דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן פי יונתן פ

    פוסט זה נמחק!

    נ מנותק
    נ מנותק
    ננבב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1572
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • עדי 3ע מנותק
      עדי 3ע מנותק
      עדי 3
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
      #1573

      שב עד אליך
      יושב מול הים מביט על השמים
      המתחברים אל המים.
      יושב מול הגלים הגבוהים,
      מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
      מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
      מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
      רוצה לשוב אלייך.

      הו אלוקים,
      אל תעזוב אותי אף לרגע,
      שמור עליי מכל פגע.
      שלא אשבר, שלא אפול,
      בלעדייך אבא- אינני יכול.
      אנא פתח שערייך,
      כעת אני שב, שב עד אליך!

      אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
      רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
      גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
      אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
      אך אני הקטן מרגיש בודד,
      ואין בי כח להתמודד.

      עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
      אני צועק לך ללא מילים.

      מדרכך מעולם לא ברחתי,
      אך ממך קצת התרחקתי.
      כעת אני שב- פתח לי ידיך,
      כעת אני שב- שב עד אליך!

      אשמח לביקורת והארות...

      מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • עדי 3ע עדי 3

        שב עד אליך
        יושב מול הים מביט על השמים
        המתחברים אל המים.
        יושב מול הגלים הגבוהים,
        מוצא את עצמי מחפש אותך בין העננים.
        מבקש לחוש אותך קרוב אליי,
        מבקש להרגיש אותך יותר בחיי,
        רוצה לשוב אלייך.

        הו אלוקים,
        אל תעזוב אותי אף לרגע,
        שמור עליי מכל פגע.
        שלא אשבר, שלא אפול,
        בלעדייך אבא- אינני יכול.
        אנא פתח שערייך,
        כעת אני שב, שב עד אליך!

        אני יודע שאתה מסתתר לפעמים,
        רוצה לבדוק אם אני בך מאמין.
        גם כשהכל חשוך ואני רועד מקור,
        אתה איתי- גורם לי להאריך את האור.
        אך אני הקטן מרגיש בודד,
        ואין בי כח להתמודד.

        עכשיו כשהשמש נעלמת בין הגלים-
        אני צועק לך ללא מילים.

        מדרכך מעולם לא ברחתי,
        אך ממך קצת התרחקתי.
        כעת אני שב- פתח לי ידיך,
        כעת אני שב- שב עד אליך!

        אשמח לביקורת והארות...

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
        #1574
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
          #1575
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
            #1576
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1577

              להאמין שהכל לטובה
              גם אם לא רואים
              להאמין שהכל בשליטה
              בידיו של אלוקים

              להאמין גם לי לראות
              לדעת שמותר לבכות
              לא לטבוע רק לשחות
              בתוך הים של הדמעות

              שקשה או מר בחיים
              להכניס את אלוקים
              לתוך הלב בפנים
              הוא איתך במרומים

              אמונה מחזיקה
              נותנת תקווה
              לעלות ולהתעלות
              גם אם יש ירידות

              שהכל בהשגחה
              ואין רע מלמעלה יורד
              שהכל רק לטובה
              והאדם בא לפה להתמודד

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • טותייייט טותיייי

                להאמין שהכל לטובה
                גם אם לא רואים
                להאמין שהכל בשליטה
                בידיו של אלוקים

                להאמין גם לי לראות
                לדעת שמותר לבכות
                לא לטבוע רק לשחות
                בתוך הים של הדמעות

                שקשה או מר בחיים
                להכניס את אלוקים
                לתוך הלב בפנים
                הוא איתך במרומים

                אמונה מחזיקה
                נותנת תקווה
                לעלות ולהתעלות
                גם אם יש ירידות

                שהכל בהשגחה
                ואין רע מלמעלה יורד
                שהכל רק לטובה
                והאדם בא לפה להתמודד

                טוהר

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                #1578
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • efiE מנותק
                  efiE מנותק
                  efi
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1579

                  שיר לעשרה בטבת
                  הדמעות של ירושלים
                  בלילה
                  בשקט
                  ירושלים
                  אבלה
                  משתנקת.
                  דמעותיה ניגרות
                  על המדרכות
                  החלקלקות
                  מבכי של אלפיים,
                  כאלה הם הלחייים
                  של ירושלים
                  בבוקר, באור
                  זהוב
                  נוגה
                  כאוב
                  יהיו הדמעות
                  לטל
                  קל
                  קשה
                  יפה
                  של קיץ.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מוזיקה מפונפנת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1580
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ מנותק
                      נ מנותק
                      ננבב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1581
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                        #1582

                        למען האמת
                        אני מודה
                        קשה לי להתעמת
                        עם עצמי במראה

                        כל יום אני בסיבובים
                        ושוב לא מוצאת את עצמי
                        בין כל האנשים והרעשים
                        קצת איבדתי את עצמי

                        ועכשיו קצת רע לי
                        וזה לא נורמאלי
                        אני שונאת את כל היקום
                        שונאת על כלום
                        וגם את עצמי אני יודעת
                        ולכן אני מרגישה משוגעת
                        אני שונאת את כל הסביבה
                        אני שונאת את הקירות
                        שונא את התיקרה
                        שונאת ת'משפחה והחברות
                        שונאת את כל העולם
                        וכולם היו טובים אלי
                        העולם שלי מושלם
                        אבל הוא קצת גדול עלי

                        ואני כאילו בעליה
                        אבל כל הזמן יש נפילות
                        ונראה לי שלכאורה
                        פשוט בחרתי בדיכאונות

                        ומי יוציא אותי
                        אם לא אני עצמי
                        מי יחלץ אותי
                        מהסטרס האימתני?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1583

                          לפעמים חשוך
                          ומעט גם קר
                          לפעמים הכל הפוך
                          ויש טעם קצת מר

                          לפעמים הכל נופל
                          ואין מי שירים
                          לפעמים צריך לטפל
                          וגם הכוכבים לא מאירים

                          לפעמים הכל דוחף
                          ואין שום הארה
                          לפעמים הקור של החורף
                          נכנס לתוך הנשמה

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • שנדיש מנותק
                            שנדיש מנותק
                            שנדי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1584

                            אני חיה בסרט
                            רואה דברים שלא קיימים
                            אני קצת אחרת
                            שונה מאחרים

                            יש בי רצון
                            תמיד להיות נחמדה
                            חמדו לי לצון
                            כבר אין לי עמדה

                            זה התחיל בחיוך
                            והמשיך בחום
                            אני עכשיו בלכלוך
                            גזרו עלי צום

                            אולי זה כי אני חיה בסרט
                            ולכן רואה דברים שלא קיימים
                            רוצה להיות אחרת
                            שונה המאחרים,,,,,

                            כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • שנדיש שנדי

                              אני חיה בסרט
                              רואה דברים שלא קיימים
                              אני קצת אחרת
                              שונה מאחרים

                              יש בי רצון
                              תמיד להיות נחמדה
                              חמדו לי לצון
                              כבר אין לי עמדה

                              זה התחיל בחיוך
                              והמשיך בחום
                              אני עכשיו בלכלוך
                              גזרו עלי צום

                              אולי זה כי אני חיה בסרט
                              ולכן רואה דברים שלא קיימים
                              רוצה להיות אחרת
                              שונה המאחרים,,,,,

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יעלייייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1585

                              החיים תותים
                              אין ממה לבכות
                              גם אם ניראה
                              שתאור מנסים לכבות.

                              נימאס כבר ליראות
                              אנשים עם דמעות
                              גם עם הם עוברים
                              נסיונות, וקשיים.

                              עם כל בעיה
                              אפשר להתמודד
                              ומכל נפילה
                              אפשר להתעודד.

                              אז לנו נישאר
                              רק למצוא
                              את האור בתוך האפלה
                              ולא לשכוח מהתפילה.

                              ❤️יעליייי

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                החייל בשחור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1586
                                פוסט זה נמחק!
                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ה החייל בשחור

                                  פוסט זה נמחק!

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יעלייייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1587
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1588

                                    אחרי שנפלתי
                                    ניסיתי לקום
                                    אחרי שבכיתי
                                    מצאתי תשלום

                                    אחרי החושך
                                    הגיע האור
                                    הרגשתי צורך
                                    לזרוק תשחור

                                    אחרי שקמתי
                                    שוב נפלתי
                                    והבנתי שהחיים
                                    לא תמיד תותים

                                    ואחרי שהבנתי
                                    שחייתי באשליה
                                    שוב שאלתי את עצמי
                                    למה אני חיה

                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1589

                                      ותמיד בכל כאב
                                      יש אבא שאוהב
                                      יחזיק אותך חזק
                                      יסיר את האבק

                                      ותמיד בכל תקלה
                                      יש יד מלמעלה
                                      שמשגיחה על הרע
                                      והופכת הכל לטובה

                                      ותמיד בכל ספק
                                      יש מי שנאבק
                                      לרדוף אחרי הטוב
                                      נותן לך לחשוב

                                      ותמיד בכל אה*בה
                                      יש אחת כאובה
                                      לא נותנת מרגוע
                                      אחת שיוצרת געגוע

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      המחבל המחופשה אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      9
                                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                        ותמיד בכל כאב
                                        יש אבא שאוהב
                                        יחזיק אותך חזק
                                        יסיר את האבק

                                        ותמיד בכל תקלה
                                        יש יד מלמעלה
                                        שמשגיחה על הרע
                                        והופכת הכל לטובה

                                        ותמיד בכל ספק
                                        יש מי שנאבק
                                        לרדוף אחרי הטוב
                                        נותן לך לחשוב

                                        ותמיד בכל אה*בה
                                        יש אחת כאובה
                                        לא נותנת מרגוע
                                        אחת שיוצרת געגוע

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1590

                                        לעצום עיניים ולראות את השמש
                                        להסתנוור מהחלומות של לילה אמש.
                                        להתעורר ברגל ימין זה חשוב
                                        כדי שנירצא לחלום שוב.

                                        ואז לקום ולהתחיל לעבוד
                                        בשביל שיגיע יום שנצא אחר כבוד
                                        לחשוב על העתיד ולראות את הטוב
                                        כי רק ככה נוכל להחזיר את החוב.

                                        נשתדל להחזיר את החסר
                                        כי עוד יבוא הרגע שנבשר
                                        "תיפסנו על הר גבוהה בלי להתיאש
                                        למדנו להעריך את מה שיש
                                        ועכשיו החיים הם אש"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1591

                                          אי אפשר לסמוך עלי
                                          אני יודעת
                                          העולם גדול עלי
                                          אני משוגעת
                                          תעזוב אותי מהשטויות
                                          אני בורחת מהכל
                                          בוחרת לבכות
                                          כן אני בוחרת ליפול

                                          נראלי שהתייאשתי
                                          כמה התאדשתי
                                          אני לא מה שהייתי
                                          אני חזקה אבל נשברתי
                                          בוחרת לברוח
                                          בוחרת לשכוח

                                          והכאב מתרחב
                                          תופס לי ת'לב
                                          על מה הוא יושב
                                          על מח לא חושב
                                          והלב שלי רעב
                                          לעוד מילה טובה
                                          איך הוא תאב
                                          לנחמה לנשמה

                                          אני מספקת לעצמי
                                          מה שאני צריכה
                                          אני גומרת את עצמי
                                          למה אני כזו טיפשה
                                          לא יודעת מה לומר
                                          הפתיל שלי נגמר
                                          אבל זה ממזמן
                                          ומשהו בי נחנק
                                          הלב שלי קטן
                                          והכאב ענק

                                          מה אתה רוצה ממני
                                          זה בטוח לטובתי
                                          זה גדול ממני
                                          תוציא אותי
                                          התחרפנתי
                                          השתגעתי
                                          כמה בכיתי
                                          כמה רציתי
                                          עוד לא התייאשתי

                                          ממשיכה עם האמצע
                                          בורחת לקצה
                                          אני סתומה
                                          המח שלי הוזה
                                          אין לי בעצמי ביטחון
                                          אין לי שריון
                                          יורדות המון דמעות
                                          מקפיאות ת'חשבות

                                          תיקח אותי מכאן
                                          לא מגיע לי
                                          זה מרגיש לי מסוכן
                                          אנ'מאבדת ת'צמי
                                          מה כבר עשיתי
                                          איפה הרשעתי
                                          למה בחרתי
                                          למה בחרתי
                                          למה בחרתי
                                          איפה טעיתי
                                          כמה טעיתי
                                          מה כבר ביקשתי
                                          תשמע את הכאב שלי
                                          זה בוער בי
                                          תוציא אותי
                                          אנ'ל א יכולה
                                          זה גדול ממני

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול