דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שיר הלל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1281

    השם אתה יודע את מה שבתוכי
    השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
    בלעדייך אני כלום
    לא שווה מאום
    אבל אתה רואה
    שלי כל כך קשה
    ולפעמים היצר עליי משתלט
    הוא לא נותן לי שוב להתחרט
    ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
    משאיר אותי עם אלף חרטות
    דמעות שלא עוצרות
    לא יכולה לראות
    איך שוב נפלתי
    וכמה שהתפללתי
    להיות חזקה לא לפול
    אבל עליי היצר יכול
    ואני שוב נקרעת
    כמעט משתגעת
    אבל יודעת
    שאתה אבא כל יכול תעזור לי
    אתה רואה שקשה לי
    משתדלת להיות טובה
    לא להתרחק להשאר קרובה
    אבל אבא רק אתה שומע
    את הדמעות בלילות
    שלא נותנות לי מרגוע
    תשמע את התפילות
    זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
    זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
    אבא תן לי תכוחות להתגבר
    לא רוצה לפול בזה יותר

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שיר הלל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1282

      למה כולם חושבים
      שהם על החיים שלי מחליטים
      למה הם מתערבים
      ולפני שמסתכלים שופטים
      הם מבקרים ופוגעים
      והם לא באמת דואגים
      רק נותנים ביקורת
      מדביקים לי גם כותרת
      את הנפש שלי שורטים
      זורקים לי משפטים
      מנסה להשאר חזקה
      אבל בפנים מרגישה מועקה
      אני מצפה מאנשים
      להיות יותר רגישים
      להבין בנפש האדם
      לפני שהם שורטים בדם
      רק מחרבים והורסים
      מנפצים לי את הלב לרסיסים
      ולא מבינים מה הם עושים
      זורים לי מלח לפצעים
      וגם חושבים שזה נעים
      מנסה לא להכנע
      למילים של אשמה
      לברוח מהשנאה
      לפני שהיא באה
      אבל אבא תן לי תכוחות
      תן לי את הפצעים לאחות
      מרגישה שזה גדול עליי
      אבא תעזור אתה שם מעליי
      תן לי להשאר חזקה באמת
      ממילים שפוגעות
      לברוח ולהתעלם מהחטא
      לפני שבנפש נוגעות

      שיר כואב במיוחד!!!!
      נכתב בדמעות!!!!
      😔

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1283

        הגל שעולה
        מתקרב אך בורח
        הרצון שגולה
        תר אחר כוח

        בתוך עומק אינסופי
        מחפש בקרבתך
        בוא אליי קלי
        קח אותי איתך

        עכשיו---
        הים סוער
        ליבי בוער
        מתחנן שוב לשובך
        לאור מתוך ההסתרה

        חג סביב כמו במעגל
        שקוע במערבולת
        מנסה לרדת מהגל
        להתעלות על המפולת

        תבקע לי את הים
        הושט לי את ידך
        הוסף על הקיים
        תן לי משלך

        ושוב---
        הים סוער
        ליבי בוער
        מתחנן שוב לשובך
        לאור מתוך ההסתרה

        כי אחריי גאות בא השפל
        כדיי לאסוף אוצרות
        רק פקח לנו עיניים
        תעזור לנו לראות

        תאמין רק בנו
        מתוך ים של שחור
        בקריעה משלנו
        תראה לנו ת'אור

        ועכשיו
        גם בים סוער
        כשהלב עוד בוער
        קורא רק לשובך
        לאור מתוך ההסתרה
        הקול מלמעלה- התקרבו בנים
        אל המערב נתאסף כולנו אחים

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1284

          אלול
          4 אותיות
          שנוגעות בלב
          אלול
          איך החודש הזה
          הגיע כלכך מהר
          אלול
          מרעיד לי הנפש
          לחשוב עליו
          אלול
          רוצה להרגיש את הקירבה
          ואת השכינה מעלי
          אלול
          חודש הרחמים והסליחות
          אלול
          רוצה לחפש את השבילים
          לדמעות
          אלול
          חטאנו תסלח לנו
          אלול
          חפשנו ומצאנו
          אלול
          מצאנו את הלב
          אלול
          את הלב
          של אבא אוהב...
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #1285

            אלול
            לפחות בחודש הזה תשכחי מהכל
            לפחות פה תאזרי אנרגיות יש מאין
            לפחות בחודש הזה אל תנסי ליפול
            לפחות עכשיו תישארי מעל המים
            לפחות..
            לפחות שבוע לפחות שבועיים ואולי גם 3
            יש לך כוח?
            אז תמשיכי כך,
            תראי לו באמת את הכוונות שלך!


            לפחות עד ראש השנה
            זה לא הרבה, נכון..?
            שבוע וחצי - זמן מתנה!
            נצלי אותו עד תום.

            הגיוני שאח"כ אומר שוב - "רק עוד שבוע ועוד אחד" 🙂 זה הרעיון- ככה מתמודדים, מגמדים את הזמן.
            "כאילו אין מחר לחיות היום, תחזיק רק להיום" (עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל")

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • orlyO מנותק
              orlyO מנותק
              orly
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1286

              "הבא להיטהר מסייעין בידו"
              ואני באה
              להיטהר
              אך השער נעול
              ואני רוצה
              להתחבר
              אך לא יודעת את הכיוון
              ורק רוצה
              שיסייעו בידי
              שיפתחו לי את השערים
              שיראו לי את הכיוון
              שיעזרו לי להיטיב המעשים
              שאצליח רק טוב לעשות בעולם
              ולעזור לעצמי ולכולם
              מה בסך הכל ביקשתי
              להיטהר
              רוצה שיסייעו
              בידי
              רוצה שיבינו
              אותי
              רוצה להיות טהורה יותר
              להזדכך
              להתקרב
              להתחבר!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • חלום לגדולח מנותק
                חלום לגדולח מנותק
                חלום לגדול
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1287

                שמש שלי
                שקעת לך בשקט של בין הערבים
                והשארת אותי רק עם שאריות
                ניצוצות זוהרים אליי משמים
                ואני יודעת- אילו נשיקות

                ולא שכחת, גם באפילה
                שולחת לי חיוכים
                לפעמים זה רק נפילה
                אך את ליבי צובטים

                ועכשיו כשהתקטן הירח כל כך
                ונשארתי כאובה לבד
                אני יודעת, פרצופי לח
                החלום לי אבד

                תבטיחי לי שתשובי
                ותבקיעי בזריחה מפעימה
                תבטיחי לי שתגיעי
                גם אם תשקע שוב חמה

                צלילים יוצרים מנגינה
                רק כשיש ביניהם
                גם עליות וגם ירידות.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • שנדיש מנותק
                  שנדיש מנותק
                  שנדי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1288

                  ||ספויילר||לא שלי.. שווה קריאה

                  רווקה בחדר המורות----
                  אין כניסה בלי חצאיות
                  שחרחרות
                  מקומות קבועים
                  אין כאן תורות
                  מביטה מבחוץ ממרחק של
                  דורות
                  ברוכה הבאה
                  לחדר מורות

                  שותים כאן קפה
                  בכוס
                  לא קרטון
                  רק המורות הזקנות שנותנות את
                  הטון
                  מרגישה מאובנת
                  כמו עמוד של בטון
                  לו רק הייתי בשנת
                  שבתון

                  ופוליטיקה זה כאן
                  עסק רגיל
                  לעולם כנראה
                  לא עוברים את
                  הגיל
                  רכילות רכילות רכילות
                  לתועלת!
                  בין לבין
                  מקנחת
                  נזלתת

                  וזו סצנה לגמרי
                  לא
                  אפשריתת
                  כל בוקר נכנסת
                  עם פרצוף של
                  כרית
                  מעמידה לי פרצוף רענן
                  נכנסת בצעד בוטח(?)
                  שאנן

                  ושואלת את עצמי בלי
                  אמון
                  גלגל חוזר או
                  עניין של
                  תזמון
                  ואיך אני ממרחק של דורות
                  מצויה לי בתוככי החדר
                  מורותת

                  ו"כל טוב"
                  ו"שלום שלום"
                  ו "מאיפה הגעת אלינו
                  עד הלום"?
                  ו "מחר את תורנית, תקני גם חלב"
                  השם! מאיפה להם רמת
                  המשלב??????

                  משתדלת מממש להיות
                  מאופקת
                  לו רק הייתה לי פאה
                  מסורקת
                  רגע בוכה רגע
                  צוחקת
                  רק שלא תישאר לי
                  צלקת

                  לא ממש מצליחה לעכל
                  רק מבחוץ לגחך
                  תרצינות לקלקל
                  והולכת להפוך לרזה כמו
                  מקל
                  לא מעיזה לאכול שכל אחד
                  מסתכל.....

                  רק עזרו שאזכור תמיד תתחושה
                  איך הייתי כל כך
                  נטושה
                  ויום יבוא ואהיה כבודה כבר
                  דורות
                  לא אשכח את דרכי
                  בחדר המורות.....

                  כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • מיתרמ מנותק
                    מיתרמ מנותק
                    מיתר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1289

                    כמו שביל לא סלול
                    כמו הר תלול
                    עומד אני בפתח אלול

                    ביד מקל חלול
                    הראש כבר לא צלול
                    ועוד מעט הכל כלול

                    ואיך אוכל לבוא לפניך
                    אין לי פה להשיב
                    כי ממש רחקתי ממך
                    אבל אני יכול להקשיב:

                    לקול תקיעת השופר
                    תקיעה שברים תרועה תקיעה
                    שילחשו לי שאפשר לקום מעפר
                    ושהשמש זורחת אחרי כל שקיעה

                    אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #1290

                      אבא תראה איך היא נופלת
                      ואף אחד לא רואה שהיא מדממת

                      אבא תביט לה בעיניים 
                      הדמעות יורדות לה בין הלחיים 

                      אבא מאיפה הכוחות לשרוד ת'חיים?
                      הרי מזמן היא איבדה ת'אמון באנשים

                      אבא תן לה ללמוד שמנפילות קמים 
                      שצומחים משם למקומות אדירים

                      אבא איך אפשר להאמין שהכל יתבהר
                      אם בינתיים השחור שם רק מתגבר

                      אבא למרות הכאב ששנים היא אוספת
                      על כל המכשולים היא בסוף נלחמת

                      💪💔👊

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1291

                        מזמור ל---~ בנבכי נפשו
                        ה' אליך כספתי וארים עיניי אל שמיך ואזכור
                        כי נפלתי ואקום ואתה עומד בעדי
                        אך כי אבכה במסתרי ליבי ואתה תשמע
                        וארד אל מרבדי השאול ואבדתי
                        ולא אמצא מזור לנפשי הכמהה אליך
                        עד מתי אדמה כי צדק רצוני ואאחוז בו
                        רעדה ארצי ואשבר מעליה
                        ותזרח השמש ואדע כי מאיתך היא
                        כי אתה אוהבני ותרפא את פצעיי מעל ליבי
                        ובאשר הלכתי תהיה איתי אלוקיי צורי ותקוותי.

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • י מנותק
                          י מנותק
                          יונה מצאה בו מנוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1292
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1293

                            רוצה להתעלות לגעת בכסאך
                            רוצה להתחזק ללכת בדרכך
                            הגיע הזמן להשתפר
                            לקחת את עצמי בידיים
                            להשתנות ולגדול

                            רוצה להיות טובה יותר
                            רוצה באמת להאמין
                            לא להתרגל למציאות
                            להאמין שיהיה טוב

                            מתי יבוא היום שאגדל
                            והאמין שאפשר
                            להיות אחרת

                            אולי תתן לי סימן
                            תראה לי שאתה כאן
                            איתי
                            שומר עלי בכל הכוח
                            לא מוותר

                            גם כשאני נופלת
                            ומתלכלכת
                            עזור לי לקום
                            להתנער מהחול
                            לקום ולגדול

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1294

                              אני גמרתי
                              כבר נפלתי
                              אתם לא ראיתם
                              אבל אני כבר החלטתי
                              שנמאס לי
                              אתם שתקתם
                              אבל זה יותר הכאיב לי
                              אמרתם שבסוף יהיה טוב
                              אבל לא הייתה לי סבלנות
                              לחכות
                              כמו צער יכול להיות
                              בכאב
                              כבר שברים
                              יכול ליצור הלב
                              העולם מלא ברגשות
                              אנשים תחפשו
                              את השביל המתאים
                              ללב שלי
                              כי אם לא
                              אתם תאבדו אותי
                              או שתגרמו לי
                              לאבד תעצמי
                              אילה....

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1295

                                בלילות אנלא נרדמת
                                על סיוטים חולמת
                                קמה מתעוררת
                                ושוב למחשבות חוזרת
                                למה החיים שלי גרועים
                                הם כל הזמן כנועים
                                נמאס לי כבר לחיות
                                בסערה של רגשות
                                הדמעות לא מתייבשות
                                ואני כבר בועטת
                                בכל מה שמציעים
                                כי האמת לוהטת
                                מתחת למילים
                                אין כבר מקום בראש
                                המחשבות לא רוצות לפרוש
                                ואני מתחננת בדמעות
                                כבר אין לי כוחות
                                נגמרה האמונה
                                אני אף פעם לא מבינה
                                את התמונה
                                ואיך אפשר להאמין
                                לראות לא להבין
                                את מה שקורה
                                ולסמוך על הבורא
                                זה קשה , נגמר הכוח
                                לא רוצה להשאר וגם לא לברוח
                                אבל אבא אולי תראה לי
                                שנשארה טיפה של אמונה
                                אבא תעזור לי
                                להבין את התמונה
                                כי כבר נשברתי
                                ומהעולם התייאשתי
                                אבל אני עדיין קטנה
                                לאבד תאמונה
                                אבל בכל זאת זה קרה
                                את עצמי כבר לא מכירה
                                עכשיו נשארתי בריקנות
                                נכנעת אל הכנות
                                כי אין לי מה לעשות יותר
                                זה או להלחם או לוותר
                                הלב שלי כבר מנופץ לרסיסים
                                בתוך העולם כבר לא יודעת מה באמת עושים
                                אך בליבי נשארה עוד תפילה
                                אחת אחרונה לפני הנפילה....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הודיה 1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                  #1296

                                  היום כתבתי את השיר הראשון שלי אני מאוד אשמח לתגובות שלכם
                                  כעת אני כאן
                                  חזרתי לעצמי
                                  עם הרבה אנשים
                                  טובים שסביבי
                                  חברות ומשפחה
                                  וכל זה אך ורק
                                  מאת ה'
                                  תודה לך ה'
                                  שאתה עדיין
                                  מאמין בי
                                  ומחזיר לי
                                  ת'מנשמה שלי
                                  כל יום ויום
                                  ולא מתייאש
                                  לעולם
                                  תודה!
                                  HODAYA

                                  "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1297

                                    אני אשמה
                                    כי ספרתי
                                    אף אחד לא יבין
                                    את המקום שלי
                                    היום רצתי לבד
                                    ובכיתי
                                    נשארתי שעה
                                    ולא זזתי
                                    כמעט מכולם
                                    התייאשתי
                                    למה עשיתי
                                    למה ספרתי
                                    למה אמרתי
                                    כולם היו בהלם
                                    כולם חטפו שוק
                                    אבל אף אחד לא מבין
                                    את הסיבה בסוף
                                    רק רציתי
                                    קשר אוהב
                                    כמו שצריך להיות
                                    בסוף קבלתי מכולם
                                    שתי סטירות
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                      #1298

                                      לפני כמה זמן @פונץ-בננה (אם אני לא טועה) העלתה לפה שיר מדהים ועצוב על נוער מתמודד מנקודת המבט שלה...,- מי שלא קרא ממליצה מאד לגלול למעלה ולקרוא..
                                      בי זה מאד נגע וגם באותה תקופה ראיתי קרוב משפחה שגם במצב הזה אז בהשראת השיר שלה ניסיתי לרשום גם שיר על הנושא הכאוב הזה אבל להביא אותו מנקודת מבט שונה, של הנער המתמודד בעצמו..
                                      כתבתי אותו כבר באותו יום שפונץ' בננה העלתה את שלה, אבל לא התאפשר לי לשלוח אותו ,לכן זה רק עכשיו...

                                      אתם מסתכלים עלי בעיניים נוזפות
                                      עיניים דומעות
                                      עיניים כואבות
                                      עיניים כועסות
                                      עיניים מאוכזבות
                                      ואני משפיל את שלי....
                                      אתם אומרים ציטוטים
                                      מפחידים, מאיימים
                                      מבקשים, מתחננים
                                      בוכים, זועקים
                                      וכשלא קורה דבר, פשוט שותקים.

                                      ואני---
                                      כל כך רוצה לרצות ,
                                      אך לא מצליח לנסות
                                      כל כך רוצה ללמוד עוד דף
                                      אך מול עיני האותיות מרצדות
                                      הרחוב קורץ ואני נענה
                                      אבל המצפון מייסר ולא מפסיק לשניה
                                      רוצה לאותת לכם שאני לא נהנה
                                      שאתם לא רואים את כל התמונה
                                      מרגיש שאין לי תקנה
                                      ואנה אני בא??????

                                      עומד על שפת הצוק
                                      בתסבוכת ארורה
                                      המדרון חלקלק ומדרדר
                                      מאחורי תהום פעורה

                                      ואני----
                                      משתוקק לזוג ידיים שיבואו
                                      כמה לזוג עיניים טובות שיביטו
                                      שיעודדו, שיפרגנו, , שיאמינו.
                                      ולא יתאבלו על הילד התמים שהיה וכבר איננו..
                                      שיחלצו אותי בעדינות מן הבור
                                      שיגרמו לי להרגיש גם בתוך המסגרת כציפור דרור
                                      שלא ידרשו ממני להיות מה שאני לא
                                      ועדיין יתנו לי חותמת של גיבור

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1299
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1300

                                          אם זה החיים
                                          מה יהיה במוות
                                          אם יש אלוקים
                                          אז לאן נעלמו התקוות
                                          תגידו לאן התפילות הולכות
                                          כלום לא השתנה
                                          איפה האמונה נעלמה
                                          דמעות שנשפכות על הכרית
                                          מוצאת תעצמי נשפכת
                                          לעוד איזה הדיוטית
                                          שהולכת
                                          ומספרת
                                          טוב אני נגמרת
                                          אכשהו אני לומדת
                                          ללכת
                                          לבד
                                          בלי שיתנו לי יד
                                          לחצות תחיים
                                          בלי עזרה מאנשים
                                          כל אחד חושב על עצמו
                                          מה יעשה טוב לאגו שלו
                                          חושבים שתבינו
                                          מאמינים שתעצמו
                                          אבל אתם לא יודעים
                                          אז אפילו אל תנסו
                                          כי אתם רק יותר גורעים
                                          הלב שלי הוא לא משחק
                                          אל תנסו כי אם לא ילך
                                          הלב שלי ימחק....
                                          אילה

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול