דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #263

    כל החלומות התקוות והמשאלות
    שחלמתי בין כרית לשמיכה
    נמוגו עם שחר
    כשזרחה השמש
    והקצתי לעוד יום
    ונשכחו כל החלומות
    התקוות והמשאלות
    איינם עוד איתי
    ורק החלום הוורוד והיפה
    הראה לי שיש עתיד
    אבל רק אם ארצה
    אותו אגשים
    אם רק אוכל והאמין ביכולותיי
    ואוציא אותן לפועל
    כי האור יאיר
    והבוקר יזרח
    ועוד חלום קטן יפרח

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #264
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
        #265

        אני חושבת שאין לי צורך לספק הסברים לגביי השיר הבא - הוא פשוט מדבר אל כל אחד ואחת. גם כשהוא כתוב בלשון נקבה;)

        בין תהום

        לפעמים אני מרגישה,
        תלושה כזו, בין תהום.
        הארץ תחתיי ברעדה,
        ואני בבלהות של חלום.

        אלוקים, פליז שזה שקר,
        בבקשה ממך שזה דמיון.
        אל נא תכרה לי הקבר,
        ליבי זה מכבר שבוי בקלון.

        צעד נוסף, והארץ נסדקת,
        שברים של כאב נפערים.
        ברגליי כסא כבודך נאבקת,
        נימיי דמי זועקים, גועשים.

        אל תרפה ידך, ולו לרגע.
        כי בין זרועותיך אני עומדת.
        אל תשלך ביתך לפגע,
        בין מחשבותיי עוד מבולבלת.

        הייה לי למשען,
        בעת צרה.
        ואל תמאן,
        לקבל אותה -

        את התשובה.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • מישימ מנותק
          מישימ מנותק
          מישי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
          #266
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #267
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #268
              שידור חוזר
              

              לאידע כמה עוד אחזיק
              בדיוק לפני שנה
              ככה זה התחיל
              שמועות רצות
              מילים עפות
              ואיתם גמאני

              לא מבין מה בי מציק
              מציף חינם אהבה
              ורק שלום מנחיל
              בלי מריבות
              לשונות הם חרבות
              ושוב הכל נגדי

              כשקמתי הרגשתי משו מעיק
              כמו גוש שנתקע
              חשבתי זה סביל
              הדחקתי רגשות
              עצרתי בכיות
              מתפוצץ בתוכי

              מאיפה נפל עלי כזה תיק
              אריכיון של כאב
              שאותי מפיל
              צלקות חשופות
              דם ודמעות
              ממלאים את ליבי

              נזכר בימים ברגש מחניק
              אכזבה בלב
              מקרה משפיל
              ראש בין כריות
              על הגג בלילות
              בורח ממקום שזרק אותי

              עוד מילה הורסת זיק
              עוד אני דואב
              חומת תקוה מפיל
              שנה של אמונות
              מיליוני תפילות
              והכל מהתחלה פוגע בי

              נשארתי עלה בין שמיים וארץ
              תלוי לחסדי הרוח
              אם אגדל או אהיה עלה נושר
              ההחלטה כבר לא בידי!

              אנשים כותבים שירים על דברים שקרו וכואבים להם וכך גמאני
              מי שקרא את השירים שלי יכול לשים לב שזה דיי השתלשלות של דברים עד שזה נגמר
              השיר הזה שכתבתי עכשיו הוא על כל מה שכתבתי ביחד כי אנשים עוברים דברים ולפעמים השם רוצה שהכל יתחיל מחדש

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #269

                השיר נכתב בעקבות כמה מקרים שחוויתי שגרמו לי לאבד אמון בכל מיני שניסו לעזרו ונכשלו....

                העולם אכזר
                בנו מתעלל
                ככה מכאיב
                למה קורים דברים
                שאנחנו לא מבינים
                איבדנו אמון
                נשבר לנו
                מה שהיינו רגילים
                השתנה
                נמחק
                איך נשכח מה שהיה
                איך נחזור לנקודת ההתחלה
                כבר לא תמימים
                קצת מבינים
                אבל עדיין קשה
                ולא נוח
                פוגעים בנו
                משפילים אותנו
                דברים שאהבנו והיינו בטוחים שהם בסדר
                נסדקו
                התרסקו
                נשברו
                האמון נאבד
                איך ניתן את ליבנו
                ככה בחינם
                למי שהתכחש לנו
                ובעט בנו
                ברגל גסה
                זה כואב ככה
                לחיות בלי לדעת
                באשליות כאילו

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בננה ספליט
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי בננה ספליט
                  #270
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #271

                    שונא צבועים
                    מיליון צבעים
                    איך הם באים
                    ומדברים
                    לא מתביישים
                    לא מותרים
                    וכשהם הולכים
                    הם מחריבים
                    את החיים
                    של אנשים
                    גם חברים
                    שלא עוזרים
                    בהם תומכים
                    שרים שירים
                    שמחמיאים
                    לשטוטניקיים
                    מדבר עם אלוקים
                    שרואה מעשים
                    נותן עונשים
                    שיגיד מה עושים
                    עם כל הרעים
                    ודברים של ביניים
                    חצי חיים
                    הרסו עם מילים
                    שלא אומרים
                    לא מסמפטים
                    מכה על חטאים
                    איך הם מתנהגים
                    ברמה של ילדים
                    נושם אבק שהם נושמים
                    רואה והם רושמים
                    עוצר והם חוסמים
                    כותב והם חותמים
                    לא סובל צבועים
                    ולא מסתיר את זה מהם!!!

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #272

                      אני מקווה שכל מי שקורה את החיבור הזה- לא חווה אותו אי פעם בחייו..
                      ומי שכן חווה- מקווה שלקח את זה למקום מקדם וחיובי ולא להפך..
                      יש המון אנשים, זה יכול להיות אתה, שכן שלך, חבר לכיתה, בן, אח, דוד, ו.. אפילו הורים...
                      שקמים כל בוקר- כמו כולם אבל הם לא באמת חיים.. יש משו שעוצר אותם מלחיות, יש להם דופק, הם נושמים- אבל לא חיים!!
                      שימו לב אליהם, תנו להם יד, אל תכבידו..
                      תזכרו שכמו שהם טועים- גם אתם...
                      לגיטימי שלא הכל וורוד- אבל אל תפסיקו לחיות!


                      לחיות: )

                      אני רוצה רק לחיות
                      ומה שבא אלי זה קרבות
                      אני רוצה רק לחיות
                      לשחרר ת'יום, את הצרות...

                      נשבר לי מכאבים
                      נשבר לי מנפילות
                      נשבר לי מהסרטים
                      שמציירים אגדות..

                      וזה קשה לי ככה
                      לכתוב שירים ושוב לחזור
                      הנה עוד כאפה
                      של החיים בשטח האפור...

                      אז שוב באלי לוותר ,לפרק
                      לנשום את אני האמיתי
                      וחאלס! מספיק להתרסק
                      בשדה הקרב נלחם חזיתי---

                      לא..אתם לא יודעים
                      מה זה בוקר בלי חיים
                      בוקר שכולם נושמים
                      וגם אתה במאמצים...

                      מה שנשאר לעשות
                      זה לאסוף ת'דמעות
                      להפוך אותו לשק חבטות
                      מול כל הרוע והמחשבות...

                      התרגלתי להדוף בידיים
                      כל טעות שעשיתי בדרך
                      לא שמתי לב שבינתיים
                      אני מפסיד מרכיב בעל ערך...


                      תזכרו ש..
                      אדם חייב להיות מספיק גדול כדי להודות בטעויות שלו
                      מספיק חכם כדי להרוויח מהן
                      ומספיק חזק כדי לתקן אותן...

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                        #273

                        סוג של תזכורת קטנה למה שאולי שוכחים מידי פעם:)

                        להתפלל כמה שיותר זה לא מספיק
                        לעולם לא להפסיק
                        לדעת להודות על מה שיש
                        לא לשכוח גם כשקשה
                        גם כשלא רואים את האור
                        או כשנשארנו מאחור
                        גם כשהדרך ארוכה ולא נגמרת
                        או כשנראה אחרת
                        תמיד לדעת שיש יד מכוונת
                        את הדרך מאירה
                        ולנו מזכירה
                        שאף פעם לא מאוחר
                        תמיד יש מי שרואה אותנו מלמעלה
                        רק שנזכור לפנות אליו
                        גם כשטוב וורוד
                        ולא רק כשקשה ושחור
                        גם כשהדרך לא סלולה
                        ומלאת מהמורות

                        שירה מעומק הנשמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • מיתרמ מנותק
                          מיתרמ מנותק
                          מיתר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #274

                          פזמון שממש מזמן כתבתי ופתאום היום עף לי לכתוב לו את הבתים, לא יודע אם ממש קשור לתקופה אבל בעצם הוא קשור לכל יום ויום
                          בית א
                          שוב אני כאן שוב מתמודד
                          באותם השטחים שאתמול כבשתי
                          שוב המצפון לא ממש מעודד
                          אחרי שקמתי ושוב התייאשתי
                          שוב להתחיל מאותו המקום
                          לשקם הריסות ששוב פעם ניפצתי
                          שוב פעם את אותה התמונה לרקום
                          רגע אחרי שאת גווניה פרמתי

                          פזמון
                          כי כולם כאן רוצים לשוב
                          רצים לשוב
                          ושוב פעם רצים לשוקת שבורה
                          כי כולם כאן רוצים לחזור
                          רצים לחזור
                          ושוב פעם רצים בחזרה
                          לנקודת ההתחלה
                          בית ב
                          שוב פעם להכות על אותו החטא
                          שרק אתמול ממנו שבתי
                          ושוב למחרת להתחרט
                          על זה שאת הטוב עזבתי
                          שוב פעם לסור מהרע
                          ושוב כמובן לעשות את הטוב
                          ואני לא מבין מה כאן קרה
                          ששוב ושוב אני הולך הלוך ושוב

                          פזמון
                          כי כולם...

                          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #275
                                                                     אל תהיה  כלב 
                            

                            מכירים את אלו הכלבים
                            אלו שבמכונית לקישוט מונחים
                            שתמיד בראשם מהננים
                            כאילו כן כן הם אומרים

                            אז אחי גם אם אתה ממש מתלהב
                            תלך עם הלב אבל אל תהיה כלב
                            תבדוק תשאל תברר
                            תנסה אולי משהו אחר

                            הפזיזות הורסת לא תזיק הסבלנות
                            חכה רגע לפני שהלכת לרוקן את כל החנות
                            לא הכל צריך להיות עכשיו ומיד
                            אם הא יברח כנראה שאתה לא הוא היעד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • ר מנותק
                              ר מנותק
                              רבקה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה כהן 0
                              #276

                              באוירת הגשם שנחתה עלינו פתע... חשבתי על כך שיש את אלו הרואים את הגשם כסגור וקודר ויש שדווקא רואים בו כמשמח ומבדר....
                              כתבתי שני שירים.
                              לחובבי אלו וחובבי אלו...
                              זה השיר הראשון.... כבר ניחשתם לאיזו אוהדים הוא....?

                              שמיים החלו לבכות
                              משתתפים בצערך
                              מטר של געש ירד
                              דגדג בחום שערך

                              עננים זזו קמעה
                              מחפשים לנפשם מסתור
                              ואין הבדל בין טיפת גשם לדמעה
                              כשרוח תכה בפנים, תסטור

                              ענפים בחוסר אונים התנודדו
                              וצבעי פסטל מהעולם אבדו
                              ברקים במקומם נטועים עמדו
                              ושמחות בראשות מזמן גמדו

                              אם תרצו את השיר השני, כתבו לי...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #277

                                לאחרונה היתה לי השראה לכתוב את השיר... ניסיתי להיכנס לדבר הזה שקורה להרבה אנשים באיזשהו שלב בחיים, והוא נפילה, קימה ורצון להתקדם שוב ושוב.


                                יושב לי וחושב, יושב ומתלבט
                                מה אעשה להיכן אמלט?
                                "הצילני מרודפיי כי אמצו ממני"
                                תן לי ת'כוחות להיות אני

                                להידבק באמת, לראות את הטוב
                                להאמין, לקוות וגם לאהוב.
                                לשמוח בפתח שבקצה המנהרה
                                ממנו אקבל ת'כוחות לשוב בחזרה

                                תיהיה לי למגדלור, תזרוק לי קרן אור,
                                אוהב אותך אבא גם כשבפנים שחור.
                                יודע ת'אמת ומתגעגע אליה אך נשבר לפעמים
                                תכף אשוב בכוחות מחודשים וברגשות מנוחמים.


                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • רבקהר מנותק
                                  רבקהר מנותק
                                  רבקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #278

                                  זהו חיבור המדבר אל כל אחד ואחת שעברו דבר ושניים בחיים שלהם. כאלה שלא מראים כלום כלפיי חוץ, אבל בפנים הכל גועש, ומתפרץ בלילות. מאמינה שיש כאן יותר מאחד ושניים שזה ידבר אליהם ----

                                  נ.ב
                                  זה כתוב בלשון נקבה, אבל מיועד גם לזכרים שבינינו.

                                  שחקנית

                                  ביום אני שחקנית,
                                  משקרת על כולם.
                                  חייכנית כזו, אצילית,
                                  אבל בלילה הכל נעלם.

                                  מסתנוורת מהחושך,
                                  הזכרונות מלחששים.
                                  מתכווצת מהאובך,
                                  שנוצר ממצמוצים.

                                  הרגש ההוא, האכזר,
                                  פושט בכל נימיי דמי.
                                  נוטע בי אותו רגש זר,
                                  תחושות דמע ודמים.

                                  את חצוייה,
                                  חתיכת שקרנית.
                                  את חצופה,
                                  חתיכת שחקנית.

                                  הוא יודע ורואה,
                                  שאינך שלמה.
                                  ממית ומחייה,
                                  כל רגע בזכייה.

                                  ולכרית נמאס להקשיב,
                                  היא מתחילה לעקצץ.
                                  גם לי התחיל להעיב,
                                  כל יום מחדש להיעקץ.

                                  אז אני שואלת, ותענה,
                                  כי נפשי רפוייה בכפי.
                                  אם לא אקבל מענה,
                                  אני אשתגע, ואתה עדי.

                                  לאן מופנות עיניי,
                                  להיכן מועדות פניי?
                                  האם שקר הן דמעותיי,
                                  או שמא תירוץ לחטאיי?!

                                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • הללויהה מנותק
                                    הללויהה מנותק
                                    הללויה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                    #279

                                    יום ראשון, שיר חדש. שיר שאני ממש אוהב לשם שינוי. וכדי שלא יחשבו שאני סתם מטורף גם הסברתי אותו, כאן:
                                    https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94/333?_=1638095357672
                                    [בית ראשון]
                                    מים עמוקים מכוסים מעל ראשי
                                    וכל גופי עטוף מציפורן ועד גב
                                    כל הרוחות שמלבות את אישי
                                    עצרו עכשיו, אני כמו נר עכשיו

                                    אנו צועדים יחד לשקיעה
                                    עטופים באהבה עטופים ביראה
                                    מאמינים בנצח בן מאה מקרים
                                    ששלובים בפסיפס וכולם מאירים
                                    [פזמון]
                                    והמים כאן ברחם העולם
                                    מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                    ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                    וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                    מאיטים  - במהירות
                                    [בית שני]
                                    מבחוץ הם רואים אדם טבוע
                                    אני משאיר כאן את כל השבוע
                                    וכל כך הרבה דברים שקשורים בי בעוצמה
                                    נושרים לתדהמתי, נופלים אל הדממה

                                    ופתאום למולנו צועדת הזריחה
                                    וכל העצב שלי מתגלה כשמחה
                                    והאופק מתרחק והשמיים נבקעים
                                    כשאוזניי מתמלאים במים עמוקים
                                    [פזמון]
                                    והמים כאן ברחם העולם
                                    מגלים שיש בי סוד עתיק ונעלם
                                    ואני יוצא מכאן חדש לחלוטין
                                    וכל המעיינות שמפכים בי מאטים - במהירות
                                    מאיטים  - במהירות
                                    או הו הו, או הו
                                    [גשר]
                                    האם הרגשתם זאת אי פעם - האם שמעתם את השקט?
                                    האם נטהרתם פעם בנועם - הנח את הראש, זה לא לרדת.
                                    [פזמון]
                                    כשהמים כאן הם רחם העולם
                                    והם מגלים בי סוד עתיק ונעלם
                                    וכשאני יוצא מכאן אני חדש לחלוטין
                                    וכל המעיינות שמפכים בי מאיטים- במהירות
                                    [אאוטרו]
                                    מאיטים במהירות
                                    הו יא, יא
                                    איך הם מאיטים במהירות...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חובבת מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #280

                                      שיר שנכתב בעקבות אסון מירון.

                                      תהומות,
                                      וסערות מתגלגלות.
                                      מבול,
                                      יבשות מוצפות.
                                      חורבן.
                                      זה מה שנשאר.

                                      שנאה נשברה,
                                      ואין שלום.
                                      אהבה יתומה,
                                      ואין נחמה.
                                      לב ריק
                                      וכאב ממלא.

                                      מנגינה
                                      ורעשי גלים
                                      שקט
                                      אין רחש ציפורים
                                      דממה
                                      הסכמה שקטה.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • אינספריישןא מנותק
                                        אינספריישןא מנותק
                                        אינספריישן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                                        #281
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #282

                                          שמונה ימים
                                          כד שמן קטן
                                          שרד הספיק ונותר
                                          לא אכזב
                                          שמונה ימים
                                          עם אחד שלם
                                          מול חיילים צרים
                                          ומלך רשע
                                          שמונה ימים
                                          ומאכלי חלב
                                          זכר לנס
                                          נס להתנוסס
                                          הדלקות ומנהגים
                                          סופגניות וספינג'
                                          לאטקס' ודרעיידעלך (סביבונים)
                                          שמונה ימים
                                          על הניסים אומרים
                                          הלל שרים
                                          לא שוכחים
                                          להודות להלל

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול