דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1455

    אבא לפעמים
    אני אומרת דברים
    שלא באמת
    עמוק נמצאים
    אבא לפעמים
    אני כותבת שירים
    שלא באמת
    מהלב יוצאים
    אבא לפעמים
    אני מתפללת אליך
    אבל לא מרגישה
    קרוב אליך
    אבא לפעמים
    אני מקבלת קבלות
    עם דמעות
    אבל לא באמת
    מרגישה שהן עוזרות
    אבא לפעמים
    הכאב שלי בלב
    ואני מרגישה שקשה לי
    והכל לאט דועך
    אבא לפעמים
    אני חוטאת בך
    ומרגישה אותך
    בוכה איתי
    אבא לפעמים
    אני רוצה אותך
    ללכת איתך
    בדרך שלך
    אבל בוכה בפנים
    אבא לפעמים
    אני יודעת שהכל ממך
    אבל מכחישה
    כדי לא להרגיש
    מצפון לרגעים
    אבא לפעמים
    אני מאמינה שהכל לטובה
    אבל בוכה בלי הפסקה
    כי קשה לי האמונה
    אבא לפעמים
    אני צריכה הפסקה
    להכיר את עצמי
    ואך הדרך שלך
    כדי שהכל יתחבר
    וישאר בבטחה
    אבא לפעמים
    אני משקרת
    שקל לי בחיים
    אבא שקשה לי
    אני צועקת בפנים
    אבא אני
    תמיד אוהבת אותך
    ולפעמים אני
    שוכחת שהכל ממך
    ושאני צריכה
    להודות לך
    אבא לפעמים
    אני חייבת להרגיש
    אהבה רק ממך
    לדעת שאתה אוהב אותי
    לנצח
    גם אם נפלתי
    לזכור לבטח
    שהכל
    תמיד לטובה
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
      #1456

      אני עייפה
      אסור לי לישון
      איזו מעמסה
      אי אפשר לנשום
      אני עסוקה
      בלנסות לשרוד
      לא מצליחה
      כמעט לעמוד

      והמורות
      חושבות
      שיש ימים פנויים
      מביאות
      עבודות
      וטונות מבחנים

      בבקשה
      רחמים
      זה נורא
      אלוקים
      עבודות מבחנים ושיעורים
      כמה לימודיםםםם

      והעומס
      מורגש
      והשכל
      מותש
      אבל הלימודים
      ביתר שאת ממשיכים

      והבנות
      מקטרות
      והמורות
      מתרגזות
      אבל ממשיכות
      להביא עבודות

      מורה יקרה
      כשהיית תלמידה
      האם נהנת
      ממורות מעמיסות?
      תנסי לחשוב
      קצת על הבנות
      שבקושי....
      שורדות 🥴🥴🥴🥴

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • נ מנותק
        נ מנותק
        נגינתי
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
        #1457

        אולי לא כולם יבינו את השיר, מי שבסביבתו בחור מעוכב (או הוא בעצמו...) יתחבר לדעתי מאד.
        נכתב בהשראת מקרה קרוב שנגע לליבי

        עלים נושרים כבשלכת
        עוד חתונה של חבר
        קרקע מתחתך נשמטת
        וקשה יותר להתגבר

        להילחם כל בוקר
        בעייפות ובייצר
        ואם להגיד ביושר
        גם בחברי החדר...

        להמשיך לחייך
        גם לזה שמִתְּחַתֵּך
        יש לו היום פגישה
        וההוא מביא לך הקדשה

        ההוא עם אוזניות
        "יום שלישי היום"
        ההוא עם לבבות
        עוד שלושים יום...

        ואתה בודד
        רווק בין חתנים
        ממשיך להתמודד
        "קשה כים סוף" אומרים
        ולא יודעים עד כמה,
        עד כמה הם צודקים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        16
        • "המבין"& "המבין" התייחס לנושא זה ב
        • פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0פ מנותק
          פודרה 0
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1458

          ימין שמאל
          קמתי היום על רגל שמאל
          זה לא היה כמו אתמול
          הלוך ושוב מרחתי את הזמן
          ועכשיו אני מוכן ומזומן.


          מה שהיה היה וכבר נגמר
          לא אותר על מה שנשאר
          מעכשיו אתחיל את היום מהרגע
          לשניה לא מתבלבל אני רגוע.


          כי כל שניה זה זמן נפרד
          כל שניה היא עד בלי די
          תסתכל קדימה וכך תצעד
          בדרך הנכונה הכי כדאי.


          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1459
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ש.ש. 0ש מנותק
              ש.ש. 0ש מנותק
              ש.ש. 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1460

              חלק מהשיר בהשראת הפיוט "יגדל אלוקים" מתפילת שחרית.

              איה מקום כבודו
              שאלתי את כולם
              הסבירו לי הודו
              שכבודו מלא עולם
              נמצא -כן אמת
              אך למציאותו אין עת
              אין סוף לאחדותו, נעלם
              לכל נוצר הינו אדון העולם
              מביט לסוף דבר בקדמתו
              ואנו מחכי הקץ - לישועתו
              בטוחים אנו שישלח משיחנו
              אשר יבוא ויגאלנו...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                #1461

                האור שלי
                שהיה בעולם
                התחיל להיכבות
                אט אט
                ואני רואה
                את הצל של עצמי
                מאחורי השמש
                שבלב שלי
                אחרי תקופה ארוכה
                שהדמעות כבר התחילו
                להתייבש
                אני כל כולי
                התחלתי להתבייש
                איך ראיתי שחורות
                איך לא ראיתי כלום
                מכמות הדמעות
                למה הכאב שבי
                עוד ממשיך להדהד
                איך הלב שלי
                ממשיך לנדנד
                אחרי שראיתי את האור
                וראיתי גם הוא
                מתחילה להיכבות שוב
                הבנתי שלכאב שלי
                יש אפשרות שוב לשוב
                החלטתי החלטה
                מקווה שהיא טובה
                לשים את
                השמש שלי
                בתוך צנצנת
                שאחרי שהיא תתחמם
                היא תתפוצץ
                כל השברים יעופו
                אני אתחיל לאסוף
                אחד אחד
                לתוך הלב שלי
                לכאב שבי
                עם הידיים שלי
                עם השריטות שלי
                עם האמון באור
                שהיה ונשבר
                ואני אבין
                שאם יש שמש בצנצנת
                אז גם הוא
                יום אחד
                היה ונגמר...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1462

                  הפלאפון ריק
                  כך גם המח
                  לחצתי על השתק
                  וניסיתי לברוח
                  ברחתי לחולות
                  נאבקתי ברוחות
                  נלחמתי בכלום
                  כדי לא לסבול

                  אני על מצב טיסה
                  המח נכנס להשתקה
                  הלב פועל על רטט
                  את הציפורניים כוססת
                  מחכה לזמן הטוב
                  שיגרום לי לעזוב
                  שיבוא בבום
                  ויצור הכל

                  שום היגיון לא חודר למח
                  הלב גם מתקשה לצלוח
                  אני לא מנסה לשכוח
                  רק קצת לצרוח
                  כי רע לי ורע לי ורע לי
                  וכבר לא אכפת לי
                  שאסבול
                  וכמה שיותר
                  ושאפול
                  נמאס לי להתגבר
                  ושאצנח
                  לתוך התהום של עצמי
                  ושאצרח
                  ושלא ישמעו אותי

                  לא רוצה להיות חזקה
                  זאת תוצאה של הדחקה
                  של שכל שפעל יותר מידי
                  של לב שנאמר לו ביי
                  של חלום שלא מצליח להיגנז
                  ודלת שלא הצלחתי להיכנס

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1463

                    לך אבא שלי
                    תודה רבה על
                    כל הקשיים והפיתויים
                    תודה רבה על
                    כל הכוחות והתקווה
                    בפי מלא שבח
                    והלל לפניך
                    תודה אבא שלי
                    תודה לך!
                    מלבדך אני
                    אפס אפסים
                    ואיתך אני מרגישה
                    אלפים ומאות
                    תודה לך!
                    על כל הטובות
                    שאתה מביא עלי
                    תודה על הכל!
                    אין לי מילים
                    להודות לך
                    ולשבח אותך
                    אתה כל עולמי
                    ואין עוד מלבדך
                    תודה על הכל
                    מבתך האוהבת
                    אחת קטנה מכל
                    מאות בנות ישראל
                    שאתה מחזיק
                    לנו אצבעות
                    תודה!

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.ב מנותק
                      ב. ב.
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
                      #1464

                      בהמשך לשיר של @נגינתי

                      איך שהתקרבתי
                      כולן בלמו
                      גם כשהתרחקתי
                      עליי חמלו
                      הרגשתי תמיד
                      מחוץ למעגלים
                      אחזתי מאחור
                      בכמה שלבים
                      לרגעים חשבתי
                      מה שיבוא - אקח
                      אך מיד התעשתתי
                      למה מה אני, פח?
                      אמרו לי תתפשרי
                      את כבר לא צעירה
                      רציתי לצעוק
                      אבל מה עשיתי רע?
                      היו שאמרו
                      הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
                      רציתי לצעוק
                      קחו אותה בחזרה!

                      ....

                      המשכתי להתעקש
                      רציתי לי את הטוב
                      וזה הוכיח את עצמו
                      קיבלתי את הטופ!!!👑

                      אז לכל אלו
                      שעדיין מחכים
                      מבכים
                      ומיואשים
                      תדעו שההמתנה שווה את זה!
                      כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
                      תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
                      מחזיקה לכם אצבעות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1465

                        לפעמים כואב הלב
                        מאכזבה על החיים
                        לפעמים הלב צורב
                        מהקשיים שאורבים
                        לפעמים ממי שהכי אוהבים
                        הם מתגלים כאויבים
                        לפעמים הכאב מחפש לו חברים
                        ולפעמים החברים
                        מחפשים את הכאב
                        וזה הכי כואב
                        כמו חץ היישאר
                        לתוך הלב
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1466

                          ורציתי ליפול
                          בשביל לקום
                          ככה מתוך בלבול
                          הלב שלי צריך שיקום

                          תגידו איך קמים מרצון
                          בלי ליפול
                          איך אני יהפך
                          לחוזרת בתשובה
                          אם אני חרדית מלידה

                          ואיך אהיה לאבא דבוקה
                          גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
                          ואיך אני אתגעגע לתורה
                          בלי להתרחק ממנה

                          ואיך אני אדע
                          שיהיה בי כח לחזור
                          ואיך אדע
                          שיהיה בי אומץ לעזוב

                          אז אולי פשוט
                          אני ישאר באותו מקום
                          בלי ליפול
                          לאותו תהום

                          כי משם אין דרך חזרה
                          זו סתם הבטחה אפלה
                          של כניסה ללא יציאה

                          אילה):

                          "ירידה לצורך עליה"

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1467
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                              #1468
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • orlyO מנותק
                                orlyO מנותק
                                orly
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1469

                                מבט לילה..../#ORLY#
                                חַיִּים
                                שְׁלֵמִים
                                שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                                גָּלָקְסְיוֹת
                                עֲצוּמוֹת
                                שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                                יְקוּם
                                עָמוּם
                                עָלוּם

                                כָּל זֹאת
                                אֵלָי נִבָּט
                                בְּרֶגַע אֶחָד
                                שֶׁל מַבָּט
                                שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                                אֶת הַלַּיְלָה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                  #1470

                                  מי אני?

                                  לא יכולה עם זה
                                  מחריש לי ת'אוזניים
                                  כמה שאני עושה את זה
                                  עם אחרים זה כפליים
                                  וקשה לי וקשה לי
                                  זה מוריד לי ת'מורל
                                  כי כשככה כולם מסביבי
                                  אז מי אני בכלל?

                                  ובאמת שאני רוצה
                                  להיות ילדה טובה
                                  אבל ביננו איך אפשר
                                  הכל נהיה כל כך מוזר
                                  ואני לא יכולה לשמוע
                                  זה משגע לי ת'מח
                                  כמה זה מפריע
                                  מתחשק לי לברוח

                                  ואבאלה זה לא אני
                                  ככה כולם מסביבי
                                  ואני מבטיחה שאני מנסה
                                  משתדלת להיות חזקה
                                  אבל כמה זמן אבא
                                  נגמרה לי הסוללה
                                  וככה כולם מסביבי
                                  ובאמת, מי אני?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1471

                                    עוד דלת בלב שלי
                                    נחסמה
                                    אף אחד לא יבין לעולם
                                    אבל למה
                                    מה קורה לי
                                    שואלת את עצמי
                                    רק רציתי
                                    להבין אותו
                                    את הלב שלי
                                    שמבלבל אותי
                                    שגורם לי לחשיבה מוטעית
                                    הלב זה איבר חשוב
                                    זה כל החיים עליו
                                    אבל באמת
                                    קשה לי בלעדיו
                                    אומרים שהראש קודם ללב
                                    אני חושבת ההפך
                                    בלי הלב אין חיים
                                    בלי הלב אין אנשים
                                    בלי לב בני אדם הם חיות
                                    בלי לב כבר
                                    לא שווה לחיות...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אנונימיתא מנותק
                                      אנונימיתא מנותק
                                      אנונימית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1472

                                      תפתח את הלב
                                      תשחרר
                                      תפתח את הראש
                                      תתעורר
                                      תדע שכל יום שעובר
                                      לא חוזר....

                                      תסתכל למציאות
                                      בעיניים
                                      תרים את הראש
                                      מהמים
                                      תזכור תמיד שיש לך אבא
                                      בשמיים....

                                      תקשיב לקולות
                                      מבפנים
                                      תביט לאמת
                                      בפנים
                                      לא תמיד הכל
                                      אנחנו מבינים....

                                      תחלום, תנסה
                                      תאמין
                                      תפעל, תעשה
                                      ותבין
                                      שזה רק בידיים שלך...

                                      תראה את הטוב
                                      הוא כבר כאן
                                      מחכה לך,
                                      תכף מוכן
                                      רק עוד צעד אחד קטן...

                                      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1473

                                        ונגמר לי הכוח
                                        מרב שחלמתי
                                        ונשבר לי המוח
                                        כי לא השתמשתי

                                        יושבת בפינה
                                        מחכה לנחמה
                                        אולי היא תבוא
                                        תרפא לי ת'נשמה

                                        ולמה אני בוכה
                                        בגלל שהייתי חזקה
                                        או שנלחמתי
                                        עד הטיפה האחרונה

                                        הלב צריך החייאה
                                        אבל אין צוות רפואה
                                        ואני יורקת פה דם
                                        ומי כבר רואה
                                        שאני לא לצידם

                                        אמרו שהכאב
                                        עובר עם משקפת
                                        שמתיימרת
                                        להיות ורודה
                                        אבל היא אבדה

                                        ואני מנסה לחפש
                                        בתוך כל החושך
                                        לראות את מה שיש
                                        וגם עם יותר מושך
                                        להסתכל על החסר

                                        בסוף אני יראה
                                        הכל היה שווה

                                        כי המלחמות
                                        לימדו אותי
                                        מזה לנצח
                                        מהנפילות למדתי
                                        שמותר גם לנוח

                                        אני בנסיגה
                                        זה כמו גומיה
                                        של לנסוג אחורה
                                        כדי לעוף קדימה

                                        מותר לי ליפול
                                        זה לא ביטול
                                        על כל הנצחונות
                                        וההתגברויות

                                        ועם זה קשה
                                        זה קטן עלי
                                        כי אני חזקה
                                        נולדתי כדי
                                        להיות במלחמה

                                        אילה@🤨

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                          ונגמר לי הכוח
                                          מרב שחלמתי
                                          ונשבר לי המוח
                                          כי לא השתמשתי

                                          יושבת בפינה
                                          מחכה לנחמה
                                          אולי היא תבוא
                                          תרפא לי ת'נשמה

                                          ולמה אני בוכה
                                          בגלל שהייתי חזקה
                                          או שנלחמתי
                                          עד הטיפה האחרונה

                                          הלב צריך החייאה
                                          אבל אין צוות רפואה
                                          ואני יורקת פה דם
                                          ומי כבר רואה
                                          שאני לא לצידם

                                          אמרו שהכאב
                                          עובר עם משקפת
                                          שמתיימרת
                                          להיות ורודה
                                          אבל היא אבדה

                                          ואני מנסה לחפש
                                          בתוך כל החושך
                                          לראות את מה שיש
                                          וגם עם יותר מושך
                                          להסתכל על החסר

                                          בסוף אני יראה
                                          הכל היה שווה

                                          כי המלחמות
                                          לימדו אותי
                                          מזה לנצח
                                          מהנפילות למדתי
                                          שמותר גם לנוח

                                          אני בנסיגה
                                          זה כמו גומיה
                                          של לנסוג אחורה
                                          כדי לעוף קדימה

                                          מותר לי ליפול
                                          זה לא ביטול
                                          על כל הנצחונות
                                          וההתגברויות

                                          ועם זה קשה
                                          זה קטן עלי
                                          כי אני חזקה
                                          נולדתי כדי
                                          להיות במלחמה

                                          אילה@🤨

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                          #1474

                                          אחרי שיחה עם אמא
                                          ליבי נישבר רוצה הביתה
                                          מרגיש ילד קטן
                                          שרוצה רק אמא.

                                          בלילה הכרית כולה עם דמעות
                                          לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                                          כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                                          אני נישבר.

                                          מעביר בראשי את מרוץ היום
                                          וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                                          כל החברים משחקים שהכול טוב
                                          התחלנו בקושי וזה עבר
                                          אבל אני יודע
                                          שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                                          כולם רוצים הביתה
                                          מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                                          אני לא יכול עוד ליבכות
                                          כי אני ממש מרגיש תינוק
                                          רוצה להרגיש כבר גדול
                                          אבל שוב ניזכר בבית
                                          והדמעות מתחילות לעלות.

                                          מתגעגע לאוכל של אמא
                                          לפינוק של אמא
                                          לריח הכביסה של אמא
                                          לכל דבר שקשור לאמא.

                                          אמא תדעי שזה קשה
                                          עד כמה שלך זה קשה
                                          שעזבתי תבית וגדלתי
                                          תדעי שלי זה פי שתיים

                                          מכווה לעבור תתקופה הקשה
                                          ולהודות לך שלא שכחת אותי
                                          שלחת לי אוכל
                                          וניסת לפנק מרחוק
                                          תודה רבה לך אמא

                                          ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                                          שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                                          וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                                          איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                                          כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                                          זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                                          האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                                          ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול