דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדמיליםא מנותק
    אדמיליםא מנותק
    אדמילים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2435

    רק תפילה
    אלוקיי
    פתח את שפתיי
    את לבי
    רגשותיי
    שמע נא קלי
    את קולי
    ופחדי
    למדני קרבה
    פשטות
    אהבה
    מילים
    ותפילות
    הרם עד
    עליך
    פתח שפתיי
    אגיד
    תהילתך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • שלום לכםש מנותק
      שלום לכםש מנותק
      שלום לכם
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2436

      עומדת צוחקת,
      כאילו הכל טוב בחיים,
      רצה מחייכת,
      בורחת מעצמי,

      הי, אנשים תסתכלו על הפנים,
      תראו את האמת,
      תרגישו את הכאב,
      לא חוכמה להיות כשטוב,
      ולברוח כשקשה,

      לא הרבה אני מבקשת,
      רק שתתנו יד,
      וכתף תומכת,
      על תשירו אותי לבד,
      בדיוק עכשיו,

      עומדת צוחקת,
      ובאמת אני בוכה,
      לא הרבה מבקשת,
      רק שתיהו איתי כאן עכשיו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
      • הדריה מנותק
        הדריה מנותק
        הדרי
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2437

        ישב לו המשורר והאזין לצלילים
        הן חיבר הוא מנגינה יפה מפנינים
        רצה הוא לוודא, להיות בטוח
        שהמנגנים עושים עבודתם בכל הכח

        לפתע קם הוא כועס ממקומו,
        הם זייפו!- כך הסביר למשרתו
        המנגינה לא נכונה קטועה ומזויפת
        הכיצד יתכן?- עצבנות אופפת

        הביט המשרת בתדהמה ומלמל
        המנגינה כה יפה, מי פלל
        הכיצד רואה זאת פניך זיוף?
        הן מבחינתי לא חסר אף תיפוף

        הסביר המשורר בבטחון גמור
        כאן חסר כינור וזה ממש חמור
        אמנם יש כאן שלושה כינורים
        אך כשאחד חסר נהרסים הצלילים!!!

        כך גם בפורום שהיה הוא שלם כמנגינה מיוחדת,
        ובלי ה"נטפרים" צורם משהו במנגינה...
        תפילתי שכבר יחזרו בימהרה!
        והמנגינה הצורמת תהפוך ליהיות נעימה ומושלמת!!

        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • שבור אורש מנותק
          שבור אורש מנותק
          שבור אור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2438

          שיר קלאסי

          כל השירים של היום
          מרגיש לי אותו טעם אותו סגנון
          חשוך ועצוב ואין שלום
          אז בוא נדבר קצת על היגון

          יושב לי במכונית
          זורק תיאור מצב סתמי
          חושב על החיים
          ובסוף שורה של משהו מקורי

          אני רוצה את מה שאני לא רוצה
          אני לבן אבל בכל זאת שחור
          מילים כמוסות שפה גבוהה
          תלך ממני ואז תחזור

          כולי געגועים לאיזו מילה
          לאיזה נוף
          לאיזו תמונה
          למנגינה, ואפילו לבלוף

          אני בדרמה הכי גדולה
          בדיכאון הכי עמוק
          בוא נשיר עליו בקיסריה
          בוא נלך לשיר ולחגוג

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
            #2439

            פוחדת, מאויימת, בקושי נושמת
            סופות שלג משתוללות בחוץ
            את העפעף היא בקושי עוצמת
            הזמן עכשיו יותר מידי לחוץ

            שקט מפחיד חותך תאוויר
            עיני כולם מושפלות
            עורה הדקיק הולך ומחוויר
            חרדותיה הולכות וגדלות

            אם חלילה האירוע ימשוך תשומת לב
            הוא ייגמר נורא וזה חורץ גורלות
            אבל אולי יקרה נס ופעולתה תשתלב
            עם הרעש שחודר מהסדק- הצעקות והיללות?

            לבסוף, זה קרה
            כמה נורא
            ה'אפצ'י' גילה עצמאות
            עיני כולן מתרוממות מהמבחן
            מקהלה צוהלת: "לבריאות!"
            קרדיט ח.ב

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2440

              הנני
              חשבתי שנגמרה לי
              הנשמה
              ולא תהיה לי עוד
              בכלל
              אבל פתאום היא
              צעקה בקול
              שרק אני שמעתי
              ואמרה רק:
              'אני כאן'
              ופחדתי
              שזה דיבור אחרון

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • ב מנותק
                ב מנותק
                בלאכטפוס123
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2441
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלום לכםש מנותק
                  שלום לכםש מנותק
                  שלום לכם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2442

                  אלוקי,
                  אתה לידי כאן,
                  לא משנה באיזה רגע,
                  כעס, כאב וגם ברוגע,

                  גם כשנהיה חשוך,
                  וגם כשלי קר,
                  אף פעם לא תזיז פרצוף,
                  רק נותן לי את היד,

                  גם כשלי שמח וטוב,
                  אתה תמיד לידי קרוב,

                  אפילו אם נדמה לי,
                  שאתה נעלמת וזהו,
                  יודעת שזה רק נדמה,
                  כי אתה ה', אבא אוהב!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכתכ מנותק
                    כוכב לכת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2443

                    איך היא מרגישה אני תוהה
                    אז זהו היא מרגישה מאד מוזר
                    עולות לה זכרונות מהעבר
                    עוד מהתחלת הסמינר
                    הם לוקחות אותה למקומות לא טובים
                    היא כואבת את הבת הקטנה שבה
                    שמרגישה כל כך קטנה בעולם ובודדה
                    שמנסה להראות את עצמה גיבורה
                    ששותקת ולא אומרת כלום
                    רק העינים מביעות את הכל
                    עינים חלולות והפה קפוץ
                    רק הלב בוכה כואב שותת דם
                    אף אחד לא מבין את הבדידות
                    אף אחד לא מושיט ידו לעזרה
                    ובבדידות היא מתחילה לקרוס אט אט
                    להשיל ממנה עוד קומה מכבידה
                    חושבת שזה יבוא לה לעזרה
                    אך כשהקושי מכביד עוד יותר
                    היא כמעט מחליטה לוותר
                    אלא שאז מתוך המערבולת
                    והחוסר אונים
                    היא מבינה שהכל בא מבפנים
                    היא מחליטה לחזק את עצמה
                    בלי לחכות לעידוד מאחרים
                    וכך היא ישבה וחפשה משמעות לחיים
                    ומצאה את אלוקים

                    כי השם עוזר תמיד
                    והשם אף פעם לא מוותר
                    בכל נשמה הוא בוטח
                    שתעשה את תפקידה באופן בטוח
                    הוא מבין שלפעמים נכשלים
                    שהכל פה מלא מכשולים
                    הוא אוהב אותנו אהבה בלתי מוסברת
                    שבין שתינו מחברת
                    יש לו סבלנות וסובלנות
                    לכל נפילה הוא נותן עוד הזדמנות

                    וכך היא עלתה וגבהה
                    מתוך הנסיון היא צמחה
                    לא נתנה לעצמה לוותר
                    דרשה מעצמה יותר
                    אתם חושבים שהיא לא נפלה???
                    היא נפלה!!
                    אך מכל נפילה היא לא התרגשה
                    נערה את האבק מהברכים
                    והמשיכה לעלות כפלים

                    כי צדיק זה ההוא שקם
                    אחרי נפילה הוא לא נרדם
                    מחפש מה אפשר לתקן ולשפר
                    מטפס ומתאמץ ולעולם לא מוותר

                    יום טוב לכולם!!!

                    אין דבר שלם מלב שבור,
                    קרוב ד' לנשברי לב
                    קרוב ד' לנשברי לב!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבועא מנותק
                      אפרת גלבוע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2444

                      ב"ה

                      ניואנסים
                      מילה אחת
                      הבדל גדול
                      מכאיב,
                      מפלה,
                      מיותר.

                      למה?
                      למה אי אפשר
                      להתחבר לנשמה
                      לעזוב החיצוניות
                      להתמקד במהות
                      באישיות

                      יהיו שיטענו כנגד
                      בחברה הכל חשוב
                      אפילו צבע הבגד
                      אך אני אחזור ואומר
                      לא זה העיקר!

                      יש מקום
                      אולי מזערי
                      לקודים חברתיים
                      אך נפש האדם
                      היא הדבר העיקרי
                      והחשוב ביותר בחיים

                      ובל לא נשכח
                      זכות השפיטה
                      ביד בורא עולם
                      ועלינו הוא ציווה
                      לאהוב את כולם.

                      זהו נושא שמאוד חשוב לי... קשה לי שיש שפיטה כלפי אנשים מסוימים בגלל ניאנסים וקודים חברתיים... נושא זה קיים בכל חברה ומגזר... אני מקווה שהמסר הועבר..

                      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמעק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2445

                        ימים עוברים שנים חולפות,
                        ילדים גדלים אמהות בוכות,
                        מה עם הילדות שמתבגרות,
                        האם לא נאמר, די לדרישות,

                        תגידו מה פה חשוב באמת,
                        כמה נתעסק עוד במה יגידו,
                        עד מתי הם בשבילך יחליטו,
                        בא נהיה, מי שאנחנו באמת,

                        במה תחליף את בחירת ליבך,
                        האם כסף או כבוד יקנו אותך,
                        תבין, שום דבר לא יעמוד לצידך,
                        רק אשה טובה תסייע בעדך,

                        תסתכל על המציאות בעיניים,
                        יש טובים שלא מכניסים אלפיים,
                        אולי הם גם לא גרים בירושלים,
                        אך האיכות שלהם שווה כפליים,

                        אל תחשבן רק כמה תכניס בחודש,
                        וכמה ישלמו עליך, שליש או חומש,
                        לא מחפש טובות ולא תולה תקוות,
                        כי אתה יודע, לא כל המתנות שוות,

                        ההיסטוריה כבר לא חוזרת,
                        והזמן לא יעצור לך מלכת,
                        כי הבת קול בשבילך מכרזת,
                        לא תבוא עוד הזדמנות אחרת,

                        אל תדפוק חשבון לאף אחד,
                        שלא תישאר בסוף אתה לבד,
                        כולם יסתכלו עליך ככה מהצד,
                        מה נשאר מהדרישות, הכל נכחד,

                        כל הרגשות יהפכו עוד למקצב,
                        אל תאמר 'לעולם אין שום מצב'
                        תחשב מסלול מחדש עוד עכשיו,
                        שבחתונה תרקוד, עד בא הסתיו
                        .

                        את השיר הזה אני מעלה כהמשך לשיר הקודם על דרישות וכו' בשידוכים.

                        במקום שבו
                        מסתיימות המילים
                        מדבר הלב !

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • 11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2446

                          אני רוצה לכתוב שיר מיוחד
                          שיר שאותו יפזם כל אחד ואחד
                          שיר שאותו בגנים ילמדו
                          שהקטנים ישמעו מהרגע שיוולדו

                          שיר חדש

                          לקחתי דף והתיישבתי ליד השולחן
                          להתחיל במשימה אני מוכן
                          מחפש להתחלה חרוזים קליטים
                          שלכל הגילאים יצליחו להתאים

                          הלב געש

                          אז בשיר המיוחד שלי
                          אני חייב להיות מקורי
                          נושא שאותו כבר לא חרשו
                          כותרת שגדולי המלחינים ירעשו

                          כולי נרגש

                          בשיר שלי יכול להיות
                          לכל כובע אפילו 5 פינות
                          וסבא אליעזר מגדל בכלל לימון
                          הכל הכל כיד הדימיון

                          זה מתחיל ממש

                          ירח, שמש, שמיים
                          בורח, אמש, טיפות מים
                          החרוזים זורמים כמו נהרות
                          אבל... העלילה קשורה חזק בצרורות

                          אכזבה חש

                          מקפל את הדף, גונז החלום
                          ואז מבליח רעיון פתאום
                          פותח הדף ולמעלה כותב:
                          ה', אני אותך אוהב!!

                          החלום ימומש

                          אני אותך אוהב
                          באמת מכל הלב
                          אבל יש לי חלום
                          גאולה רוצה היום!

                          נפגש בבית המקדש!!!

                          המשפטים הקצרים בין לבין קשורים לעלילה, אבל גם יוצרים שיר חדש ביחד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • עופר האייליםע מנותק
                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האיילים
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2447

                            מנסה לשמוח
                            באמת רוצה
                            כבר אין לי כח
                            להיות חמוצה

                            להתנער מהסרקסטיות
                            לחייך בלי סיבה
                            להנהן בטקסיות
                            לקבל הכל באהבה.

                            וכשמנסה
                            שוב נופלת
                            מכה שמביסה
                            עלי לא חומלת

                            מחייכת בכח
                            זה ימשיך מאליו
                            וזה כבר לא בכורח
                            האושר אלי שב : )

                            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2448

                              כחוללים
                              ומה ידמה
                              לשירה
                              של בין ערביים
                              מול הר ובית
                              שחרב
                              וכאב נושב
                              עם הרוח
                              מבדר את השיער
                              יונים חגות
                              ממעל
                              סיבוב אחרון ליום
                              ואנשים
                              כסאות ואנשים
                              ילדים שלך
                              ולכל אחד
                              ולכל אחת מילים
                              על שפה
                              דמעה על ריס
                              או חיוך
                              ויונים, חגות
                              אוספות אותיות שפרחו
                              יוצרות מהן שירה
                              למעל
                              וגם אני
                              שרה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2449

                                לא שלי

                                לעיתים
                                קשה ללכוד
                                מילה
                                לפני שחמקה
                                מקצה הלשון

                                או מנגד, לעמוד
                                ולאמץ
                                שתיקה
                                ולא להיות
                                נחשון
                                ראשון

                                לעיתים
                                קשה לבלוע
                                רעיון
                                ולא לרוץ
                                לפעול

                                לשמוע
                                לתמוה
                                כשיש הגיון
                                ואפילו לא
                                לשאול

                                אבל קשה יותר
                                לקחת מילה
                                שנאמרה
                                בלי
                                מחשבה וחזון

                                מאוחר
                                פי כמה
                                להסיג לאחור
                                תולדות
                                של מעשי חפזון

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • שבור אורש מנותק
                                  שבור אורש מנותק
                                  שבור אור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2450

                                  זה עלול להביא תגובה
                                  אתה לא מפחד מהסלמה?
                                  למה בכלל לתקוף חזרה
                                  אם האויב לא ישר ייכנע?

                                  אני דואג לכל המגזרים
                                  שווים אצלי גם חרדי וערבי
                                  ואם יקומו עלינו אויבים
                                  נצא למלחמה במחבל ישראלי

                                  פעם הייתה גאוות לאום
                                  פעם עוד הייתה רוח
                                  היום אנשים כוספים לשלום
                                  ואז פונים לברוח

                                  היום לאנשים לא אכפת
                                  מאין באו ולאן הולכים
                                  היום אוהבים לשכוח בבלי דעת
                                  שאנחנו הובדלנו משאר העמים

                                  אני אענה על שאלתך
                                  הי, הנה ציפור
                                  תודה על הריאיון, היה נחמד איתך
                                  בקיצור, תזכרו רק בי לבחור

                                  צה"ל יפעל בזמן המתאים
                                  אני אעשה מה שטוב לישראל
                                  אל תיכנס ההמון לפרטים
                                  רק סמוך עלי והכול יסתדר

                                  "עמי נגשיו מהולל
                                  ונשים משלו בו"
                                  התעורר כבר עם ישראל
                                  או לפחות אשר רוח בקרבו

                                  היה זה כבר לפנים
                                  והשם שלח למען ידעו
                                  "עמי מאשריך מתעים
                                  ודרך ארחתיך בלעו"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2451

                                    דמדומי שקיעה
                                    ניראו מחלוני
                                    מבשרים
                                    על עוד יום
                                    שלסיומו מתקרב
                                    עת ערב
                                    מביטה
                                    אל השמיים
                                    פורשת ידיים
                                    ומחכה
                                    לשפע שירד
                                    שאשמע קול
                                    הד
                                    יעביר המסר
                                    יראה
                                    שהוא ער
                                    ועדיין איתי
                                    בכל התלאות
                                    עומד לצידי
                                    משקיף מלמעלה
                                    עד עכשיו
                                    והלאה....
                                    התבוננתי בהן
                                    שקעתי
                                    לתוך הסיפור
                                    שלהן
                                    נשאבתי
                                    לעוצמה שבהן
                                    נשרטתי
                                    מהעצבות שבתוך
                                    אישוניהן
                                    ראיתי
                                    את דמותי
                                    נשקפת
                                    בדמעותיהן
                                    הבטתי
                                    לתוך עינייך
                                    היפות
                                    הזדהיתי
                                    ונתמלאתי כוחות

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2452

                                      הלב שלי לא מבין מה קורה
                                      למה הוא מרגיש קור שכזה
                                      למה העולם הזה כלכך מעצבן
                                      למה היצר שבי כל היום מתלונן

                                      האנשים שאני רוצה נעלמים
                                      לפעמים מרגישה בין הנאשמים
                                      ואז הדמעות זולגות כמו זרם מים
                                      ועדיין לא מבינה להרים עיניים לשמיים

                                      ואז מבינה שתמיד הכל לטובה
                                      אם הם הלכו יש לזה כנראה סיבה
                                      יום אחד החלק האחרון של הפאזל ימצא
                                      ואני אבין שכל זה עשה אך ורק הבורא!

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                        #2453

                                        חפץ חיים

                                        מביט בי
                                        מתמונה שעל הקיר
                                        כל ילד בשכונה
                                        אותה מכיר
                                        מבט עמוק
                                        שנוגע בשמיים
                                        ואת דרכנו הוא מאיר

                                        הזכורונות מילדותי
                                        לא נותנים
                                        ללב מנוח
                                        לכל מקום
                                        הולכים איתי
                                        ונותנים לי את הכח
                                        לסגור חלון
                                        לפני הסערה
                                        שלא תחדור הרוח הקרה
                                        כי קר פה
                                        והגשם מתחיל
                                        ולעוף עם הרוח
                                        זה לא עניין של גיל

                                        מי האיש החפץ חיים
                                        אוהב ימים לראות טוב
                                        רודף שלום
                                        ושוקל את המילים
                                        ואת כל האדם לאהוב

                                        נצור לשונך מרע
                                        ושפתיך מדבר מרמה
                                        סור מרע ועשה טוב
                                        בקש שלום ורדפהו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2454

                                          פסיעות
                                          מסע וחיים
                                          עוד רגע
                                          שתיקה
                                          יד בכיס
                                          ראש מושפל
                                          רגשות
                                          בשחור

                                          פסיעות לב
                                          ואני מול
                                          סדוקה
                                          לא תדעי
                                          כמה לבד
                                          נשאר
                                          מאחור

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול