דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 804.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מסווגתמזוודה117
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מסווגתמזוודה117
    #2477

    מצלמת תמונה הולמת
    לתחרות המתקיימת

    הבאתי אביזרים לצילום מתאים
    נופים מרפאים
    פרפרים,הרים,פרחים

    צילמתי נהנתי
    את התמונה שלחתי
    ואפילו זכיתי מקום שלישי!

    קרדיט לק.ב ❤🥰

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2478

      צועדת בשביל
      ארוך
      ומתיש
      כל כך
      קשה הדרך
      קוצים
      אבנים
      שלא נחים
      ומנסים
      הם קטנים
      אך
      מפילים
      איך פוסחים
      מבלי להיפגע
      איך הולכים
      בדרך
      הטובה
      כשליעד נגיע
      בסיפוק
      בשלווה
      כשבסוף
      לי תופיע
      מדליית זהב🏅

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
        יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
        יצחק אדיר אשכנזי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2479
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2480

          למה הלב שלי כלכך כואב
          לחשוב שמישהו אותי לא אוהב
          איזה מפחיד זה להתחבר
          לאדם שעליך יכול לוותר

          למה כשקשה לי לשמוח
          הלב שלי נהיה עצוב
          למה שרוצה רק לברוח
          פתאום העולם לא חשוב

          למה הכוכבים נעלמים
          שאני חייבת אותם בתוך החושך
          למה אנשים יכולים להיות רעים
          וגורמים ללב שלי לדפוק בקצב

          למה אני שואלת הרבה שאלות
          וזה מרגיש שאני רק חופרת
          למה אם אני אשתוק פתאום
          יחשבו שאני בדיכאון כי אני לא מדברת!

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4א מנותק
            אייל גלבוע 4
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2481

            ממציא תווים,
            מתאמן ומנגן
            הם לא מספיק משתלבים
            הכל מתבלגן!

            משחק עם הסולמות
            אך לא עובד והתיאום חשוב
            המנגינה יורדת רמות
            מנסה לכתוב שוב

            מתחילים ומנגנים
            אך הזיופים הקטנים מפריעים
            את המיתרים שוב מכוונים
            לבסוף מצליחים וכולם מריעים

            מנגינה נוצרה!
            מצאה חן בעיני המלחין
            מקפיצה תאווירה
            בפעם הבאה מנגינה באווירה נלחין

            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
              #2482

              חבר

              היית לי חבר
              יותר קרוב מאח
              אותה ישיבה
              ודומים כל כך
              מדברים אל תוך הלילה
              שיחות פתוחות
              על הניסיונות ......
              מלב אל לב
              היה עם מי לדבר
              לספר מה שכואב

              ובסוף ההמתנה
              הגיעה המתנה
              ופתאום ....
              הפתעת ....!
              מזל טוב !!
              התראסת
              שמחתי
              צחקתי
              בליבי בכיתי
              לא ברור בדיוק ממה
              אני לא פסיכולוג של נבכי הנשמה

              אחי -- נשארנו חברים
              ניסית לשדר
              אבל ברור לי
              שזה כבר סיפור אחר
              שאתה אי שם במקום אחר
              מה שהיה כבר לא יחזור
              הזמן לא חוזר לאחור
              ומבין
              צריך התגברות
              וזה חלק מהבגרות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • 11221 מנותק
                11221 מנותק
                1122
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                #2483

                [שיר לשלושת השבועות]

                חיים של גאולה
                זאת אגדה מעולה
                אותה סיפרו לי מאז שנולדתי
                עליה גדלתי ותמיד חלמתי

                ממתקים על העצים
                ילדים ברחובות ירושלים משחקים
                אומות העולם שפחות ועבדים
                וכולם רק תורה לומדים

                אין מלחמות בכלל בעולם
                אין יותר פילוג בעם
                ימי האבל יהפכו לשמחה
                ולרגל נעלה כל המשפחה

                כל החולים יתרפאו
                עשרת השבטים יקובצו
                על העולם תתפשט ישראל
                וגם נעמוד כולם למעמד הקהל

                וישובו כהנים לעבודתם
                ולווים לשירם ולזמרם
                כל כך מיוחד בבית המקדש
                כל היקום יהיה כחדש

                אז חברים,
                זאת לא אגדה
                חשוב שכולנו נזכור ונדע
                הגאולה קרובה מתמיד
                לנו נותר רק להשקיע לכבודה ולהתמיד!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • שבור אורש מנותק
                  שבור אורש מנותק
                  שבור אור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2484

                  על תורה שאסורה בתקשורת

                  ציבור חוטא
                  ומוסכמות מתעוותות
                  יחידים מתבלבלים
                  ואמונות קורסות

                  אין מנהיג כי נסוג הצבא
                  נסוג הצבא כי אין מנהיג
                  יחידים מקימים פלוגות
                  כדי להתחבא ולהפסיד

                  אל תצטרף לשקר
                  ואל תסכים בשתיקה
                  ואל תניח בהפקר
                  את עיקרי תורתך

                  אני צועק
                  אין איש עונה
                  אין איש איתי
                  נשארתי לבדי

                  אך אולי בעוד יום או יומיים
                  יחלחלו הדברים לבסוף לאוזניים
                  ומי יודע דרך האור
                  אולי עוד נקום ונצא מהבור

                  הן כתוב בתורה
                  שנוי בנביאים
                  ומשולש בכתובים
                  נכון יהיה הר בית ד' בראש ההרים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #2485

                    בס"ד
                    לבד מול גלים- T.t

                    בלילה לבד,
                    יושב וכותב לך מכתב.
                    אין בי כלום, ואתה עדיין מחזיק לי תיד,
                    כשנשבר לי וממש כאב.

                    רק אני ואתה יודעים,
                    כמה דמעות, נשפכו בלי מילים.
                    איך אני נשרף כל יום בפנים
                    ושוב, יושב וכותב לך לבד מול גלים.

                    כי כבר ניפצתי הכל,
                    החזקתי כל יום חזק שלא ליפול.
                    אבל כבר לא יכול!
                    מה אני מבקש ממך?
                    תן לי לצאת מזה, ולקום כמו גדול.

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                    • NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0N מנותק
                      NAAMA 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2486

                      יש לי פחד במה
                      מיתרי קולי רועדים
                      אני לא יודעת למה
                      בכל האימונים יש זיופים

                      אבל פעם ביאוש
                      כשנשכבתי על המיטה
                      חברה אמרה לי לחוש
                      את הצלילים את השירה

                      עצמתי את העיניים
                      ודמיינתי עולם צלילים
                      לפתע ורדו המשקפיים
                      עולם עשוי מתוים

                      שרתי ללא זיופים
                      לשירה נשאבתי
                      דילגתי בין הצלילים
                      אך כשאת עיני פקחתי

                      השקט שרר
                      מחיאות כפים לא שמעתי
                      רציתי לומר השיר נגמר
                      ובמקום זה מהבמה ברחתי

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • NAAMA 0N NAAMA 0

                        יש לי פחד במה
                        מיתרי קולי רועדים
                        אני לא יודעת למה
                        בכל האימונים יש זיופים

                        אבל פעם ביאוש
                        כשנשכבתי על המיטה
                        חברה אמרה לי לחוש
                        את הצלילים את השירה

                        עצמתי את העיניים
                        ודמיינתי עולם צלילים
                        לפתע ורדו המשקפיים
                        עולם עשוי מתוים

                        שרתי ללא זיופים
                        לשירה נשאבתי
                        דילגתי בין הצלילים
                        אך כשאת עיני פקחתי

                        השקט שרר
                        מחיאות כפים לא שמעתי
                        רציתי לומר השיר נגמר
                        ובמקום זה מהבמה ברחתי

                        A מנותק
                        A מנותק
                        Anne
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Anne
                        #2487

                        שמחה
                        ודמעות
                        של שיר
                        ודאגה

                        וילדה
                        בגוף בוגר
                        שעל הכל
                        מביטה

                        והלב שלה
                        קרוע
                        קורא
                        לעזרה

                        אבל אפילו
                        היא
                        בעצמה
                        את עצמה
                        לא מבינה

                        אז
                        עיניים לחות
                        היא שולחת
                        אל שמיים
                        שחורים

                        ודבר אחד
                        מבקשת
                        תבין אותי
                        גם אם בשיריי
                        חורים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • אלישא מנותק
                          אלישא מנותק
                          אליש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                          #2488

                          החייל נסוג אחור
                          ואין איש בעורף
                          מנסה רק לעבור
                          לשרוד את החורף

                          אולי זו בגידה
                          אולי זה חיים
                          ומעבר לגדה
                          הנה הם באים

                          ימיו שחלפו
                          ללא שום תכלית
                          פניו חפו
                          שנותיו השחית

                          לא נאבק
                          לעצמו נכנע
                          התכסה באבק
                          לנשמתו לא ענה

                          רק נסוג כל חייו
                          אל האוהל, בפנים
                          רק השחית את שנותיו
                          עתה אין לו פנים.

                          השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • אלישא אליש

                            החייל נסוג אחור
                            ואין איש בעורף
                            מנסה רק לעבור
                            לשרוד את החורף

                            אולי זו בגידה
                            אולי זה חיים
                            ומעבר לגדה
                            הנה הם באים

                            ימיו שחלפו
                            ללא שום תכלית
                            פניו חפו
                            שנותיו השחית

                            לא נאבק
                            לעצמו נכנע
                            התכסה באבק
                            לנשמתו לא ענה

                            רק נסוג כל חייו
                            אל האוהל, בפנים
                            רק השחית את שנותיו
                            עתה אין לו פנים.

                            השיר הזה נכתב קצת בהשראת השיר של @שבור-אור

                            A מנותק
                            A מנותק
                            Anne
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2489

                            כשהשקר מתעבה
                            החומה מתגבהת
                            כשהעולם מנסה
                            לאבד אותי לדעת

                            כשגם דמעותיי אזלו
                            ואין עוד נשק בכליי
                            והאויב עומד מולי
                            וכה רועדות ידיי

                            לא נשאר מנוס
                            מלשמוע את הקול
                            שקורא לי לחפש
                            ואף פעם לא לחדול

                            לא להניח אף אבן
                            לא לעזוב את התמיהות
                            להתקדם איתן ביחד
                            בדרך לתשובות

                            יודעת גם אם
                            אפילו שמי איני זוכרת
                            אני אנצח לבסוף
                            כי האש בי עוד בוערת

                            ובקו הסיום
                            שום דבר לא משנה
                            רק שהתאמצתי
                            והצלחתי
                            עשיתי את זה!

                            ווואי, איזה קול שזה!! כתבתי אתמול וזה קשור לשיר שלך @אליש ו @שבור-אור (אויב, נשק וכו:)(זכות בשבילי:)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2490

                              אין בי כוחות
                              להתמודד מול רוחות
                              לרדוף אחר הלא נודע
                              בלי לדעת האם את הטוב עושה
                              הלוואי הייתה לי ציפור קטנה
                              באוזן לוחשת כי הנכון עושה
                              מעודדת בזמנים קשים
                              מפזרת בלי סוף מילים טובות- פרחים
                              מעריכה, מעריצה, מוקירה
                              לא שופטת, טוענת, מצליפה
                              רק רע את מוציאה
                              אולי באיזה יום היא תבוא
                              הלוואי
                              ובנתיים,
                              המשיך את הרוח לרדוף
                              בלי סוף
                              בתקווה שעושה את הנכון.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2491

                                ילד
                                ילד שחור עיניים
                                ילד רך
                                מדבר שנים מולך
                                ואם תקשיב
                                עד שאזרח
                                תחצה הלילה
                                בבטחה

                                ילד שחור עיניים
                                כמו הלילה
                                אשר לפניי
                                מחר תרים
                                ראשך למעלה
                                אולי תביט קצת
                                בעיניי

                                ילד שחור עיניים
                                ילד תם
                                כדמות סהר
                                שמור נא עצמך
                                ולא סתם
                                שמור עוד עצמך
                                כנער

                                ילד שחור עיניים
                                כמו התהום
                                אשר לפניך
                                שן עכשיו
                                חכה ליום
                                ואז אוכל, אשקיף
                                עליך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4א מנותק
                                  אייל גלבוע 4
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                                  #2492

                                  עבר עליי יום איום
                                  מרגיש רסק של עגבניה...
                                  ורגע לפני סוף היום
                                  מתלבט אם לתת הזדמנות שנייה

                                  ההורים שוב כועסים
                                  והמורים חמוצים ולעולם לא מרוצים
                                  החברים כבר אפילו לא מנסים
                                  זה גיל ההתבגרות או שהחיים באמת חמוצים?!

                                  זרקתי תצמי על המיטה והרהרתי
                                  אוהבים אותי?
                                  מה בכלל עשיתי?
                                  האם זו אשמתי?
                                  רוצים לריב איתי או שרוצים בטובתי?

                                  חשבתי ונזכרתי
                                  "יש להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"
                                  ואז פתאום תקווה לעצמי נתתי
                                  אם רק אנסה עכשיו- מחר הרבה יותר יזרום!

                                  ציטוט-ספר היום יום חב״ד

                                  "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                  ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מרבמ מנותק
                                    מרבמ מנותק
                                    מרב
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2493

                                    צעד איתך
                                    ללא גישה
                                    סוד מפיך
                                    שלבסוף יפיל

                                    כמו גל רועש
                                    תתבער האש
                                    הרימו כבר עוגן
                                    בעוד הדימעה זולגת

                                    ואת שותקת
                                    הכל אבוד
                                    כאילו כלום

                                    שברים שנופצו
                                    שלמים אז היו
                                    אנשים שניסו
                                    להם - שילם המצפון

                                    מכירים את זה שקינאה בוערת לחבר בעניים והוא יכול להרוס לכם חברות שלמה עם מישהו שהכי קרוב ללב שלכם?…
                                    השבוע חוויתי את זה לא אני חברה שלי וזה היה הדבר הכי קשה לראות....
                                    "הקינאה, התאווה והכבוד, מוצאים את האדם מין העולם"

                                    "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                    "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • ויוושו מנותק
                                      ויוושו מנותק
                                      ויווש
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2494

                                      תשעת הימים אלינו נכנסו
                                      מזכירים לנו ימים קשים שעברו
                                      הדם היה שפוך ברחובות
                                      שבו השתמשו הגויים לזיבול במשך שבע שנים תמימות!!!

                                      הקב"ה ישב וחיכה
                                      אולי עוד עמו יחזור בתשובה
                                      הנביא הוכיח והיתרה
                                      אך העם כלל לא שמע

                                      בתקופת הבית הראשון
                                      ההרס הגיע עד נחל הקישון
                                      הגולים הלכו ובכו
                                      ואת ההגודל לעצמם כרתו

                                      בפעם הראשונה
                                      כשעלה הצורר לירושלים עיר הבירה
                                      עשה מצור סביב החומה
                                      הרעב הגיע לכל פינה
                                      ואמא בשלה את בנה

                                      וביום תשעה באב
                                      כבר הובטח מימי המדבר
                                      שיהיה זה בכיה לדורות
                                      ובית המקדש חרב
                                      בגלל שלושת עבירות חמורות

                                      לאחר כמה שנים
                                      חזרו המקרים
                                      באותם תאריכים
                                      חזרו על אותם המעשים??!!
                                      לא הם היו מפולגים!!!
                                      מלחמת אזרחים פרצה
                                      שאחד הצדדים קרא לרומי לעזרה
                                      הרשעים עמדו מהצד צוחקים ונהנים
                                      לראות יהודים הורגים יהודים
                                      עד שהחליטו לנקוט במעשים
                                      היהודים לאט לאט נזכרו שהם אחים
                                      ורצו יחד להלחם כנגד הרומאים
                                      אך הגזירה נגזרה
                                      ובית המקדש השני בסערה השמימה עלה

                                      הקבה רוצה שניהיה מאוחדים
                                      הוא לא רוצה אותנו מפולגים
                                      מספיק לנו צרות וקשיים
                                      שרק אחכ אנחנו נזכרים שאנחנו בעצם:
                                      א-ח-ים🤝

                                      "ללב שלנו אין הנחות😞
                                      אין מבצעים❌
                                      ואם שברת💔שילמת!"💰

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2495

                                        בוכה כמקובל
                                        פשוט השתגעתי
                                        מרגישה בקרנבל
                                        מצטערת שנגעתי

                                        יודעת שבחרתי
                                        הכי נכון בעולם
                                        עם האמת הלכתי
                                        מתעלמת מכולם

                                        אני צוחקת
                                        כי נמאס לי לחשוב
                                        יד ביד עם האמת
                                        חיה ובועטת

                                        מאכזבת את כולם
                                        והכי את עצמי
                                        יודעת שזה בשבילם
                                        אבל בעצם בשבילי

                                        נגמרו לי המילים
                                        אז אני כותבת
                                        מסתכלת אל בני אדם רגילים
                                        וקצת הרבה נבהלת

                                        כבר התבלבלתי לגמרי
                                        תעזרו לי למצוא ת'צמי?
                                        כי שכחתי איך קוראים לי...............
                                        יום אחד אשוב...........

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2496

                                          מילים בכל מיני צבעים
                                          מילים שיכולות להיכנס
                                          לתוך הלב בפנים

                                          אהבה שתלויה בדבר
                                          אהבה שיכולה להיות כואבת
                                          ולשרוף הרבה זמן

                                          חברים שאולי לא באמת טובים
                                          חברים שיכולים להיות רעים
                                          ויש חברים שיהיו בשבילי תמיד

                                          זמן שלפעמים יכול לדחוק
                                          זמן שיכול לפעמים לצחוק
                                          וזמן שיכול לעשות הכל

                                          וחלומות חייבים להתגשם
                                          וחלומות שתלויים רק בהשם
                                          וחלומות שהלב לעולם לא ירגיש אשם

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול