דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אריה 93
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2154

    לג בעומר תשפג

    מָחָר יִהְיֶה
    הָאוֹת הַזֶּה
    לְבָבוֹת יֶהֱמוּ
    נְפָשׁוֹת יִתְרוֹמְמוּ
    יָד אֶל יָד
    כָּתֵף לְכָתֵף
    אַחְדוּת תִּזְרֹם
    בְּעוֹרְקָיו
    שֶׁל עַם עָיֵף
    הָהָר, יִבְעָר
    בָּאֵשׁ, בְּכוֹחַ
    יִרְווּ, יִשְׁאֲבוּ
    קֹדֶשׁ, וְרוּחַ
    יִשְׁאֲפוּ לַעֲלִיָּה
    לְהִדָּמוֹת לִשְׁנִיָּה
    לְלֶהָבָה חַיָּה
    צְלוּלָה, נְקִיָּה
    לְהִטָּהֵר
    בְּמִקְוֵה יִשְׂרָאֵל
    לְהִשָּׁאֵר
    עוֹד קְצָת, לְעַכֵּל
    לְהַרְגִּישׁ
    קְצָת יוֹתֵר חַי
    אֵצֶל אֲדוֹנֵינוּ
    בַּר יוֹחַאי

    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
    אֲנִי נִשְׁבַּר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • שריושש מנותק
      שריושש מנותק
      שריוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2155

      הכישלון מדחיק לפינה,
      מורט עצבים ,משגע
      והלב רוצה הסבר, מילה
      לימים הבהירים מתגעגע.

      סוחבת עוד יום ,
      עונה בחיוך
      עטוף בתום,
      אבל זה תיוך.

      ובראש שלי---
      רוקדים רעשים
      מחייכים, כואבים
      מלאים אשליות
      בילבולי מחשבות
      תן לי תכוחות ....

      כי לכולם זה נראה רגיל .
      שגרה, עסוקים כרגיל,
      "אולי יעבור לה עם הגיל,
      שתפתור ת'קונפליקט בתרגיל "

      חייה בעולם לא מובן.
      אנשים רצים מפה ,לשם,
      מחייכים להצלחה כמובן
      ורק אני יורקת פה דם .

      ובראש שלי----
      רוקדים רעשים
      מחייכים, כואבים
      מלאים אשליות
      בילבולי מחשבות,
      תן לי ת'כוחות

      לזכור מהו יעודי,
      מה זורם לי בדמי,
      ללמוד מטעויות ,
      להבין משמעויות,
      וללכת בדרכך
      כי הכל ממך.

      אפילו הכוכבים
      צריכים חשכה,
      כדי לזרוח.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • א מנותק
        א מנותק
        ארי גולד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2156

        שיר שכתבתי במנגינה של שירו של אמיר דדון בין קודש לחול, מקווה שתהנו... (תקראו עם המנגינה זה הרבה יותר יפה...)

        בין קינאה לעצבות, אני חי
        עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
        את כל השיימינג מחבריי,
        אני נזכר במה שהוא אז העליל,
        והמציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
        היא יושבת מכבידה היא על כתפי,
        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
        אני צריך לגדול מזה ודי,
        לגדול מזה ודי...

        בין שינאה לעצלות, אני חי
        עם מצב רוח שמשתנה אצלי, עם כל משב קליל,
        את כל הרייטינג מאחורי,
        אני נזכר במה שהוא אז העליל,
        איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
        משברת מכבידה היא על כתפי,
        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
        אני צריך לגדול מזה ודי,
        לגדול מזה ודי...

        מתי כבר די...
        מתי תאיר קצת צעדיי...

        איך המציאות הזאת - יום יום יושבת עלי,
        מטלטלת מעיקה היא על כתפי,
        והמשא הזה כבד וקצת גדול עלי,
        אני צריך לגדול מזה ודי,
        לגדול מזה ודי...

        בין מיתה לחיות אני חי...

        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
          #2157

          לא שוכחים
          תמיד זוכרים
          את 45 הצדיקים
          שעלו למרומים
          לפני שתי שנים
          מדליקים נרות לזכרם
          לומדים משניות
          אומרים תהילים
          לזכר החללים
          שבשביל נפלו
          אוי הלב נזכר
          במה שהיה
          איך אפשר שלא?
          איך עולים ככה להר?
          תמיד זה ילווה אותנו
          עם צמרמורת של תחושות
          עם רגשות קשות
          אחחח זה לא פשוט

          גם לכם קשה עכשיו או רק לי במיוחד שאחד ההרוגים הוא מהקהילה שלנו

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
            #2158

            כרגע, בדרך למירון עלתה בי דמותה של רחל-אשת ר' עקיבא והחלטתי לשרבט כמה משפטים...
            מקווה שהצלחתי להעביר את מה שבתוכי-החוצה.

            בְּשָׁעָה שֶׁוִּתַּרְתְּ
            עָל בֵּית אַבָּא
            וְהַטּוֹב שֶׁהָיָה מְנַת חֶלְקֵךְ,
            בַּתֶּבֶן חָלַקְתְּ
            אָז הִבְטִיחַ עֲקִיבָא
            'יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב' לְנַחֲמֵךְ

            פָּתַחְתְּ צֹהַר,
            לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
            לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
            וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

            הַיּוֹם, כְּשֶׁאֶעֱמֹד עַל הָהָר
            עִם רְבָבוֹת הַחוֹגְגִים
            זִכְרֵךְ לֹא יֻצְהַר
            אַךְ מַעֲשַׂיִךְ ,עַד הֵיכָן מַגִּיעִים---

            אֶשְׁאַב מִמֵּךְ חֹמֶר בְּעֵרָה
            שֶׁיַּצִּית אֶת גַּחַלְתִּי
            לַהֲקָמַת בַּיִת שֶׁל תּוֹרָה

            כִּי אַתְּ-

            פָּתַחְתְּ צֹהַר,
            לְעוֹלָמָהּ שֶׁל תּוֹרָה
            לֹא שִׁעַרְתְּ זֹהַר-
            וַאֲרִי שֶׁבַּחֲבוּרָה

            וַאֲנִי-

            אֶזְכֹּר אֶת עֲקִיבָא רוֹעֵה הַצֹּאן
            שֶׁגִּדַּלְתּוֹ לְתַנָּא בְּכֹחַ הָרָצוֹן
            וּכְשֶׁנָּתַן לָךְ יְרוּשָׁלַיִם שֶׁל זָהָב בִּזְכוּת
            הָפַךְ הוּא לְאֶחָד מֵעֲשֶׂרֶת הֲרוּגֵי מַלְכוּת!

            לאילו שלא הבינו איך נכנסת רחל ,אשת רבי עקיבא לעולמו של רשב"י -אומר את שידוע:
            רש"בי היה תלמידו של רבי עקיבא ולמד תורה מפיו במשך 13 שנה.
            גדלותם של רבי עקיבא ותלמידיו נזקפת לזכותה של רחל, כפי שאמר רבי עקיבא-שלי ושלכם שלה הוא!

            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #2159

              הסתכלו נא בסביבה
              בחצר שם מאחורה
              כך בולטת המדורה
              מוכנה כבר להבערה

              עוד מעט ערבית
              ואז הרגע המרטיט
              יגיע איש עם אבוקה
              ידליק את ההילולה

              כי לפני הרבה שנים
              חיו להם מעץ חרובים
              רבי שמעון וגם הבן
              תנאים קדושים. אכן

              וביום הזה הוא נפטר
              מוקף באור הזוהר
              עולה לשמים בטהרה
              ולכן מדליקים המדורה

              אז בואו נשמח וגם נשיר
              נעשה יחד מעמד אדיר
              לכבוד הצדיק רבי שמעון
              שנקבר במערה שם במירון

              ל"ג בעומר שמח!

              טוב להציץ
              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • זאת אני 0ז מנותק
                זאת אני 0ז מנותק
                זאת אני 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2160
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #2161

                  הרגשתי שהכל נופל
                  החיים הם כמו ערפל
                  פעם הרגשתי למעלה
                  ופעם נשארתי למטה

                  הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                  כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                  כנראה לא מספיק הודתי
                  ופתאום הכל התרסק לי

                  הרגשתי כמו עלה ברוח
                  רציתי רק רחוק לברוח
                  ללכת ליער ורק לצרוח
                  ומכל הרע שיש לשכוח

                  להתקדם מתוך אמונה
                  שהכל בחיים זה לטובה
                  ואם יש ניסיון קשה ומרה
                  רק לחייך ולהביט במראה

                  טוהר@

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • טותייייט טותיייי

                    הרגשתי שהכל נופל
                    החיים הם כמו ערפל
                    פעם הרגשתי למעלה
                    ופעם נשארתי למטה

                    הרגשתי כוחי ועוצם ידי
                    כי ידעתי שתמיד ה' לידיי
                    כנראה לא מספיק הודתי
                    ופתאום הכל התרסק לי

                    הרגשתי כמו עלה ברוח
                    רציתי רק רחוק לברוח
                    ללכת ליער ורק לצרוח
                    ומכל הרע שיש לשכוח

                    להתקדם מתוך אמונה
                    שהכל בחיים זה לטובה
                    ואם יש ניסיון קשה ומרה
                    רק לחייך ולהביט במראה

                    טוהר@

                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99ש מנותק
                    שרה 99
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרה 99
                    #2162

                    ואיך זה שפתאום באות דמעות
                    ללא שליטה מתפרצות
                    חושבת על החיים הטובים
                    משפחה מדהימה ואחים אוהבים

                    מרגישה על הפנים
                    יענו כל הכישרונות, לא שווים
                    כל מה שצברה מתוך כל האתגרים
                    יורקים לה בפרצוף ובורחים

                    מתפללת ליחיד שבאמת
                    יכול להוציא אותה מהסרט
                    לחשוב מחשבות מועילות
                    ולא כאלה, שמפילות לבורות

                    לוחשת לעצמה במראה
                    אני אוהבת אותך ילדה
                    את לא בודדה
                    את תעברי את התקופה-גיבורה!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • AVITAL 1A מנותק
                      AVITAL 1A מנותק
                      AVITAL 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2163

                      לפעמים,
                      עדיף,
                      לטמון ת'ראש בחול.
                      לפעמים,
                      עדיף,
                      לא לשמוע קול.

                      לא לצפות,
                      ולא להתאכזב.
                      לא להרפות,
                      לשקוע בכאב.

                      חוסר אמונ/ה-
                      זה הלב, שמתגונן
                      מינימום הגנה-
                      זה לא להתבונן..

                      לפעמים,
                      עדיף,
                      לנעול תרגשות.
                      לפעמים,
                      עדיף,
                      עיניים יבשות.

                      לפעמים
                      עדיף
                      לטמון ת'ראש בחול...

                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • זאת אני 0ז מנותק
                        זאת אני 0ז מנותק
                        זאת אני 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2164
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אבי n
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2165

                          בלילה
                          ישבתי חשבתי
                          רציתי לכתוב על
                          רצונות שאיפות חלומות
                          רציתי לא הצלחתי
                          התיאשתי
                          אמרתי ננסה שוב מחר
                          אולי אז אצליח לשאוף
                          ובבוקר ניסיתי שוב
                          לספר על החלומות
                          שאיפות
                          ועד שהצלחתי
                          הדף נעלם
                          ברוח
                          ולא חזר
                          אז חשבתי שוב
                          מהתחלה
                          על דברים שרציתי לכתוב
                          על חלומות שאולי יתגשמו
                          והבנתי
                          יש דברים שכותבים
                          ויש דברים ששומרים
                          על הלב
                          חורטים על הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • ק מנותק
                            ק מנותק
                            קשוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2166

                            קשוח

                            זה קשוח
                            המצב מתוח
                            הכל פתוח
                            עף ברוח
                            אני עוד כאן
                            בבלאגן
                            בתוך העצב
                            כאן טמון הכלב
                            תסתכלי במראה
                            חתיכת רעה
                            אל תשאלי מה קרה
                            החוב עכשיו נפרע
                            את מאה?
                            מה את רואה?
                            נעים לך להיות בדיכאון?
                            להרגיש חידלון?
                            ככה כעת
                            תקועה באמת
                            בגוף יש רפיון
                            בלב פי מליון
                            קשה לי עכשיו
                            זה מידי מורכב
                            מתי אצא מכאן?
                            אגיע לאן?
                            מי יודע?
                            צריכה להיאבק
                            בספק
                            לא יכולה יותר
                            אבל אסור לוותר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2167

                              זהו זה נגמר
                              בפה עוד טעם מר
                              רק דבר לי עוד נשאר
                              התקווה אל המחר

                              כי היום, קצת עצוב
                              אבל מחר יכול להיות טוב
                              וזה בסדר להתבלבל בסיבוב
                              העיקר לא לעזוב

                              מותר להרגיש כאב
                              מחט דוקרת בלב
                              אבל אסור להתכחש
                              כי זה יגרום לי להיחלש

                              אז זהו, עוד יום עבר
                              ילך לפח של החיים שלי
                              אך המשחק עוד לא נגמר
                              ומחר יהיה אולי קצת טוב לי

                              הלוואי

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                ארי גולד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2168

                                מירון

                                וואו הייתי שם
                                בהר מירון,
                                צלעתי מגושם
                                בין כל ההמון,
                                וכן ראיתי שם...

                                אורות
                                מדורות
                                מנגלים,

                                במות
                                תזמורות
                                מעגלים,

                                חלוקות-
                                נדיבות,
                                אוהלים,

                                ולעצמי חשבתי
                                בשביל זה הגעתי
                                לזה התאמצתי
                                הזהו רשב"י,

                                ופתאום הבחנתי
                                או אז הבנתי
                                שבמבטי פיספסתי
                                את מהות רשב"י,

                                'אורות'
                                הדלקות
                                מטלטלים,

                                בכיות-
                                נרגשות
                                מתפללים,

                                נפשות
                                רעבות
                                מתמלאים,

                                וכשאת זה הבנתי
                                בקסם נשבתי
                                ואת עצמי מצאתי
                                קורס בבכי תמרורים,

                                על שינוי הבטחתי
                                כל כך רציתי
                                על הכול התחננתי,
                                מקווה שאלוקים יגשים,

                                שיר שכתבתי בעוד רגשותיי סוערים מהחוויה במירון, אני יודע שזה קצת לפני הזמן שאפשר אבל הטיימינג מחייב מחר זה פחות ידבר אל אנשים מקווה שתמחלו לי...👍

                                הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5ש מנותק
                                  שיר 5
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2169

                                  העולם אכזר
                                  לא נותן מנוח
                                  כך עלינו נגזר
                                  המצב מתוח

                                  יורים עלינו מכל הכיוונים
                                  אין רגע של שקט ורוגע
                                  ואלו רק קצי הקרחונים
                                  אני מתחילה להשתגע

                                  מה יהיה פה בסוף השבוע?
                                  סוף החודש או השנה?
                                  העולם ממש מלא ברוע
                                  חייבים להחזיק באמונה

                                  נראה שהחיים מגיעים לסיום
                                  כאילו שהכל פה נגמר
                                  כל יום מרגיש לחיות באיום
                                  מנסה לא להיות ממורמר

                                  חייבים פה גאולה
                                  משיח שיגיע
                                  לצאת מהגולה
                                  ופשוט להרגיע

                                  אבל גם עכשיו כשאנחנו לבד
                                  לזכור, להאמין שיש אדון לעולם
                                  אבא אוהב שעלינו משגיח
                                  ורק טוב עלינו שולח

                                  אפילו כשקשה ונראה קצת רע
                                  להבין להאמין שהכל מושגח
                                  אבא לא שוכח אותנו לעולם
                                  ורק רוצה שנרוץ אליו.

                                  כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                  ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                    #2170

                                    נער או נערה
                                    בחור או בחורה
                                    נכנסו לרשת
                                    חפשו בגוגל מידע על "אברהם פריד"
                                    כתבו להם שם "מקצב-אברהם פריד"....
                                    הופ..נכנססו גילו עולם שלם
                                    ווא זה לא רק אברהם פריד
                                    זה גם חנן בן ארי וכו'
                                    מה זה איזה פורום מגניב
                                    על מוזיקה ושירה
                                    על הופעות וכו.
                                    יש המון מידע על עולם המוזיקה
                                    איפה יש כזה דבר שיש כ"כ הרבה מידע
                                    במקום אחד חם ונחמד
                                    אבל זאת יש לדעת לכל דבר יש כללים
                                    יש חוקים ללמוד לשנן זה לא קשה
                                    ועל פורום נקי ומסודר חובה לשמור
                                    נא למדו הכללים
                                    לפני שבפורום ממשיכים

                                    ברוכים הבאים לכל החדשים/החדשות

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                      #2171

                                      ים של זכרונות - מילים --ארי -גולד
                                      לחן - אילן פ

                                      ים של זכרונות
                                      אותי עכשיו מציפים
                                      על אותו עבר נשכח
                                      על רגעים מסעירים,

                                      דרמה וכשלונות
                                      זה המרקם של החיים
                                      איזה פאזל מסובך
                                      עם חלקיקים מורכבים,

                                      פזמון:
                                      אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
                                      קרן אור נשלחת לאסוף אותי
                                      מחבקת מלטפת מרגיעה את-רוחי
                                      כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,

                                      ים של ......... וכ"ו

                                      ים של זכרונות
                                      ים של מחשבות ....
                                      לשנות להשתנות
                                      ים של התחלות

                                      השיר נכתב והולחן בשת"פ "מקצב"את המילים בשלמותן והלחן העלנו
                                      https://miktzav.com/assets/uploads/files/1683754055930-%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90-1.mp3

                                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2172

                                        בס"ד

                                        בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר\T.t

                                        כָּל פַּעַם שֶׁבָּרַחְתִּי,
                                        אֶת הָרַעַשׁ בִּפְנִים שָׁמַעְתִּי.
                                        עִם כָּל הַכּוֹחַ נֶאֱבַקְתִּי.
                                        עַד שֶׁכְּבָר נִשְׁבַּר לִי, וּוִתַּרְתִּי.
                                        וְגַם שֶׁשַּׁבְתִּי, אָמְרוּ שֶׁבָּגַדְתִּי.
                                        אֲנָשִׁים רַבִּים פָּגַשְׁתִּי,
                                        וּבְאַף אֶחָד לֹא הֶאֱמַנְתִּי.
                                        חוּץ מִמְּךָ,

                                        כִּי- בְּסוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר,
                                        הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                                        אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                                        מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                                        הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                                        וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.

                                        כָּל הַזְּמַן הַזֶּה הִתְאַפַּקְתִּי.
                                        אֶת הַפֶּה שֶׁלִּי שָׁתַקְתִּי.
                                        חָזָק הֶחְזַקְתִּי,
                                        לֹא הִתְיָאַשְׁתִּי,
                                        אֶת הַלְּקָחִים הֵפַקְתִּי.
                                        לְכֻלָּם הִסְבַּרְתִּי,
                                        שֶׁיְּרִידָה לְצֹרֶךְ עֲלִיָּה, וְעָלִיתִי.
                                        אֶת הַחוֹמוֹת שָׁבַרְתִּי.

                                        כִּי- בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר ,
                                        הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                                        אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                                        מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                                        הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                                        וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.
                                        ©

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מא1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2173

                                          בס"ד

                                          לפעמים, מרגישה שכולי טובעת-
                                          בים של בלבול, בין הגלים
                                          מביטה על העבר, הווה וגם עתיד.
                                          מחפשת אותך, משוועת אליך-
                                          אנא, הצילני.

                                          נאחזת, מושכת ככל שידי מגעת-
                                          ככל יכולתי, מבלי לקרוע החבלים
                                          נאבקת, אך זוכרת שיש רק אחד ויחיד.
                                          עתה, עשה רצונך כטוב בעיניך-
                                          צור, חֶבְלִי.

                                          וגם, כשהלב בוכה ועיני דומעת-
                                          הנך מבין, שומע ללא שיח או מילים
                                          חופש כל חדרי בטן, מה אדבר, מה אגיד.
                                          נושאת עיני, מייחלת אך לחסדך-
                                          יוצרי, מלכי.

                                          באוזניי, את קולך שומעת-
                                          בת שלי, מקשיים רק מתחשלים
                                          יותר ממה שתוכלו- לעולם לא אעמיד.
                                          ואני אמרתי "היטיב איטיב עמך"-
                                          ילדה, שלי.

                                          ומשפתיי, תפילה חרישית בוקעת-
                                          אבא, ראה נא בעונינו אביונים ודלים
                                          עזור לבטוח, לשמוח ובאמונה להתמיד.
                                          הרי הכל רק בידך וברצונך-
                                          חושה, לעזרתי.

                                          ובשכלי, מבינה וגם יודעת-
                                          כי על אבא, שאלות לא שואלים
                                          זכני את יצרי להבעיר, להשמיד.
                                          "וידעת היום והשבות אל לבבך"-
                                          בתוך, תוכי.

                                          ואז, נשמה שבאפי נרגעת-
                                          הרי אני תמיד בידך, שוכן מעולים
                                          והכל, הכל רק ממך- מאז ולתמיד.
                                          כי אין, אין עוד מלבדך...
                                          והכל- -
                                          בשבילי, לטובתי.

                                          משפט לחיים-💕
                                          "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                          ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול