דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1224

    איך פתאום הכל הולך
    נעלמה לה התחושה
    דמעות מציפות את העיניים
    איך כל הטוב מתהפך
    לעוד איזה מועקה
    בא לי לקרוע את השמיים
    איך כבר לא מולך
    אפילו על הנשמה
    על השריד שצמא למים

    איך רק תגיד לי איך
    לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
    איך רק תגיד לי איך
    לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

    איך מחפש לי עוד דרך
    לשמור על הלב שיפעום
    ולא יפסיק מרוב כל העומס
    איך רואה את מה שבערך
    גרם לי לרצות כבר לחדול
    לא לחשוב על התקווה שעוד יש
    איך משתיק ת'פחד שילך
    למצוא לו בלב אחר מקום
    שלא ישוב להשבית בי את הרגש

    קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0א מנותק
      אוהבת מוזיקה 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
      #1225

      עת משבר אבד כבודה
      נהפך הפקר צניעותה
      בצד נותרה מתבוננת
      מתמודדת

      העולם עוד המשיך להסתובב
      העוברים לא חודלו לרכל
      מרוץ החיים המשיך במרוצה

      אנשים המשיכו לפקפק
      מבטים בחרו להתחמק
      כאילו אויר נמצא בכלל
      כאילו אין פה שום בן אדם

      היא הרגישה אבודה
      כאילו מישהו מחק את שמה
      אין איש בא לעזור
      והיא רק זעקה בלי קול

      אחת שתבוא תגאל
      תקשיב תלטף
      שכבות תקלף
      שתציץ לעברה

      אחת רק אחת!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1226

        אוהבת אותך
        ואת לא מבינה
        אני רוצה אותך
        להיות כלכך קרובה
        כמו שתמיד היינו
        הבסטיות
        כמו שתמיד חלמנו
        לשים פס על העולם
        להשתחרר מכולם
        איפה נעלמת לי
        איפה ברחת
        את הבטחת לי
        ושקרת
        עזבת אותי
        והלכת לבנות
        שאת קוראת להן חברות
        שמאחורי הגב
        עליך מרכלות
        מתי תביני
        שאני דואגת לך
        מתי תביני
        שאני אוהבת אותך
        אבל את שחכת
        ברחת
        השארת אותי
        לדמם לבד...
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
          #1227

          השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

          לב נוטף
          הוא שוכב במיטה ונזכר
          ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
          ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
          על זמן מתוק שהיה ונעלם

          הוא יושב בחלון ודומע
          מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
          יללת חתול מן הרחוב שומע
          בכאב הוא מצטרף ומילל

          פזמון:
          עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
          הדם יהפוך שוב למים
          עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
          השמש תזרח בשמים

          הוא פוסע בשממה ומתגעגע
          לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
          ועוד רגע הוא הולך להשתגע
          הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

          הוא עומד בתפילה בלי ניע
          הכאב מכה גלים גלים
          מכה אחת נוספת אותו תכניע
          פצע פתוח שלעולם לא יחלים

          פזמון: עד שגעגוע...

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

            אבא מסור

            ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
            מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
            ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

            מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
            משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
            ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

            פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
            לא ביום קודר גם לא ביום נקם
            כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
            הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

            בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
            אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
            ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

            בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
            הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
            ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

            פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
            לא ביום קודר גם לא ביום נקם
            כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
            הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

            ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIAA מנותק
            ANASTASIA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1228
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוטי טבקמ מנותק
              מוטי טבקמ מנותק
              מוטי טבק
              מנהלים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1229

              @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

              "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

              לואי ארמסטרונג

              צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
              צרו איתי עוד היום קשר!
              motitechpc@gmail.com | 0583293193

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1230

                יום עובר
                והכאב גדל
                יום חוזר
                והפחד מהדהד

                הרעש בדממה
                מרעיד את הלב
                השקט בזעקה
                מחריש את הכאב

                אהבה היא כואבת
                במיוחד שהיא לא הדדית
                אהבה היא צורבת
                כשאף אחד לא מבין

                חלוף הימים
                מביטה לעננים
                זיכרונות באים
                והכל נופל להרים

                לא רוצה להיזכר
                הכל רוצה למחוק
                לא רוצה להיבהל
                נמאס לי כבר לשתוק

                כשהים סוער
                גם הלב פועם
                כשהים שקט
                אז הלב עוצר

                די לשחק לעצמי ברגשות
                כדאי לזרוק את כל הדאגות
                כי נמאס כל פעם מהדמעות
                שאני נזכרת בחלום שלי
                הן שוב מגיעות...

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                  #1231

                  אבא למה דווקא היא?
                  למה לכאוב נתת לי?
                  הכאב חי חותך
                  השארת לנו רק לכאוב את מותך

                  העיניים שדורשות
                  הפיות שדשות
                  כאילו מדובר בחדשות
                  בכזו קלות משחקים ברגשות

                  מנסה לא לחשוב
                  למה מגיע לנו לכאוב
                  מחפשת קצת אור
                  מתגוננת מפני גלי הקור

                  צורחת בדממה
                  מוחה עוד דמעה שמבליחה
                  מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                  מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                  נשרפת מבפנים
                  זועקת באין אונים
                  יודעת שבחרת את הטופ
                  רציתה אותה קרוב

                  אבא!!!!!!!!!!!!!!
                  די עברנו מספיק!!
                  רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                  בעבודת הכהנים והלויים
                  תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1232

                    באלי לצעוק שכולם ישמעו
                    באלי לצרוח שכולם יבכו
                    באלי לדבר ושכולם ישתקו
                    רוצה לצאת מהבור
                    מכל השחור
                    רוצה להתנתק
                    אבל הדחף משתק
                    רוצה לבכות
                    בלי שישמעו
                    רוצה להרביץ לעצמי מכות
                    אבל לא להישאר עם שריטות
                    רוצה לפרוק
                    אבל בלי שיפגעו
                    רוצה שלום
                    בלי להשתחוות
                    רוצה מצוות
                    בלי התאמצות
                    רוצה חברות
                    בלי עבירות
                    רוצה לפתוח דף חדש
                    רוצה ללכת בשביל
                    ישר בלי לדשדש
                    גם עם היצר אותי הפיל
                    לזכור לקום
                    אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                    מספיק הלב שלי ממני אבד..
                    ואני עם עצמי בדד
                    חייבת לאהוב תעצמי
                    כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                    חיבת להרים תעצמי
                    כי אפחד לא ידע שנפלתי
                    אה וגם חיב להסתיר
                    אז תנו לי רק תקציר
                    שאדע את מה להציג
                    תזאתי הגיבורה
                    או הזאתי שכבר נפלה?!
                    אילה

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1233
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • טותייייט טותיייי

                        יום עובר
                        והכאב גדל
                        יום חוזר
                        והפחד מהדהד

                        הרעש בדממה
                        מרעיד את הלב
                        השקט בזעקה
                        מחריש את הכאב

                        אהבה היא כואבת
                        במיוחד שהיא לא הדדית
                        אהבה היא צורבת
                        כשאף אחד לא מבין

                        חלוף הימים
                        מביטה לעננים
                        זיכרונות באים
                        והכל נופל להרים

                        לא רוצה להיזכר
                        הכל רוצה למחוק
                        לא רוצה להיבהל
                        נמאס לי כבר לשתוק

                        כשהים סוער
                        גם הלב פועם
                        כשהים שקט
                        אז הלב עוצר

                        די לשחק לעצמי ברגשות
                        כדאי לזרוק את כל הדאגות
                        כי נמאס כל פעם מהדמעות
                        שאני נזכרת בחלום שלי
                        הן שוב מגיעות...

                        טוהר

                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1234
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                          באלי לצעוק שכולם ישמעו
                          באלי לצרוח שכולם יבכו
                          באלי לדבר ושכולם ישתקו
                          רוצה לצאת מהבור
                          מכל השחור
                          רוצה להתנתק
                          אבל הדחף משתק
                          רוצה לבכות
                          בלי שישמעו
                          רוצה להרביץ לעצמי מכות
                          אבל לא להישאר עם שריטות
                          רוצה לפרוק
                          אבל בלי שיפגעו
                          רוצה שלום
                          בלי להשתחוות
                          רוצה מצוות
                          בלי התאמצות
                          רוצה חברות
                          בלי עבירות
                          רוצה לפתוח דף חדש
                          רוצה ללכת בשביל
                          ישר בלי לדשדש
                          גם עם היצר אותי הפיל
                          לזכור לקום
                          אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                          מספיק הלב שלי ממני אבד..
                          ואני עם עצמי בדד
                          חייבת לאהוב תעצמי
                          כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                          חיבת להרים תעצמי
                          כי אפחד לא ידע שנפלתי
                          אה וגם חיב להסתיר
                          אז תנו לי רק תקציר
                          שאדע את מה להציג
                          תזאתי הגיבורה
                          או הזאתי שכבר נפלה?!
                          אילה

                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה כהן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1235
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1236

                            אבא
                            אתה אורי וישעי
                            אבא
                            אם לא אתה
                            ממי אפחד
                            אבא
                            לפעמים אויבי
                            קמו עלי
                            אבא
                            אם תחנה
                            ועלי תגן
                            לא אירא ליבי
                            אבא
                            שבתי
                            בביתך
                            כל ימי חיי
                            אבא
                            אני רוצה לחזות
                            בך
                            ולהרגיש את היכלך
                            אבא
                            אני רוצה
                            לזבוח לך
                            אבא
                            שמע קולי
                            וענני
                            אבא
                            אל תסתר
                            פניך ממני
                            אבא
                            אל תעזוב אותי
                            ואל תיטוש
                            אבא
                            אמי ואבי
                            עזבוני
                            אבא
                            ואתה תמיד
                            אספת אותי
                            אבא
                            הורה לי
                            את דרכך
                            אבא
                            אל תתני
                            ואל תעזבני
                            אבא
                            כי לפעמים
                            היה קשר
                            ולי זה נמאס
                            אבא
                            לולא האמנתי בך
                            איפה הייתי
                            אבא
                            לראות בטוב
                            אותי למדת
                            אבא
                            בארץ חיים
                            אני חיה
                            אבא
                            אני מקווה אליך
                            אבא
                            חזק ליבי
                            אבא
                            רק בך
                            מאמינה אני…
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מנאשששמ מנותק
                              מנאשששמ מנותק
                              מנאששש
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1237

                              לא שלי

                              כתם עיקש
                              להסיר נבקש
                              כתמי אבק
                              או דם מאבק
                              חוט שני
                              אדמוני עקשני

                              הֵא מלבין עוצמתי
                              להתיז באופן נקודתי
                              לפרק, למוסס
                              כל נתז תוסס
                              שיגיע לכל קפל
                              להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                              שפשפי ביד קלות
                              הוסיפי מעלות
                              ואם לא מיד, בהשהיה
                              עוד יֶרַח בהשריה

                              ואחרי הכל, כשתזדככי
                              אל תשכחי
                              תרככי

                              בכביסה עדינה,
                              מרוככת, ליבך לא יבש
                              אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                              עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                              רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                              ברגע שמתחברים למוזיקה,
                              הטכניקה באה מעצמה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1238

                                שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                                יום ראשון
                                נראה מי יגיע הראשון
                                לתלמוד תורה
                                או לישיבה
                                נכון שקצת עולה הלחץ
                                אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                                מיד ירד לנו הלחץ
                                יהיה טוב
                                כן למרות שזה לא לפי הרוב
                                ניקח כוסות מים
                                ולא נרים ידיים
                                רק נגיע ונראה
                                כמה טוב יהיה
                                בשנה הבאה!!!!!!

                                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • נעמי16נ מנותק
                                  נעמי16נ מנותק
                                  נעמי16
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                  #1239

                                  אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                                  וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                                  ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                                  רואה את המבטים
                                  קוראת את ההלם
                                  שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                                  ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                                  ולמה אלוקים
                                  היא צועקת שכולם שותקים
                                  דוממת כשכולם צועקים
                                  מגדירה כללים כמציקים
                                  בועטת במוסכמות ובחוקים
                                  מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                                  ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                                  אז...נכון אתם צודקים
                                  ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                                  יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                                  יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                                  וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                                  אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                                  שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                                  אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                                  תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                                  תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                                  יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                    #1240
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • margalitM מנותק
                                      margalitM מנותק
                                      margalit
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1241

                                      יש זמנים בהם הכל שחור
                                      מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                                      הנפש נשאבת לתוך החור
                                      מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                                      לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                                      לפעמים קצת בוכה ונשברת
                                      מחפשת לכל דבר תשובה
                                      את הרע מתוך הטוב בוררת

                                      אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                                      ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                      בואי ילדתי עלייך אשמור
                                      אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                                      כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                                      בהם מתרחקת שמה כיסויים
                                      כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                                      שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                                      אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                                      ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                      בואי ילדתי עלייך אשמור
                                      אם רק תחפשי תמצאי את האור

                                      סולמות
                                      מגביהים את הקול שלך

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                        #1242

                                        אבא למה מרגישה
                                        כל שנייה דמעות מהעיניים
                                        אבא רק שכואב לי
                                        נזכרת להרים את הראש לשמיים
                                        אבא למה אני אגואיסטית
                                        וכפויית טובה
                                        למה אני רואה כל הזמן את הרע
                                        אבא למה מרגישה אבן בלב
                                        אבא למה אני מרגישה
                                        שאותי אף אחד לא אוהב
                                        אבא באמת שקשה לי
                                        אני מפחדת
                                        להיות לבד
                                        אבא אני באמת מנסה
                                        אבל כל הזמן
                                        נופלת ולי לא קל
                                        אבא אני צריכה אותך
                                        אבא אני רוצה אותך
                                        אני רוצה את היד
                                        אני רוצה שתאמר לי
                                        שלא תעזוב אותי לעולם
                                        אבא אני רוצה מישהו
                                        להביט לו חזק
                                        לתוך העיניים
                                        לראות שהוא אמיתי ואמין
                                        שיהיה איתי תמיד
                                        ידע מה לומר
                                        שקשה
                                        ידע לתמוך ולחזק
                                        לא להיות איתי
                                        רק בגלל אינטרס
                                        כי נמאס לי שמנצלים
                                        כי קשה לי לפעמים
                                        אני רוצה מישהו
                                        שאוכל לבכות לי
                                        ולספר כל מה שיש לי בפנים
                                        אבא למה אני נפתחת
                                        לאנשים הלא נכונים
                                        אבא למה החלומות שלי
                                        לא באמת קוראים
                                        אבא למה שאני מתפללת
                                        אני לא מרגישה באורות
                                        אבא למה אני שחקנית
                                        עם הרבה מסיכות
                                        אבא הנה החודש
                                        של הרחמים והסליחות
                                        אני מבקשת סליחה
                                        כל לילה
                                        עכשיו כל החודש
                                        אבא אני באמת
                                        מתחננת ומבקשת
                                        שתסלח לי
                                        שלפעמים את הרע ראיתי
                                        שלפעמים התלוננתי
                                        שלפעמים לא האמנתי
                                        שלפעמים דברתי
                                        שלפעמים צעקתי
                                        אבא אני מבקשת סליחה
                                        ומתחננת להיות יותר קרובה
                                        להיות באורות
                                        להפסיק לבכות
                                        לנגב תדמעות
                                        אבא
                                        רק תשמע כבר
                                        לתפילות...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • יונמיוזיקי מנותק
                                          יונמיוזיקי מנותק
                                          יונמיוזיק
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                                          #1243

                                          נמאס
                                          נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                                          נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                                          נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                                          נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                                          נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                                          נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                                          לסיום השיר יש לי שאלה?
                                          אתם מדברים??
                                          אנשים סובלים
                                          מתים כל יומיים
                                          אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                                          פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                                          שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                                          תסתכלו חיובי על כול דבר
                                          תעזרו אחד לשני תתחברו
                                          ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                                          להתפלל לה‘‼‼

                                          שווה לכם לעקוב!
                                          חכם.gif

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול