דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהaא מנותק
    אבא תודהa
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2592

    גשר

    גשר
    בין שני צוקים
    מקשר

    גשר
    בין רכסי הרים
    מחבר

    גשר
    בין טיפוס
    לבין חיבור

    גשר
    בין דרך קלה
    לקשה

    גשר
    בין דרך נכונה
    קלה ואמיצה
    לזו העקלקלה
    והלא קלה

    השם
    נתן לנו לבחור
    בין רע לבין טוב
    בין גשר לחיים הטובים
    עם הוראות מפורטות
    איך לקבל אומץ ולחצות למבטחים

    או חלילה לבחור בדרך קשה
    של ירידות
    ותהומות
    בורות
    וסכנת נפילות
    ואח"כ לעלות
    בדרכים מפותלות...

    התורה היא סם
    התורה היא גשר
    לחיים!

    מוקדש באהבה לכל בחורי ישראל שחזרו לשקוד על ספסלי הישיבה
    אשריכם!! בחרתם לעלות על הגשר המקשר בינכם לבין אבא...!!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילהח מנותק
      חכם_בלילה
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם_בלילה
      #2593

      טוב אז אני לא כותב בכללי שירים (יצא לי לכתוב אבל זה למגירה 🗄)
      אבל אני מעלה פה שיר אחד שעל העיקרון שלו חשבתי אתמול אחרי נפילה ענקית שהיתה לי ועכשיו כתבתי אותו רציני...
      מקווה שתאהבו! (השיר מתאים קצת לסגנון ראפ....)
      אבל למה?!
      אני מנסה וזה לא עובד לי אני מתייאש בהתחלה
      רוצה להשתדרג להיבנות להיות הכי טוב שאפשר
      זה לא הולך אני מנסה ואני נדחק שוב לפינה
      אני רואה את התקווה כמו שרואים ליקוי חמה
      אני מרגיש שאני חיי בתוך עיגול אחד גדול
      שאני רץ וזה לא נגמר חוזר תמיד שוב לאחור
      אומרים לי תמיד "כל הכבוד התקדמת הרבה"
      אבל אני מרגיש תמיד תקוע בתוך ההווה
      רוצה לקרוע את כל המסכמות שלי
      לחיות מחדש את כל מה שבתוכי
      לפעמים אני אומר אבל למה זה רק לי?
      למה רק אני סובל למה זה רק תמיד אצלי
      כולם לומדים משקעים מבינים מצלחים ומתמודדים
      ורק אני נדפק מאחור כמו ילד בין גדולים
      צורח ובוכה כמו ילדה קטנה
      שבטעות היא החליקה ונפלה לה הסוכריה
      אני בוגר למען ה' למה אני לא מצליח?!
      ושוב בורח למיטה לכרית ולשמיכה

      זה שיר שנכתב על ניסיון ענק שאני ועוד המון בחורים עוברים, זה שיר ראשון שאני כותב לבד אבל אשמח להערות והארות...

      שלכם
      ישי משה

      "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2594

        עדיין
        ואיך קרח נשבר
        על כל המילים
        שעדיין לא נכתבו
        וטיפות של מים
        נשרו מהעין
        שעדיין לא דמעה
        ורסיסים קרים
        נספגו באדמה
        שעדיין לא הושקתה
        ופרח מת שם
        בין הקוצים
        שעדיין לא נוכשו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • A מנותק
          A מנותק
          Anne
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2595

          הלב שלי
          שביר
          ולא חסרים לו
          סיבות

          להתנפץ אלי
          קרקע
          למליון
          חתיכות

          פעם זה
          לאחר
          פטפוט עם
          שכנה

          פעם בדרך
          חזור
          מחתונה

          עד לא מזמן
          בכיתי
          בכל
          התרסקות

          הרגשתי
          מרוקנת
          חסרת
          אישיות

          אבל עכשיו
          התחלתי
          לאסוף את
          עצמי

          ולא מתכופפת
          בכלל
          אל עבר
          שברי ליבי

          שוקעת בתוך
          ידיו
          של אבא
          גדול

          מחכה שילקט
          את שבריי
          מתוך
          החול

          וכשאני מקבלת
          את ליבי
          הבנוי
          מחדש

          מיד אני
          חשה
          בברק
          מקודש

          כי אין דבר
          שלם
          יותר
          מלב שבור

          ואין דבר
          זוהר יותר
          מלב
          שנבנה
          שוב ושוב

          מוקדש לכל אותם אלו(ואני בינהם...😁 ) שלא נבהלים כשהלב שלהם יוצא לטייל,ורואים שתמיד בסוף הוא חוזר!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          14
          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
            #2596

            ים גלותם
            וישקט כל גלגל ואופן
            ואור חמה יחויר אל מולו
            ינוסו צללי בין ערביים
            יפנו מקומם לאורו
            ולא יהיו בניו מאובקי דרכים
            ולא יהא מרחוק מבטו
            לא ישבו בדד עם של אחים
            ולא תהא נסתרת מלכותו

            ממקומך מלכנו תופיע
            כי מחכים אנחנו לך
            מר לבונה וקטרת סמים
            יתנו עוז והדר למלכותך
            כשתופיע מלכנו בלויית מלאכים
            ויעלה אבק מרכבותיך
            נהר דמעות של שמחה יקדם את פניך

            רחם על עמך תרצה תפילתם
            קול קדיש דופק בדלתיך
            והדמעות שיורדות אל ים גלותם
            חוזרות עולות עד כסא כבודך
            מבעוד יום הדלת נפתח
            בני מלכים אל בני אצולה
            שלום ,שלום , שלום ינון ואליה

            ממקומך וכ"ו
            כשיבוא היום שתגיע גאולה
            כשיבוא היום שתגיע גאולה

            לשיר יש גם לחן וקליפ מילים שהועלה לפורום ולרשתות
            למי שעדיין לא שמע -- אשמח לקבל תגובות גם ב youtube
            https://miktzav.com/post/269192

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
              #2597

              עוד גל שיבוא
              והחול המסרב
              עוד חיוך של הון
              ששובר את הלב

              תשובה לשאלה
              קושי ועזרה
              בכי של עצבות
              שמחה, התרגשות

              עול של צביעות
              רחוק מין המציאות
              שונה ופשוט
              הרי זה ברור.

              המבין יבין...

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • א מנותק
                א מנותק
                אליה ב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
                #2598

                שלום לכולם! שיר שכתבתי, כדאי לראות גם את ההקדמה.
                [מירוץ החיים. כולנו רצים במרוץ סביב עצמנו, ואין לנו זמן לעצמינו. לנשמה. להביט לאיפה אנחנו רצים. לפעמים טוב לקחת רגע של שקט ולהתבונן. ההבנה כבר תגיע.]

                רגע של שקט
                מצאתי רגע של שקט
                לקחתי קצת מנוחה
                לפתוח ללב את הדלת
                לנסות להכניס קצת שמחה

                לחשוב על מה שעבר היום
                לעצור את השגרה
                לנסות למצוא בחיים מקום
                להכניס את הנשמה

                [פזמון]
                לשפוך שיחה, לבקש סליחה
                בתוך מירוץ, מתוך הבוץ
                לגלות כוחות, להתחיל לחיות
                רחוק מהחטא, קרוב לאמת

                בית:
                חיים שלמים עוברים ברגע
                מה עשית כל הזמן
                אנשים רצים, עובדים ביגע
                להשקיע בעצמם

                אז יצאתי לעצמי
                לחשוב מעט יותר פנימי
                לחפש קצת משמעות
                להבין את המהות
                [פיזמון]
                (הזכויות שמורות)
                (לשיר יש לחן וביצוע שלי ביוטיוב, מי שרוצה לשמוע) למי שביקש,
                זה הקישור https://youtu.be/ogw-HM769FQ
                תודה רבה לכל המפרגנים!!! מצטער, אני לא מצליח להעלות קובץ אם פי 3, זה כותב לי שאין לי הרשאה...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                • י מנותק
                  י מנותק
                  יאיא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2599

                  תפסתי מרחק

                  A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                  ממך ממני ומכל מה שנשכח
                  חיפשתי את הכאב קראתי לצער
                  שיבוא ילטף רק עוד פעם

                  מכל מה שפחדתי ברחתי כמו מאש
                  הזמן כבר יחדש הכל אז אין סיבה להתאושש

                  B אבל חולם לרוץ
                  להגיע הביתה
                  גם בעיניים עצומות
                  לראות אותך איתי
                  ורק רוצה לשוט
                  בראש נקי מרעש
                  על מי מנוחות
                  למצוא את עצמי

                  A בלי להתכוון תפסתי מרחק
                  על חבל דק נאבק בדיבורים אני חזק
                  קראתי מחשבות ונסחפתי בזרם
                  והאמת אין הרבה ברירות אבל מרגיש לבד כמו חרם

                  את כל מה שלא הבנתי שרפתי כמו האש
                  הזמן עושה אותי עייף אז אין סיבה להתאושש

                  B אבל חולם לרוץ
                  להגיע הביתה
                  גם בעיניים עצומות
                  לראות אותך איתי
                  ורק רוצה לשוט
                  בראש נקי מרעש
                  על מי מנוחות
                  למצוא את עצמי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                  • עופר האייליםע מנותק
                    עופר האייליםע מנותק
                    עופר האיילים
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2600
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2601

                      בס"ד
                      אבא, אדון הסליחות 
                      קם לפניך כל יום בחצות
                      לשיר ולהללך 
                      לבקש סליחתך
                      תמיד חשוך שניה לפני הזריחה
                      והנה אני רגע לפני שעת הנעילה 
                      מתוודה על חטאים
                      על מעשים לא ראויים 
                      של שנה שעברה במהרה
                      ועל רצון להתקרב מהתחלה
                      כי, מודה, הלכתי נגד הרוח
                      רציתי להרגיש, להיות פתוח
                      אבל זה לא נתן בי שום כוח
                      הלב שלי התחיל לצרוח
                      הנשמה שבי רצתה לברוח
                      אז, חוזר אלייך, לקבל מאורך
                      לשוב בחזרה, כבתחילה.
                      עזור לי לא לפזול, ליפול, 
                      תן לי רק לגדול
                      להבקיע לך עוד גול
                      של עליה, 
                      של התקרבות מתוך בחירה ואהבה!

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • אלישא מנותק
                        אלישא מנותק
                        אליש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2602

                        אדון הסליחות
                        שומע התפילות
                        שולח לי אותות
                        שם מתוך הערפל

                        גם כשלא ברור
                        והלב שלי שבור
                        שירתי שירת ברבור
                        אין עיקר הכל תפל

                        הוא יודע מה קורה
                        את דרכי שלי מורה
                        והקול שלי קורא
                        עכשיו אליו

                        שיקבל אותי היום
                        גם כשאין פה הגיון
                        כי הילד שנמצא בי
                        הביתה שב

                        יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        17
                        • בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנהב מנותק
                          בינינו לא משנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2603

                          ||ספויילר||
                          היה לי ממש קשה לכתוב את הסיפור הזה בתור שיר כי הוא דיי סיפור חיים שלי מה שהייתי רוצה להיות למרות, ואני חושבת שלמרות זאת שאין בשיר הזה חרוזים סדירים זה שיר עם מסר מאוד עמוק. נראלי שזה השיר שהכי הרבה עבדתי עליו מכל השירים שכתבתי אי פעם, וכתבתי אז תעשו לייק ותגיבו מה אמר לכם השיר ומה הוא בעיינכם..

                          אולי עדיף אחרת
                          היא חיה באשליה,
                          שאוהבים אותה כולם,
                          שהיא מועדפת ראשונה,
                          מוערצת של העולם,

                          וכולם מדברים,
                          על ההיא המוזרה,
                          ומה היא בכלל חושבת לעצמה,
                          כשרואה בתוכה,
                          כל מה שהיתה רוצה שיהיה בה,

                          והיא חושבת,
                          אם טוב לי עם עצמי,
                          בעייני אני מושלמת,
                          ואז לא אכפת לי
                          מ...

                          מי שישתוק ולא ידבר,
                          מי שילחם ולא יוותר,
                          מי שילחש ולא יספר,
                          מי שיאמר ת'אמת או ישקר,

                          אז שילכו כל האנשים,
                          עם הסיפורים,
                          על האגו שמתגבר,
                          על הגאווה שלא מפסיקה לספר

                          כי לא עדיף שאשב,
                          ואמצא את חסרונותיי,
                          אז לא יהיה לי אפילו לב,
                          ויהיה אכפת לי,

                          מכל מי ומי,
                          מה יחשבו,
                          מה יגידו,
                          מה יספרו,
                          ומה יבליגו,
                          בהזדמנות זו אני רוצה להודות למקצב על הבמה הטובה שהם נותנים לכל הכותבים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                          • MUSIC 2M MUSIC 2 התייחס לנושא זה ב
                          • אייל גלבוע 4א אייל גלבוע 4

                            קרה דבר נורא
                            אין לי השראה
                            רוצה מחמאה
                            על מילה וחצי של שירה

                            נגמרו השירים
                            אין לי חרוזים
                            וגם לא תפוזים
                            למרות שהחיים תותים

                            המשקלים לא מסתדרים
                            החרוזים בנאלים
                            תמיד אותם שירים
                            אנשים תהיו מקוריים!

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2604

                            ישש גיל כזה
                            שאתה מרגיש בוגר כזה
                            מסתכל על כולם בגרתי
                            מה אני כבר גדלתי
                            כבר לא קטן
                            בגיל הגן.

                            הגיל הזה שאתה מרגיש
                            שנימאס לך ליהות רגיש
                            לאנשים שלא יעזרו לך
                            אלה רק יזיקו לך.

                            ישש גיל כזה שהחברים
                            זה לא ה א,ב בחיים
                            יש דברים קודמים.

                            יש גיל כזה
                            ששאתה מתחיל לחתוך עם אנשים
                            שלא מוסיפים לך בחיים כלום.

                            הגיל הזה שאתה בטוח
                            שכל החברים שלך
                            מתנהגים כמו בגן איטה
                            ואתה כבר מרגיש בכיתה א'.

                            הגיל הזה מגיע
                            אחרי שאתה כבר יגע
                            אחרי שחשבת שעברת את גיל
                            הטיפש עשרה
                            אז רק לומר לך
                            שזה עוד תסמין של הגיל😜😆.

                            סתם זה לא תסמין של הגיל
                            זה רק מראה שגדלת באמת!

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • חינדיקיקיח מנותק
                              חינדיקיקיח מנותק
                              חינדיקיקי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2605

                              קאבר לשיריו של יואלי דיקמן...

                              שוב מתעורר מתןך אותו חלום
                              אני עומד צופה מהחלון
                              זולגות להן הדמעות לאט
                              על חיים של בערך
                              על עוד יום שאבד
                              לאן הולכים כשהלב נסגר
                              הרחק באופק לא רואים דבר
                              בלב יש ת'תחושה שזה נגמר
                              אספר תאמת שהסתרתי תמיד
                              איך חיכיתי לך אין מילה שתגיד
                              כבר שנים שאני מייחל
                              ובלילות בוכה ומתפלל
                              תן לי את הכוח
                              מכל האכזבות עכשיו לשכוח
                              רוצה להתנתק לנוח
                              נכון עכשיו הלב קצת מאחר
                              אבל יבוא היום הוא ישתחרר ויתחבר
                              כי אתה נותן לנו תקווה
                              תקווה ועוד תקווה הלאה
                              כשכלום לא נראה
                              וגבר הכאב
                              לא נותרה לי ברירה
                              רק לגדול מהלב
                              כנגד כל סיכוי שוב נעמד
                              בקול גדול קורא ה' אחד!

                              זה מה שיוצא כשמשעמם לי... אבל כשקוראים את זה - בלי המנגינה - דווקא זה יוצא שיר ממש נחמד, לדעתי😜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4א מנותק
                                אייל גלבוע 4
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2606

                                מקווים מחכים
                                לימים יפים ומאושרים
                                שנראה לווים מנגנים
                                ממתקים על עצים כמו בסיפורים

                                נהפוך העולם
                                נגשים החלום
                                לא ניתן שיעבור עוד יום
                                רוצים שזה יקרה עוד היום

                                הגאולה עוד מחכה
                                עוד פעולה
                                אחת קטנה
                                והנה הוא כבר בא

                                "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                                ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנהב מנותק
                                  בינינו לא משנה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                                  #2607
                                  פוסט זה נמחק!
                                  רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורטר מנותק
                                    רות רפפורט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                    #2608

                                    מילים של כאב
                                    זה שיר שכתבתי ב3:30 בלילה אז אני מקווה שהוא יצה יפה(זה שיר עם מנגינה והכול)

                                    הי אני כאן רוצה לומר לכם כמה מילים קטנות
                                    שיספרו לכם עלי כי לי הם קצת קשות

                                    פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                    אני כבר לא רוצה לקבל מחמאה
                                    כי אני יודעת שהכול זה המצאה
                                    אולי אם אקבל מאדם שלא אכיר
                                    אז אולי אקבל והעריך

                                    פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                    לפעמים עובר לי מחשבה בראש
                                    שאולי עדיף כבר לא לחיות(ח"ס)
                                    אין לי מה לעשות פה בעולם כשכולם מתייחסים אלי כלא בן אדם

                                    פזמון: אני יודעת שיש לב שלא רגיש
                                    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                    אולי אם אהיה שונה או אדמה אל האחר
                                    אז יקבלו אותי כמו את האחר
                                    דייייייי נמאס לי להיות שונה
                                    רוצה שיקבלו אותי כמתנה

                                    פזמון: אני יודעת שיש לי לב שלא רגיש
                                    אני יודעת שכולם מתייחסים אלי כבן אדם שלא רגיל
                                    אני יודעת שיש לי דברים שקשה לי להוציא מהלב
                                    זה לא כי אני רוצה,זה כי פשוט קשה לספר את כול הכאב

                                    נכון אולי אני כזאת לפעמים
                                    אבל יש גם פעמים שמשתנים

                                    פזמון סופי:(להאט קצב)
                                    עכשיו יש לב רגיש
                                    ואולי תקבלו אותי כבן אדם רגיל
                                    את הכאב יותר לא האכיל
                                    כי בדברים שמחים את הלב נאכיל

                                    "יהודי אף פעם לא מתייאש
                                    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                                    (אני)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יאיא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                      #2609

                                      אחר השיטפון

                                      A כמו ארמון בחול שהתפורר ונסוג אל המים
                                      אחר השיטפון נשאר רק זיכרון בידיים
                                      לבנות את הכל לצאת במחול ולשכוח
                                      לא להביט לאחור לשחות אל החום יש לך כח

                                      B כי הנשמה מחכה
                                      תבקש ותמצא היא שלך
                                      כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                                      אל תדאג

                                      A שוב החיפזון אל השיגעון בעיניים
                                      ניסית כבר הכל אולי אין פיתרון אולי בינתיים
                                      תופס רגעים קטנים ושמחים, משתנה
                                      עבודת החיים פטנט של שנים, מתמלא

                                      B כי הנשמה מחכה
                                      תבקש ותמצא היא שלך
                                      כל המרחקים שגמעת לא אבדו לא נותרת לבד
                                      אל תדאג

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2610

                                        השיר הזה נכתב בהשראת ילד מטרייה

                                        רציתי חברה ביסודי
                                        רק שלא תהיה כמו כולם
                                        לא תהיה יפה
                                        אבל שהלב שלה יהיה חכם

                                        שלא תצחק עלי עם חברות
                                        שלא תשקר לי
                                        שלא יהיה צלקות
                                        שתשאל-
                                        מה ישלך?
                                        מה קורה לך?
                                        אני כאן איתך

                                        שתשב לידי סתם כך רק לפטפט
                                        שלא תרכל עלי בהפסקה
                                        שתכתוב איתי על דף ועט
                                        שתהיה לידי שאני זקוקה

                                        שתצחק איתי ביחד על העולם
                                        שלא תהיה צבועה כמו כולם
                                        שתשב לידי לא רק שהמורה אומרת
                                        שתרצה אותי שתגיד שאותי אוהבת

                                        שתכעס המורה
                                        כי אין ברירה
                                        עד שסוף סוף אנלא מוזרה

                                        שגם אם בשיעור אדבר
                                        סוף סוף לחברה אחת אתחבר
                                        שלא בגלל זה עליה אוותר

                                        וככה נשב לנו ביחד בסוף של הכיתה
                                        ילדה עם מחברת ילדה עם שכמייה
                                        לאט לאט נהיה חברות
                                        חברות יפה בלי שום צלקות

                                        בחוץ כולם משחקים
                                        מדברים אחד עם השנ
                                        ישרים שירים
                                        בפנים זאת אני עם עצמי

                                        וחשבתי שיהיה מוזר
                                        לדבר לעצמי
                                        למה העולם הזה אכזר
                                        כל אחד כזר

                                        ואני רק בוכה
                                        מחבקת את עצמי
                                        וחשבתי שכולם
                                        יהיו לצידי
                                        שקרתי שאמרתי
                                        שאוהבת אותי
                                        אבל אם אף אחדלא לידי
                                        אז מתחילה לאט לאט
                                        לשנוא את עצמי

                                        למה כשאף אחד לא אוהב
                                        מרגישה כאב
                                        חושבת שזה קל
                                        לזה להתרגל

                                        העולם הזה לימד אותי
                                        לא לסמוך על אף אחד
                                        נשארת לבדי
                                        עם היומן שלי
                                        כותבת לעצמי
                                        כי זה מה שנשאר לי

                                        היומן והלב
                                        לא רוצה להתאכזב
                                        להאמין ושוב ליפול
                                        מנסה מהכאב לגדול
                                        אבל יודעת
                                        שזה לא הכל...

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנהב מנותק
                                          בינינו לא משנה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2611

                                          || שיר על חברה, ולמה אין סוף טוב תשאלו, כי אצלה הוא עוד לא קיים😥 ||
                                          היא בוכה בלילה
                                          ככה רק לכרית
                                          צעקה שלא נשמעת
                                          גם אם תנסה להביט

                                          כי מבחוץ הכל בסדר
                                          ילדה טובה שטוב- לה
                                          מבפנים משועבדת לשקר
                                          ורק מרגישה שרע לה

                                          כי היא מפחדת לספר
                                          מה יקרה אם יגלו
                                          לא רוצה להשבר
                                          ולא רוצה שישמעו

                                          מרגישה עם עצמה רע
                                          כי יודעת שזה לא טוב
                                          עובדת על העולם ועל עצמה
                                          שהאושר יבוא בקרוב

                                          כי מבפנים היא במלכודת
                                          הפחד
                                          שאותה הוא לופת
                                          ממה שיקרה
                                          ההרגל
                                          שאותה הוא שופט מה יבוא אם תשנה
                                          השקר
                                          שורף אותה באש תופת
                                          וכל זה לא אני
                                          אז מה יהיה?!
                                          אם כל זה חלק ממני

                                          אחרי השיר: אני יודעת החרוזים לא משהו אבל בכל זאת אי חושבת שזה שיש סיפור מאחורי השיר מאוד משפיע עליו...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול