דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עטיע מנותק
    עטיע מנותק
    עטי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1545
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1546

      לפעמים לא רואה
      את הטוב שיש
      לפעמים כבר נמאס לי
      רק לבכות ולבקש

      הכל משמיים
      גם אם לא יודעים
      הכל ממרומים
      גם אם לא רואים

      האמונה מחזיקה
      אותי בחיים
      התקווה מרפאה
      את הלב שלי מהשברים

      אני צריכה לדעת
      ותמיד לזכור
      שהכל לטובה
      והכל רק טוב

      אם לא הידיעה
      והחיים באמונה
      כל יום של נפילה
      מרחיק אותי מהשכינה

      לכן כדאי לזכור ולהתמיד
      להודות על הכל
      לזכור שאנחנו בתפקיד
      והוא כאן הכל יכול

      הכל תמיד לטובה
      גם אם לא רואים
      כל יום זה מתנה
      תודה רבה לאלוקים

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1547

        תנו לי השראה
        אבל לא דיכאונית
        העולם כל כך נפלא
        ואני אפרורית

        לא מוצאת את עצמי
        בין כל האורות
        חנוכה זה החג שלי
        עד הדיכאונות

        תנו לי קצת שקט
        בין כל הרעשים
        תנו לי ללכת
        להתבודד עם אלוקים

        לא מוצאת את עצמי
        בין כל האנשים
        חנוכה זה החג שלי
        אבל כולם מפריעים

        תנו לי קצת מקום
        בתוך הלבבות
        תנו שמחה עד המרום
        בלי שום גבולות

        לא מוצאת את עצמי
        בתוך הבדידות
        מחפשת את הצל שלי
        מחוץ לשפיות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבלמ מנותק
          משורר מבולבל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
          #1548

          אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
          43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
          ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
          אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
          אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
          מוקדש למתמודדים באהבה

          אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
          לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
          וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
          וְחִכִּיתִי
          וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
          וְהִשְׁלַמְתִּי
          וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
          עִם הָעֻבְדָּה
          שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
          וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

          אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
          הַחַרָדָה
          וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
          וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
          (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
          שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
          סימן שהשמש שוקעת!
          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          18
          • מיכל fמ מנותק
            מיכל fמ מנותק
            מיכל f
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1549
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1550

              הכתיבה שלי
              מעניקה לי את הלב
              הרגש שבי
              מתחיל לאט להדהד

              כמות השירים
              לא מעידה על תכנם
              האיכות שבמילים
              מעידה על מה בתוכם

              הלב שלי משנה
              את תוכן השיר
              הרגש שבי עולה
              לפעמים אותו מפשיר

              הכתיבה לפעמים
              מעידה על הנשמה
              אבל יש פעמים
              שצריך קצת הפסקה...

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • Music breathesM מנותק
                Music breathesM מנותק
                Music breathes
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1551

                אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
                אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
                וואי התגעגעתי לכתוב פה...

                מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

                בזמן הזה
                #הם פורצים ופורצים
                לרגע לא מפסיקים
                הם ממשיכים וממשיכים
                לרגע לא עוצרים.
                במה חשקה נפשכם
                ותקבלו לידכם
                כל מה שירצה ליבכם
                תעלו לעצמכם,
                וכבר לא משנה
                כמה שמנים מתחוללים
                הכל מישנה
                המקור הולך למחוזות רחוקים...

                #ובעולם כזה
                עם קטן מחפש
                כד אחד טהור
                שיהא מפלט ואור
                מול מלחמות
                שיעשה תשועות.

                #ובזמן הזה
                עם קטן מבקש
                נר אחד דולק
                שיהא כח,- חוזק
                לקרב הישועה
                כי-
                ארכה לנו השעה.
                ...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1552

                  מושלת
                  היצר בפח
                  נאחזת
                  במעקה מלוכלך

                  נופלת
                  קשה לי כל כך
                  צוחקת
                  על עתיד מופרך

                  וכמה נח לי
                  לספר שזה נגמר
                  כמה בא לי
                  לדעת שכבר מותר
                  לי לאחוז
                  בקרני המזבח
                  לי לארוז
                  עוד חג רותח

                  כופרת
                  לא מכירה בקושי
                  אוכלת
                  אותו נא כמו סושי

                  שומרת
                  על הלב שלא יפול
                  שותקת
                  עוד לא יודעת הכל

                  וכמה נח לי
                  לספר שזה נגמר
                  כמה בא לי
                  לדעת שכבר מותר
                  לי לאחוז
                  בקרני המזבח
                  לי לארוז
                  עוד חג רותח

                  מוחלת
                  מותר לי לשאול
                  פועלת
                  מותר לי גם לגדול

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1553

                    שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                    אש בעניים בוערות
                    שרוצות לספר סיפור
                    אש של אינספור שאלות
                    שמחכות לקבל אישור

                    אש שמכילה ים גוונים
                    אותם לא ניתן לראות
                    אש שצועקת מבפנים
                    עמוק בין כל השמיכות

                    אש שמתחברת למנגינה
                    תו ועוד תו יוצרים שיר
                    אש ששולחת נחמה
                    לתוך הלב בקו ישיר

                    אש שמסדרת את הראש
                    מהמחשבות והתסכולים
                    אש שנותנת מקום לנפוש
                    בין הנסיונות והייסורים

                    אש של הודיה לאלוקים
                    על אותן הלהבות
                    אש של שפע ניסים
                    שלנו ניתן לחיות

                    אש של הבנה פנימית
                    על העולם והחיים
                    אש של הכרה עצמית
                    בכולם, בי ובאחרים

                    אש של אושר ושמחה
                    על היום הקודם שחלף
                    אש של ניסיון ותהיה
                    על העבר ששתף

                    אש של חזרה לשיגרה
                    אחרי שמונת הימים
                    אש של כוח ועוצמה
                    לעבר הימים הבאים.
                    צופיה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #1554

                      וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                      שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                      שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                      הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                      רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                      כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                      וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                      אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                      לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                      הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                      הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                      אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                      אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                      שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                      אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                      נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                      רק כי כבר נמאס
                      לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                      #אילה#

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • TALYT מנותק
                        TALYT מנותק
                        TALY
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                        #1555

                        משברים קטנים😏

                        הכנפיים מרוטות
                        והראש כואב
                        האמרות הם כה פשוטות 
                        והלב חושב

                        הסביבה לי מטושטשת
                        לא בתלם, מתעקם
                        את התקוות כבר נוטשת
                        שוב אני לא, רק הם

                        ההתנפצות הייתה כואבת
                        כי הכל היה ורוד
                        מאיפה כח אהיה שואבת
                        רוצה כמו פעם, עוד

                        בפנים עמוק יודעת
                        זה עניין של זמן וסבלנות
                        לקפיצת הדרך משוועת
                        או להתעורר מהחלום, בכנות.

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • TALYT TALY

                          משברים קטנים😏

                          הכנפיים מרוטות
                          והראש כואב
                          האמרות הם כה פשוטות 
                          והלב חושב

                          הסביבה לי מטושטשת
                          לא בתלם, מתעקם
                          את התקוות כבר נוטשת
                          שוב אני לא, רק הם

                          ההתנפצות הייתה כואבת
                          כי הכל היה ורוד
                          מאיפה כח אהיה שואבת
                          רוצה כמו פעם, עוד

                          בפנים עמוק יודעת
                          זה עניין של זמן וסבלנות
                          לקפיצת הדרך משוועת
                          או להתעורר מהחלום, בכנות.

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                          #1556

                          חזרה לשיגרה

                          חוזרים לשיגרה
                          לחיים בלי מנוחה
                          בלי הפסקה
                          בלי נשימה.

                          ולא אוחזים
                          שכל היום רצים
                          אחרי דברים
                          יום יומיים
                          בלי הסתכלות
                          על הדברים הקטנים.

                          לפעמיים הדברים הקטנים
                          זה בעצם לעצור תמרוץ
                          לנשום עמוק
                          לקחת הפסקה
                          לצאת לחופשה

                          כי בלי הפסקה
                          השיגרה לא שווה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • מיכל fמ מנותק
                            מיכל fמ מנותק
                            מיכל f
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1557
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • LOVE MEL מנותק
                              LOVE MEL מנותק
                              LOVE ME
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1558

                              איך פתאום הלכת,
                              הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                              בהיותך, דמותך,
                              ובעצם מילותיך, דבורך.

                              הלכת מבלי להודיע,
                              ואני, שגדלתי על ידע.
                              ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                              והיום הלכתי לי פתאום.

                              אותך רציתי לפגוש,
                              לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                              עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                              וכמעט באתי עד אלייך.

                              עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                              עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                              הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                              שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                              נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                              אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                              יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1559

                                אני מניחה את החבל
                                נותנת לי להתקפל
                                אני מזניחה את השכל
                                נותנת ללב להתבלבל
                                הולכת אחרי ההבל
                                אחרי היצר המחבל
                                נופלת מהכבל
                                הישר אל מדבר עצל

                                לא אכפת לי
                                לסבול
                                כן בחרתי
                                ליפול
                                אל תגידו לי
                                לגדול
                                לא מגיע לי
                                לצהול

                                דווקא חשבתי שעליתי
                                אבל בכלל לא תקדמתי
                                אז גיליתי
                                שמאסתי
                                ובחרתי
                                ליפול שוב
                                אל הביוב

                                סורי על הדימויים
                                אני רעה קצת לפעמים
                                ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                כי אני הורסת אותי
                                ולא אכפת לי להתרסק
                                התחתית כל כך קרובה
                                אני בטוח לא אתפרק
                                כי אני כבר רגילה

                                המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                  אני מניחה את החבל
                                  נותנת לי להתקפל
                                  אני מזניחה את השכל
                                  נותנת ללב להתבלבל
                                  הולכת אחרי ההבל
                                  אחרי היצר המחבל
                                  נופלת מהכבל
                                  הישר אל מדבר עצל

                                  לא אכפת לי
                                  לסבול
                                  כן בחרתי
                                  ליפול
                                  אל תגידו לי
                                  לגדול
                                  לא מגיע לי
                                  לצהול

                                  דווקא חשבתי שעליתי
                                  אבל בכלל לא תקדמתי
                                  אז גיליתי
                                  שמאסתי
                                  ובחרתי
                                  ליפול שוב
                                  אל הביוב

                                  סורי על הדימויים
                                  אני רעה קצת לפעמים
                                  ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                                  כי אני הורסת אותי
                                  ולא אכפת לי להתרסק
                                  התחתית כל כך קרובה
                                  אני בטוח לא אתפרק
                                  כי אני כבר רגילה

                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                  #1560
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1561

                                    כבוד זה לא רק גדולה
                                    כבוד זה להגיע לדרגה
                                    שאחד את השני מכבדים
                                    לא רק במעשים ודיבורים

                                    כבוד אחד לשני זו מעלה
                                    שאפשר לנהל שיחה
                                    בלי משחקי כבוד וגאווה
                                    כל אחד לא משנה מהו ומה

                                    כבוד אחד עם השני זה רגש
                                    שלכל יהודי צריך להיות ברור
                                    שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                                    זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                                    המושג של כבוד בין השני
                                    לא מדבר רק על עצמי
                                    כי כשאת השני מכבדים
                                    אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1562
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • orlyO מנותק
                                        orlyO מנותק
                                        orly
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                        #1563

                                        פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                        צַלֶּקֶת
                                        עַל יַד
                                        תּוֹכִיחַ⁠
                                        נִצָּחוֹן.

                                        צַלֶּקֶת
                                        עַל לֵב
                                        תְּסַפֵּר
                                        עַל שִׁבְרוֹן.

                                        וְצַלֶּקֶת
                                        תָּמִיד
                                        תִּכְאַב
                                        עוֹד יוֹתֵר.

                                        וְצַלֶּקֶת
                                        בַּסּוֹף
                                        תִּתְמַלֵּא
                                        בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                        כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                        שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                        כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                        כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                        והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                        ובעצם... דווקא בזכותם.
                                        ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                        אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                        גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                        זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                        זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                        ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        15
                                        • orlyO orly

                                          פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                          צַלֶּקֶת
                                          עַל יַד
                                          תּוֹכִיחַ⁠
                                          נִצָּחוֹן.

                                          צַלֶּקֶת
                                          עַל לֵב
                                          תְּסַפֵּר
                                          עַל שִׁבְרוֹן.

                                          וְצַלֶּקֶת
                                          תָּמִיד
                                          תִּכְאַב
                                          עוֹד יוֹתֵר.

                                          וְצַלֶּקֶת
                                          בַּסּוֹף
                                          תִּתְמַלֵּא
                                          בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                          כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                          שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                          כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                          כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                          והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                          ובעצם... דווקא בזכותם.
                                          ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                          אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                          גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                          זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                          זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                          ס מנותק
                                          ס מנותק
                                          סודי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1564
                                          פוסט זה נמחק!
                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול