דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בינינו לא משנהב מנותק
    בינינו לא משנהב מנותק
    בינינו לא משנה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2611

    || שיר על חברה, ולמה אין סוף טוב תשאלו, כי אצלה הוא עוד לא קיים😥 ||
    היא בוכה בלילה
    ככה רק לכרית
    צעקה שלא נשמעת
    גם אם תנסה להביט

    כי מבחוץ הכל בסדר
    ילדה טובה שטוב- לה
    מבפנים משועבדת לשקר
    ורק מרגישה שרע לה

    כי היא מפחדת לספר
    מה יקרה אם יגלו
    לא רוצה להשבר
    ולא רוצה שישמעו

    מרגישה עם עצמה רע
    כי יודעת שזה לא טוב
    עובדת על העולם ועל עצמה
    שהאושר יבוא בקרוב

    כי מבפנים היא במלכודת
    הפחד
    שאותה הוא לופת
    ממה שיקרה
    ההרגל
    שאותה הוא שופט מה יבוא אם תשנה
    השקר
    שורף אותה באש תופת
    וכל זה לא אני
    אז מה יהיה?!
    אם כל זה חלק ממני

    אחרי השיר: אני יודעת החרוזים לא משהו אבל בכל זאת אי חושבת שזה שיש סיפור מאחורי השיר מאוד משפיע עליו...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2612

      ולא
      ולו היה
      ניתן לשמוע
      את השתיקות
      ולו היו
      הדמעות
      הוגות מילים
      ולו היינו
      יודעים מה
      צופנים הקירות
      ולו היה
      הלילה מתחלף
      עם היום

      ולו הייתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנהב מנותק
        בינינו לא משנה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2613

        ||השיר הזה קצת לא ברור אבל אם תכנסו למילים אולי תבינו מאחלת לכולם התחלות טובות👍 ||
        לקוות
        שנה חדשה
        ואני מרשה
        לעצמי להיות רגישה
        ואוהבת מן הצד

        להסתכל
        על עם ישראל
        איך הוא מייחל
        לטוב שכבר אבד

        רוצה
        כל אחד להיות המוצא
        וזה שעד תום ממצה
        את קרבת ה' כדי שלא ימעד

        ומתרגשת
        ולעצמי מאחלת
        שבשנה הדופקת
        לא אהיה מפוחדת
        ולא ארגיש לבד

        שלשנה הנכנסת
        יכנס גם המשיח
        שאותנו ימציח
        כהעם שהצליח
        בדורו להגאל
        ולבסוף גם הרוויח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • MUSIC 2M מנותק
          MUSIC 2M מנותק
          MUSIC 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2614

          החלום שלי
          בחוץ חורף,
          רטוב.
          בליבי קיץ,
          יבש.
          ושם גדל לו עץ.
          עץ בלי עלים,
          בלי פרחים.
          יש לו כמה ענפים,
          חסרי מטרה,
          יבשים,
          ריקים.

          על כל ענף- חלום,
          על כל חלום- פיסה מליבי.
          אין בו הרבה פיסות,
          אין בו הרבה חלומות,
          ואלו שקימים,
          חסרי לחלוחית מציאות,
          חסרי מקום של קביעות.

          יום אחד העף ינבול,
          ענף שעליו יפול.
          אבל החלומות, הפיסות,
          לא יכולים לנבול.
          הם יכולים רק לגדול.

          והם יגדלו,
          הם יפרחו.
          חייב להיות,
          לא בחלום, במציאות.

          ויום אחד,
          כשבחוץ יהיה חורף,
          גשום.
          בליבי יהיה קיץ,
          קסום.
          והם, החורף והקיץ,
          יתאחדו, ויבוא לי אביב.
          אביב מלא חלומות,
          על חלום שמתגשם,
          על עתיד מלהיב.

          אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
          תשב.
          אתה מסתיר לעצמך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהaא מנותק
            אבא תודהa
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2615

            אלול

            השדה שלי
            גדול וסביך
            גדרות סביב
            צבעוני
            ססגוני
            איתני
            כולו שלי
            ימים שבועות,
            שנים
            שרוף
            חרוך
            חתוך
            תלוש
            שבור
            לא שמור
            פריצות סביב
            ללא שמירה
            חסר הרתעה
            איה ההגנה????

            ואז ראיתי
            הנה הוא בא
            שוב.
            "איך לא התייאשת"?
            שאלתי
            "איך בי רצית"?
            תהיתי
            ואז בעייניו הבטתי
            כה טובות
            כה אוהבות
            אומרות לי בשקט
            מצביעות לי בשֶׁלֶט
            אלול
            אני כאן, בשדה
            שלך
            וכל ששלך שלי
            וכל ששלי,
            שלך

            מכירים את המושג " המלך בשדה"
            נו בטח שכן, מכיתה א' זה מלווה אותנו
            אז תמיד שאלתי את עצמי באיזה שדה הוא?
            איך אמצא את מלכי אהובי?
            היום, בעת שאני יושבת לכתוב ולשוח עם מלכי,
            עלתה לי התשובה
            אבא נמצא בשדה שלי!! כן, זה החרוך והשרוף עם עשן מלחמות, ועייף מניסיונות
            הוא בא עד אלינו ומחכה לנו שרק נביט ובלי מילים,כך פשוטים, נתיני המלך שעליו כל-כך אהובים
            אלול פורה לכולנו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • א מנותק
              א מנותק
              אליה ב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליה ב
              #2616

              שלום לכולם! הנה שיר שכתבתי, כדאי לראות את ההקדמה.
              (לפעמים זה נראה שאנחנו מתאמצים הרבה בעבודת ד׳, ולא קורה כלום. מתפללים, מתחננים, מבקשים, מחפשים - וכלום. וכן גם במצבים מסויימים בחיים. עד שנדמה כאילו השער האחרון שהיה אמור להיות פתוח תמיד - נסגר. אבל לפעמים, אם רק נחכה בסבלנות נראה שהוא תמיד היה פתוח לרווחה…)

              שער הדמעות

              כבר יבשה נפשנו
              מלכת בחולות
              עוד מחפשות עינינו
              את אורך במצולות
              עוד ארוכה הדרך
              לבקר בהיכלו
              על חבל דק רועדת
              אמונתנו בלילות

              (פיזמון א)
              מי סגר לנו את שער הדמעות
              כבר אי אפשר יותר זה לא יכול להיות
              כי עוד יומם וליל עינינו בוכיות
              אז מי סגר לנו את שער הדמעות

              כמעט נדם ליבנו
              האם קיווינו שווא
              אומרים ישנו עוד שער
              מי יורינו דרך אליו
              נחמו בניי
              קולכם אינו נדחה
              תראו אם רק תביטו
              שער פתוח לרווחה

              (פיזמון ב)
              עוד ייפתח לכם שער הרחמים
              אשוב לשכון בכם לא אלך לעולמים
              לא יישן יומם וליל שומר האמונים
              עוד ייפתח לכם שער הרחמים
              (עוד ייפתח לנו שער הרחמים)

              (הזכויות שמורות)
              מי ששאל, אכן יש לשיר הזה לחן, כמו לרוב השירים שלי, ואני בעז"ה רוצה לבצע אותו בעצמי ולפרסם...
              (תודה לכל המפרגנים! בקשר לקטע של הפזמון המשתנה אתם צודקים, ובדרך כלל הפיזמון בשירים שלי נשאר קבוע, אבל פה הרגשתי שזה עצוב מדי לסיים ככה, הייתי חייב לסיים בנחמה. אגב גם בלחן יש התפתחות, יש עלייה חדה בטונים בחלק מסויים. כשבעז״ה נזכה לפרסם את השיר אשתדל לשלוח תזכורת כאן)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • A מנותק
                A מנותק
                Anne
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2617

                אלול
                תמיד אמר
                דין ומשפט
                וקור שבי פשט

                אלול
                תמיד אמר
                לחמוק מראדר
                ושער שנסגר
                וצמח עקר
                וזמן יקר

                אבל

                זה לא אלול

                אלול זה אבא
                שאוהב למרות הכל
                אלול זה חיבוק
                וצעקה חסרת קול
                כי אין לי כל
                ולך זה לא משנה
                אתה מחכה לי תמיד
                שאחזור ואשנה
                אלול זה לגבור
                על קולות מכשילים
                כי גם אם קמו בי
                עדי שקר מחרישים
                אתה
                אבא
                שלי


                וכמה טוב
                לבוא בראש השנה
                ויום כיפור
                להראות כמה חטאתי ועוויתי
                ופשעתי
                ואבא מחבק
                ובוכה איתי
                ומנקה
                " אם יהיו חטיאכם כשנים, כשלג ילבינו"

                תמיד אלול היה בשבילי (ומאמינה שאני לא היחידה) לחמוק מהרדאר כדי לחיות שנה הבאה. אבל השנה הבנתי שזה לא ככה. השם הוא אוהב הרבה הרבה יותר מהורים בני אדם ואם שמענו על הרבה הורים שהבן שלהם מחריב את העולם בערך והם אומרים " אבל בפנים הוא טוב" אז הקב"ה יהיה פחות אוהב ומבין ורחמן מהם??
                וזה עשה לי אור בעיניים ובלב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • 0 מנותק
                  0 מנותק
                  053
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2618

                  המלך, בשדה
                  לנתינו מצפה
                  בני בני להם קורא

                  חודש אלול.
                  בואי, התעוררי,
                  מחייך לך,
                  וצוחק אנוכי
                  כן. ה' מחכה לבואי

                  .אני לדודי, מבקשת ממלכי,
                  תן לי הכוחות,לעבור הנסיונות
                  ,והוא, נותן האורות
                  .איתם, אפשר רק לעלות

                  .החזיקי אותם ביתי,
                  זכרי, את עמוק בליבי.

                  ובר"ה ובי"כ לאחר העבודה
                  תבואי להיכלי,
                  תכנסי ותקבלי,
                  ודודי לי.

                  עבדי קשה,גם אם זה מתיש וארוך
                  זכרי, בשדה, נתנו לך האורות,הכוחות.

                  אז בואי ביתי
                  ,יורד אנוכי לשדות
                  לפשוטי העם,
                  לא רק בארמון, בהיכלות

                  ומחכה אני להראות לך
                  את פני השוחקות

                  נכתב על פי שיחה של הרבי מחבד, שמדברת על זה שבחודש אלול יורד המלך לשדה-לפשוטי העם.
                  בחודש זה לא צריך לחכות שעות ולעשות מאמצים רבים כדי להיכנס להיכל מלכותו
                  אלא המלך יורד לשדה ולכלשון הרבי-"מקבל את כולם בסבר פנים יפות ומראה פנים שוחקות לכולם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • בינינו לא משנהב מנותק
                    בינינו לא משנהב מנותק
                    בינינו לא משנה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2619
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2620

                      מזכירה שוב -
                      מותר להעלות שיר פעם אחת בחמש ימים. חבל שנאלץ למחוק שירים......
                      אפשר לקרוא כאן את חוקי הקטגוריה.
                      בהצלחה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • אלישא אליש התייחס לנושא זה ב
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מתנדנדת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2621

                        לא רצית להגיד לי את האמת בפנים
                        חיכת לשעת כושר
                        נצרת הכל בפנים
                        והגל בסוף התפרץ
                        שטפת את הכל
                        בקול גדול ניפצת
                        ריסקת את מה שהייתי בגדול
                        לא ידעת
                        אבל גם אני הייתי שם
                        שומעת כל צעקה
                        מתכנסת בתוך עצמי בדומיה
                        לא רוצה לבייש אותך
                        לא רוצה להתבייש בעצמי
                        סוגרת תחושות
                        נאבדת בתוכי.

                        יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                        תפילה היא כן.
                        (יובל סטופל)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        16
                        • ESTER 0E מנותק
                          ESTER 0E מנותק
                          ESTER 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2622

                          קטע קצר מתוך שיר שכתבתי ומאוד מתאים לחודש אלול

                          כמו שאת

                          בואי,
                          כמו שאת
                          בואי,
                          איך שאת
                          שלמה
                          עם רסיסים
                          חצויה
                          עם כיסופים
                          אליו-
                          לאלוקים.

                          הקב"ה לא מבקש מאיתנו דבר מלבד שנבוא אליו,
                          כמו שאנחנו. פשוט כך, בלי הסברים
                          בהצלחה ואלול פורה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • בינינו לא משנהב מנותק
                            בינינו לא משנהב מנותק
                            בינינו לא משנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2623
                            פוסט זה נמחק!
                            כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                              פוסט זה נמחק!

                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.כ מנותק
                              כ.פ.
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                              #2624
                              פוסט זה נמחק!
                              בינינו לא משנהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יאיא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיא
                                #2625

                                שבילים של מחשבות

                                A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                                ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                                יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                                ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                                עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                                עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                                אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                                תמיד בדרך להיות בדרך

                                B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                                רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                                ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                                תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                                A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                                כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                                מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                                ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                                B והקדוש...

                                י המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                6
                                • י יאיא

                                  שבילים של מחשבות

                                  A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                                  ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                                  יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                                  ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                                  עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                                  עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                                  אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                                  תמיד בדרך להיות בדרך

                                  B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                                  רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                                  ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                                  תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                                  A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                                  כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                                  מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                                  ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                                  B והקדוש...

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יואלי ד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2626
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    פוסט זה נמחק!

                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנהב מנותק
                                    בינינו לא משנה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2627
                                    פוסט זה נמחק!
                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • בינינו לא משנהב בינינו לא משנה

                                      פוסט זה נמחק!

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יואלי ד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2628
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יאיא

                                        שבילים של מחשבות

                                        A כמו ירח חסר אתה מסתתר וללא הסבר
                                        ואין דרכים יש רק שבילים של מחשבות
                                        יורה חצים ולא מבחין המטרה ללא היכר
                                        ושוב מחמיץ ומאזין לשירים בקדחתנות

                                        עוד סוחב על הגב את אותו הילקוט מכיתה ו'
                                        עם החלום שמהדהד מגיל העשרה
                                        אם אתה כאן אז אתה כאן וזה הכי חשוב עכשיו
                                        תמיד בדרך להיות בדרך

                                        B והקדוש ברוך יוביל אותך למקום הכי שלם לך
                                        רק תנסה רק תבקש רק תזוז
                                        ותוכניות שבוערות שנים בך כבר לא בטוח אם הם באמת שלך
                                        תשליך לרוח ותעשה את מה שחשוב

                                        A כשההמון בך צופה ומצפה לניצחון
                                        כמו תחרות שמתארכת כבר שנים
                                        מתנחם שהעולם כולו אחוז בשיגעון
                                        ומתפלל שלא להיאבד בין הדפים

                                        B והקדוש...

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                        #2629

                                        עשיתי את מלאכתי נאמנה
                                        הרגשתי שהיא מרוצה
                                        היא הייתה ניראת לי רגוע
                                        שאף אחד לא דוחה אותה
                                        שכולם רוצים להתקרב עליה
                                        הייתה בסביבה שמתנהגים כמוה
                                        לא שהיא מתקרבת
                                        נשארת רק היא והמתנדבת.

                                        היא הייתה גדולה
                                        ומאוד קשה
                                        אבל זה היה שווה
                                        לראות אותה שמחה
                                        זה כמו "מים קרים לנפש עייפה"
                                        משמונה עד חמש
                                        לראות רק אותה
                                        ולא לזוז ממנה.

                                        וזהו זה ניגמר
                                        אחרי שבוע
                                        שהייתי מותשת
                                        חזרתי מסופקת.

                                        פתאום מתקשרים
                                        שבי על הכיסא מצווים
                                        מה קרה?
                                        נשאלת השאלה
                                        הילדה שלך לצערינו נפטרה.

                                        הלכתי לנחם
                                        עם המשפחה להתאבל
                                        לא חשבתי
                                        שאני הקטנה
                                        יהיה עם נשמה
                                        כזאת גבוהה
                                        שבוע לפני שהיא מחזירה
                                        את נשמתה לבורא.

                                        ישר שנודעתי
                                        בדקתי מה אמרתי לה
                                        מה דיברתי עליה
                                        ואיך איתה התנהגתי
                                        ואז חשבתי לעצמי
                                        אנחנו לא יודעים
                                        מה יקרא בעוד כמה ימים
                                        עם פגענו בחבר
                                        או לא החזרנו את החובות
                                        אין דרך לתקן.

                                        הם עולים לעולם האמת
                                        ואנחנו נשארים פה
                                        לאכול את הכאב
                                        ולחפש איך לתקן
                                        אז שימו לב מה יוצא
                                        מהפה שלכם
                                        כי כל מילה או חוב
                                        בסוף צריך לשלם.

                                        סיפור קשה
                                        האמת לא יודעת עם זה שיר או משהו כזה
                                        פשוט סיפור אמיתי
                                        חשבתי על זה שאין לנו באמת איך לתקן
                                        ןעם הייתי פוגעת בה
                                        מה היה קורה
                                        שבעזרת השם לא תצרכו לדעת מה זה לאבד מישהו קרוב
                                        ומכווה שזה בסדר צוות פיקוח

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • א ארי גולד

                                          חברה השיר הזה מוקדש לכם!!!! תקראו אותו

                                          לשתות פונץ בננה
                                          להתפנן על החוף
                                          בלי לשאול מה ולמה
                                          סתם להתגשמעק בנוף
                                          סתם כך בצל האילן
                                          בלי להרגיש פילוסוף,

                                          ופתאום חוטף בוםםם
                                          שובל מחשבותיי מסתבך
                                          מה אני עושה ביקום
                                          חושב ולעיתי מתדכדך,

                                          סתם משורר מבולבל
                                          מחבל מחופש

                                          סתם עוד יצור מזולזל
                                          קצת לא מאופס,

                                          ופתאום אני מוצא אותה
                                          את המרגלית שמסתתרת
                                          וכן אני כבר שומע אותה
                                          את נגינתי שמתגלגלת,

                                          גיבור כארי
                                          חזן כרוזנבלט
                                          רץ כצבי
                                          או לפחות מנסה

                                          אני ארי גולד
                                          לא סתם אחד
                                          אני בן של מלך
                                          אני המיוחד

                                          נשמתי מתנדנדת
                                          בניסיון להוציא את המירב
                                          כאיילה מזמרת
                                          ככוכבים הנופלים בקרב,

                                          זה אולי קצת שטותי
                                          ההרגשה שאופפת אותי
                                          אני מרגיש מעל כולם
                                          כרבקה כלתו של אברהם
                                          אני חש כקיסר מזהיר
                                          כטיטוס המצביא האדיר,

                                          ובעוד ריחות ההדרים
                                          סביבי נשזרים
                                          אני חושב שזה כדאי
                                          להרגיש יותר מידי
                                          כי זה מחייב אותך
                                          להתנהג למעלה ממך...

                                          arigold©
                                          מוקדש לכל הכותבים והכותבות כאן במקצב שלמדתי מהם כ"כ המון, @פונץ-בננה @שמעק @אילן-פ @בוםםם @shoval @משורר-מבולבל @המחבל-המחופש @margalit @נגינתי @ארי-רוזנבלט @מתנדנדת @מרב @אילה-הזמרת @כוכבים-נופלים @טותיייי @רבקה @טיטו @הדרי ויש גם כאלה שלמדתי מהם המון אבל לא הצלחתי להכניס את שמם לשיר @אריה-93 @אייצ-ית @מא1 @הללויה @מנאששש @מוכשרת-על תודה לכם חברי מקצב על השיפור הזה שגרמתם לי!!!

                                          כן כל המודגשים אם לא שמתם לב זה שמות של כותבים מהפורום המטורף הזה.... סורי על התיוג אבל הקדשתי שיר בשבילכם אני חייב שתראו אותו לא סתם עבדתי...

                                          אביגיל אליאסובא מנותק
                                          אביגיל אליאסובא מנותק
                                          אביגיל אליאסוב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2630
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול