דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1591

    אי אפשר לסמוך עלי
    אני יודעת
    העולם גדול עלי
    אני משוגעת
    תעזוב אותי מהשטויות
    אני בורחת מהכל
    בוחרת לבכות
    כן אני בוחרת ליפול

    נראלי שהתייאשתי
    כמה התאדשתי
    אני לא מה שהייתי
    אני חזקה אבל נשברתי
    בוחרת לברוח
    בוחרת לשכוח

    והכאב מתרחב
    תופס לי ת'לב
    על מה הוא יושב
    על מח לא חושב
    והלב שלי רעב
    לעוד מילה טובה
    איך הוא תאב
    לנחמה לנשמה

    אני מספקת לעצמי
    מה שאני צריכה
    אני גומרת את עצמי
    למה אני כזו טיפשה
    לא יודעת מה לומר
    הפתיל שלי נגמר
    אבל זה ממזמן
    ומשהו בי נחנק
    הלב שלי קטן
    והכאב ענק

    מה אתה רוצה ממני
    זה בטוח לטובתי
    זה גדול ממני
    תוציא אותי
    התחרפנתי
    השתגעתי
    כמה בכיתי
    כמה רציתי
    עוד לא התייאשתי

    ממשיכה עם האמצע
    בורחת לקצה
    אני סתומה
    המח שלי הוזה
    אין לי בעצמי ביטחון
    אין לי שריון
    יורדות המון דמעות
    מקפיאות ת'חשבות

    תיקח אותי מכאן
    לא מגיע לי
    זה מרגיש לי מסוכן
    אנ'מאבדת ת'צמי
    מה כבר עשיתי
    איפה הרשעתי
    למה בחרתי
    למה בחרתי
    למה בחרתי
    איפה טעיתי
    כמה טעיתי
    מה כבר ביקשתי
    תשמע את הכאב שלי
    זה בוער בי
    תוציא אותי
    אנ'ל א יכולה
    זה גדול ממני

    ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1592

      הפחד מהקול
      שאומר ליפול
      רק לא לגדול
      ומהכל לחדול

      והוא רק מייאש
      רק לא להתייאש
      להמשיך לבקש
      ועל הכל להתעקש

      אם זה בשבילי
      אך ורק לטובתי
      שומעת קול פנימי
      מנחמת את עצמי

      ורק התפילה
      את הנשמה מרימה
      ורק האמונה
      מולידה את האהבה

      ולפעמים החיים
      מלאים בבעיות
      צריכים להחכים
      שיש גם עליות

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1A מנותק
        AVITAL 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
        #1593

        יום אחד זה יקרה
        והלב שלך, המחוספס
        יהיה שלם
        והצבט הזה שתפס
        יעלם

        ההרים שאת שורדת
        יתגמדו
        הקשיים שאת עוברת
        יעלמו

        ואז, כשאור יאיר את העולם
        ואמונה תפעם בלב כולם
        כשהבריאה תאמר שירה
        את תחיי תאווירה

        ואת תראי,
        כשהרגשת לבד,
        מישהו נתן לך יד.
        וגם כשלא הבנת איך,
        הוא חייך..
        האבא שתמיד לצידך

        אז תאמיני לו,
        תאמיני בו.

        תודה לכל מי שמגיע לו/לה אחת כזאת..:)

        טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1594

          אני מבטיחה
          שאני אצליח
          זו לא בדיחה
          אני אצליח
          אני מוכרחה
          להצליח
          אני מכריחה
          להצליח

          כן אני מוצלחת
          לא אנלא מנוצחת
          כן אני בורחת
          מהניצחון אל הפחת

          כן אני יכולה
          לא אנלא חולה
          כן אני מתחילה
          עוד הבטחה חלולה

          אני מבטיחה
          אני אנצח
          זו לא בדיחה
          אני אנצח
          אני מוכרחה
          לנצח
          אני מכריחה
          לנצח

          כן אני יודעת
          לא אנלא משוגעת
          כן אני בולעת
          עוד תרמית באמתחת

          כן אני מסוגלת
          לא אנלא נאבדת
          כן אני משתוקקת
          ושוב נופלת

          מתי אלמד
          לצאת מהנלמד
          לצאת מהקופסא
          ממציאות מתריסה

          מתי אלמד
          לצאת מהנלמד
          לפרוץ את הגבולות
          וללמוד קצת לחיות?

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1595

            מוקדש לאחים המהממים שלי, ולכל בחורי הישיבות שמוסרים את נפשם ללימוד התורה.
            עליכם העולם עומד ויעמוד 🤗🥰

            היי אחי כן אתה
            זה שיושב שם בפינה
            שלומד ומתמיד
            כל יום בסדר אחיד

            תזכור תמיד
            שאתה מייצג פה עם
            תזכור תמיד 
            רק ללכת ישר 

            אח'שליי
            עליך עומד העולם
            אח'שליי
            ת'אלוף העולם

            היי אחי כן אתה
            אותך אני מעריך
            שת'נותן את כל ליבך 
            לקיים את המצווה 

            גם כשכולם ישנים
            וכל האורות מכובים
            לך האש בוערת
            בתוך הלב כובשת 

            אח'שלי
            עלייך עומד העולם
            אח'שלי
            ת'אלוף העולם

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1596

              אש להבות
              ושנאת לבבות
              שונאת לבכות
              אבל רוצה לחיות

              זה קורה
              שכולם ישנים
              אני בוכה
              וכולם מתעוררים

              לא רוצה
              שתזכרו בי
              כשאני בוכה
              לא מוכנה
              להיות הזאתי
              שתמיד חזקה

              אבל אני כזאת
              שמתמודדת
              אף פעם אנילא
              יהיה אחרת?!

              יום אחד
              זה יקרה
              כמו רגש
              עז בחזה

              אתה תעשה
              מאותו הכאב
              אושר אינסוף
              שישטוף את
              כל הדמעות

              #אילה#

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1597

                המיתר שלי נקרע
                הצליל נהיה עצוב
                השמע נשמע רע
                הכל נהיה חשוך

                האורגן פתאום נדם
                הגיטרה הפסיקה לנגן
                הלב שלי פתאום נרדם
                הוא לא מפסיק להתלונן

                הסוללה של הכאב נגמרה
                מרגישה פתאום רעה
                איך המנגינה נגמרה
                בלי שום התראה

                מטעינה את הלב בחזרה
                פתאום חזר האורה
                הכל מתחיל לפעול
                המנגינה מתחיל לגדול

                הכל נכנס ללב שלי
                פתאום הכל מקשיב לי
                הקול נהיה מרגש
                אני מתחילה להתרגש

                זו הייתה מנגינת חיי
                שאשמור לעד בליבי
                אני יודעת שכלום לא היה בלעדי
                אבל הכל בזכות אבא שלי

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • שריושש מנותק
                  שריושש מנותק
                  שריוש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שריוש
                  #1598

                  הדרך חזור
                  השקט הרועש ,
                  הסופה השקטה,
                  ושהלב גועש
                  מעיד ,סכנה,

                  טרפת הכל,
                  הרגשת ניצחון,
                  פרקת עול ,
                  זהו,אומר היגיון

                  ןבלילה חולם
                  על מסלול אחר ,
                  מתעורר והולם
                  הלב החבר

                  זר המקום,
                  רצת שיכור
                  אל התהום
                  לב קפא מקור,

                  נווד צבעים ,
                  לא דומה
                  בין הגוונים
                  כל כך שונה ,

                  המוח מסרב,
                  אולי לחזור-
                  אומר הכאב
                  ורק גובר ,

                  הדלת פתוחה
                  משב של רוח
                  אך ההרגשה
                  נותנת כוח

                  למוכר חוזר
                  בידית נוגע
                  והלב אומר-
                  אולי זה הרגע....

                  שריוש#

                  אפילו הכוכבים
                  צריכים חשכה,
                  כדי לזרוח.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • עטיע מנותק
                    עטיע מנותק
                    עטי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1599

                    הבלבול הזה…והמילים
                    האור הזה
                    ההבהוב
                    החושך הזה
                    הטשטוש
                    הרעש הזה
                    הצפצוף
                    השקט הזה
                    החירשות
                    המילים האלה
                    השתיקות
                    הרגשות האלה
                    האדישות
                    הנסיונות האלה
                    הנפילות
                    השריטות שם
                    שנשכחו
                    הבלאגן
                    הסחרחורות
                    הימים
                    הלילות
                    הנשימות
                    הנשמות
                    החנוקות
                    החניקות
                    הדמעות
                    הדמיעות
                    הדימיונות
                    הבלהות
                    בוהות
                    בלהבות
                    תהום
                    פתוח
                    פותח
                    מציף
                    מטביע
                    גלגל
                    מזל
                    תקוע
                    ואסור
                    לסמוך
                    על הנס.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                      מישהי מיוחדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                      #1600

                      מנסה להשלים
                      המנהיגים הם בודדים
                      מנסה להאמין
                      לא הכל מבינים
                      מנסה לצרוח
                      אסור לי לברוח
                      איך אפשר למחול
                      על המון כאב וחול
                      לא מקבלת את עצמי
                      אפילו שהתחזקתי
                      לא משלימה עם היותי
                      מי שלא רציתי

                      והיצר השטן
                      מורח לי ת'זמן
                      אני מרגישה קטנה
                      לא יכולה
                      והיצר הרשע
                      מערבב לי טוב ורע
                      ואני ילדה תמימה
                      מאמינה שיש בחירה

                      הביטחון שלי תלול
                      המעשים שלי הם בול
                      המח שלי בבלבול
                      חצי נמצא בחול
                      מה עושים
                      אין לי עצות
                      גם לא מעשים
                      אני תקועה בחולות
                      מנסה להאמין
                      העתיד יהיה מדהים
                      מנסה לשכנע
                      שזה סתם עבר תוקע

                      והיצר השטן
                      מורח לי ת'זמן
                      אני מרגישה קטנה
                      לא יכולה
                      והיצר הרשע
                      מערבב לי טוב ורע
                      ואני ילדה תמימה
                      מאמינה שיש בחירה

                      אני כאילו רגועה
                      תסתכל עלי, רק ילדה.
                      אין לי עוד מילה
                      אני נאבדת במלחמה
                      ממציאה מילים ריקות
                      אומרת זה לא אשמתי
                      אני שבעת אכזבות
                      והיצר גומר אותי
                      הוא שם אותי בפינה
                      אני שוב נתקעת
                      נכנסת בלי כוונה
                      חצי משוגעת

                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1601

                        לא שלי

                        לפעמים
                        כשהתודעה
                        מצטללת
                        עם בוקר
                        מקורי הכרית
                        מיחלת
                        תקוה
                        שמא אגל טל
                        של שחרית
                        הבריק מוקדם
                        פינות שכוחות
                        שהושארו
                        אתמול
                        זנוחות
                        בלא
                        מגע יד אדם.

                        יוצאת
                        כדי לגלות
                        שהכל עצר
                        באותה נקודה.
                        איש לא
                        יעשה עבודה
                        במקומי.
                        אם אין אני
                        ונשמה
                        שחדשת
                        ממקור
                        שמימי
                        אין לי מי.

                        לנשים שבני משפחותיהם "לא יעשה עבודה במקומי" (גשמי)
                        או לנשמה והעבודה הפנימית וכו' שבאמת "אם אין אני"... (רוחני)

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1602

                          אבא תודה
                          על הקשיים שבחיים
                          אבא תודה
                          על שאתה תמיד בפנים
                          אבא תודה
                          שאתה שומע ומבין
                          אבא תודה
                          שאתה תמיד מקשיב
                          אבא תודה
                          שאתה מחבק אותי
                          אבא תודה
                          שאתה תמיד בליבי
                          אתה תודה
                          על הכוכבים בדרך
                          אבא תודה
                          שנתת לחיים שלי ערך
                          אבא תודה
                          שאתה מחזיר לי כל יום את הנשמה
                          אבא תודה
                          שאתה מביא לי בלב כל יום אמונה
                          אבא תודה
                          על היכולת להודות
                          אבא תודה
                          שאתה נותן את הכוחות
                          אבא תודה
                          על החלומות
                          אבא תודה
                          שאתה מביא לי ישועות
                          אבא תודה
                          על משפחה וחברות
                          אבא תודה
                          שאתה מנגב לי את הדמעות
                          אבא תודה
                          שאתה כל החיים איתי
                          אתה תודה
                          שאתה כל הזמן מרים אותי
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • נעמי16נ נעמי16

                            אוקיי....אז זה השיר הראשון שאני מעלה לאתר (ובכלל אני די "ירוקה" בקטע של שירים וכו') התלבטתי אם להעלות אותו אבל כמה חבר'ה מקסימים מהפורום עשו לי חשק להעלות שיר אז מוקדש להם ולכל מי שמזדהה עם התחושות.....

                            באמת שאני-
                            רוצה וכוספת
                            מנסה ושואפת
                            אך המציאות באלגנטיות את הקלפים טורפת.

                            שאיפות ומטרות נעולות בכספת
                            שאננות שעוטפת
                            שגרה ששוטפת
                            ונשמה שבכאב צועקת, נטרפת.

                            החסר מתרחב,בתשוקה מוצפת
                            אחרי דמיונות ומים מלוחים רודפת
                            ובסוף היום ,דמעות נוטפת
                            שוכבת לבד,מאכזבה מעולפת.

                            הלוואי שיגיע היום שאחליט שאני-
                            מפסיקה את הטרפת
                            את השכבות מקלפת
                            בכמיהת אמת נעטפת
                            בצל ידך אבא אוהב,מצטנפת.

                            חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                            חברונע'רס מוזיקלייםח מנותק
                            חברונע'רס מוזיקליים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1603
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שריושש מנותק
                              שריושש מנותק
                              שריוש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1604

                              דור יתום
                              דמעות מלוחות
                              עניים שאלות
                              למה אלוקים
                              נותרנו יתומים
                              מולל הלב
                              נימים של כאב
                              מודעה שחורה
                              מספרת מאורע
                              צדיק תמים
                              נחבא אל הכלים
                              כמלאך אדם
                              עלה ונעלם

                              בורא עולמים-
                              אנו זועקים
                              גרוננו ניחר
                              מי נישאר
                              דור יתום מאב
                              כתשעה באב
                              ובתוך ההמולה
                              תביא הגאולה!

                              שיר שכתבתי על הרב בעדני זכר צדיק וקדוש לברכה
                              זכותו תגן בעדנו!

                              אפילו הכוכבים
                              צריכים חשכה,
                              כדי לזרוח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1605

                                לא שלי

                                על מדרכת
                                החיים,
                                היכן
                                שנופלות
                                חוורות
                                קרני שמש
                                שאינן
                                מסנוורות
                                נופל
                                גם צל.

                                לעתים
                                אפרפר,
                                מרפרף,
                                כמו פרפר
                                שבא,
                                חולף,
                                רגע קט,
                                וכמעט...
                                כהרף
                                עין,
                                מעפעף
                                ואין...

                                אנא
                                הפיחו טללים
                                בדמויות צללים.

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • orlyO מנותק
                                  orlyO מנותק
                                  orly
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                  #1606

                                  דור.../#ORLY#
                                  ודור אבל.
                                  ללא אב.
                                  נותר.
                                  יתום.

                                  ודור סובל.
                                  ועוד רב.
                                  הולך.
                                  פתאום.

                                  ודור עמל.
                                  וממתין.
                                  למשיח
                                  במהרה.

                                  ודור שואל.
                                  ומבקש.
                                  מצפה
                                  לגאולה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1607

                                    שוב היא בדיכי,
                                    ובא לה למות.
                                    חוזרת כמו תוכי,
                                    אני- אטימות.

                                    כמה אני יכולה,
                                    לשמוע להכיל
                                    וכבר אין לי חמלה,
                                    וגם לא עור של פיל

                                    ועל אף, ולמרות,
                                    שלפעמים אין בי פנאי
                                    לשמוע צרות,
                                    דיכאונות ו-דייייייי

                                    אני עדיין מקשיבה,
                                    אוספת כוחות.
                                    שתראי, את אהובה,
                                    אצלי לפחות..

                                    ואם שוב יהיה לך קושי,
                                    או סתם משו רע
                                    אז בואי, חופשי,
                                    אני פה, חברה!

                                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1608

                                      תבכי תצרחי
                                      תנשמי תתבישי
                                      תעשי הכל
                                      חוץ מלגרום לך ליפול

                                      תקשיבי אחות
                                      יש שונאים בלי סוף
                                      אל תהי את זאת
                                      שגורמת לעצמך לנבול

                                      תקשיבי אהבה שלי
                                      תעופי על עצמך
                                      ישלך עלמה

                                      תאהבי ת'צמך
                                      מול המראה
                                      וגם אם לא
                                      תדעי שאת שווה
                                      את לא חסרת תקנה
                                      זה רק נראה

                                      בסוף את תוציאי מעצמך
                                      תפטיש הכי חזק
                                      שיכול להיות
                                      תפשטיש שנלחם
                                      בכל החזיתות
                                      בים של דמעות

                                      ואיתו תתתקנתי
                                      תחוסר שלך..
                                      רק תראי לעצמך
                                      מה את שווה
                                      תקומי איתנה

                                      גם עם בדרך
                                      המסמרים
                                      יתקעו בגבה
                                      בסוף הם יתקנו
                                      את כל החסרי תקנה

                                      אילה#

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1609

                                        לצפות לחלום
                                        שיתגשם
                                        לצפות היום
                                        מהשם

                                        לצפות שהכל
                                        ילך חלק
                                        לצפות שכלום
                                        לא יזרק לפח

                                        פחד מהציפייה
                                        שלא תבוא
                                        פחד מהציפייה
                                        ומהכאב שבו

                                        פחד מהאכזבה
                                        שאחרי הציפייה
                                        כי לפעמים הציפייה
                                        מחזיקה את הנשמה

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • עטיע מנותק
                                          עטיע מנותק
                                          עטי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1610

                                          אבא…
                                          איפה אני
                                          אבא
                                          איפה אתה
                                          איפה העיניים
                                          הרגליים שלי
                                          איפה שעון אבא
                                          איפה אוויר
                                          לנשום
                                          איפה שקט
                                          אבא
                                          איפה כיסא
                                          מדרכה
                                          איפה תחנת דלק
                                          פנצריה
                                          איפה אני
                                          אבא
                                          איפה אתה
                                          איפה הכפתור
                                          לעצור תאוטוסטרדה
                                          איפה אתמול
                                          איפה היום
                                          איפה המילים
                                          איפה חושבים פה
                                          איפה חיים
                                          איך?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול