דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מנותק
    ש מנותק
    שיר הלל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1282

    למה כולם חושבים
    שהם על החיים שלי מחליטים
    למה הם מתערבים
    ולפני שמסתכלים שופטים
    הם מבקרים ופוגעים
    והם לא באמת דואגים
    רק נותנים ביקורת
    מדביקים לי גם כותרת
    את הנפש שלי שורטים
    זורקים לי משפטים
    מנסה להשאר חזקה
    אבל בפנים מרגישה מועקה
    אני מצפה מאנשים
    להיות יותר רגישים
    להבין בנפש האדם
    לפני שהם שורטים בדם
    רק מחרבים והורסים
    מנפצים לי את הלב לרסיסים
    ולא מבינים מה הם עושים
    זורים לי מלח לפצעים
    וגם חושבים שזה נעים
    מנסה לא להכנע
    למילים של אשמה
    לברוח מהשנאה
    לפני שהיא באה
    אבל אבא תן לי תכוחות
    תן לי את הפצעים לאחות
    מרגישה שזה גדול עליי
    אבא תעזור אתה שם מעליי
    תן לי להשאר חזקה באמת
    ממילים שפוגעות
    לברוח ולהתעלם מהחטא
    לפני שבנפש נוגעות

    שיר כואב במיוחד!!!!
    נכתב בדמעות!!!!
    😔

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
      #1283

      הגל שעולה
      מתקרב אך בורח
      הרצון שגולה
      תר אחר כוח

      בתוך עומק אינסופי
      מחפש בקרבתך
      בוא אליי קלי
      קח אותי איתך

      עכשיו---
      הים סוער
      ליבי בוער
      מתחנן שוב לשובך
      לאור מתוך ההסתרה

      חג סביב כמו במעגל
      שקוע במערבולת
      מנסה לרדת מהגל
      להתעלות על המפולת

      תבקע לי את הים
      הושט לי את ידך
      הוסף על הקיים
      תן לי משלך

      ושוב---
      הים סוער
      ליבי בוער
      מתחנן שוב לשובך
      לאור מתוך ההסתרה

      כי אחריי גאות בא השפל
      כדיי לאסוף אוצרות
      רק פקח לנו עיניים
      תעזור לנו לראות

      תאמין רק בנו
      מתוך ים של שחור
      בקריעה משלנו
      תראה לנו ת'אור

      ועכשיו
      גם בים סוער
      כשהלב עוד בוער
      קורא רק לשובך
      לאור מתוך ההסתרה
      הקול מלמעלה- התקרבו בנים
      אל המערב נתאסף כולנו אחים

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1284

        אלול
        4 אותיות
        שנוגעות בלב
        אלול
        איך החודש הזה
        הגיע כלכך מהר
        אלול
        מרעיד לי הנפש
        לחשוב עליו
        אלול
        רוצה להרגיש את הקירבה
        ואת השכינה מעלי
        אלול
        חודש הרחמים והסליחות
        אלול
        רוצה לחפש את השבילים
        לדמעות
        אלול
        חטאנו תסלח לנו
        אלול
        חפשנו ומצאנו
        אלול
        מצאנו את הלב
        אלול
        את הלב
        של אבא אוהב...
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #1285

          אלול
          לפחות בחודש הזה תשכחי מהכל
          לפחות פה תאזרי אנרגיות יש מאין
          לפחות בחודש הזה אל תנסי ליפול
          לפחות עכשיו תישארי מעל המים
          לפחות..
          לפחות שבוע לפחות שבועיים ואולי גם 3
          יש לך כוח?
          אז תמשיכי כך,
          תראי לו באמת את הכוונות שלך!


          לפחות עד ראש השנה
          זה לא הרבה, נכון..?
          שבוע וחצי - זמן מתנה!
          נצלי אותו עד תום.

          הגיוני שאח"כ אומר שוב - "רק עוד שבוע ועוד אחד" 🙂 זה הרעיון- ככה מתמודדים, מגמדים את הזמן.
          "כאילו אין מחר לחיות היום, תחזיק רק להיום" (עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל")

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • orlyO מנותק
            orlyO מנותק
            orly
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1286

            "הבא להיטהר מסייעין בידו"
            ואני באה
            להיטהר
            אך השער נעול
            ואני רוצה
            להתחבר
            אך לא יודעת את הכיוון
            ורק רוצה
            שיסייעו בידי
            שיפתחו לי את השערים
            שיראו לי את הכיוון
            שיעזרו לי להיטיב המעשים
            שאצליח רק טוב לעשות בעולם
            ולעזור לעצמי ולכולם
            מה בסך הכל ביקשתי
            להיטהר
            רוצה שיסייעו
            בידי
            רוצה שיבינו
            אותי
            רוצה להיות טהורה יותר
            להזדכך
            להתקרב
            להתחבר!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדולח מנותק
              חלום לגדול
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1287

              שמש שלי
              שקעת לך בשקט של בין הערבים
              והשארת אותי רק עם שאריות
              ניצוצות זוהרים אליי משמים
              ואני יודעת- אילו נשיקות

              ולא שכחת, גם באפילה
              שולחת לי חיוכים
              לפעמים זה רק נפילה
              אך את ליבי צובטים

              ועכשיו כשהתקטן הירח כל כך
              ונשארתי כאובה לבד
              אני יודעת, פרצופי לח
              החלום לי אבד

              תבטיחי לי שתשובי
              ותבקיעי בזריחה מפעימה
              תבטיחי לי שתגיעי
              גם אם תשקע שוב חמה

              צלילים יוצרים מנגינה
              רק כשיש ביניהם
              גם עליות וגם ירידות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • שנדיש מנותק
                שנדיש מנותק
                שנדי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1288

                ||ספויילר||לא שלי.. שווה קריאה

                רווקה בחדר המורות----
                אין כניסה בלי חצאיות
                שחרחרות
                מקומות קבועים
                אין כאן תורות
                מביטה מבחוץ ממרחק של
                דורות
                ברוכה הבאה
                לחדר מורות

                שותים כאן קפה
                בכוס
                לא קרטון
                רק המורות הזקנות שנותנות את
                הטון
                מרגישה מאובנת
                כמו עמוד של בטון
                לו רק הייתי בשנת
                שבתון

                ופוליטיקה זה כאן
                עסק רגיל
                לעולם כנראה
                לא עוברים את
                הגיל
                רכילות רכילות רכילות
                לתועלת!
                בין לבין
                מקנחת
                נזלתת

                וזו סצנה לגמרי
                לא
                אפשריתת
                כל בוקר נכנסת
                עם פרצוף של
                כרית
                מעמידה לי פרצוף רענן
                נכנסת בצעד בוטח(?)
                שאנן

                ושואלת את עצמי בלי
                אמון
                גלגל חוזר או
                עניין של
                תזמון
                ואיך אני ממרחק של דורות
                מצויה לי בתוככי החדר
                מורותת

                ו"כל טוב"
                ו"שלום שלום"
                ו "מאיפה הגעת אלינו
                עד הלום"?
                ו "מחר את תורנית, תקני גם חלב"
                השם! מאיפה להם רמת
                המשלב??????

                משתדלת מממש להיות
                מאופקת
                לו רק הייתה לי פאה
                מסורקת
                רגע בוכה רגע
                צוחקת
                רק שלא תישאר לי
                צלקת

                לא ממש מצליחה לעכל
                רק מבחוץ לגחך
                תרצינות לקלקל
                והולכת להפוך לרזה כמו
                מקל
                לא מעיזה לאכול שכל אחד
                מסתכל.....

                רק עזרו שאזכור תמיד תתחושה
                איך הייתי כל כך
                נטושה
                ויום יבוא ואהיה כבודה כבר
                דורות
                לא אשכח את דרכי
                בחדר המורות.....

                כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • מיתרמ מנותק
                  מיתרמ מנותק
                  מיתר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1289

                  כמו שביל לא סלול
                  כמו הר תלול
                  עומד אני בפתח אלול

                  ביד מקל חלול
                  הראש כבר לא צלול
                  ועוד מעט הכל כלול

                  ואיך אוכל לבוא לפניך
                  אין לי פה להשיב
                  כי ממש רחקתי ממך
                  אבל אני יכול להקשיב:

                  לקול תקיעת השופר
                  תקיעה שברים תרועה תקיעה
                  שילחשו לי שאפשר לקום מעפר
                  ושהשמש זורחת אחרי כל שקיעה

                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #1290

                    אבא תראה איך היא נופלת
                    ואף אחד לא רואה שהיא מדממת

                    אבא תביט לה בעיניים 
                    הדמעות יורדות לה בין הלחיים 

                    אבא מאיפה הכוחות לשרוד ת'חיים?
                    הרי מזמן היא איבדה ת'אמון באנשים

                    אבא תן לה ללמוד שמנפילות קמים 
                    שצומחים משם למקומות אדירים

                    אבא איך אפשר להאמין שהכל יתבהר
                    אם בינתיים השחור שם רק מתגבר

                    אבא למרות הכאב ששנים היא אוספת
                    על כל המכשולים היא בסוף נלחמת

                    💪💔👊

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1291

                      מזמור ל---~ בנבכי נפשו
                      ה' אליך כספתי וארים עיניי אל שמיך ואזכור
                      כי נפלתי ואקום ואתה עומד בעדי
                      אך כי אבכה במסתרי ליבי ואתה תשמע
                      וארד אל מרבדי השאול ואבדתי
                      ולא אמצא מזור לנפשי הכמהה אליך
                      עד מתי אדמה כי צדק רצוני ואאחוז בו
                      רעדה ארצי ואשבר מעליה
                      ותזרח השמש ואדע כי מאיתך היא
                      כי אתה אוהבני ותרפא את פצעיי מעל ליבי
                      ובאשר הלכתי תהיה איתי אלוקיי צורי ותקוותי.

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יונה מצאה בו מנוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1292
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1293

                          רוצה להתעלות לגעת בכסאך
                          רוצה להתחזק ללכת בדרכך
                          הגיע הזמן להשתפר
                          לקחת את עצמי בידיים
                          להשתנות ולגדול

                          רוצה להיות טובה יותר
                          רוצה באמת להאמין
                          לא להתרגל למציאות
                          להאמין שיהיה טוב

                          מתי יבוא היום שאגדל
                          והאמין שאפשר
                          להיות אחרת

                          אולי תתן לי סימן
                          תראה לי שאתה כאן
                          איתי
                          שומר עלי בכל הכוח
                          לא מוותר

                          גם כשאני נופלת
                          ומתלכלכת
                          עזור לי לקום
                          להתנער מהחול
                          לקום ולגדול

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1294

                            אני גמרתי
                            כבר נפלתי
                            אתם לא ראיתם
                            אבל אני כבר החלטתי
                            שנמאס לי
                            אתם שתקתם
                            אבל זה יותר הכאיב לי
                            אמרתם שבסוף יהיה טוב
                            אבל לא הייתה לי סבלנות
                            לחכות
                            כמו צער יכול להיות
                            בכאב
                            כבר שברים
                            יכול ליצור הלב
                            העולם מלא ברגשות
                            אנשים תחפשו
                            את השביל המתאים
                            ללב שלי
                            כי אם לא
                            אתם תאבדו אותי
                            או שתגרמו לי
                            לאבד תעצמי
                            אילה....

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיר הלל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1295

                              בלילות אנלא נרדמת
                              על סיוטים חולמת
                              קמה מתעוררת
                              ושוב למחשבות חוזרת
                              למה החיים שלי גרועים
                              הם כל הזמן כנועים
                              נמאס לי כבר לחיות
                              בסערה של רגשות
                              הדמעות לא מתייבשות
                              ואני כבר בועטת
                              בכל מה שמציעים
                              כי האמת לוהטת
                              מתחת למילים
                              אין כבר מקום בראש
                              המחשבות לא רוצות לפרוש
                              ואני מתחננת בדמעות
                              כבר אין לי כוחות
                              נגמרה האמונה
                              אני אף פעם לא מבינה
                              את התמונה
                              ואיך אפשר להאמין
                              לראות לא להבין
                              את מה שקורה
                              ולסמוך על הבורא
                              זה קשה , נגמר הכוח
                              לא רוצה להשאר וגם לא לברוח
                              אבל אבא אולי תראה לי
                              שנשארה טיפה של אמונה
                              אבא תעזור לי
                              להבין את התמונה
                              כי כבר נשברתי
                              ומהעולם התייאשתי
                              אבל אני עדיין קטנה
                              לאבד תאמונה
                              אבל בכל זאת זה קרה
                              את עצמי כבר לא מכירה
                              עכשיו נשארתי בריקנות
                              נכנעת אל הכנות
                              כי אין לי מה לעשות יותר
                              זה או להלחם או לוותר
                              הלב שלי כבר מנופץ לרסיסים
                              בתוך העולם כבר לא יודעת מה באמת עושים
                              אך בליבי נשארה עוד תפילה
                              אחת אחרונה לפני הנפילה....

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                #1296

                                היום כתבתי את השיר הראשון שלי אני מאוד אשמח לתגובות שלכם
                                כעת אני כאן
                                חזרתי לעצמי
                                עם הרבה אנשים
                                טובים שסביבי
                                חברות ומשפחה
                                וכל זה אך ורק
                                מאת ה'
                                תודה לך ה'
                                שאתה עדיין
                                מאמין בי
                                ומחזיר לי
                                ת'מנשמה שלי
                                כל יום ויום
                                ולא מתייאש
                                לעולם
                                תודה!
                                HODAYA

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1297

                                  אני אשמה
                                  כי ספרתי
                                  אף אחד לא יבין
                                  את המקום שלי
                                  היום רצתי לבד
                                  ובכיתי
                                  נשארתי שעה
                                  ולא זזתי
                                  כמעט מכולם
                                  התייאשתי
                                  למה עשיתי
                                  למה ספרתי
                                  למה אמרתי
                                  כולם היו בהלם
                                  כולם חטפו שוק
                                  אבל אף אחד לא מבין
                                  את הסיבה בסוף
                                  רק רציתי
                                  קשר אוהב
                                  כמו שצריך להיות
                                  בסוף קבלתי מכולם
                                  שתי סטירות
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                    #1298

                                    לפני כמה זמן @פונץ-בננה (אם אני לא טועה) העלתה לפה שיר מדהים ועצוב על נוער מתמודד מנקודת המבט שלה...,- מי שלא קרא ממליצה מאד לגלול למעלה ולקרוא..
                                    בי זה מאד נגע וגם באותה תקופה ראיתי קרוב משפחה שגם במצב הזה אז בהשראת השיר שלה ניסיתי לרשום גם שיר על הנושא הכאוב הזה אבל להביא אותו מנקודת מבט שונה, של הנער המתמודד בעצמו..
                                    כתבתי אותו כבר באותו יום שפונץ' בננה העלתה את שלה, אבל לא התאפשר לי לשלוח אותו ,לכן זה רק עכשיו...

                                    אתם מסתכלים עלי בעיניים נוזפות
                                    עיניים דומעות
                                    עיניים כואבות
                                    עיניים כועסות
                                    עיניים מאוכזבות
                                    ואני משפיל את שלי....
                                    אתם אומרים ציטוטים
                                    מפחידים, מאיימים
                                    מבקשים, מתחננים
                                    בוכים, זועקים
                                    וכשלא קורה דבר, פשוט שותקים.

                                    ואני---
                                    כל כך רוצה לרצות ,
                                    אך לא מצליח לנסות
                                    כל כך רוצה ללמוד עוד דף
                                    אך מול עיני האותיות מרצדות
                                    הרחוב קורץ ואני נענה
                                    אבל המצפון מייסר ולא מפסיק לשניה
                                    רוצה לאותת לכם שאני לא נהנה
                                    שאתם לא רואים את כל התמונה
                                    מרגיש שאין לי תקנה
                                    ואנה אני בא??????

                                    עומד על שפת הצוק
                                    בתסבוכת ארורה
                                    המדרון חלקלק ומדרדר
                                    מאחורי תהום פעורה

                                    ואני----
                                    משתוקק לזוג ידיים שיבואו
                                    כמה לזוג עיניים טובות שיביטו
                                    שיעודדו, שיפרגנו, , שיאמינו.
                                    ולא יתאבלו על הילד התמים שהיה וכבר איננו..
                                    שיחלצו אותי בעדינות מן הבור
                                    שיגרמו לי להרגיש גם בתוך המסגרת כציפור דרור
                                    שלא ידרשו ממני להיות מה שאני לא
                                    ועדיין יתנו לי חותמת של גיבור

                                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1299
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1300

                                        אם זה החיים
                                        מה יהיה במוות
                                        אם יש אלוקים
                                        אז לאן נעלמו התקוות
                                        תגידו לאן התפילות הולכות
                                        כלום לא השתנה
                                        איפה האמונה נעלמה
                                        דמעות שנשפכות על הכרית
                                        מוצאת תעצמי נשפכת
                                        לעוד איזה הדיוטית
                                        שהולכת
                                        ומספרת
                                        טוב אני נגמרת
                                        אכשהו אני לומדת
                                        ללכת
                                        לבד
                                        בלי שיתנו לי יד
                                        לחצות תחיים
                                        בלי עזרה מאנשים
                                        כל אחד חושב על עצמו
                                        מה יעשה טוב לאגו שלו
                                        חושבים שתבינו
                                        מאמינים שתעצמו
                                        אבל אתם לא יודעים
                                        אז אפילו אל תנסו
                                        כי אתם רק יותר גורעים
                                        הלב שלי הוא לא משחק
                                        אל תנסו כי אם לא ילך
                                        הלב שלי ימחק....
                                        אילה

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        קוקה קולהק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                          אם זה החיים
                                          מה יהיה במוות
                                          אם יש אלוקים
                                          אז לאן נעלמו התקוות
                                          תגידו לאן התפילות הולכות
                                          כלום לא השתנה
                                          איפה האמונה נעלמה
                                          דמעות שנשפכות על הכרית
                                          מוצאת תעצמי נשפכת
                                          לעוד איזה הדיוטית
                                          שהולכת
                                          ומספרת
                                          טוב אני נגמרת
                                          אכשהו אני לומדת
                                          ללכת
                                          לבד
                                          בלי שיתנו לי יד
                                          לחצות תחיים
                                          בלי עזרה מאנשים
                                          כל אחד חושב על עצמו
                                          מה יעשה טוב לאגו שלו
                                          חושבים שתבינו
                                          מאמינים שתעצמו
                                          אבל אתם לא יודעים
                                          אז אפילו אל תנסו
                                          כי אתם רק יותר גורעים
                                          הלב שלי הוא לא משחק
                                          אל תנסו כי אם לא ילך
                                          הלב שלי ימחק....
                                          אילה

                                          קוקה קולהק מנותק
                                          קוקה קולהק מנותק
                                          קוקה קולה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1301
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול