דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1772

    בבוקר זורחת
    בלילה שוקעת
    משהו עובר עלי, לא ברור

    בתחילה אוהבת
    אחרי שעה לא סובלת
    חייבת לצאת לאוורור

    מרגישה חנוקה
    ממש כמו בכלא
    כמעט במצוקה
    ומה כאן הפלא?

    אין לי אויר
    רוצה רק לברוח
    להיות עם עצמי
    לעוף ברוח

    רצה מהר
    ללא הפסקה
    רוצה להרהר
    לעצמי בשתיקה

    ואז עוצרת
    בלי שום הודעה
    הופכת לאחרת
    עם כל דמעה

    הגעתי למקום
    יכולה סוף סוף לבכות
    מרימה עיניים, לקיר גדול
    מחכה לי שנים ארוכות

    שאגיע ואשפוך
    אתחנן ואבקש
    גם בלילה חשוך
    לא אחדל להתעקש

    ולמעלה הוא שומע ומקשיב
    מביט אלי ברוך מקבל תמיד
    הכול לטובה כך הוא משיב
    רק תמשיכי להיות שמחה כתמיד.

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • ר מנותק
      ר מנותק
      רוצה פשוט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1773

      הסולם שלי מוצב על הקרקע, מתחזק אותו תכופות, מחבר ביתדות ומסמרים.
      הסולם שלי אינו מגיע לשמים (עדיין) ובנתיים הוא מתנדנד קמעה, מעלה מטה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1774
        פוסט זה נמחק!
        נוודנ S 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

          פוסט זה נמחק!

          נוודנ מנותק
          נוודנ מנותק
          נווד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
          #1775

          משנכנס אדר מרבים בשמחה!

          מעשה נטול לב
          גדול גדול גדול
          משאיר אותך רעב
          חול חול חול

          איה השמחה הצפויה
          איה מתיקות
          מתבלה במקומה, דחויה
          מצפה היא בתמימות

          מונחת לה בקרן זווית
          כל הרוצה יבוא ויטול
          רק בקשה אחת נושאת
          הלב, תן לי את הלב וקח הכל.

          משנכנס אדר בך,
          אזי מרבים בשמחה!

          הרעיון של נכנס בך אדר הינו של השפת אמת בליקוטים על חודש אדר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • שיר 5ש מנותק
            שיר 5ש מנותק
            שיר 5
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1776

            אם על המלך טוב
            אולי רזומה אכתוב
            תינתן לי
            תינתן לי
            את ששאלה נפשי

            אם מצאתי חן בעינך
            המלך
            אולי תתקצר לי כך הדרך
            הדרך

            תינתן לי
            תינתן לי
            נפשי נפשי בשאלתי
            ורצוני בבקשתי

            אם על המלך טוב
            שלחתי איזה סנוב
            ישלח לי
            ישלח לי
            שידוך יותר שורשי

            אם מצאתי חן בעינך
            השם
            אולי אקבל על מגש של כסף
            ורצוני יתגשם

            יינתן לי
            יינתן לי
            את החתן שאהבה נפשי
            ואגיע אל מנוחתי...

            כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
            ופתאום אתה שוכח מי אתה

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1777

              #שמחה של אדר#

              משנכנס אדר
              השמחה היא רשמית.
              איפה שיש סדר.
              אני רק מבלגנת

              אומרים שאני מיוחדת
              אני אומרת שאני שונה
              אומרים שאני יחידה
              אני אומרת שאני מוזרה.

              מתחיל פורים כולם שמחים
              ישלי דודה לעשות הפוך
              מרגישים את עצמם חכמים
              מנסים להעלות לי חיוך..

              הכאב שלי לא עובר
              בגלל השם של החודש.
              הוא רק יותר גובר
              עם הרצון לעשות ההפך.

              מנסה לטפל בשורש
              אבל אני לא מצליחה
              גם ככה לא ישימו לב
              עם החיוך אמיתי
              או מסיכה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • שיר 5ש שיר 5

                אם על המלך טוב
                אולי רזומה אכתוב
                תינתן לי
                תינתן לי
                את ששאלה נפשי

                אם מצאתי חן בעינך
                המלך
                אולי תתקצר לי כך הדרך
                הדרך

                תינתן לי
                תינתן לי
                נפשי נפשי בשאלתי
                ורצוני בבקשתי

                אם על המלך טוב
                שלחתי איזה סנוב
                ישלח לי
                ישלח לי
                שידוך יותר שורשי

                אם מצאתי חן בעינך
                השם
                אולי אקבל על מגש של כסף
                ורצוני יתגשם

                יינתן לי
                יינתן לי
                את החתן שאהבה נפשי
                ואגיע אל מנוחתי...

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1778
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                  פוסט זה נמחק!

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1779
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                    פוסט זה נמחק!

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shoval
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1780
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אליהו הנביא

                      שיתוף קטן מהלב שלי

                      פורים מגיע
                      ואיתו הרצון להשתגע

                      רוצה לזרוק נפצים פיצוצים
                      בומים וזיקוקים

                      מחפש את השמחה לא מוצא
                      רוצה קצת שמחה מהיום הזה

                      מחפש מה עוד לעשות
                      אני עוד רגע מטפס על הקירות

                      אני משתגע
                      מחפש את השמחה האמיתית

                      בסוף מצאתי:

                      מה שאני באמת
                      כך גם שאני שיכור

                      אני מחפש לקבל את השמחה האמיתית

                      מחדש חידושים מהמגילה והתורה
                      לומד עוד סוגיה ממסכת מגילה

                      מקרב אנשים להשם יתברך
                      כך את אורך וחיוכך תמצא ותשמח

                      בשמחה {בחיוך} האמיתית

                      פורים שמח ומחיך באמת !!!

                      שיר ראשון שכתבתי בחיים אשמח לקבל תגובות

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1781
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עדיין לבד

                        תתחבר לעצמך

                        מפחיד
                        מטריד
                        אין אמון באף אחד

                        מה קרה
                        מה נקרע
                        למה הקשר שלו אבד

                        הוא מהלך
                        מתלכלך
                        רק רוצה מילה טובה

                        עושה שטויות
                        עוטה מסיכות
                        מחפש טיפת אהבה

                        מאשים את עצמו
                        הוא דפוק
                        מאוכזב מעצמו
                        הוא דפוק
                        בוכה לעצמו
                        הוא דפוק
                        בורח מעצמו
                        כי הוא דפוק

                        הוא כבר לא מה שהיה
                        נעלמה לו התמימות הטהורה
                        הוא התחספס, השתנה
                        הוא נכבש בלי מלחמה

                        עכשיו קשה לו שוב
                        העולם כל כך כאוב
                        הוא לא נהיה חשוב
                        נהיה לו רק עצוב
                        הוא לא נהיה שייך
                        כמה פעמים שצרח
                        הוא נשאר עוד לבד
                        לא דפוק אבל בצד

                        הוא כמו כולם אז מה נסגר
                        למה הוא לא נהיה מחובר
                        איך לא התמלא החסר
                        ממשיך להרגיש עפר
                        אף אחד לא שם לב אליו
                        אף אחד לא יודע עליו
                        כמה פעמים הוא כאב
                        הוא שואל מה עכשיו

                        הוא לא צריך להוריד ממנו
                        כדי להיות כמו כל העולם
                        הוא לא צריך להיות כמו
                        כדי שיסתכלו עליו כולם
                        רק שינסה ואולי יצליח
                        להיות שלם עם עצמו
                        כי הוא הראשון שירוויח
                        ואחריו גם סביבתו

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shoval
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1782
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1783
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1784

                            מרגישה ששוכחים
                            שאני קיימת
                            יוצאות המילים
                            אני חלק משרשרת
                            הכאב גדול
                            שמי שרצית הולך לאחרת
                            לא רוצה ליפול
                            שאת מרגישה שהחיים
                            משתנים לתפזורת
                            מי שרצית ברח
                            כי אולי אמרת מילה
                            מי שחלמת נעלם
                            ואת מגלה שזאת
                            רק ההתחלה
                            את מרגישה חסרת אונים
                            מול אותם דיבורים
                            שחוזרים ונשנים
                            ואינם נגמרים
                            כל היום אותו סיפור
                            הלב שלך נהיה שבור
                            מתחיל לאט להיות סגור
                            ואת לא מרגישה שום שיפור
                            ואת נהיית לבד
                            בתוך עולם שלם של תהיות
                            בסוף כל יום
                            את נשארת לבד
                            עם אותם דמעות
                            לא יודעת מה עם עצמך לעשות
                            ומחליטה שוב את אותם החלטות
                            שלא לדבר אף אף אחד יותר
                            כי את לא רוצה לעולם
                            שוב לוותר...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • שיר 5ש מנותק
                              שיר 5ש מנותק
                              שיר 5
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1785

                              רציתי להתחפש לליצן החצר
                              מכל פרצוף חמוץ חיוך לייצר
                              רציתי להתחפש למלכת אסתר
                              להראות אצילית ראויה לכתר

                              רציתי להיות גם כמו מרדכי
                              לשבת ברוגע להציל הלוואי
                              אולי לנסות פרפר עף בהי
                              גבוה לפרוח לברוח בחשאי

                              לפעמים רציתי מסכה סתם כך
                              להתחבא מאחורי חיוך מזויף
                              להראות תמיד יפה לעולם
                              כאילו תמיד הכול מושלם

                              אבל החיים דינמיים להפליא
                              לא נותנים את רגשותיי להחביא
                              לומדת לשמוח בלי להמציא
                              ולא שוכחת חיוך על פרצוף להקפיא

                              לא תמיד מצליחה לעזור
                              גם כשלמשהו נהייה קצת אפור
                              מנסה לפחות לא מידי לחפור
                              ומעודדת שגם זה יעבור!

                              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                              ופתאום אתה שוכח מי אתה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #1786

                                אם אני גל
                                אז הקושי הוא קצף
                                ואיך אצלי הוא חל
                                ממלא אותי בעצב
                                הניגודים בי מתגברים
                                את הלב והמח מרחיקים
                                את הרצונות שלי מקטבים
                                את הבלבול שבי הם מרבים
                                האדישות מול הקיצוניות
                                ההיגיון מול המציאות

                                מסתכלת על העולם
                                חושבת על כך שאצל כולם
                                פורים הוא יום הזוי
                                בפורים שולט השינוי
                                יש שיכורים מסיכות ונהפוך הוא
                                יושבי דפרזים מתאוששים מהתוהו
                                דמוקפין עוד שקועים בשמחה
                                ולי לא נשאר אף לא מסיכה

                                כל הפושט ידו מקבל
                                אבא את תפילתי תשמע
                                אל תתן לי להתקפל
                                תנקה לי את הנשמה
                                תשרה אצלי תמיד שמחה
                                תקרב אותי אלייך
                                תתן לי אתה אמונה
                                שאאמין שהכל לטובה
                                ושארגיש זאת עמוק בעצמות
                                ושארגיש זאת גם בעוצמות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1787

                                  והשקט ששורט לי את הלב
                                  והדממה שיש לפני הכאב
                                  והפחד שאין מישהו שאוהב
                                  והרעש שיש בלב ואותי שואב

                                  והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                                  והחושך שנהיה פתאום בפנים
                                  והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                                  ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                                  והרגע הזה ששמה פס על כולם
                                  ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                                  והפחד שהגיע לבקר בלילות
                                  והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                                  ואני לבדי מוחצת את הלב
                                  מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                                  מתחרטת על דברים שנאמרו
                                  ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  נוודנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  11
                                  • טותייייט טותיייי

                                    והשקט ששורט לי את הלב
                                    והדממה שיש לפני הכאב
                                    והפחד שאין מישהו שאוהב
                                    והרעש שיש בלב ואותי שואב

                                    והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                                    והחושך שנהיה פתאום בפנים
                                    והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                                    ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                                    והרגע הזה ששמה פס על כולם
                                    ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                                    והפחד שהגיע לבקר בלילות
                                    והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                                    ואני לבדי מוחצת את הלב
                                    מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                                    מתחרטת על דברים שנאמרו
                                    ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                                    נוודנ מנותק
                                    נוודנ מנותק
                                    נווד
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                    #1788
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טותייייט טותיייי

                                      והשקט ששורט לי את הלב
                                      והדממה שיש לפני הכאב
                                      והפחד שאין מישהו שאוהב
                                      והרעש שיש בלב ואותי שואב

                                      והכוכבים שנעלמו מתחת לעננים
                                      והחושך שנהיה פתאום בפנים
                                      והשמש שמסנוורת וגם מחשיכה
                                      ופתאום מגלה שחייתי עם מסיכה

                                      והרגע הזה ששמה פס על כולם
                                      ופתאום מגלה שיש מסביבי עולם
                                      והפחד שהגיע לבקר בלילות
                                      והתמונות שחולפות יחד עם דמעות

                                      ואני לבדי מוחצת את הלב
                                      מתכווצת בכל פעם עם הכאב
                                      מתחרטת על דברים שנאמרו
                                      ובוכה כי לעולם הם לא יעברו...

                                      נוודנ מנותק
                                      נוודנ מנותק
                                      נווד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1789

                                      בס''ד
                                      א^הבה אין סופית

                                      אל תלך
                                      תן לי עוד מעט מן השיכרות
                                      מעט מן האמת הרגשית שלי
                                      תן נא לי עוד מעט מן השטות
                                      שארגיש את הא^הבה הגדולה שבי
                                      א^הבה שתחת מגבלות השכל איני מרגיש

                                      א^הבה גדולה
                                      לאלוקים
                                      א^הבה אמיתית
                                      למחולל הקשיים
                                      א^הבה א^הבה
                                      תן לי עוד מן הא^הבה

                                      אל תלך
                                      תן לי עוד מן השטות
                                      שאוכל להשתגע מא^הבה
                                      א^הבת לעולם א^הבה לקשיים
                                      א^הבה סתם לסתם אנשים

                                      אה^בה גדולה
                                      לחיים
                                      א^הבה אמיתית
                                      לכל הלבבות הפועמים
                                      א^הבה א^הבה
                                      תן לי עוד מן הא^הבה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הלל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1790

                                        פורים ככיפורים
                                        בלי מסכות ואפורים
                                        אולי הפנים קצת אפורים
                                        אבל שלא יספרו לכם סיפורים

                                        כי בדקתי, וזה נכון
                                        זה זמן שאפשר לבחון
                                        על מעשיך לגחון
                                        ואותם לטחון

                                        האם פעלתי כראוי
                                        או כשורה
                                        האם לא נפלה טעות בזיהוי?
                                        האמת לא תמיד ברורה

                                        אז תנסו גם, זה עובד
                                        לפני שהרגע הזה אובד...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1791

                                          איך לב אתם לא שמים
                                          לא דווקא לאלה שנושרים
                                          לאלה שכל יום נלחמים
                                          ושלא ליפול מתפללים

                                          לאלה שלהישאר צדיקים
                                          חולמים ונלחמים
                                          ורק להערכה כלכך רוצים
                                          שישימו לב גם לבפנים

                                          אתם לא יודעים מה עליהם עובר
                                          שכל יום בשבילם זהו משבר
                                          והם כלכך לא רוצים להישבר
                                          ויחס והאהבה להם זה חסר

                                          תשימו לב לאלה שניראים צדיקים
                                          אתם לא יודעים מה יש להם בפנים
                                          להערכה ושירימו להם הם חולמים
                                          אז תתחילו לתת יד לא רק לנושרים...

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול