דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אינספריישןא אינספריישן

    Hey, that's me here
    sing to you
    search for new song line
    to discussing
    of all my songs
    and what I have behind

    I feel that with the time
    I lost my way
    the life is only once
    so I can lose one day

    In the real perfectly life
    under all the mask
    I just wanna be with you in all my life task
    coming to you
    with light in my eyes

    I search for you in any place
    run around with
    tears on my face
    just one moment
    and the morning will be shine again

    השיר הזה נכתב בע"פ, בארוחת ערב משועממת, כשנגמרו כל העיתונים, וכולם כבר אכלו לפניי.
    אז אם התרגום לא מדויק... תסלחו לי 😉

    ב מנותק
    ב מנותק
    ברכיי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #255
    פוסט זה נמחק!
    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב ברכיי

      פוסט זה נמחק!

      רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #256

      @ברכיי אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

      @אינספריישן מה התרגום לעברית

      אני לא מבינה, @ברכיי - זה לא היה מספיק ברור ההודעה הקודמת שלי?????

      קיבלת היום מספיק הערות - ולא רק בעניין הנושא הזה.

      חוקיי הפורום אינם ליופי. חבל שהגענו למצב הזה.

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #257

        יש אנשים שמותחים את החבל
        מהלכים על חבל דק
        על סף תהום
        לא מפחדים מה פתאום?
        מנסים למשוך עוד קצת
        עד הקצה
        מתנדנדים ונעמדים
        עוד רגע צונחים
        יש אנשים שבאש משחקים
        לא מתרחקים
        גם אם להם מסבירים
        היא חמה ומאירה
        מה הבעיה?
        היא שורפת אומרים להם?
        ובכל זאת לא מקשיבים
        רוצים לנסות לבד
        את התוצאה לחוות

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • ד מנותק
          ד מנותק
          דודו
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #258

          מחפש בקצוות ארץ
          מרפא לרוחי הגלמודה
          מטפס על גבעות במרץ
          מרפה בתוכי, אל מודע

          ברגע שליו מתהפך
          משהו קורה לי בפנים
          פגע, הלב משתפך
          מישהו קורא לי תפנים

          גלגל חוזר בעולם
          בסוף הכל לטובה
          גם גל סוער נעלם
          לחשוף את קול התקווה

          מה לי נותר
          לפקוח עין
          אני עוד תר
          אך כח אין

          הו אז כשאמצא התרופה
          אסק עד לשמי מרומים
          אוחז בעצה הצרופה
          אצעק "את מי אתם מרמים"

          ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #259
                                                     גבול שמת 
            

            לפעמים בא לי לחיות
            ללא גדרים ללא גבולות
            מה שבא לי מיד לעשות
            ללא מחשבה אפילו שניה לא לחכות

            ושמישהו מניח מולי מראה
            עוצר אותי שם לי גבול וחומה
            זה כואב לי ומפריע
            אני ממש משתגע

            אני כבר לא יכול
            עוזב הכל
            אני מתייאש
            כיביתי את האש

            ואז אני נזכר בימים שכן הצלחתי
            גבול שמתי התגברתי
            איזה אושר איזה שמחה אז הייתה
            וזה נותן לי כוח להמשיך בעבודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מיתרמ מנותק
              מיתרמ מנותק
              מיתר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
              #260

              החורף כבר כאן, ואיתו ההשראות המטורפות.

              ראיתי עץ עירום מעלים
              רוחות החורף קומתו מכופפים
              והגשם מכה בו ללא רחמים
              אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
              חלף לו החורף הגיע אביב
              שלחתי מבטים סביב
              העץ השתנה ללא היכר
              ענפיו ירוקים קומה מיתמר

              אני לא רוצה פרחים מפלסטיק
              שתמיד פורחים פריחה מלאכותית
              אני רוצה פרח שלפעמים קמל
              אבל כשהוא פורח הוא חי ואמיתי

              ראיתי ילד עירום מערכים
              רוחות המערב קומתו מקופפים
              והגשם מכה בו ללא רחמים
              אבל אני ידעתי עוד יבאו ימים
              חלף לו החורף הגיע אביב
              שלחתי מבטים סביב
              הילד השתנה ללא היכר
              פניו מאירות קומה מיתמר

              אני לא רוצה ילדים מפלסטיק
              שתמיד טובים טוב מלאכותי
              אני רוצה ילד שלפעמים נופל
              אבל כשהוא קם הוא חי ואמיתי

              עכשיו אני מבין במבט לאחור
              שבעצם החורף הקודר השחור
              הוא זה שחישל הכין והשקה
              ומכל העלים היבשים את העץ הוא ניקה
              שיוכל להניב עוד פירות מתוקים
              ולהצל על כולם עם עלים ירוקים

              [כן גם אני הרגשתי שצריך פה ושם שיפוצים, אבל העיקר המסר ברור גם ככה ]

              אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • הללויהה מנותק
                הללויהה מנותק
                הללויה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                #261

                יום ראשון, שיר חדש. לא שיר משהו אבל מילים טובות.
                [בית ראשון]
                יש לי ימים שאני שוכח.
                כל מה שלא צועקים באוזני
                ימים שבהם אני בורח.
                מכל מה שקשה בעיניי

                יש לי שעות, הם דומים לי לנצח
                שעות שכולם מערבולת חושים
                זמנים שבהם גופי לי כמו קרח
                זמנים שמוכר נשמתי לשטן
                [פזמון]
                ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                [בית שני]
                ויש לי שעות, הם פזורים על פני נצח
                איך שאני תופס את ראשי
                למה איני יכול לנצח
                למה אני חותר באוויר

                לָ֣מָּה נועדתי להיכשל שוב
                למה אני טוב, איש נטול השגים
                מתי סוף היום, מתי סוף הקרב
                מתי יבלמו את מחול השדים?
                [פזמון]
                ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                אני מיחל מכל צידי נשמתי - שלא יגיע
                אבל ברגע שבא, זה ברור שנשאר
                זה הזמן שכל השאיפות בעבר
                [גשר]
                אבל מלחמת נצח זו נקודת המוצא
                ולקרב שאין סוף בוודאי שאין שום התחלה
                ואם אי אפשר לנצח אז גם אי אפשר להפסיד
                והכול יחסי אז תקום חזק מתמיד
                [פזמון 2]
                ואם תשאל אותי רגע אחד מלפני - אני יודע
                אני עדיין מקוה עבור נשמתי שלא יגיע
                אבל ברגע שבא, בלוואי שנשאר
                כל השאיפות מכוונות לדבר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #262

                  @פודרה-0 שימי לב לחוקי הנושא הנ"ל!!!
                  הפוסט הזה מיועד אך ורק להעלאת שירים וחיבורים. אסור להגיב כאן!!! - רק בפוסט הבא:

                  https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1637497593465

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #263

                    כל החלומות התקוות והמשאלות
                    שחלמתי בין כרית לשמיכה
                    נמוגו עם שחר
                    כשזרחה השמש
                    והקצתי לעוד יום
                    ונשכחו כל החלומות
                    התקוות והמשאלות
                    איינם עוד איתי
                    ורק החלום הוורוד והיפה
                    הראה לי שיש עתיד
                    אבל רק אם ארצה
                    אותו אגשים
                    אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
                    ואוציא אותן לפועל
                    כי האור יאיר
                    והבוקר יזרח
                    ועוד חלום קטן יפרח

                    שירה מעומק הנשמה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                      #264
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                        #265

                        אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

                        בין תהום

                        לפעמים אני מרגישה,
                        תלושה כזו, בין תהום.
                        הארץ תחתיי ברעדה,
                        ואני בבלהות של חלום.

                        אלוקים, פליז שזה שקר,
                        בבקשה ממך שזה דמיון.
                        אל נא תכרה לי הקבר,
                        ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

                        צעד נוסף, והארץ נסדקת,
                        שברים של כאב נפערים.
                        ברגליי כסא כבודך נאבקת,
                        נימיי דמי זועקים, גועשים.

                        אל תרפה ידך, ולו לרגע.
                        כי בין זרועותיך אני עומדת.
                        אל תשלך ביתך לפגע,
                        בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

                        הייה לי למשען,
                        בעת צרה.
                        ואל תמאן,
                        לקבל אותה -

                        את התשובה.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • מישימ מנותק
                          מישימ מנותק
                          מישי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                          #266
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת עלמ מנותק
                            מוכשרת על
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #267
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #268
                              שידור חוזר
                              

                              לאידע כמה עוד אחזיק
                              בדיוק לפני שנה
                              ככה זה התחיל
                              שמועות רצות
                              מילים עפות
                              ואיתם גמאני

                              לא מבין מה בי מציק
                              מציף חינם אהבה
                              ורק שלום מנחיל
                              בלי מריבות
                              לשונות הם חרבות
                              ושוב הכל נגדי

                              כשקמתי הרגשתי משו מעיק
                              כמו גוש שנתקע
                              חשבתי זה סביל
                              הדחקתי רגשות
                              עצרתי בכיות
                              מתפוצץ בתוכי

                              מאיפה נפל עלי כזה תיק
                              אריכיון של כאב
                              שאותי מפיל
                              צלקות חשופות
                              דם ודמעות
                              ממלאים את ליבי

                              נזכר בימים ברגש מחניק
                              אכזבה בלב
                              מקרה משפיל
                              ראש בין כריות
                              על הגג בלילות
                              בורח ממקום שזרק אותי

                              עוד מילה הורסת זיק
                              עוד אני דואב
                              חומת תקוה מפיל
                              שנה של אמונות
                              מיליוני תפילות
                              והכל מהתחלה פוגע בי

                              נשארתי עלה בין שמיים וארץ
                              תלוי לחסדי הרוח
                              אם אגדל או אהיה עלה נושר
                              ההחלטה כבר לא בידי!

                              אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
                              מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
                              השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #269

                                השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                                העולם אכזר
                                בנו מתעלל
                                ככה מכאיב
                                למה קורים דברים
                                שאנחנו לא מבינים
                                איבדנו אמון
                                נשבר לנו
                                מה שהיינו רגילים
                                השתנה
                                נמחק
                                איך נשכח מה שהיה
                                איך נחזור לנקודת ההתחלה
                                כבר לא תמימים
                                קצת מבינים
                                אבל עדיין קשה
                                ולא נוח
                                פוגעים בנו
                                משפילים אותנו
                                דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                                נסדקו
                                התרסקו
                                נשברו
                                האמון נאבד
                                איך ניתן את ליבנו
                                ככה בחינם
                                למי שהתכחש לנו
                                ובעט בנו
                                ברגל גסה
                                זה כואב ככה
                                לחיות בלי לדעת
                                באשליות כאילו

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בננה ספליט
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                                  #270
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #271

                                    שונא צבועים
                                    מיליון צבעים
                                    איך הם באים
                                    ומדברים
                                    לא מתביישים
                                    לא מותרים
                                    וכשהם הולכים
                                    הם מחריבים
                                    את החיים
                                    של אנשים
                                    גם חברים
                                    שלא עוזרים
                                    בהם תומכים
                                    שרים שירים
                                    שמחמיאים
                                    לשטוטניקיים
                                    מדבר עם אלוקים
                                    שרואה מעשים
                                    נותן עונשים
                                    שיגיד מה עושים
                                    עם כל הרעים
                                    ודברים של ביניים
                                    חצי חיים
                                    הרסו עם מילים
                                    שלא אומרים
                                    לא מסמפטים
                                    מכה על חטאים
                                    איך הם מתנהגים
                                    ברמה של ילדים
                                    נושם אבק שהם נושמים
                                    רואה והם רושמים
                                    עוצר והם חוסמים
                                    כותב והם חותמים
                                    לא סובל צבועים
                                    ולא מסתיר את זה מהם!!!

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #272

                                      אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                                      ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                                      יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                                      שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                                      שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                                      תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                                      לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                                      לחיות: )

                                      אני רוצה רק לחיות
                                      ומה שבא אלי זה קרבות
                                      אני רוצה רק לחיות
                                      לשחרר ת'יום, את הצרות...

                                      נשבר לי מכאבים
                                      נשבר לי מנפילות
                                      נשבר לי מהסרטים
                                      שמציירים אגדות..

                                      וזה קשה לי ככה
                                      לכתוב שירים ושוב לחזור
                                      הנה עוד כאפה
                                      של החיים בשטח האפור...

                                      אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                                      לנשום את אני האמיתי
                                      וחאלס! מספיק להתרסק
                                      בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                                      לא..אתם לא יודעים
                                      מה זה בוקר בלי חיים
                                      בוקר שכולם נושמים
                                      וגם אתה במאמצים...

                                      מה שנשאר לעשות
                                      זה לאסוף ת'דמעות
                                      להפוך אותו לשק חבטות
                                      מול כל הרוע והמחשבות...

                                      התרגלתי להדוף בידיים
                                      כל טעות שעשיתי בדרך
                                      לא שמתי לב שבינתיים
                                      אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                                      תזכרו ש..
                                      אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                                      מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                                      ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      12
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                        #273

                                        סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                                        להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                                        לעולם לא להפסיק
                                        לדעת להודות על מה שיש
                                        לא לשכוח גם כשקשה
                                        גם כשלא רואים את האור
                                        או כשנשארנו מאחור
                                        גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                                        או כשנראה אחרת
                                        תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                                        את הדרך מאירה
                                        ולנו מזכירה
                                        שאף פעם לא מאוחר
                                        תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                                        רק שנזכור לפנות אליו
                                        גם כשטוב וורוד
                                        ולא רק כשקשה ושחור
                                        גם כשהדרך לא סלולה
                                        ומלאת מהמורות

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • מיתרמ מנותק
                                          מיתרמ מנותק
                                          מיתר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #274

                                          פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                                          בית א
                                          שוב אני כאן שוב מתמודד
                                          באותם השטחים שאתמול כבשתי
                                          שוב המצפון לא ממש מעודד
                                          אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                                          שוב להתחיל מאותו המקום
                                          לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                                          שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                                          רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                                          פזמון
                                          כי כולם כאן רוצים לשוב
                                          רצים לשוב
                                          ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                                          כי כולם כאן רוצים לחזור
                                          רצים לחזור
                                          ושוב פעם רצים בחזרה
                                          לנקודת ההתחלה
                                          בית ב
                                          שוב פעם להכות על אותו החטא
                                          שרק אתמול ממנו שבתי
                                          ושוב למחרת להתחרט
                                          על זה שאת הטוב עזבתי
                                          שוב פעם לסור מהרע
                                          ושוב כמובן לעשות את הטוב
                                          ואני לא מבין מה כאן קרה
                                          ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                                          פזמון
                                          כי כולם...

                                          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול