דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב ברוריה

    היינו ילדים
    גדלנו השתננו
    אבל התמימות
    מה תהיה איתה?
    התחספסה
    האמון באחרים
    כבר לא מה שהיה
    איבדנו את התום
    את הזוך
    לא מה שהיינו
    כמעט לא מזהים את עצמנו
    לקחנו את החיים ברצינות
    כבר לא מתבדחים
    צריך לקחת ת'מושכות
    לדהור קדימה
    היום אנחנו ילדים
    גדולים מהחיים
    אבל תמיד ישאר
    האור הזה
    בעינים
    שלא יכבה
    שישאר ככה
    שלא נשכח איך היינו
    את משחקי הילדות
    את הדרך שעשינו
    מאיכן באנו

    ב מנותק
    ב מנותק
    ברכיי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #253

    @ברוריה יש לי פה שיר שחיברו מוד יפה על הרוגי מירון20210504_141246.jpg

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • ב ברכיי

      פוסט זה נמחק!

      רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #254

      @ברכיי להארות וערות, ומשוב על החיבורים - יש להגיב בפוסט הזה: https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637197590889

      שימי לב לכותרת הנ"ל....

      אני מעבירה כעת את תגובתך לשם. להבא - יישמי זאת.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אינספריישןא אינספריישן

        Hey, that's me here
        sing to you
        search for new song line
        to discussing
        of all my songs
        and what I have behind

        I feel that with the time
        I lost my way
        the life is only once
        so I can lose one day

        In the real perfectly life
        under all the mask
        I just wanna be with you in all my life task
        coming to you
        with light in my eyes

        I search for you in any place
        run around with
        tears on my face
        just one moment
        and the morning will be shine again

        השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
        אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

        ב מנותק
        ב מנותק
        ברכיי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #255
        פוסט זה נמחק!
        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב ברכיי

          פוסט זה נמחק!

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #256

          @ברכיי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

          @אינספריישן מה התרגום לעברית

          אני לא מבינה, @ברכיי - זה לא היה מספיק ברור ההודעה הקודמת שלי?????

          קיבלת היום מספיק הערות - ולא רק בעניין הנושא הזה.

          חוקיי הפורום אינם ליופי. חבל שהגענו למצב הזה.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #257

            יש אנשים שמותחים את החבל
            מהלכים על חבל דק
            על סף תהום
            לא מפחדים מה פתאום?
            מנסים למשוך עוד קצת
            עד הקצה
            מתנדנדים ונעמדים
            עוד רגע צונחים
            יש אנשים שבאש משחקים
            לא מתרחקים
            גם אם להם מסבירים
            היא חמה ומאירה
            מה הבעיה?
            היא שורפת אומרים להם?
            ובכל זאת לא מקשיבים
            רוצים לנסות לבד
            את התוצאה לחוות

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • ד מנותק
              ד מנותק
              דודו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #258

              מחפש בקצוות ארץ
              מרפא לרוחי הגלמודה
              מטפס על גבעות במרץ
              מרפה בתוכי, אל מודע

              ברגע שליו מתהפך
              משהו קורה לי בפנים
              פגע, הלב משתפך
              מישהו קורא לי תפנים

              גלגל חוזר בעולם
              בסוף הכל לטובה
              גם גל סוער נעלם
              לחשוף את קול התקווה

              מה לי נותר
              לפקוח עין
              אני עוד תר
              אך כח אין

              הו אז כשאמצא התרופה
              אסק עד לשמי מרומים
              אוחז בעצה הצרופה
              אצעק "את מי אתם מרמים"

              ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0פ מנותק
                פודרה 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #259
                                                         גבול שמת 
                

                לפעמים בא לי לחיות
                ללא גדרים ללא גבולות
                מה שבא לי מיד לעשות
                ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

                ושמישהו מניח מולי מראה
                עוצר אותי שם לי גבול וחומה
                זה כואב לי ומפריע
                אני ממש משתגע

                אני כבר לא יכול
                עוזב הכל
                אני מתייאש
                כיביתי את האש

                ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
                גבול שמתי התגברתי
                איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
                וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • מיתרמ מנותק
                  מיתרמ מנותק
                  מיתר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                  #260

                  החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

                  ראיתי עץ עירום מעלים
                  רוחות החורף קומתו מכופפים
                  והגשם מכה בו ללא רחמים
                  אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                  חלף לו החורף הגיע אביב
                  שלחתי מבטים סביב
                  העץ השתנה ללא היכר
                  ענפיו ירוקים קומה מיתמר

                  אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
                  שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
                  אני רוצה פרח שלפעמים קמל
                  אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

                  ראיתי ילד עירום מערכים
                  רוחות המערב קומתו מקופפים
                  והגשם מכה בו ללא רחמים
                  אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
                  חלף לו החורף הגיע אביב
                  שלחתי מבטים סביב
                  הילד השתנה ללא היכר
                  פניו מאירות קומה מיתמר

                  אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
                  שתמיד טובים טוב מלאכותי
                  אני רוצה ילד שלפעמים נופל
                  אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

                  עכשיו אני מבין במבט לאחור
                  שבעצם החורף הקודר השחור
                  הוא זה שחישל הכין והשקה
                  ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
                  שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
                  ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

                  [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

                  אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • הללויהה מנותק
                    הללויהה מנותק
                    הללויה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                    #261

                    יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
                    [בית ראשון]
                    יש לי ימים שאני שוכח.
                    כל מה שלא צועקים באוזני
                    ימים שבהם אני בורח.
                    מכל מה שקשה בעיניי

                    יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
                    שעות שכולם מערבולת חושים
                    זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
                    זמנים שמוכר נשמתי לשטן
                    [פזמון]
                    ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                    אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                    אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                    זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                    [בית שני]
                    ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
                    איך שאני תופס את ראשי
                    למה איני יכול לנצח
                    למה אני חותר באוויר

                    לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
                    למה אני טוב, איש נטול השגים
                    מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
                    מתי יבלמו את מחול השדים?
                    [פזמון]
                    ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                    אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                    אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                    זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                    [גשר]
                    אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
                    ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
                    ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
                    והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
                    [פזמון 2]
                    ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                    אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
                    אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
                    כל השאיפות מכוונות לדבר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • רבקהר מנותק
                      רבקהר מנותק
                      רבקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                      #262

                      @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
                      הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

                      https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

                      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #263

                        כל החלומות התקוות והמשאלות
                        שחלמתי בין כרית לשמיכה
                        נמוגו עם שחר
                        כשזרחה השמש
                        והקצתי לעוד יום
                        ונשכחו כל החלומות
                        התקוות והמשאלות
                        איינם עוד איתי
                        ורק החלום הוורוד והיפה
                        הראה לי שיש עתיד
                        אבל רק אם ארצה
                        אותו אגשים
                        אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
                        ואוציא אותן לפועל
                        כי האור יאיר
                        והבוקר יזרח
                        ועוד חלום קטן יפרח

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                          #264
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • רבקהר מנותק
                            רבקהר מנותק
                            רבקה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                            #265

                            אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                            בין תהום

                            לפעמים אני מרגישה,
                            תלושה כזו, בין תהום.
                            הארץ תחתיי ברעדה,
                            ואני בבלהות של חלום.

                            אלוקים, פליז שזה שקר,
                            בבקשה ממך שזה דמיון.
                            אל נא תכרה לי הקבר,
                            ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                            צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                            שברים של כאב נפערים.
                            ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                            נימיי דמי זועקים, גועשים.

                            אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                            כי בין זרועותיך אני עומדת.
                            אל תשלך ביתך לפגע,
                            בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                            הייה לי למשען,
                            בעת צרה.
                            ואל תמאן,
                            לקבל אותה -

                            את התשובה.

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מישימ מנותק
                              מישימ מנותק
                              מישי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                              #266
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #267
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #268
                                  שידור חוזר
                                  

                                  לאידע כמה עוד אחזיק
                                  בדיוק לפני שנה
                                  ככה זה התחיל
                                  שמועות רצות
                                  מילים עפות
                                  ואיתם גמאני

                                  לא מבין מה בי מציק
                                  מציף חינם אהבה
                                  ורק שלום מנחיל
                                  בלי מריבות
                                  לשונות הם חרבות
                                  ושוב הכל נגדי

                                  כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                                  כמו גוש שנתקע
                                  חשבתי זה סביל
                                  הדחקתי רגשות
                                  עצרתי בכיות
                                  מתפוצץ בתוכי

                                  מאיפה נפל עלי כזה תיק
                                  אריכיון של כאב
                                  שאותי מפיל
                                  צלקות חשופות
                                  דם ודמעות
                                  ממלאים את ליבי

                                  נזכר בימים ברגש מחניק
                                  אכזבה בלב
                                  מקרה משפיל
                                  ראש בין כריות
                                  על הגג בלילות
                                  בורח ממקום שזרק אותי

                                  עוד מילה הורסת זיק
                                  עוד אני דואב
                                  חומת תקוה מפיל
                                  שנה של אמונות
                                  מיליוני תפילות
                                  והכל מהתחלה פוגע בי

                                  נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                                  תלוי לחסדי הרוח
                                  אם אגדל או אהיה עלה נושר
                                  ההחלטה כבר לא בידי!

                                  אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                                  מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                                  השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #269

                                    השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                                    העולם אכזר
                                    בנו מתעלל
                                    ככה מכאיב
                                    למה קורים דברים
                                    שאנחנו לא מבינים
                                    איבדנו אמון
                                    נשבר לנו
                                    מה שהיינו רגילים
                                    השתנה
                                    נמחק
                                    איך נשכח מה שהיה
                                    איך נחזור לנקודת ההתחלה
                                    כבר לא תמימים
                                    קצת מבינים
                                    אבל עדיין קשה
                                    ולא נוח
                                    פוגעים בנו
                                    משפילים אותנו
                                    דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                                    נסדקו
                                    התרסקו
                                    נשברו
                                    האמון נאבד
                                    איך ניתן את ליבנו
                                    ככה בחינם
                                    למי שהתכחש לנו
                                    ובעט בנו
                                    ברגל גסה
                                    זה כואב ככה
                                    לחיות בלי לדעת
                                    באשליות כאילו

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בננה ספליט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                                      #270
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #271

                                        שונא צבועים
                                        מיליון צבעים
                                        איך הם באים
                                        ומדברים
                                        לא מתביישים
                                        לא מותרים
                                        וכשהם הולכים
                                        הם מחריבים
                                        את החיים
                                        של אנשים
                                        גם חברים
                                        שלא עוזרים
                                        בהם תומכים
                                        שרים שירים
                                        שמחמיאים
                                        לשטוטניקיים
                                        מדבר עם אלוקים
                                        שרואה מעשים
                                        נותן עונשים
                                        שיגיד מה עושים
                                        עם כל הרעים
                                        ודברים של ביניים
                                        חצי חיים
                                        הרסו עם מילים
                                        שלא אומרים
                                        לא מסמפטים
                                        מכה על חטאים
                                        איך הם מתנהגים
                                        ברמה של ילדים
                                        נושם אבק שהם נושמים
                                        רואה והם רושמים
                                        עוצר והם חוסמים
                                        כותב והם חותמים
                                        לא סובל צבועים
                                        ולא מסתיר את זה מהם!!!

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'יתא מנותק
                                          אייצ'ית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #272

                                          אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                                          ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                                          יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                                          שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                                          שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                                          תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                                          לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                                          לחיות: )

                                          אני רוצה רק לחיות
                                          ומה שבא אלי זה קרבות
                                          אני רוצה רק לחיות
                                          לשחרר ת'יום, את הצרות...

                                          נשבר לי מכאבים
                                          נשבר לי מנפילות
                                          נשבר לי מהסרטים
                                          שמציירים אגדות..

                                          וזה קשה לי ככה
                                          לכתוב שירים ושוב לחזור
                                          הנה עוד כאפה
                                          של החיים בשטח האפור...

                                          אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                                          לנשום את אני האמיתי
                                          וחאלס! מספיק להתרסק
                                          בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                                          לא..אתם לא יודעים
                                          מה זה בוקר בלי חיים
                                          בוקר שכולם נושמים
                                          וגם אתה במאמצים...

                                          מה שנשאר לעשות
                                          זה לאסוף ת'דמעות
                                          להפוך אותו לשק חבטות
                                          מול כל הרוע והמחשבות...

                                          התרגלתי להדוף בידיים
                                          כל טעות שעשיתי בדרך
                                          לא שמתי לב שבינתיים
                                          אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                                          תזכרו ש..
                                          אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                                          מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                                          ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול