דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

    הרגעים האלו
    שמשהו בי נשבר
    מרגישה כאילו
    העולם הזה נגמר

    רגעים קצת עצובים
    שמשהו בי כואב
    אני בוכה לאלוקים
    אבל זה לא מרפא את הלב

    רגעים שאני חושבת
    שאולי אני סתם מגזימה
    מה אני כבר עוברת
    על מה המהומה

    הרגעים האלו
    שהכל כל כך קשה
    חושבת על 'אילו'
    אבל זה ממש לא מרפא

    רגעים מבאסים
    שאין לי עוד מילים
    להגדיר את התחושה
    שפועמת בי בפנים

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
    #1850

    רצוני לעשות רצונך
    להרגיש אותך
    להתקרב אליך
    לדעת שהכול ממך.
    לא יודעת איך
    לעשות זאת.
    מוצאת
    את עצמי
    מסתובבת
    סביב עצמי
    רוצה להגיע
    לרצוני
    הרצון שלי חזק
    אבא והוא מוחזק
    אצלי בכל הכח.
    שוב אומר אותו בקול הכוח
    רצוני לעשות רצונך.
    אבא לא הפוך
    גם אם זה ניראה
    בכאילו זה אמיתי
    תאמין לי אבא!!!!!!!!.

    טוב האמת שהשיר הזה כתוב בגלל משפט אחד שאהבתי
    "רצוני לעשות רצונך" בזכות המשפט הזה כתבתי תשיר

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #1851

      בס"ד
      -תמשיך קדימה-

      רוצה לעוף, למקום שקט,
      שארגיש לי קצת טוב.
      לשפוך לך ת'לב,
      כי רק אתה יכול להבין 
      ת'כאב שנמצא בתוכי.
      אני רוצה רק להתקרב ,
      אך מרגיש שחשוך בליבי ...

      לא, אל תתייאש מהעבר
      תמשיך קדימה,
      עם ראש למעלה.
      אל תביט אחורה, 
      הוא מרים אותך גבוה.
      הוא יאיר את דרכך,
      ולא תחשוב עוד על מה שהיה.

      גם אחרי כל ההסברים -
      הצלחתי ליפול.
      גם שקיבלתי תשובות -
      בליבי היו עוד שאלות,
      לא ידעתי כבר מה לעשות.
      תאיר לי את הלב , 
      ותרפא בי כל כאב ...
      ©

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
        #1852

        ילדונת?
        מתמודדת?
        מתבגרת?
        למה את נשארת כך ,ולא גודלת?
        מבקשת?
        מייחלת?
        הוא כאן! הוא נמצא!
        תפני אליו,אהובה!
        אותך הוא אוהב,
        חיבוק הוא גם שולח
        ולא בורח!
        זאת את הבורחת!
        השוכחת,
        שהוא לא-אשם.
        אלה הוא-ה'
        שאותך הוא הכי אוהב
        ❤️❤️❤️

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1853

          ואני מנקה את הלב
          מכל הזוהמה
          לא רק את האבק
          אלא מהרע
          מכל מה שמרחיק אותי
          ומכל מה ששובר
          מכל מה שמוריד אותי
          וגורם לי למשבר
          משבר באמונה
          משבר בטהרה
          כישלון בניקיות
          כישלון בפנימיות
          ניקיון הלב
          משירים שנכנסים אליו
          ומושכים אותי אחורה
          כדי להיות בלעדיו
          בפסח ננקה את הלב
          כי זה יסוד חשוב
          לפעמים זה יהיה קצת כואב
          אבל כדי בתשובה לשוב
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          נוודנ תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טותייייט טותיייי

            ואני מנקה את הלב
            מכל הזוהמה
            לא רק את האבק
            אלא מהרע
            מכל מה שמרחיק אותי
            ומכל מה ששובר
            מכל מה שמוריד אותי
            וגורם לי למשבר
            משבר באמונה
            משבר בטהרה
            כישלון בניקיות
            כישלון בפנימיות
            ניקיון הלב
            משירים שנכנסים אליו
            ומושכים אותי אחורה
            כדי להיות בלעדיו
            בפסח ננקה את הלב
            כי זה יסוד חשוב
            לפעמים זה יהיה קצת כואב
            אבל כדי בתשובה לשוב
            טוהר

            נוודנ מנותק
            נוודנ מנותק
            נווד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #1854

            אם אתה נהנה
            לראות אותי בוכה,
            בהנאה.

            אם הסבל שלי
            עושה לך את זה,
            ב*הבה.

            אני את שלי
            עשיתי.
            מיליון פעמים
            שניסתי
            ללכת אחריך באף על פי.

            אף על פי
            שכל כך רציתי,
            ידעתי שאתה לא רוצה.

            אף על פי
            שלפעמים טעיתי,
            קמתי כדי שתהיה מרוצה.

            אם אתה מרחיק אותי ממך.
            יהיה קשה לחזור,
            וזו כבר אשמתך.

            אני יודע
            שאתה יודע
            שאני יודע
            שאתה אמת
            אז למה כל כך מסובך
            זה מעלה קנאה במת.

            אין מקום לבקר את אלוקים. אבל כן יש מקום לבכות אליו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            13
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הודיה 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1855

              אוי אבא
              אתה לא יודע
              כמה שאני
              אוהבת אותך
              ומעריכה אותך
              ואין לי את הדבר
              שהכי יקר לך
              להקריב לך
              תן לי מילה
              תשפוך לי דמעה
              אני יקריב לך
              את כל עולמי
              את כל מה
              שיקר לך ולי
              אבא
              רק תן לי כוחות להמשיך
              ולמלאות את החסר
              ואני אהיה שליחה
              רק שלך
              ולמלא את רצונותיך
              בלב שלם
              מתוך הנשמה
              שנתתה לי
              שהכל הוא שלך
              אני פה בעולם
              רק לפאר אותך
              ולעשות כרצונך
              למרות
              שלא כ"כ מצליחה
              אבל ממשיכה לנסות
              ואקריב לך
              את כל עולמי
              את כל עולמך
              רק תגיד לי
              מה הכי יקר לך

              מביתך הקטנה שאוהבת אותך ללא גבולות💗

              "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מא1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1856
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                  #1857

                  מחלה

                  השיר הבא נכתב בפורים מתוך ה"עד דלא ידע"...

                  אבא, יש לי בקשה אחת פשוטה
                  עכשיו אנחנו פה, זה רק אני ואתה
                  לא לחצאים בלי מחיצות
                  נגמרו התירוצים, זה הזמן לרצות

                  אבא, נכון שלא תמיד הכל נראה ורוד
                  לפעמים ההנהגה אחרת, לתפארת
                  זה ההוד זה היסוד
                  כבר לא מסוגל לעמוד, אני רק חייב לגלות לך סוד

                  גילו לי מחלה, אין לה סוף אין לה התחלה
                  היה קשה לדבר על זה בקול
                  אך הֵי, היום זה לא סתם יום של חול
                  אז עכשיו אני יכול

                  נפשי חולת אהבתך
                  אני חולה עליך, פי נמלא בתהילתך
                  נפשי חמדה לדעת כל רז סודך
                  חבק אותי חזק קרב אותי אליך

                  אז אנא אֵל נא, אַל נא רפא נא לה
                  בהראות לה נועם זיווך, אז תתחזק
                  אז תתחזק ותתרפק
                  והיתה לה אהבת עולם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  15
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מא1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                    #1858

                    להתחדש
                    בכל יום שוב להתרגש,
                    שבליבי תבער האש
                    ולא אתייאש

                    אביב
                    פריחה מסביב,
                    יש לי אבא שמקשיב
                    וכל צעד לי מחשיב

                    כמו בלבלוב
                    כך אני בן אהוב-
                    מתחיל מחדש שוב ושוב
                    וזה מה שחשוב!!!🌺

                    חודש טוב ומבורך!
                    חודש של התחדשות, התעלות וצמיחה
                    ניסי ניסים ומלאאא הצלחה!!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1859

                      אין לי כבר כוחות
                      רוצה טיפה להיות.
                      את עצמי להרגיש
                      בלי להרעיש
                      לשבת בשקט, לחלום
                      על הבית והחום
                      שאני רוצה לבנות
                      עניינים ברום עולם
                      שבמרוץ כך נעלם
                      משאיר לי אבק
                      שלועג לי, נאבק
                      להשאר עלי
                      להדבק אלי.
                      אין לי לזה זמן
                      מוצאת את עצמי כבר מזמן
                      מבקשת לנוח, להנפש
                      לעצור את גלגל החיים
                      המתיש, המהיר
                      העמוס ברעשים
                      שלא נותנים לך ללכת.

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1860

                        לפעמים הכל מבלבל
                        ואת לא רוצה להישבר
                        מרגישה חזקה בתוך הלב
                        ומבחוץ מרגישה את הכאב
                        הרבה שאלות ותהיות
                        מה רצית רק תשובות
                        הכלה ואהבה יעזרו הרבה
                        אך מעט מאד שזה קורה
                        וכל מה שרצית
                        וכל מה שחלמת
                        רק מחצית
                        מימה שקיבלת
                        ולמה שואלת את עצמך
                        בכל לילה במיטה
                        הרי רק בזכותך
                        עלית במדרגה
                        ואחרי כל השברים
                        וכל המשברים
                        את שואלת את עצמך
                        למה החיים שלך
                        טו מאצ מסובכים?
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבלמ מנותק
                          משורר מבולבל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1861
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                            #1862

                            אבא,אני שלך!
                            אבא,אני ביתך!
                            אותך תמיד אוהב,
                            אתה הוא הגדול מכולם.
                            מגשים,מקשיב.
                            אתה הוא מלך העולם.
                            לא שרים,ולא ראשים.
                            וגם לא חשובים.
                            החושבים,הטועים,
                            שוכחים,המכחישים.
                            אתה האבא,היושב על הכסא
                            השולט.
                            ובעיקר אוהב...❤
                            תפנו אליו הוא פנוי בכל עת.

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1863

                              מדינת ארץ ישראל / מ.ל.
                              לא אני כתבתי אבל הייתי חייבת לפרסם!!(כמובן יש אישור פרסום מהכותבת)

                              יש לי אלוקים
                              ויש לי תורה
                              יש לי את הארץ
                              אבל יש לי גם מדינה

                              הארץ עם אלוקים
                              המדינה עם השטן
                              הארץ של התורה
                              והמדינה בראש קטן

                              הארץ של ה'
                              והמדינה כופרת
                              הארץ של תכלית
                              והמדינה אובדת

                              הן כ"כ רחוקות אחת מהשניה
                              ארץ ישראל והמדינה שעל שמה
                              זה אמת מול שקר, כוחות מנוגדים
                              שלעולם לא יגיעו לדעות מוסכמים

                              זה חולשה מול כוח
                              רק אין את החזקים עם ההגיון והמוח
                              ניסו לשלב את השניים
                              ולא ניתן לראות שינוי בנתיים

                              ולכן המציאות נראת כמו היום
                              מלחמה בלתי פוסקת של החושך והאור
                              של אמונה מול כפירה
                              של טומאה מול טהרה

                              עד שהאור ינצח
                              כי עמ"י הוא עם הנצח
                              אז אפשר לומר על מדיניות השרץ
                              שבקיצור המדינה לקחת לי את הארץ.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • לומדת ללכתל מנותק
                                לומדת ללכתל מנותק
                                לומדת ללכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1864

                                לכי לך

                                לכי לך בת אהובה
                                לכי לך מבית אביך
                                לכי לך, חשבי מה האמת והחובה
                                לכי לך, כי בבוץ משחקת מצאתיך.

                                לכי לך בת יקרה
                                לכי לך ממולדתך
                                לכי לך מהרגלייך
                                לכי לך מכל מה שאהבה נפשך.

                                לכי לך בת של מלך
                                לכי לך אל הדרך
                                לכי לך לכביש, לשביל ולהר
                                לכי לך כי בך המלך בחר.

                                לכי לך משם בת קרובה
                                לכי לך ותזכי לרבבה
                                לכי לך ממדבר ערבה.
                                "יצאתי אבי, כי בך נפשי אהבה"
                                "לקראתך אני בא", שמעתי בת קול משיבה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • לומדת ללכתל מנותק
                                  לומדת ללכתל מנותק
                                  לומדת ללכת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1865
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • עופר האייליםע מנותק
                                    עופר האייליםע מנותק
                                    עופר האיילים
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                                    #1866

                                    הם גורמים לי להרגיש
                                    כזאת'י נחותה
                                    לידם אני כבר
                                    לא כל כך שווה
                                    הרמה שם מעלי
                                    הרף עולה למעלה
                                    לא מתחשב בגיל
                                    שם הכישרון שלי
                                    הוא עוד אחד
                                    רגיל
                                    מנסה את מזלי
                                    מתחרטת על הרגע
                                    נתקלת לראשונה
                                    במשוב כזה פוגע
                                    בניסיון השני
                                    נחתמת החלטה
                                    לשם כבר לא חוזרת
                                    למקום שונה פונה
                                    לסביבה אחרת
                                    שבאמת מעריכה

                                    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1867

                                      בס"ד

                                      לא רצה לאכזב, רצה להראות
                                      שהוא חזק כמו זאב.
                                      והנסיונות שהוא עובר,
                                      לא ישברו אותו כל כך מהר.
                                      הוא ניסה להתגבר,
                                      הרי הבטיח כבר שלא ישבר.

                                      אבל זה בא וקרס,
                                      כמו מעשה קונדס .
                                      לא בשליטה,
                                      אלא מעומס בשגרה.

                                      הוא מתחנן שיביאו לו הזדמנויות,
                                      למצוא תעצמו מחדש.
                                      וגם אם לא יבחר בטוב שקיים,
                                      תניחו לו.
                                      הוא עוד ימצא את מקומו בעולם....
                                      🙏🙏🙏

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • ע מנותק
                                        ע מנותק
                                        עדיין לבד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1868

                                        חיפשתי את האמת שלי
                                        בלב של אחרים

                                        חיפשתי מישהו שיבין אותי
                                        וישנה אותי מבפנים

                                        חיפשתי מישהו דומה לי
                                        שנהיה קצת מתחרים

                                        חיפשתי מישהו שיביא לי
                                        דברים שלא השקעתי בהם מאמצים

                                        כמה אני חיפשתי
                                        אוהו כמה שחיפשתי
                                        לא מצאתי
                                        כי נבראתי
                                        חד פעמי

                                        אין מישהו שיכול
                                        לחיות במקומי
                                        לצבוע אותי במכחול
                                        לפי טעם לא שלי
                                        אני בודד בעולם
                                        ככה גם כולם
                                        לכולנו יש תפקיד
                                        אלוקים לנו אועיד

                                        ובכל זאת...
                                        אני חיפשתי.
                                        אבל...
                                        לא מצאתי.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אריה 93
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1869

                                          וּמָה אֶעֱשֶׂה
                                          וְלֹא אוּכַל
                                          לְסַפֵּר לָךְ הַכֹּל
                                          יֵשׁ אֲמִתּוֹת
                                          שֶׁקְּבוּרוֹת
                                          בְּהָרִים שֶׁל חוֹל
                                          יֶשְׁנָם פָּנִים
                                          שֶׁמּוּגַנִּים
                                          מֵאֲחוֹרֵי מַסֵּכוֹת
                                          יֵשׁ מֵהֶם
                                          שֶׁאֶחֱשֹׂף
                                          וְיֵשׁ
                                          שֶׁפָּחוֹת

                                          חדש פה... עדיין לומד את ההתנהלות
                                          תהיו עדינים

                                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול