דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה מנותק
    ה מנותק
    הודיה 1
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1463

    לך אבא שלי
    תודה רבה על
    כל הקשיים והפיתויים
    תודה רבה על
    כל הכוחות והתקווה
    בפי מלא שבח
    והלל לפניך
    תודה אבא שלי
    תודה לך!
    מלבדך אני
    אפס אפסים
    ואיתך אני מרגישה
    אלפים ומאות
    תודה לך!
    על כל הטובות
    שאתה מביא עלי
    תודה על הכל!
    אין לי מילים
    להודות לך
    ולשבח אותך
    אתה כל עולמי
    ואין עוד מלבדך
    תודה על הכל
    מבתך האוהבת
    אחת קטנה מכל
    מאות בנות ישראל
    שאתה מחזיק
    לנו אצבעות
    תודה!

    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
      #1464

      בהמשך לשיר של @נגינתי

      איך שהתקרבתי
      כולן בלמו
      גם כשהתרחקתי
      עליי חמלו
      הרגשתי תמיד
      מחוץ למעגלים
      אחזתי מאחור
      בכמה שלבים
      לרגעים חשבתי
      מה שיבוא - אקח
      אך מיד התעשתתי
      למה מה אני, פח?
      אמרו לי תתפשרי
      את כבר לא צעירה
      רציתי לצעוק
      אבל מה עשיתי רע?
      היו שאמרו
      הַמְתָּנָה היא מַתָּנָה
      רציתי לצעוק
      קחו אותה בחזרה!

      ....

      המשכתי להתעקש
      רציתי לי את הטוב
      וזה הוכיח את עצמו
      קיבלתי את הטופ!!!👑

      אז לכל אלו
      שעדיין מחכים
      מבכים
      ומיואשים
      תדעו שההמתנה שווה את זה!
      כי אין כמו לקבל משהו שמחכים לו כל כך!!!!!!
      תעריכו מה שיש לכם, ותנצלו את הרגע, כי הז לא חוזר!!
      מחזיקה לכם אצבעות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1465

        לפעמים כואב הלב
        מאכזבה על החיים
        לפעמים הלב צורב
        מהקשיים שאורבים
        לפעמים ממי שהכי אוהבים
        הם מתגלים כאויבים
        לפעמים הכאב מחפש לו חברים
        ולפעמים החברים
        מחפשים את הכאב
        וזה הכי כואב
        כמו חץ היישאר
        לתוך הלב
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1466

          ורציתי ליפול
          בשביל לקום
          ככה מתוך בלבול
          הלב שלי צריך שיקום

          תגידו איך קמים מרצון
          בלי ליפול
          איך אני יהפך
          לחוזרת בתשובה
          אם אני חרדית מלידה

          ואיך אהיה לאבא דבוקה
          גם בלי לעשות לי ממנו הפסקה
          ואיך אני אתגעגע לתורה
          בלי להתרחק ממנה

          ואיך אני אדע
          שיהיה בי כח לחזור
          ואיך אדע
          שיהיה בי אומץ לעזוב

          אז אולי פשוט
          אני ישאר באותו מקום
          בלי ליפול
          לאותו תהום

          כי משם אין דרך חזרה
          זו סתם הבטחה אפלה
          של כניסה ללא יציאה

          אילה):

          "ירידה לצורך עליה"

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1467
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1468
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • orlyO מנותק
                orlyO מנותק
                orly
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1469

                מבט לילה..../#ORLY#
                חַיִּים
                שְׁלֵמִים
                שֶׁמִּתְנַהֲלִים

                גָּלָקְסְיוֹת
                עֲצוּמוֹת
                שֶׁרוֹחֲשׁוֹת

                יְקוּם
                עָמוּם
                עָלוּם

                כָּל זֹאת
                אֵלָי נִבָּט
                בְּרֶגַע אֶחָד
                שֶׁל מַבָּט
                שֶׁחוֹנַנְתִּי בּוֹ⁠
                אֶת הַלַּיְלָה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1470

                  מי אני?

                  לא יכולה עם זה
                  מחריש לי ת'אוזניים
                  כמה שאני עושה את זה
                  עם אחרים זה כפליים
                  וקשה לי וקשה לי
                  זה מוריד לי ת'מורל
                  כי כשככה כולם מסביבי
                  אז מי אני בכלל?

                  ובאמת שאני רוצה
                  להיות ילדה טובה
                  אבל ביננו איך אפשר
                  הכל נהיה כל כך מוזר
                  ואני לא יכולה לשמוע
                  זה משגע לי ת'מח
                  כמה זה מפריע
                  מתחשק לי לברוח

                  ואבאלה זה לא אני
                  ככה כולם מסביבי
                  ואני מבטיחה שאני מנסה
                  משתדלת להיות חזקה
                  אבל כמה זמן אבא
                  נגמרה לי הסוללה
                  וככה כולם מסביבי
                  ובאמת, מי אני?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1471

                    עוד דלת בלב שלי
                    נחסמה
                    אף אחד לא יבין לעולם
                    אבל למה
                    מה קורה לי
                    שואלת את עצמי
                    רק רציתי
                    להבין אותו
                    את הלב שלי
                    שמבלבל אותי
                    שגורם לי לחשיבה מוטעית
                    הלב זה איבר חשוב
                    זה כל החיים עליו
                    אבל באמת
                    קשה לי בלעדיו
                    אומרים שהראש קודם ללב
                    אני חושבת ההפך
                    בלי הלב אין חיים
                    בלי הלב אין אנשים
                    בלי לב בני אדם הם חיות
                    בלי לב כבר
                    לא שווה לחיות...
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אנונימיתא מנותק
                      אנונימיתא מנותק
                      אנונימית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1472

                      תפתח את הלב
                      תשחרר
                      תפתח את הראש
                      תתעורר
                      תדע שכל יום שעובר
                      לא חוזר....

                      תסתכל למציאות
                      בעיניים
                      תרים את הראש
                      מהמים
                      תזכור תמיד שיש לך אבא
                      בשמיים....

                      תקשיב לקולות
                      מבפנים
                      תביט לאמת
                      בפנים
                      לא תמיד הכל
                      אנחנו מבינים....

                      תחלום, תנסה
                      תאמין
                      תפעל, תעשה
                      ותבין
                      שזה רק בידיים שלך...

                      תראה את הטוב
                      הוא כבר כאן
                      מחכה לך,
                      תכף מוכן
                      רק עוד צעד אחד קטן...

                      "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1473

                        ונגמר לי הכוח
                        מרב שחלמתי
                        ונשבר לי המוח
                        כי לא השתמשתי

                        יושבת בפינה
                        מחכה לנחמה
                        אולי היא תבוא
                        תרפא לי ת'נשמה

                        ולמה אני בוכה
                        בגלל שהייתי חזקה
                        או שנלחמתי
                        עד הטיפה האחרונה

                        הלב צריך החייאה
                        אבל אין צוות רפואה
                        ואני יורקת פה דם
                        ומי כבר רואה
                        שאני לא לצידם

                        אמרו שהכאב
                        עובר עם משקפת
                        שמתיימרת
                        להיות ורודה
                        אבל היא אבדה

                        ואני מנסה לחפש
                        בתוך כל החושך
                        לראות את מה שיש
                        וגם עם יותר מושך
                        להסתכל על החסר

                        בסוף אני יראה
                        הכל היה שווה

                        כי המלחמות
                        לימדו אותי
                        מזה לנצח
                        מהנפילות למדתי
                        שמותר גם לנוח

                        אני בנסיגה
                        זה כמו גומיה
                        של לנסוג אחורה
                        כדי לעוף קדימה

                        מותר לי ליפול
                        זה לא ביטול
                        על כל הנצחונות
                        וההתגברויות

                        ועם זה קשה
                        זה קטן עלי
                        כי אני חזקה
                        נולדתי כדי
                        להיות במלחמה

                        אילה@🤨

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                          ונגמר לי הכוח
                          מרב שחלמתי
                          ונשבר לי המוח
                          כי לא השתמשתי

                          יושבת בפינה
                          מחכה לנחמה
                          אולי היא תבוא
                          תרפא לי ת'נשמה

                          ולמה אני בוכה
                          בגלל שהייתי חזקה
                          או שנלחמתי
                          עד הטיפה האחרונה

                          הלב צריך החייאה
                          אבל אין צוות רפואה
                          ואני יורקת פה דם
                          ומי כבר רואה
                          שאני לא לצידם

                          אמרו שהכאב
                          עובר עם משקפת
                          שמתיימרת
                          להיות ורודה
                          אבל היא אבדה

                          ואני מנסה לחפש
                          בתוך כל החושך
                          לראות את מה שיש
                          וגם עם יותר מושך
                          להסתכל על החסר

                          בסוף אני יראה
                          הכל היה שווה

                          כי המלחמות
                          לימדו אותי
                          מזה לנצח
                          מהנפילות למדתי
                          שמותר גם לנוח

                          אני בנסיגה
                          זה כמו גומיה
                          של לנסוג אחורה
                          כדי לעוף קדימה

                          מותר לי ליפול
                          זה לא ביטול
                          על כל הנצחונות
                          וההתגברויות

                          ועם זה קשה
                          זה קטן עלי
                          כי אני חזקה
                          נולדתי כדי
                          להיות במלחמה

                          אילה@🤨

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #1474

                          אחרי שיחה עם אמא
                          ליבי נישבר רוצה הביתה
                          מרגיש ילד קטן
                          שרוצה רק אמא.

                          בלילה הכרית כולה עם דמעות
                          לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                          כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                          אני נישבר.

                          מעביר בראשי את מרוץ היום
                          וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                          כל החברים משחקים שהכול טוב
                          התחלנו בקושי וזה עבר
                          אבל אני יודע
                          שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                          כולם רוצים הביתה
                          מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                          אני לא יכול עוד ליבכות
                          כי אני ממש מרגיש תינוק
                          רוצה להרגיש כבר גדול
                          אבל שוב ניזכר בבית
                          והדמעות מתחילות לעלות.

                          מתגעגע לאוכל של אמא
                          לפינוק של אמא
                          לריח הכביסה של אמא
                          לכל דבר שקשור לאמא.

                          אמא תדעי שזה קשה
                          עד כמה שלך זה קשה
                          שעזבתי תבית וגדלתי
                          תדעי שלי זה פי שתיים

                          מכווה לעבור תתקופה הקשה
                          ולהודות לך שלא שכחת אותי
                          שלחת לי אוכל
                          וניסת לפנק מרחוק
                          תודה רבה לך אמא

                          ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                          שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                          וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                          איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                          כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                          זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                          האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                          ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                            אחרי שיחה עם אמא
                            ליבי נישבר רוצה הביתה
                            מרגיש ילד קטן
                            שרוצה רק אמא.

                            בלילה הכרית כולה עם דמעות
                            לא יכול עוד מרגיש תקביעות
                            כל לילה זה קורה אחרי יום קשה
                            אני נישבר.

                            מעביר בראשי את מרוץ היום
                            וכמה פעמים ניזכרתי באמא.

                            כל החברים משחקים שהכול טוב
                            התחלנו בקושי וזה עבר
                            אבל אני יודע
                            שבלילה לא אני היחיד שבוכה
                            כולם רוצים הביתה
                            מתגעגעים לאוכל של אמא לבית.

                            אני לא יכול עוד ליבכות
                            כי אני ממש מרגיש תינוק
                            רוצה להרגיש כבר גדול
                            אבל שוב ניזכר בבית
                            והדמעות מתחילות לעלות.

                            מתגעגע לאוכל של אמא
                            לפינוק של אמא
                            לריח הכביסה של אמא
                            לכל דבר שקשור לאמא.

                            אמא תדעי שזה קשה
                            עד כמה שלך זה קשה
                            שעזבתי תבית וגדלתי
                            תדעי שלי זה פי שתיים

                            מכווה לעבור תתקופה הקשה
                            ולהודות לך שלא שכחת אותי
                            שלחת לי אוכל
                            וניסת לפנק מרחוק
                            תודה רבה לך אמא

                            ניסתי להיכנס לראש של בחור שאני מכירה שהוא ילד כימעט הכי קטן מפונק של אמא
                            שכל שבת כימעט היה חוזר הביתה מרוב שהתגעגע הביתה
                            וניסתי לחשוב מה הולך להם שם בישיבות גדולות בתחילת דרכם
                            איך הם מרגישים וגם אם קשה להם אסור לבטעות את זה בבכי
                            כי הרי אסור ליבכות מכווה שקלעתי נכון וזה תחושה נכונה לשיעור א ישיבה גדולה
                            זה קצת מאוחר מתחילת שנה אבל לא כולם יסתדרו בישיבה ויש עדין שבוכים וקשה להם וזה בסדר
                            האמת פעם ראשונה שאני כותבת אז אשמח לתגובות
                            ותצליחו בישיבה מעריכה כל דימעה ודימע שלכם

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1475
                            פוסט זה נמחק!
                            איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • קפוצ'וניתק מנותק
                              קפוצ'וניתק מנותק
                              קפוצ'ונית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי קפוצ'ונית
                              #1476
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #1477
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                  פוסט זה נמחק!

                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #1478
                                  פוסט זה נמחק!
                                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איזה קטעא איזה קטע

                                    פוסט זה נמחק!

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1479
                                    פוסט זה נמחק!
                                    איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                      פוסט זה נמחק!

                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטעא מנותק
                                      איזה קטע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1480
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1481

                                        עוד שבת עברה
                                        אני בדיכאון
                                        עוד יום של הסתרה
                                        אין לי היגיון
                                        עוד יום שחיפשתי אותך
                                        ולא מצאתי
                                        עוד יום של חשכה
                                        שלא ראיתי

                                        ואבא שלי
                                        קצת קר לי
                                        אין לי חלומות
                                        אין לי תקוות
                                        אין לי טווח ארוך
                                        עסוקה בלשרוד
                                        והכל נהיה שחור
                                        וקשה לי מאד

                                        ולא יודעת מה קרה לי
                                        מקווה שזה זמני
                                        העולם פתאום קשה לי
                                        וזה כל כך לא אני
                                        תמיד חשבתי שאני
                                        מלאה בשמחת חיים
                                        אבל כל יום אני בדיכי
                                        מדוכאת מהימים

                                        החורף בקושי התחיל
                                        אני עמוק בפנים
                                        והסבל לא סביל
                                        זה כמו אגרוף בפנים
                                        ואני עושה שטויות
                                        ולא אוחזת מה נסגר
                                        בוכה כל הלילות
                                        ומחייכת כאילו זה נגמר

                                        אבאלה תן לי אור
                                        גרש לי ת'שחור
                                        תצבע לי את העתיד
                                        באיזה וורוד מבריק
                                        תתן לי איזו תקווה
                                        אולי איזו שאיפה
                                        נגמרו לי הסיבות
                                        למה להשתנות
                                        ויחד איתם גם למה
                                        לחיות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                          #1482

                                          אצלי הכל בסדר
                                          אני חושבת ככה
                                          עד שאני מבינה
                                          שהלב שלי בסגר
                                          אני בלילה
                                          בוכה
                                          ביום נראית חזקה
                                          אני עוזרת לכולם
                                          אחרי שאני חייבת
                                          הכי הרבה עזרה
                                          אני אוהבת את כולם
                                          ואני הכי צריכה אהבה
                                          אני חושבת על כולם
                                          לפני שאני חושבת על עצמי
                                          אני נשברת לפני כולם
                                          וגם אחרי
                                          אני תמיד
                                          נופלת ומנסה לקום
                                          אבל לא תמיד הולך לי
                                          אני רוצה להיות חזקה
                                          לפני כולם
                                          כדי לעזור לכולם
                                          אני לא רוצה לבכות
                                          כשאף אחד לא רואה
                                          אני לא רוצה לחייך
                                          חיוך מזוייף
                                          אני רוצה לחייך באמת
                                          אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
                                          ולא משלימה את כולם
                                          לפני
                                          אני רוצה מתישהו
                                          להיות לפני כולם
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול