתמול

    מסתובבת במסדרונות
    ריח חזק של כאב
    ואני אפילו לא שמה לב
    איך שחכתי מאבא אוהב

    התאבלנו על המקדש
    כאילו אין מחר
    עד שהגיע אותו בכי נרגש
    גילינו שהוא עבר

    אבא!!
    תלמד אותי לחיות אותך
    לכאוב אותך
    לכאוב איתך!!

    לא רק בתאריך מצוין
    לא רק עם נעליי קרוקס ובד
    תן לי לזכור אותך היום!!
    תן לי לזכור איתך!!

    לכאוב איתך את הגלות
    לא לשקוע בעצבות
    להבין שלא זאת רצית
    תן לי להתאבל אותך
    תן לי להתאבל איתך!!

    תלמד אותי לא לשמור טינה
    כי הלב שלי קטן
    תוציא ממני את הררי השנאה
    כי אני רוצה להתנקות

    להיות מוכנה לגאולה
    לבית שלך, החדש
    תן לי לבנות אותך
    תן לי לבנות איתך!!!!

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1151

      מחכה לרגע
      שהוא יופיע
      מצפה לפתע
      לכולם להודיע

      יושבת ומחכה
      כבר לרגע הגדול
      מצפה ומבכה
      רוצה רק לגדול

      קמה ונופלת
      אך לא דואגת
      רק מתפללת
      עכשיו מתאבלת

      לקראת הסוף
      בסוף סוף סוף
      ההבטחה התקיימה
      מהר קמה

      שומעת תקיעה
      הלב נרעד
      הגיעה הגאולה
      הלב צעד

      בסוף הצלחתי
      את הדרך עברתי
      את החיים מילאתי
      ולהתפלל לא הפסקתי

      עד היום
      זה לא חלום
      יגיע הרגע
      ואת כולנו
      הוא יפתיע!
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1152

        ואני חשבתי שאני אהיה מאושרת
        ואני בניתי שאני יהיה מיוחדת
        ואני חלמתי על להיות יחידה
        ואני רציתי להיות תמיד בשמחה

        ואני חושבת על העבר
        ואני בונה מגדלים למה לא נגמר
        ואני חולמת על העתיד
        ואני רוצה בשמחה להתמיד

        וכל המחשבות על עצמי
        וכל הבניות והבכיות על מי אני
        וכל החלומות הוורודים והיפים
        וכל הרצונות בין השקרים

        ומה אני רוצה בסך הכל
        ומה אני חולמת רק לגדול
        ומה אני בונה על כולם
        המחשבה אמורה להיות
        רק על מלך העולם...
        טוהר😍‏

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #1153
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1154

            הרגשתי שהכל עלי סוגר
            הרגשתי שמשהו איתי לא בסדר
            הרגשתי שכל העולם נופל
            הרגשתי כמו ספינה בלי רב חובל

            חלמתי שיום אחד אפרוש כנפיים
            חלמתי שאהיה עם שם בשמיים
            חלמתי להיות מול אש וגם מים
            חלמתי שאוכל להביט לעצמי עמוק בעיניים

            שמעתי ציפור לוחשת לאוזני
            שמעתי קול מדבר אלי
            שמעתי מישהו מרכל עלי
            שמעתי שמישהו חולם להביט לעיני

            אמרתי לעצמי שאולי כבר די
            אמרתי לעצמי לא להתייאש ודאי
            אמרתי לעצמי שיש עוד טוב לפני
            אמרתי לעצמי שאבא אוהב אותי בוודאי

            וכל ההרגשות
            וכל החלומות
            וכל שמיעה
            וכל האמירה

            הכל הכל זה רק בחירה
            אני בוחרת איך להרגיש
            אני בוחרת מה לחלום
            אני בוחרת מה לשמוע
            ואני בוחרת מה לומר

            הכל תלוי בי ובחירתי
            ואני בוחרת להתחיל מחדש
            ואני לעצמי אומרת בקול נרגש
            שהתחלה חדשה זה חלון הזדמנויות
            לפתוח לעצמי דלתות חדשות

            ומאמינה ומתפללת שיהיה לי רק טוב!
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
              #1155

              הערפל פה מתעבה
              מוחק את האופק
              הקרע פה עצום
              רק מגדיל את העומק

              אבא!!!!!!!
              די כואב לי
              תפסיק להסתיר
              את עצמך ממני

              נמאס לי להאחז
              באמונה הפשוטה
              שהכל זה ממך
              תראה לי את זה כבר!!!

              הכל פה נוצץ
              ורק אני פה
              כתם שחור
              כמו עומד לרועץ

              אבא!!!
              תלבין אותי
              כחוט השני
              ככהן בכיפור

              תראה לי
              שאני באמת שלך
              כי עייפתי
              מלשנן את זה

              אני אוהבת אותך
              יותר מכולם
              תראה לי
              שזה הדדי

              לי יש רק אותך
              תגיד לי
              שאני רק שלך
              בת יחידה

              ויותר מזה
              שאתה אוהב אותי
              יותר מכולם
              כי חוץ ממך
              אין לי אף אחד בעולם

              שורף לי מבפנים
              תחטא לי תפצעים
              כי מי כמוך
              מרפא ברחמים

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1156

                בחיים לא יבינו
                איך הלב שלי עובד
                שעות שעות שלא יזיזו
                מהמצב שאני עומד
                חוסם את עצמי מרגש
                אבל בסוף תמיד נשבר
                בתוך תוכי יש נפש
                שלא מבינה שאי אפשר

                בשעות הקטנות שאני לבד
                צועק אליך בכל כוחי
                מנסה לברוח אין לאן
                אני תקוע בגוף חומרי
                חי בעולם, עולם משלי
                ואף אחד לא מבין אותי
                לא רוצה שכבר יבין אותי

                בחיים לא ידעו
                מה עובר עליי
                כל האנשים שהיו
                כבר חלפו מאליי
                העין שלי פשוט שומרת
                מחכה שיבוא הזמן הנכון
                איך עוד דממה נכנסת
                בתוך הלב יוצרת אסון

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • בלוטוסב מנותק
                  בלוטוסב מנותק
                  בלוטוס
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1157

                  יושב מול דף מסיק מסקנות
                  עומד מול הרף שורף ת'שעות
                  מה עוד יש חוץ מלחכות
                  או לחכות בסבלנות עם ידיים שלובות

                  מריץ את השעות
                  מכבה את הנורות האדומות שנדלקו בי
                  מפחד להביט לאחור אולי אמצע מקום מסתור
                  אולי גפרור קטן בכיס, מה עוד נשאר לי

                  עומד מול מראה מחפש נחמה
                  יושב על כיסא בלי משענת
                  מסיק מסקנות
                  הכל בשבילך אין להפך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                    #1158

                    אבא מסור

                    ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                    מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                    ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                    מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                    משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                    ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                    כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                    הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                    בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                    אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                    ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                    בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                    הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                    ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                    כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                    הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                    סימן שהשמש שוקעת!
                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                    ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.י מנותק
                      יעל ק.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                      #1159

                      שום כלום:

                      אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
                      כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
                      את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
                      בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

                      אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
                      לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
                      את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
                      רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

                      אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
                      קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
                      את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
                      עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
                      (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

                      אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
                      צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
                      את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
                      אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

                      אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
                      ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
                      את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
                      אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


                      יעל#

                      יש דלת, ויש חלון,
                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      17
                      • מיתרמ מנותק
                        מיתרמ מנותק
                        מיתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                        #1160

                        בית א
                        אומרים לכל אחד יש מקום
                        אז איפה שלי נמצא
                        אני רוצה לראות אותו היום

                        אומרים שיום אחד יגיע השלום
                        אז למה כל הקיר כתובות נאצה
                        איפה האהבה והחום

                        אומרים שיש המון טוב בעולם
                        רק צריך לפקוח את העיניים
                        ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

                        אומרים שיש מקום כזה מושלם
                        וכל מה שקורה בינתיים
                        זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

                        פזמון
                        וכולם אומרים הרבה דברים
                        גם אני רוצה לומר
                        איך אצל כולם החיים יפים
                        רק אצלי עצוב ומר
                        איך כולם כאן מתחילים
                        רק אצלי הכל נגמר
                        ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                        הוא לא באמת נשאר

                        בית ב
                        אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
                        אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
                        השאיר כתמים על הריצפה

                        אומרים שיש מי שמושל בכיפה
                        וגם אני מאמין שזה כך
                        אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

                        פזמון
                        וכולם אומרים הרבה דברים
                        גם אני רוצה לומר
                        איך אצל כולם החיים יפים
                        רק אצלי עצוב ומר
                        איך כולם כאן מתחילים
                        רק אצלי הכל נגמר
                        ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
                        הוא לא באמת נשאר

                        [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                          #1161

                          למה???
                          למה הכל חוזר לי כבומרנג
                          מכת מחץ בפרצוף
                          למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

                          הכל פה שורף לי
                          מרגישה בכבשן
                          מנסה לטהר את האוויר
                          להסיט את העשן

                          פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
                          שולח אליי קרניים חמימות
                          מלטף קורא ממש לי!
                          רק לי!!

                          מסתובבת כבחלום
                          מאושרת, גם אלי הגיע האושר
                          פתאום הכל פה נחשף
                          האור, הטוב, ממני נלקח

                          מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
                          בן רגע מתרוקן
                          מנסה להחזיק את השברים
                          את הכאב להעלים

                          ושוב הסרט מתחיל
                          ממשיך בעצם
                          זה רק היה קרן שנשלחה
                          בטעות---

                          סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • מיליםמ מנותק
                            מיליםמ מנותק
                            מילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1162

                            לרצות
                            וראיתי חומות
                            ושמעתי שערים
                            אריות, אשפות
                            ופרחים

                            אבנים ישנות
                            אנשים חדשים
                            ובתווך שועלים
                            מהלכים

                            וראיתי חומות
                            ושמעתי אמת
                            נבואות פורענות
                            בחוצות

                            יונות שהומות
                            הן לא שכחו
                            ורוצה גם אני
                            שם לרצות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1163

                              לא שלי

                              טובעת
                              בין גויות גלגלים,
                              חול בגלים,
                              וטפטופים חשודים
                              ודביקים
                              שהגיעו לכל החורים.

                              מחפשת
                              לשווא,
                              גלגל הצלה
                              ופיסת יבשה
                              ריקה ושקטה
                              ושפויה.

                              נפרדת בלב
                              ממרגוע,
                              מחלום על דממה
                              ואופק נוגע
                              כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

                              ורגע לפני
                              שעולה קולי ונשא,
                              ופורצת סופה וסערה,
                              בולמת. נושמת.
                              בורחת.
                              נעלמת בין מזגן ושמיכה.
                              הם מרוצים.
                              וגם לי מגיעה קצת
                              חופשה....

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1164

                                לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
                                שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
                                כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
                                ההדחקה היתה מנגנון הגנה
                                מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
                                אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
                                היא דבר טוב, או דבר רע...

                                הַדְחָקָה

                                הַדְחָקָה

                                הִיא

                                הַפִּתְרוֹן

                                הִיא

                                הַבְּעָיָה

                                הִיא הַכֹּל

                                הִיא

                                זַעֲקַת אֱמֶת

                                הִיא

                                אַזְעָקַת שְׁוָא

                                בְּכֹּחָהּ

                                לַהֲרֹס חַיִּים

                                לִמְנוֹעַ הֶרֶס

                                לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

                                אֵין לִי אֲוִיר

                                יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

                                תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

                                תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

                                ©

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                29
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1165

                                  למה הכל חוזר אלי
                                  עד שהתנתקתי
                                  למה הכל נופל עלי
                                  עד ששכחתי
                                  למה פתאום כואב לי
                                  אחרי שהתגעגעתי
                                  למה פתאום צורב לי
                                  אחרי שברחתי
                                  למה אהבה כואבת
                                  ויכולה להיות איומה
                                  למה געגוע
                                  יכול להיות סימן רע
                                  למה אחרי האור
                                  מגיע פעמים שחור
                                  ולמה הכל קשור אלי
                                  ובידי היכולת לבחור
                                  איפה לשים
                                  את הלב הטוב...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • מנאשששמ מנותק
                                    מנאשששמ מנותק
                                    מנאששש
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1166

                                    לא שלי

                                    טוב מאוחר, מלעולם לא.
                                    ותמיד צריך להתאבל.

                                    איפה הדמעה הזאת?
                                    מי יבש אותה
                                    ושכמותה,
                                    היא תמיד צרורה בנאדי
                                    היהודי
                                    כדי לחכות
                                    ולבכות
                                    בכל מאודי.

                                    איפה הכאב הזה
                                    שאמור
                                    להכות בגלים
                                    אנשים אבלים?

                                    הוא מנסר בי
                                    לא אחת
                                    באזמל חד
                                    באלף מקרים
                                    רגילים.

                                    אז איפה אני
                                    ברגע אמיתי
                                    מול חורבן?
                                    למה ליבי
                                    קפוא מאובן?

                                    אבל אולי עצם
                                    השאלה הטובה
                                    והתקוה,
                                    הן כל אחת
                                    מחצית תשובה.

                                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                    הטכניקה באה מעצמה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • תחדש אותנו באמתת מנותק
                                      תחדש אותנו באמתת מנותק
                                      תחדש אותנו באמת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1167

                                      טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

                                      כשהלבנה מאירה

                                      היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
                                      ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
                                      נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
                                      בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

                                      היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
                                      שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
                                      אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
                                      נשמתי משחירה / מרוב געגועים

                                      אז יצאה לבנה / מבין העבים
                                      עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
                                      שואב אור וכוח / בעצב לוחם
                                      אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1168

                                        מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                                        אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                                        למה תמיד זה על רוע
                                        ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                                        למה תמיד זה לדמוע
                                        במקום לומר תודה לאלוקים.

                                        למה תמיד הכל נכתב
                                        ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                                        למה תמיד הלב נרטב
                                        כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                                        ככה!
                                        כי אלוקים ברא עולם,
                                        ויש נסיונות ונפילות
                                        ולא תמיד הכל מושלם.
                                        ככה!
                                        כי האדם עיוור לטוב,
                                        רואה רק רע ומתלונן
                                        רוצה הכל יותר קרוב.

                                        למה תמיד אני בצד
                                        ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                                        למה תמיד אני לבד
                                        מחכה למישהו בבין ערביים.

                                        למה תמיד הזמן ממשיך
                                        ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                                        למה תמיד הזמן מביך
                                        עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                                        ככה!
                                        כי אלוקים ברא עולם,
                                        ויש נסיונות ונפילות
                                        ולא תמיד הכל מושלם.
                                        ככה!
                                        כי האדם עיוור לטוב,
                                        רואה רק רע ומתלונן
                                        רוצה הכל יותר קרוב.

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        15
                                        • מיליםמ מנותק
                                          מיליםמ מנותק
                                          מילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1169

                                          הוכחתני
                                          אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                                          דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                                          מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                                          עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול