דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B מנותק
    B מנותק
    Bee
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #251

    > תוספת מגדלים בחוף הכרמל <

    אז חשבת.
    ציירת בועה מתנפחת
    משחת בכחול וזהב.
    ואני -
    לא שוכחת
    את החול, את הים שעזב.

    "הספק הרג יותר חלומות מאשר הכישלון יהרוג אי-פעם"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #252

      נשמה ירדה לעולם
      הוא כל כך נאלם
      מסתרי וחידתי
      איך תבין?
      הלא הייתה בנעשה ונשמע
      איך היא כך אשמה?
      נפלה התלכלכה
      באבק התכסתה
      נלחמת נאבקת
      לקבל הכרה
      וכשמשהו קרה?
      אוי ויי זועקים
      כל הסובבים
      איך כך מתנהגת
      בת בית יעקב
      מנסה ושואלת
      את כל הקרובים
      הם אותה אוהבים
      אבל קצת מתרחקים
      לא חושבים שבה פוגעים
      אז מה עם שאלה?
      מותר לקבל תשובה
      זאת לא עברה
      היא בתוך מסע
      מלא מכשולים
      כולם תוקעים מקלות בגלגלים
      מונעים ממנה
      להגיע לייעד
      קצת חשוך מסביב
      אבל עדיין מחכה לאביב

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • ברוריהב ברוריה

        היינו ילדים
        גדלנו השתננו
        אבל התמימות
        מה תהיה איתה?
        התחספסה
        האמון באחרים
        כבר לא מה שהיה
        איבדנו את התום
        את הזוך
        לא מה שהיינו
        כמעט לא מזהים את עצמנו
        לקחנו את החיים ברצינות
        כבר לא מתבדחים
        צריך לקחת ת'מושכות
        לדהור קדימה
        היום אנחנו ילדים
        גדולים מהחיים
        אבל תמיד ישאר
        האור הזה
        בעינים
        שלא יכבה
        שישאר ככה
        שלא נשכח איך היינו
        את משחקי הילדות
        את הדרך שעשינו
        מאיכן באנו

        ב מנותק
        ב מנותק
        ברכיי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #253

        @ברוריה יש לי פה שיר שחיברו מוד יפה על הרוגי מירון20210504_141246.jpg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ב ברכיי

          פוסט זה נמחק!

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #254

          @ברכיי להארות וערות, ומשוב על החיבורים - יש להגיב בפוסט הזה: https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637197590889

          שימי לב לכותרת הנ"ל....

          אני מעבירה כעת את תגובתך לשם. להבא - יישמי זאת.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אינספריישןא אינספריישן

            Hey, that's me here
            sing to you
            search for new song line
            to discussing
            of all my songs
            and what I have behind

            I feel that with the time
            I lost my way
            the life is only once
            so I can lose one day

            In the real perfectly life
            under all the mask
            I just wanna be with you in all my life task
            coming to you
            with light in my eyes

            I search for you in any place
            run around with
            tears on my face
            just one moment
            and the morning will be shine again

            השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
            אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

            ב מנותק
            ב מנותק
            ברכיי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #255
            פוסט זה נמחק!
            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב ברכיי

              פוסט זה נמחק!

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #256

              @ברכיי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

              @אינספריישן מה התרגום לעברית

              אני לא מבינה, @ברכיי - זה לא היה מספיק ברור ההודעה הקודמת שלי?????

              קיבלת היום מספיק הערות - ולא רק בעניין הנושא הזה.

              חוקיי הפורום אינם ליופי. חבל שהגענו למצב הזה.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #257

                יש אנשים שמותחים את החבל
                מהלכים על חבל דק
                על סף תהום
                לא מפחדים מה פתאום?
                מנסים למשוך עוד קצת
                עד הקצה
                מתנדנדים ונעמדים
                עוד רגע צונחים
                יש אנשים שבאש משחקים
                לא מתרחקים
                גם אם להם מסבירים
                היא חמה ומאירה
                מה הבעיה?
                היא שורפת אומרים להם?
                ובכל זאת לא מקשיבים
                רוצים לנסות לבד
                את התוצאה לחוות

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דודו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #258

                  מחפש בקצוות ארץ
                  מרפא לרוחי הגלמודה
                  מטפס על גבעות במרץ
                  מרפה בתוכי, אל מודע

                  ברגע שליו מתהפך
                  משהו קורה לי בפנים
                  פגע, הלב משתפך
                  מישהו קורא לי תפנים

                  גלגל חוזר בעולם
                  בסוף הכל לטובה
                  גם גל סוער נעלם
                  לחשוף את קול התקווה

                  מה לי נותר
                  לפקוח עין
                  אני עוד תר
                  אך כח אין

                  הו אז כשאמצא התרופה
                  אסק עד לשמי מרומים
                  אוחז בעצה הצרופה
                  אצעק "את מי אתם מרמים"

                  ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #259
                                                             גבול שמת 
                    

                    לפעמים בא לי לחיות
                    ללא גדרים ללא גבולות
                    מה שבא לי מיד לעשות
                    ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

                    ושמישהו מניח מולי מראה
                    עוצר אותי שם לי גבול וחומה
                    זה כואב לי ומפריע
                    אני ממש משתגע

                    אני כבר לא יכול
                    עוזב הכל
                    אני מתייאש
                    כיביתי את האש

                    ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
                    גבול שמתי התגברתי
                    איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
                    וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • מיתרמ מנותק
                      מיתרמ מנותק
                      מיתר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                      #260

                      החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

                      ראיתי עץ עירום מעלים
                      רוחות החורף קומתו מכופפים
                      והגשם מכה בו ללא רחמים
                      אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                      חלף לו החורף הגיע אביב
                      שלחתי מבטים סביב
                      העץ השתנה ללא היכר
                      ענפיו ירוקים קומה מיתמר

                      אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
                      שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
                      אני רוצה פרח שלפעמים קמל
                      אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

                      ראיתי ילד עירום מערכים
                      רוחות המערב קומתו מקופפים
                      והגשם מכה בו ללא רחמים
                      אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                      חלף לו החורף הגיע אביב
                      שלחתי מבטים סביב
                      הילד השתנה ללא היכר
                      פניו מאירות קומה מיתמר

                      אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
                      שתמיד טובים טוב מלאכותי
                      אני רוצה ילד שלפעמים נופל
                      אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

                      עכשיו אני מבין במבט לאחור
                      שבעצם החורף הקודר השחור
                      הוא זה שחישל הכין והשקה
                      ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
                      שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
                      ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

                      [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

                      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • הללויהה מנותק
                        הללויהה מנותק
                        הללויה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                        #261

                        יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
                        [בית ראשון]
                        יש לי ימים שאני שוכח.
                        כל מה שלא צועקים באוזני
                        ימים שבהם אני בורח.
                        מכל מה שקשה בעיניי

                        יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
                        שעות שכולם מערבולת חושים
                        זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
                        זמנים שמוכר נשמתי לשטן
                        [פזמון]
                        ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                        אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                        אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                        זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                        [בית שני]
                        ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
                        איך שאני תופס את ראשי
                        למה איני יכול לנצח
                        למה אני חותר באוויר

                        לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
                        למה אני טוב, איש נטול השגים
                        מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
                        מתי יבלמו את מחול השדים?
                        [פזמון]
                        ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                        אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                        אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                        זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                        [גשר]
                        אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
                        ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
                        ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
                        והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
                        [פזמון 2]
                        ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                        אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
                        אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
                        כל השאיפות מכוונות לדבר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                          #262

                          @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
                          הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

                          https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #263

                            כל החלומות התקוות והמשאלות
                            שחלמתי בין כרית לשמיכה
                            נמוגו עם שחר
                            כשזרחה השמש
                            והקצתי לעוד יום
                            ונשכחו כל החלומות
                            התקוות והמשאלות
                            איינם עוד איתי
                            ורק החלום הוורוד והיפה
                            הראה לי שיש עתיד
                            אבל רק אם ארצה
                            אותו אגשים
                            אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
                            ואוציא אותן לפועל
                            כי האור יאיר
                            והבוקר יזרח
                            ועוד חלום קטן יפרח

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #264
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • רבקהר מנותק
                                רבקהר מנותק
                                רבקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                #265

                                אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                                בין תהום

                                לפעמים אני מרגישה,
                                תלושה כזו, בין תהום.
                                הארץ תחתיי ברעדה,
                                ואני בבלהות של חלום.

                                אלוקים, פליז שזה שקר,
                                בבקשה ממך שזה דמיון.
                                אל נא תכרה לי הקבר,
                                ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                                צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                                שברים של כאב נפערים.
                                ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                                נימיי דמי זועקים, גועשים.

                                אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                                כי בין זרועותיך אני עומדת.
                                אל תשלך ביתך לפגע,
                                בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                                הייה לי למשען,
                                בעת צרה.
                                ואל תמאן,
                                לקבל אותה -

                                את התשובה.

                                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • מישימ מנותק
                                  מישימ מנותק
                                  מישי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                                  #266
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת עלמ מנותק
                                    מוכשרת על
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #267
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #268
                                      שידור חוזר
                                      

                                      לאידע כמה עוד אחזיק
                                      בדיוק לפני שנה
                                      ככה זה התחיל
                                      שמועות רצות
                                      מילים עפות
                                      ואיתם גמאני

                                      לא מבין מה בי מציק
                                      מציף חינם אהבה
                                      ורק שלום מנחיל
                                      בלי מריבות
                                      לשונות הם חרבות
                                      ושוב הכל נגדי

                                      כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                                      כמו גוש שנתקע
                                      חשבתי זה סביל
                                      הדחקתי רגשות
                                      עצרתי בכיות
                                      מתפוצץ בתוכי

                                      מאיפה נפל עלי כזה תיק
                                      אריכיון של כאב
                                      שאותי מפיל
                                      צלקות חשופות
                                      דם ודמעות
                                      ממלאים את ליבי

                                      נזכר בימים ברגש מחניק
                                      אכזבה בלב
                                      מקרה משפיל
                                      ראש בין כריות
                                      על הגג בלילות
                                      בורח ממקום שזרק אותי

                                      עוד מילה הורסת זיק
                                      עוד אני דואב
                                      חומת תקוה מפיל
                                      שנה של אמונות
                                      מיליוני תפילות
                                      והכל מהתחלה פוגע בי

                                      נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                                      תלוי לחסדי הרוח
                                      אם אגדל או אהיה עלה נושר
                                      ההחלטה כבר לא בידי!

                                      אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                                      מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                                      השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #269

                                        השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                                        העולם אכזר
                                        בנו מתעלל
                                        ככה מכאיב
                                        למה קורים דברים
                                        שאנחנו לא מבינים
                                        איבדנו אמון
                                        נשבר לנו
                                        מה שהיינו רגילים
                                        השתנה
                                        נמחק
                                        איך נשכח מה שהיה
                                        איך נחזור לנקודת ההתחלה
                                        כבר לא תמימים
                                        קצת מבינים
                                        אבל עדיין קשה
                                        ולא נוח
                                        פוגעים בנו
                                        משפילים אותנו
                                        דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                                        נסדקו
                                        התרסקו
                                        נשברו
                                        האמון נאבד
                                        איך ניתן את ליבנו
                                        ככה בחינם
                                        למי שהתכחש לנו
                                        ובעט בנו
                                        ברגל גסה
                                        זה כואב ככה
                                        לחיות בלי לדעת
                                        באשליות כאילו

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בננה ספליט
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                                          #270
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול