דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1756

    זרקו לה מילה
    קלעה למטרה
    אמרו לה לא
    עד פה
    אולי תוותרי
    זה לא אפשרי
    את מספיקה?
    בשביל כזאת משימה ?!
    פגועה מאנשים
    שסקלו במילים
    מלחמה בין תשוקה
    לבין אכזבה עמוקה
    בוחרת היא להיות
    ולא לרצות את הבריות
    הדרך אולי חשוכה
    אך זו דרך למלוכה
    לא מסתכלת
    פשוט מתעלמת
    ורק אומרת:
    "הדרך היא אני
    ואני זה הדרך"

    זהו מסר לכולם אין אדם שיכול לעצור את החלומות שלכם אלא אם כן אתם מרצים אותו הנוסחא להצלחה אין אבל נוסחא לכישלון זה לרצות אנשים תאהבו את הדרך את העמל וההשקעה והדרך תחבק אותכם בחזרה מנסיון😊

    אפילו הכוכבים
    צריכים חשכה,
    כדי לזרוח.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • שיר 5ש מנותק
      שיר 5ש מנותק
      שיר 5
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1757

      לימודים, מבחנים
      החיים עמוסים
      מנסה להגיע לתואר

      חברות, בילויים
      חיים שזורמים
      מרוצה מתקופת זוהר

      צחוק מדהים
      הרבה פטפוטים
      אוהבת את ההוד

      טלפונים מצלצלים
      יוצאת לטיולים
      רוצה תמיד עוד

      זעקה שקטה
      לחישה מעיקה
      אני מחפשת את עצמי

      לאן נעלמה
      מעלתי אבודה
      נשמתי מנסה להציץ

      לחזור רוצה
      לטפס מצליחה
      אני נסיכה אמיתית!

      השיר צריך שיפוץ דחוף!
      רק שהמוח שלי יבש...😵 😵
      מוזמנים לנסות לשפר אותו, אני אשמח...

      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
      ופתאום אתה שוכח מי אתה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1758

        היי אתה פנוי מגאוה אתה בנוי לאהבה
        היי אתה הולך או אתה בא אתה חכם או אתה דבע
        היי מה נשמע איתך היום על מה בלילה שוב תחלום
        היי בא נשב ונדבר על כל הקושי נתגבר
        היי אני דואג לך עכשיו שלרע אתה לא שב
        עכשיו אני אענה השאלות מופנות אליך יוסף
        התפילה שלי אליך אלוקים רק לך שוב אני כוסף
        היי אל תברח לשום מקום לך ישר ולא עקום
        תתמודד עם המציאות המציאות הזאת שלך
        תחייך אל העולם גם אם עין שוב בוכה
        תגיד לי למה תבוכה תגיד לי למה תדוחה
        תגיד ממה אתה בורח יאוש בלי טעם ובלי ריח
        איך אני אבין אותך עם את עצמי אני לא מסוגל
        אמא יש רק אחת קוראים לאמא שלי מיכל
        אין לי מה לרשום אז אני רושם שאין לי מה לרשום
        אין לי איך לנשום אז חזרתי שוב לישון
        רע מי שאומר שבחיים אנלא יצליח
        אולי בעצם שימשיך שאת הדחף שלי יצמיח
        אם אתה מנסה למצוא את המסר שבשיר
        אולי לעת מצא זה יעשה אותך עשיר
        לא מצאת את המסר תמשיך ותחפש
        כי אני את המסר שבשיר במטפורות מחפש
        לא רוצה להוציא בחוץ את הכביסה המלוכלכת
        רק לא להיות לחוץ רק לא לעמוד מלכת
        להמשיך ללכת לעולם לא לעצור
        לחפש רק את הטוב ואותו בלב לנצור
        איבדתי את הדרך לא כמעט ולא בערך
        שכחתי שאני הוא עבד אבל בן של מלך
        מי נביא ומי יבין שבעולם הזה כל אחד אורח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1759

          לא יכולה!
          ממשיכה מרוסקת.
          לא יכולה!
          מרגישה מנותקת.
          לא יכולה!
          להיות מחוברת.
          לא יכולה!
          הסוללה שלי נגמרת!
          לא יכולה--
          עייפתי מתלאות!
          לא יכולה-
          התפרקתי לחתיכות.
          לא יכולה!
          מי יציל את נפשי?
          לא יכולה-
          אזל הוא כוחי!
          לא יכולה,
          החושך גבר...
          לא יכולה---
          המשחק שלי נגמר!

          סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

          חיה במקרנצ'יק 1ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

            לא יכולה!
            ממשיכה מרוסקת.
            לא יכולה!
            מרגישה מנותקת.
            לא יכולה!
            להיות מחוברת.
            לא יכולה!
            הסוללה שלי נגמרת!
            לא יכולה--
            עייפתי מתלאות!
            לא יכולה-
            התפרקתי לחתיכות.
            לא יכולה!
            מי יציל את נפשי?
            לא יכולה-
            אזל הוא כוחי!
            לא יכולה,
            החושך גבר...
            לא יכולה---
            המשחק שלי נגמר!

            סליחה על העיתוי הלא מתאים לשיר דיכאון--- מקווה שעוד יהיה ונהפוך הוא..

            חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 1ח מנותק
            חיה במקרנצ'יק 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1760

            @מוכשרת-על שיר מוקדש לך:

            תהיי חזקה
            החיים הם מלחמה
            השם איתך תמיד
            מי שמאמין לא מפסיד

            מבינה ת'דיכאון
            בא לי לעשות לך טוב
            אז תגידי לי
            אם השיר הזה עזר...

            מוקדש באהבה😘

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • י מנותק
              י מנותק
              י.ז.ל.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1761
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נגינתי
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1762

                דברים שכתבה אסתר יניב, אמם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בחווארה:

                וְתַעֲמֹד אֶסְתֵּר
                מוּל כֵּסֶא הַמֶּלֶךְ
                וְכִמְעַט שֶׁנּוֹגַעַת בַּשַּׁרְבִיט
                רְאֵה נָא מַלְכִּי
                וְהִנֵּה שְׁנֵי בָּנַי
                מֻטָּלִים לְפָנֶיךָ
                לְבָנֶיךָ
                וּמַדּוּעַ זֶה עֲזַבְתָּנִי
                אֵלִי,אֵלִי
                וּשְׁכַלְתַּנִי זֶה פַּעֲמַיִם
                וְהָרֵי הִסְתַּרְתָּ פְּנֵיך מִמֶּנִּי
                וְאָנֹכִי לֹא אֶעֱזָבְךָ
                רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם
                וְהִנֵּה הַמָּנוֹת שֶׁטָּרַחְתִּי לְפָנֶיךָ
                וְהִשְׁקַעְתִּי וְגִדַּלְתִּי
                לְרוֹמֵם אֶת שְׁמֶךָ
                וְהִנֵּה שְׁנֵיהֶם עָלוּ הַשָּׁמַיְמָה,
                כְּמִשְׁלוֹחַ מָנוֹת מְהֻדָּר,
                2 מָנוֹת.
                וְלֹא אַחַת.
                עִם שַׁבַּת תְּרוּמָה שֶׁיּוֹצֵאת
                זֹאת אֲנִי
                וּתְרוּמָתִי.
                וְעַתָּה,
                נִשְׁאַרְנוּ
                כְּעָנִי.
                אֶת אוֹר הַיְּקָרוֹת
                לָנוּ
                בְּבַת עֵינֵנוּ.
                וְעָלָה הַשְּׁכוֹל
                בְּחַלּוֹנֵנוּ.
                הִתְבַּקַּשְׁנוּ
                מִיְּשִׁיבָה שֶׁל מַטָּה
                לִישִׁיבָה שֶׁל מַעְלָה
                בִּסְעָרָה
                פַּעֲמַיִם.
                וַאֲנִי וּבֵית אָבִי
                נַמְשִׁיךְ.
                מֵעַל מִצְפֶּה יוֹסֵף
                בְּנַחֲלַת
                אֲבִיחַיִל
                דּוֹד מָרְדְּכַי
                נִגֶּשֶׁת אֲנִי
                אֶסְתֵּר
                וְכֻלִּי יְרַקְרֹקֶת
                מִשְּׁכוֹל
                כְּאֵב
                וְגַעְגּוּעַ
                שֶׁאֵין לוֹ סוֹף
                וְאֵין לוֹ מִלִּים
                אַךְ מַגִּיעָה וְנוֹגַעַת
                בְּשַׁרְבִיטוֹ שֶׁל הַמֶּלֶךְ
                וְיוֹדַעַת
                וּמַאֲמִינָה
                שֶׁלֹּא יִכָּלְמוּ לָנֶצַח
                כָּל הַחוֹסִים בְּךָ
                וַאֲנִי
                אֵין לִי אֶלָּא
                לַחֲסוֹת
                בְּצִלְּךָ
                עִם כָּל
                זֶבַח הַמִּשְׁפָּחָה שֶׁלָּנוּ
                הַנּוֹתֶרֶת.
                וָהּ ' אֲדָר שֶׁלָּנוּ הַשָּׁנָה
                כְּבָר לֹא יִתְהַדֵּר
                אֶלָּא שַׂק וְאֵפֶר עַל רֹאשׁוֹ
                עַד יָבוֹא גּוֹאֵל
                עַד יָשׁוּבוּ אֵלֵינוּ
                הַלֵּל
                וַיָּגֶל.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • י מנותק
                  י מנותק
                  י.ז.ל.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1763

                  לכבוד פרשת השבוע - פרשת תצוה

                  בגדי כהן גדול / י.ז.ל.

                  ועשו אפוד מעשה חושב
                  ששה משמותם על כל כתף
                  כתובים יהיו כתולדותם
                  מעשה חרש פיתוחי חותם

                  ועשית חושן משפט
                  רבוע כפול זרת אחת
                  ארבעה טורים אבנים
                  שמות שבטים בהם מפותחים

                  מעיל האפוד תכלת כליל
                  פעמון ורימון להשמיע צליל
                  והיה על אהרן בבואו לשרת
                  ילבשנו תמיד ולא יכרת

                  ציץ זהב טהור קודש להשם
                  בפיתוחי חותם עליו ירשם
                  והיה על מצחו תמיד לרצון
                  לכפר על דם וחלב שהוקרב בעון

                  וכתונת משובצת
                  ועמו המצנפת
                  אבנט לתפארת
                  ומכנס בלי תוספת

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1764

                    בגלל שאני גיבורה,
                    מותר לי להישבר.
                    נלחמת כמו לביאה,
                    ועם הכאב זה מתגבר.

                    שאני בוכה,מתפרקת.
                    זה לא כי אני חלשה ,
                    "זה כי הייתי חזקה,
                    יותר מיידי הרבה זמן."

                    נגמר לי הכוח,
                    על לשחק אותי חזקה.
                    התרוקן לי המוח,
                    על טכניקות הסתרה

                    אני חלשה.
                    או שזה חוזקה שנגמרה
                    אני בוכה,.
                    או שזה דמעות,של הקלה.

                    "גם גיבור צריך לשמוע
                    אתה חזק,
                    גם עם אתה לא נלחם.
                    אתה לוחם.
                    גם כשאתה חלש".

                    חיבוק אחד שיגיד לי ,
                    את יפה.
                    גם כשאת בוכה.
                    זה יפה לך,
                    להיות (לפעמים) חלשה.

                    #אילה#

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אליהו הנביא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1765

                      שיתוף קטן מהלב שלי

                      פורים מגיע
                      ואיתו הרצון להשתגע

                      רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                      בומים וזיקוקים

                      מחפש את השמחה לא מוצא
                      רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                      מחפש מה עוד לעשות
                      אני עוד רגע מטפס על הקירות

                      אני משתגע
                      מחפש את השמחה האמיתית

                      בסוף מצאתי:

                      מה שאני באמת
                      כך גם שאני שיכור

                      אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                      מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                      לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                      מקרב אנשים להשם יתברך
                      כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                      בשמחה {בחיוך} האמיתית

                      פורים שמח ומחיך באמת !!!

                      שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                        מישהי מיוחדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1766

                        מתחשק לי לבכות
                        נעים לי לבכות
                        קשה לי לראות
                        איך זה בונה

                        רוצה את הדיכאונות
                        נעים לי הדיכאונות
                        קשה לי לי לראות
                        איך הכל ישתנה

                        למה דווקא אני
                        מכל העולם דווקא אני
                        מתמכרת לדבר הזה הזמני
                        ומאבדת את עצמי, את האני

                        אבא אני שונאת את זה
                        למה אני חייבת לסבול קצת
                        למה אני חייבת הכל קשה
                        למה אי אפשר להרפות קצת

                        אבא אני מחוברת אליך
                        אבל רק מהמרחק
                        אני מחוברת אל הלב שלי
                        כשעצוב לי רק

                        אבאלה אני שונאת הכל
                        למה אני ככה אבא למה
                        לא בא לי לגדול
                        בא לי להישאר קטנה

                        אני לא חזקה בכלל
                        נפלתי כל הדרך אבל
                        כשאתה מציע לי עזרה
                        אני בורחת ממך ובוכה

                        ונעים לי אבא נעים לי
                        נעים לי לבכות
                        להתחבר אל עצמי
                        מתוך הדמעות

                        נעים לי לבד
                        כן נעים לי בדד
                        לצפות מהצד
                        איך הכל נאבד

                        אבא, למה?

                        עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                          מתחשק לי לבכות
                          נעים לי לבכות
                          קשה לי לראות
                          איך זה בונה

                          רוצה את הדיכאונות
                          נעים לי הדיכאונות
                          קשה לי לי לראות
                          איך הכל ישתנה

                          למה דווקא אני
                          מכל העולם דווקא אני
                          מתמכרת לדבר הזה הזמני
                          ומאבדת את עצמי, את האני

                          אבא אני שונאת את זה
                          למה אני חייבת לסבול קצת
                          למה אני חייבת הכל קשה
                          למה אי אפשר להרפות קצת

                          אבא אני מחוברת אליך
                          אבל רק מהמרחק
                          אני מחוברת אל הלב שלי
                          כשעצוב לי רק

                          אבאלה אני שונאת הכל
                          למה אני ככה אבא למה
                          לא בא לי לגדול
                          בא לי להישאר קטנה

                          אני לא חזקה בכלל
                          נפלתי כל הדרך אבל
                          כשאתה מציע לי עזרה
                          אני בורחת ממך ובוכה

                          ונעים לי אבא נעים לי
                          נעים לי לבכות
                          להתחבר אל עצמי
                          מתוך הדמעות

                          נעים לי לבד
                          כן נעים לי בדד
                          לצפות מהצד
                          איך הכל נאבד

                          אבא, למה?

                          עדי 3ע מנותק
                          עדי 3ע מנותק
                          עדי 3
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1767

                          @מישהי-מיוחדת
                          מוקדש לך יקרה 😍

                          אין מה לחשוש
                          מים של דמעות
                          ואין מה לבחוש
                          בים של רגשות
                          גם בכי
                          הוא חלק מהחיים
                          דווקא מהבכי
                          אנחנו גדלים
                          מותר להתבודד-
                          בלי כל חשש
                          צריך להישבר-
                          כדי להיבנות מחדש!🤞

                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • ע מנותק
                            ע מנותק
                            עדיין לבד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1768

                            היום קראתי פה חלק מהשירים שנכתבו וראיתי איזה משוררים מוכשרים יש פה וזה עשה לי חשק לנסות לכתוב גם אז קבלו ואני יודעת שזה לא יגיע לקרסוליים של השירים האחרים אבל אני מקווה שאחרי כמה שירים אצליח להדביק את הקצב...

                            העולם הזה ענק
                            ואני קצת מנותק
                            איך אני חי בכלל

                            מנסה לצחוק
                            אבל הכאב עמוק
                            איך אצא מכאן

                            חבל על הזמן
                            שלי שלך כולנו
                            הלוואי והייתי יכול לומר
                            שהסבל מאחורינו
                            אבל המציאות אחרת
                            ואני כבר למדתי להשלים
                            העולם הזה הוא סרט
                            ואנחנו הצופים

                            ככה זה תמיד
                            בסרט מפחיד
                            כבר מההתחלה
                            נסחפים לעלילה
                            מזדהים עם השחקנים
                            מנסים לשנות פרטים מעצבנים
                            שוכחים את כל המעבר לדלת
                            מתרכזים רק בסרט
                            ורק בסוך כשהוא נגמר
                            צוחקים על מה שהיה
                            על הטוב הרע והמוזר
                            ורוצים פתאום עוד צפיה

                            תלמד תפנים עכשיו
                            אתה רק צופה תמים
                            אלוקים ברא את המצב
                            וגם מחליף ת'מצבים

                            אל תנסה להתווכח
                            תנסה פשוט לזרום
                            תראה איך הטוב יתפתח
                            יבוא אליך היישר ממרום

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • צ'רלס פייפרצ מנותק
                              צ'רלס פייפרצ מנותק
                              צ'רלס פייפר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1769

                              אני יודע שהגיע הזמן להתגבר
                              הגיע הזמן להפסיק להישבר
                              להתחיל להילחם על הבפנים
                              על הטוב שעדיין קיים גם אם בשברים
                              אני יודע שיש לי גם דרך
                              היא תקרב אותי אל המלך
                              וגם זה לא כזה כיף לעשות שטויות
                              ואם לא עכשיו מתי הזמן להשתנות

                              אני רוצה הכל הכל הכל הכל
                              לשחות עם רגליים על קרקע בטוחה
                              אני רוצה לגדול לסבול ליפול
                              לקחת מעצמי קצת הפסקה
                              אני רוצה לדעת שלהכל יש סוף
                              רק שלא אתן לחיים אותי לסחוף
                              אני יודע שבסוף הכל מסתדר
                              השאלה אם על ידי או על ידי מישהו אחר
                              אז שאנצח או שאסוג כבר
                              המדבר הזה כבר כמעט חפר

                              השממה הזו היא לא משהו
                              העיניים חייבות עוד טישו
                              אני חייב לתפוס את עצמי
                              להחליף את זה עם אחי
                              אבל אין לי כח אין לי סבלנות
                              אני רוצה את זה בכל הכנות
                              נכון זה לא טוב נכון זה אסור
                              אז מה גם ככה אני גמור
                              אבל לא בא לי אני כן רוצה להתקדם
                              אני עדיין נחוש להילחם
                              הטוב בסוף יבוא אבל אני אותו אחיש
                              כי אני כבר בדרך ממש על הכביש

                              תן לי כמה ביטים ואלחין לך שיר
                              אל האוזן שלך הוא יחדור באופן ישיר
                              אותי הוא אולי יהפוך לעשיר
                              ואתה תתחנן אלי צ'רלס הגביר
                              לקבל עוד מעות עוד פריטה בגיטרה
                              עוד כמה קולות בלי צבע ומטרה

                              אתה לא יודע שכל כוחי
                              בא אלי מהקושי
                              אבל האמת היא שאני
                              מוותר על כל היופי
                              לא רוצה להתגבר
                              לא רוצה להשתפר
                              תן לי כמה ביטים
                              ואמשיך להתפורר
                              כי זה הרי טוב
                              אבל זה גם אסור
                              והפה שלי כבר לא רטוב
                              השיר שלי שבור
                              כמוני

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1770

                                בס"ד
                                ~תודה~
                                אבא תודה על הקשיים,
                                הניסיונות, המכשולים.
                                הכל יורד ממך אליי,
                                ואין שום דבר רע שבא מול עיניי.

                                הרב שלי אומר,
                                שלא משנה מה עובר,
                                אתה עכשיו מתגבר.
                                מודה ולא מוותר.

                                תביט למעלה,
                                תצעק לאבא.
                                תודה מהלב,
                                עם חיוך מלבלב.

                                אבא, תודה על מניעות,
                                על אכזבות ששברו ת'חומות.
                                על חלומות שהתנפצו לי בפנים,
                                על חברים ששברו ת'לב שלי לגזרים.

                                יש לי אבא טוב,
                                שרוצה בטובתי.
                                יש לי אבא טוב,
                                שדואג רק לי.
                                אז למה לי להתייאש,
                                רק לי תכוח יש.
                                ואנ'לא לא מתכחש,
                                זה המציאות שיש.
                                אבל חייב להודות,
                                גם על הרעות.

                                הרב שלי אומר,
                                שלא משנה מה עובר,
                                אתה עכשיו מתגבר.
                                מודה לא מוותר.

                                תביט למעלה,
                                תצעק לאבא.
                                תודה מהלב,
                                עם חיוך מלבלב.

                                תודה לקב"ה. ולרב שלום הרוש, על הדרך המדהימה הזאת- 'חוק התודה'.
                                שלא משנה מה עוברים, באיזה מצב נמצאים, תרימו עיניים לאלוקים... ופשוט תצעקו לו תודה.

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מא1
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                  #1771

                                  בס"ד

                                  "אשר קרך בדרך"/ שיר לכבוד פורים ושבת זכור

                                  כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
                                  לכל אחד יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
                                  ובכל יום, משפיע עלינו הבורא מאוצרותיו
                                  במה אני ממוקד- בחסר לי? או ברוב חסדיו?

                                  בכל דור קם עלינו עמלק
                                  ואותו חובה למחות ולסלק
                                  "זכור", "תמחה", ו"לא תשכח"!!!
                                  "אשר קרך בדרך" על מה ולמה כל כך?

                                  בן המדתא האגגי מצאצאיו
                                  כסף, כבוד, טבעת המלך!! ניתנה לידיו!!
                                  אבל,... כ-לללל זה "איננו שווה לי"😞
                                  כל עוד לא יכרע ולא ישתחווה היהודי...

                                  ולעומתו,
                                  היא, שאֶל ארמון המלך בכוח נלקחה
                                  מה שאלתך? "יבוא המלך והמן היום", ביקשה
                                  משתה? שמחה? בשעה שעצוב ומכאיב?
                                  הרי גזירה כבר חתומה בטבעת המלך- ואותה אין להשיב?..

                                  ויותר,
                                  איך יכולה לשמוח כשמנגד עומד האויב, ולא להתייאש ולהישבר?
                                  ולמה, בכלל, להזמין למשתה, את הגזירה בעצמה!- הצר הצורר??
                                  כן. מלכה, אותנו לימדת שכדי להוריד את השפע המיוחל
                                  צריך לשמוח עם הבעיה עצמה! גם כשלפעמים זה לא קל.

                                  כל אדם נתקל בקשיים בדרך חייו
                                  לכל אדם יש "חסר" המגיע בשבילֵי ימיו,
                                  אך האם אבחר להסתכל על ה"חסר" לי ורק לבכות ולהתלונן?
                                  או לשמוח עם העיכוב או הקושי ועל הטוב להתבונן?

                                  מחשבות כמו ייאוש, ועצבות מראשנו למחות ולסלק
                                  כי הן הן מדרכיו של המן ועמלק,
                                  אורחותיה של המלכה אל מוחנו וליבנו נאמץ
                                  לשמוח עם הצרה ובכך מהגזירות להיחלץ.

                                  אשר קרך בדרך- במציאות שעוד לא שלימה- לדעתי
                                  כשעדיין חסר, מתעכב ועוד לא הגעתי למה שייחלתי
                                  עבודת חיינו- לזכור שאין שום מקרה בעולם!!
                                  בדרך חיי, הכל נברא בשבילי מדויק ומושלםם!!!

                                  בשמחה אותיות מחשבה
                                  וכל מה שמגיע ממנו- הכל לטובה!
                                  כשנחשוב שהכל מתוכנן, טוב גמור הישר מאבא אוהב
                                  נשמח נסמוך ונודה על הקשיים שבדרך ועל כל שמתעכב
                                  כי ה' יתברך אותנו לעולם לא עוזב.

                                  "כי בשמחה תצאו"😀
                                  שנזכה!

                                  (עפ"י פירוש החת"ס)

                                  משפט לחיים-💕
                                  "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                  ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1772

                                    בבוקר זורחת
                                    בלילה שוקעת
                                    משהו עובר עלי, לא ברור

                                    בתחילה אוהבת
                                    אחרי שעה לא סובלת
                                    חייבת לצאת לאוורור

                                    מרגישה חנוקה
                                    ממש כמו בכלא
                                    כמעט במצוקה
                                    ומה כאן הפלא?

                                    אין לי אויר
                                    רוצה רק לברוח
                                    להיות עם עצמי
                                    לעוף ברוח

                                    רצה מהר
                                    ללא הפסקה
                                    רוצה להרהר
                                    לעצמי בשתיקה

                                    ואז עוצרת
                                    בלי שום הודעה
                                    הופכת לאחרת
                                    עם כל דמעה

                                    הגעתי למקום
                                    יכולה סוף סוף לבכות
                                    מרימה עיניים, לקיר גדול
                                    מחכה לי שנים ארוכות

                                    שאגיע ואשפוך
                                    אתחנן ואבקש
                                    גם בלילה חשוך
                                    לא אחדל להתעקש

                                    ולמעלה הוא שומע ומקשיב
                                    מביט אלי ברוך מקבל תמיד
                                    הכול לטובה כך הוא משיב
                                    רק תמשיכי להיות שמחה כתמיד.

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רוצה פשוט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1773

                                      הסולם שלי מוצב על הקרקע, מתחזק אותו תכופות, מחבר ביתדות ומסמרים.
                                      הסולם שלי אינו מגיע לשמים (עדיין) ובנתיים הוא מתנדנד קמעה, מעלה מטה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                        #1774
                                        פוסט זה נמחק!
                                        נוודנ S 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                                          פוסט זה נמחק!

                                          נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                          #1775

                                          משנכנס אדר מרבים בשמחה!

                                          מעשה נטול לב
                                          גדול גדול גדול
                                          משאיר אותך רעב
                                          חול חול חול

                                          איה השמחה הצפויה
                                          איה מתיקות
                                          מתבלה במקומה, דחויה
                                          מצפה היא בתמימות

                                          מונחת לה בקרן זווית
                                          כל הרוצה יבוא ויטול
                                          רק בקשה אחת נושאת
                                          הלב, תן לי את הלב וקח הכל.

                                          משנכנס אדר בך,
                                          אזי מרבים בשמחה!

                                          הרעיון של נכנס בך אדר הינו של השפת אמת בליקוטים על חודש אדר.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול