דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
    אוהבת מוזיקה 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
    #1225

    עת משבר אבד כבודה
    נהפך הפקר צניעותה
    בצד נותרה מתבוננת
    מתמודדת

    העולם עוד המשיך להסתובב
    העוברים לא חודלו לרכל
    מרוץ החיים המשיך במרוצה

    אנשים המשיכו לפקפק
    מבטים בחרו להתחמק
    כאילו אויר נמצא בכלל
    כאילו אין פה שום בן אדם

    היא הרגישה אבודה
    כאילו מישהו מחק את שמה
    אין איש בא לעזור
    והיא רק זעקה בלי קול

    אחת שתבוא תגאל
    תקשיב תלטף
    שכבות תקלף
    שתציץ לעברה

    אחת רק אחת!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1226

      אוהבת אותך
      ואת לא מבינה
      אני רוצה אותך
      להיות כלכך קרובה
      כמו שתמיד היינו
      הבסטיות
      כמו שתמיד חלמנו
      לשים פס על העולם
      להשתחרר מכולם
      איפה נעלמת לי
      איפה ברחת
      את הבטחת לי
      ושקרת
      עזבת אותי
      והלכת לבנות
      שאת קוראת להן חברות
      שמאחורי הגב
      עליך מרכלות
      מתי תביני
      שאני דואגת לך
      מתי תביני
      שאני אוהבת אותך
      אבל את שחכת
      ברחת
      השארת אותי
      לדמם לבד...
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #1227

        השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

        לב נוטף
        הוא שוכב במיטה ונזכר
        ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
        ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
        על זמן מתוק שהיה ונעלם

        הוא יושב בחלון ודומע
        מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
        יללת חתול מן הרחוב שומע
        בכאב הוא מצטרף ומילל

        פזמון:
        עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
        הדם יהפוך שוב למים
        עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
        השמש תזרח בשמים

        הוא פוסע בשממה ומתגעגע
        לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
        ועוד רגע הוא הולך להשתגע
        הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

        הוא עומד בתפילה בלי ניע
        הכאב מכה גלים גלים
        מכה אחת נוספת אותו תכניע
        פצע פתוח שלעולם לא יחלים

        פזמון: עד שגעגוע...

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

          אבא מסור

          ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
          מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
          ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

          מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
          משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
          ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
          כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
          הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

          בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
          אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
          ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

          בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
          הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
          ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
          כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
          הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

          ANASTASIAA מנותק
          ANASTASIAA מנותק
          ANASTASIA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1228
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוטי טבקמ מנותק
            מוטי טבקמ מנותק
            מוטי טבק
            מנהלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1229

            @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

            "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

            לואי ארמסטרונג

            צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
            צרו איתי עוד היום קשר!
            motitechpc@gmail.com | 0583293193

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1230

              יום עובר
              והכאב גדל
              יום חוזר
              והפחד מהדהד

              הרעש בדממה
              מרעיד את הלב
              השקט בזעקה
              מחריש את הכאב

              אהבה היא כואבת
              במיוחד שהיא לא הדדית
              אהבה היא צורבת
              כשאף אחד לא מבין

              חלוף הימים
              מביטה לעננים
              זיכרונות באים
              והכל נופל להרים

              לא רוצה להיזכר
              הכל רוצה למחוק
              לא רוצה להיבהל
              נמאס לי כבר לשתוק

              כשהים סוער
              גם הלב פועם
              כשהים שקט
              אז הלב עוצר

              די לשחק לעצמי ברגשות
              כדאי לזרוק את כל הדאגות
              כי נמאס כל פעם מהדמעות
              שאני נזכרת בחלום שלי
              הן שוב מגיעות...

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                #1231

                אבא למה דווקא היא?
                למה לכאוב נתת לי?
                הכאב חי חותך
                השארת לנו רק לכאוב את מותך

                העיניים שדורשות
                הפיות שדשות
                כאילו מדובר בחדשות
                בכזו קלות משחקים ברגשות

                מנסה לא לחשוב
                למה מגיע לנו לכאוב
                מחפשת קצת אור
                מתגוננת מפני גלי הקור

                צורחת בדממה
                מוחה עוד דמעה שמבליחה
                מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                נשרפת מבפנים
                זועקת באין אונים
                יודעת שבחרת את הטופ
                רציתה אותה קרוב

                אבא!!!!!!!!!!!!!!
                די עברנו מספיק!!
                רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                בעבודת הכהנים והלויים
                תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1232

                  באלי לצעוק שכולם ישמעו
                  באלי לצרוח שכולם יבכו
                  באלי לדבר ושכולם ישתקו
                  רוצה לצאת מהבור
                  מכל השחור
                  רוצה להתנתק
                  אבל הדחף משתק
                  רוצה לבכות
                  בלי שישמעו
                  רוצה להרביץ לעצמי מכות
                  אבל לא להישאר עם שריטות
                  רוצה לפרוק
                  אבל בלי שיפגעו
                  רוצה שלום
                  בלי להשתחוות
                  רוצה מצוות
                  בלי התאמצות
                  רוצה חברות
                  בלי עבירות
                  רוצה לפתוח דף חדש
                  רוצה ללכת בשביל
                  ישר בלי לדשדש
                  גם עם היצר אותי הפיל
                  לזכור לקום
                  אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                  מספיק הלב שלי ממני אבד..
                  ואני עם עצמי בדד
                  חייבת לאהוב תעצמי
                  כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                  חיבת להרים תעצמי
                  כי אפחד לא ידע שנפלתי
                  אה וגם חיב להסתיר
                  אז תנו לי רק תקציר
                  שאדע את מה להציג
                  תזאתי הגיבורה
                  או הזאתי שכבר נפלה?!
                  אילה

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1233
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טותייייט טותיייי

                      יום עובר
                      והכאב גדל
                      יום חוזר
                      והפחד מהדהד

                      הרעש בדממה
                      מרעיד את הלב
                      השקט בזעקה
                      מחריש את הכאב

                      אהבה היא כואבת
                      במיוחד שהיא לא הדדית
                      אהבה היא צורבת
                      כשאף אחד לא מבין

                      חלוף הימים
                      מביטה לעננים
                      זיכרונות באים
                      והכל נופל להרים

                      לא רוצה להיזכר
                      הכל רוצה למחוק
                      לא רוצה להיבהל
                      נמאס לי כבר לשתוק

                      כשהים סוער
                      גם הלב פועם
                      כשהים שקט
                      אז הלב עוצר

                      די לשחק לעצמי ברגשות
                      כדאי לזרוק את כל הדאגות
                      כי נמאס כל פעם מהדמעות
                      שאני נזכרת בחלום שלי
                      הן שוב מגיעות...

                      טוהר

                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1234
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                        באלי לצעוק שכולם ישמעו
                        באלי לצרוח שכולם יבכו
                        באלי לדבר ושכולם ישתקו
                        רוצה לצאת מהבור
                        מכל השחור
                        רוצה להתנתק
                        אבל הדחף משתק
                        רוצה לבכות
                        בלי שישמעו
                        רוצה להרביץ לעצמי מכות
                        אבל לא להישאר עם שריטות
                        רוצה לפרוק
                        אבל בלי שיפגעו
                        רוצה שלום
                        בלי להשתחוות
                        רוצה מצוות
                        בלי התאמצות
                        רוצה חברות
                        בלי עבירות
                        רוצה לפתוח דף חדש
                        רוצה ללכת בשביל
                        ישר בלי לדשדש
                        גם עם היצר אותי הפיל
                        לזכור לקום
                        אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                        מספיק הלב שלי ממני אבד..
                        ואני עם עצמי בדד
                        חייבת לאהוב תעצמי
                        כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                        חיבת להרים תעצמי
                        כי אפחד לא ידע שנפלתי
                        אה וגם חיב להסתיר
                        אז תנו לי רק תקציר
                        שאדע את מה להציג
                        תזאתי הגיבורה
                        או הזאתי שכבר נפלה?!
                        אילה

                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1235
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1236

                          אבא
                          אתה אורי וישעי
                          אבא
                          אם לא אתה
                          ממי אפחד
                          אבא
                          לפעמים אויבי
                          קמו עלי
                          אבא
                          אם תחנה
                          ועלי תגן
                          לא אירא ליבי
                          אבא
                          שבתי
                          בביתך
                          כל ימי חיי
                          אבא
                          אני רוצה לחזות
                          בך
                          ולהרגיש את היכלך
                          אבא
                          אני רוצה
                          לזבוח לך
                          אבא
                          שמע קולי
                          וענני
                          אבא
                          אל תסתר
                          פניך ממני
                          אבא
                          אל תעזוב אותי
                          ואל תיטוש
                          אבא
                          אמי ואבי
                          עזבוני
                          אבא
                          ואתה תמיד
                          אספת אותי
                          אבא
                          הורה לי
                          את דרכך
                          אבא
                          אל תתני
                          ואל תעזבני
                          אבא
                          כי לפעמים
                          היה קשר
                          ולי זה נמאס
                          אבא
                          לולא האמנתי בך
                          איפה הייתי
                          אבא
                          לראות בטוב
                          אותי למדת
                          אבא
                          בארץ חיים
                          אני חיה
                          אבא
                          אני מקווה אליך
                          אבא
                          חזק ליבי
                          אבא
                          רק בך
                          מאמינה אני…
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1237

                            לא שלי

                            כתם עיקש
                            להסיר נבקש
                            כתמי אבק
                            או דם מאבק
                            חוט שני
                            אדמוני עקשני

                            הֵא מלבין עוצמתי
                            להתיז באופן נקודתי
                            לפרק, למוסס
                            כל נתז תוסס
                            שיגיע לכל קפל
                            להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                            שפשפי ביד קלות
                            הוסיפי מעלות
                            ואם לא מיד, בהשהיה
                            עוד יֶרַח בהשריה

                            ואחרי הכל, כשתזדככי
                            אל תשכחי
                            תרככי

                            בכביסה עדינה,
                            מרוככת, ליבך לא יבש
                            אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                            עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                            רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1238

                              שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                              יום ראשון
                              נראה מי יגיע הראשון
                              לתלמוד תורה
                              או לישיבה
                              נכון שקצת עולה הלחץ
                              אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                              מיד ירד לנו הלחץ
                              יהיה טוב
                              כן למרות שזה לא לפי הרוב
                              ניקח כוסות מים
                              ולא נרים ידיים
                              רק נגיע ונראה
                              כמה טוב יהיה
                              בשנה הבאה!!!!!!

                              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • נעמי16נ מנותק
                                נעמי16נ מנותק
                                נעמי16
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                #1239

                                אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                                וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                                ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                                רואה את המבטים
                                קוראת את ההלם
                                שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                                ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                                ולמה אלוקים
                                היא צועקת שכולם שותקים
                                דוממת כשכולם צועקים
                                מגדירה כללים כמציקים
                                בועטת במוסכמות ובחוקים
                                מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                                ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                                אז...נכון אתם צודקים
                                ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                                יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                                יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                                וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                                אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                                שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                                אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                                תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                                תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                                יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                  #1240
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1241

                                    יש זמנים בהם הכל שחור
                                    מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                                    הנפש נשאבת לתוך החור
                                    מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                                    לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                                    לפעמים קצת בוכה ונשברת
                                    מחפשת לכל דבר תשובה
                                    את הרע מתוך הטוב בוררת

                                    אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                                    ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                    בואי ילדתי עלייך אשמור
                                    אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                                    כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                                    בהם מתרחקת שמה כיסויים
                                    כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                                    שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                                    אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                                    ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                    בואי ילדתי עלייך אשמור
                                    אם רק תחפשי תמצאי את האור

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                      #1242

                                      אבא למה מרגישה
                                      כל שנייה דמעות מהעיניים
                                      אבא רק שכואב לי
                                      נזכרת להרים את הראש לשמיים
                                      אבא למה אני אגואיסטית
                                      וכפויית טובה
                                      למה אני רואה כל הזמן את הרע
                                      אבא למה מרגישה אבן בלב
                                      אבא למה אני מרגישה
                                      שאותי אף אחד לא אוהב
                                      אבא באמת שקשה לי
                                      אני מפחדת
                                      להיות לבד
                                      אבא אני באמת מנסה
                                      אבל כל הזמן
                                      נופלת ולי לא קל
                                      אבא אני צריכה אותך
                                      אבא אני רוצה אותך
                                      אני רוצה את היד
                                      אני רוצה שתאמר לי
                                      שלא תעזוב אותי לעולם
                                      אבא אני רוצה מישהו
                                      להביט לו חזק
                                      לתוך העיניים
                                      לראות שהוא אמיתי ואמין
                                      שיהיה איתי תמיד
                                      ידע מה לומר
                                      שקשה
                                      ידע לתמוך ולחזק
                                      לא להיות איתי
                                      רק בגלל אינטרס
                                      כי נמאס לי שמנצלים
                                      כי קשה לי לפעמים
                                      אני רוצה מישהו
                                      שאוכל לבכות לי
                                      ולספר כל מה שיש לי בפנים
                                      אבא למה אני נפתחת
                                      לאנשים הלא נכונים
                                      אבא למה החלומות שלי
                                      לא באמת קוראים
                                      אבא למה שאני מתפללת
                                      אני לא מרגישה באורות
                                      אבא למה אני שחקנית
                                      עם הרבה מסיכות
                                      אבא הנה החודש
                                      של הרחמים והסליחות
                                      אני מבקשת סליחה
                                      כל לילה
                                      עכשיו כל החודש
                                      אבא אני באמת
                                      מתחננת ומבקשת
                                      שתסלח לי
                                      שלפעמים את הרע ראיתי
                                      שלפעמים התלוננתי
                                      שלפעמים לא האמנתי
                                      שלפעמים דברתי
                                      שלפעמים צעקתי
                                      אבא אני מבקשת סליחה
                                      ומתחננת להיות יותר קרובה
                                      להיות באורות
                                      להפסיק לבכות
                                      לנגב תדמעות
                                      אבא
                                      רק תשמע כבר
                                      לתפילות...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • יונמיוזיקי מנותק
                                        יונמיוזיקי מנותק
                                        יונמיוזיק
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                                        #1243

                                        נמאס
                                        נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                                        נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                                        נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                                        נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                                        נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                                        נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                                        לסיום השיר יש לי שאלה?
                                        אתם מדברים??
                                        אנשים סובלים
                                        מתים כל יומיים
                                        אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                                        פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                                        שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                                        תסתכלו חיובי על כול דבר
                                        תעזרו אחד לשני תתחברו
                                        ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                                        להתפלל לה‘‼‼

                                        שווה לכם לעקוב!
                                        חכם.gif

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #1244

                                          מדברים איתי על אמונות,
                                          ואני כולי חי במחשבות.
                                          האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                                          או שמא אני נגרר אחרי העם?
                                          אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                                          זה קשה להיות שם,
                                          וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                                          יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                                          ואני, רק נכנס להירורים...
                                          אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                                          שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                                          עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                                          לחיי האמונה האמיתיים--
                                          אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          18

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול